Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Richmond Hotel

Gem
Videresend
Vester Farimagsgade 33, København 1606 Danmark
Expedia.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
Snaptravel
Vis 14 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (167)
360
Panoramabilleder (11)
Værelse og suite (217)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Nr.85 af 130hoteller i København
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Hvis du er på udkig efter et stille hotel i København, så led ikke længere end Richmond Hotel.

Fordi det ligger så tæt på populære vartegn som for eksempel beCopenhagen sightseeing og Cykler (1,2 km) og Amalienborg (2,0 km), kan gæster på Richmond Hotel nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i København.

Gæsterne har adgang til gratis wi-fi, og værelserne på Richmond Hotel har fladskærms-tv.

I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel reception, der er åben døgnet rundt, kuffertopbevaring og avis. Gæster på Richmond Hotel har også adgang til morgenmadsbuffet på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der parkering.

Når du føler dig sulten, kan du prøve Restaurant Tight, Conditori La Glace og The Red Box, hvilket er franske restauranter, som er populære blandt både lokale og turister.

Hvis du er interesseret i at udforske København, så prøv at besøge regeringsbygninger, som for eksempel Christiansborg Slot, Københavns Rådhus og Rådhuspladsen.

Personalet på Richmond Hotel ser frem til at møde dig under dit besøg.

Læs mere
Fuld visning
Stedets faciliteter
Offentlig betalingsparkering i nærheden
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmadsbuffet
Cykeludlejning
Tennisbane i nærheden
Biludlejning
Konferencefaciliteter
Mødelokaler
Parkering
Wi-fi
Salgsautomat
Kuffertopbevaring
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Fælles-/tv-stue
Døgnåben reception
Vaskeri
Strygeservice
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Fladskærms-tv
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Sprog, der tales
Dansk, Engelsk
1237anmeldelser8spørgsmål og svar12værelsestip
Medlemsvurdering
  • 133
  • 335
  • 375
  • 243
  • 151
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
RikkeM skrev en anmeldelse d. jul. 2020
12 bidrag
Vi kommer ikke igen. Det var en dårlig oplevelse fra start til slut. Jeg kontaktede hotellet og spurgte om de havde værelser der kunne rumme 4 voksne kvinder, hertil var svaret ja! Så forventer jeg at værelset rent faktisk også rummer det. Men der var en stor alm dobbelt seng, en sovesofa samt en drømmeseng til rådighed. Virker mere som om man bare vil tjene penge end at have glade kunder. Den ene elevator virkede ikke under hele hotelopholdet, så der skulle man stå i kø. Trappen var ikke muligt at finde, så sen benyttede vi ikke. Sidste dag da vi skulle tjekke ud, virkede ingen af elevatorerne og 2 af os måtte bruge personalets egen elevator og gå igennem køkkenet midt i primetime for morgenmads servering. Totalt uhygiejnisk og klamt! Og de andre to måtte lede efter nogle brandtrapper og finde ned. Da vi tjekker ud fortæller jeg kort om vores dårlige oplevelse, hvilket man mildest talt er totalt ligeglade med. Derefter sender jeg en mail, hvortil der kommer et hånligt svar. Jeg kan på ingen måde anbefale dette hotel. Har intet godt at sige om det. Og morgenmaden var også så dårlig at vi 2. Dag helt fravalgte at spise på hotellet.
Læs mere
Dato for ophold: november 2019Rejsetype: Rejste med familie
Nyttig
Videresend
Svar fra Reception Richmond, Guest Services / Front Office hos Richmond Hotel
Svarede d. 9. sep. 2020
Kære Rikke, Tak for jeres review af jeres ophold. Vi sætter pris på alt feedback, da vi altid stræber efter at forbedre vores service. Vi er kede af at høre, at I havde en dårlig oplevelse, men har desværre problemer med at give svar på de oplevelser i nævner, da vores hotel, grundet Covid-19, har været lukket ned siden Marts, men det umiddelbart ser ud som om at jeres review først er kommet i Juli. Hvis dette er et sent indskrevet review for et ophold hos os, undskylder vi selvfølgelig for den oplevelse i fik. Tidligere på året gik vi igennem nogle renovation der inkluderede udskiftning af elevatorer, hvor der i den sammenhæng var 2-3 dage hvor vi kun havde én elevator i brug ad gangen. Dette var selvfølgelig ikke optimalt, men var en nødvendighed for at vi kunne yde optimal service for vores gæster fremadrettet. Hvis der så i mellemtiden er sket et uheld med den ene kørende elevator, er dette selvfølgelig beklageligt og utrolig uheldigt, men hvis I i denne sammenhæng ikke har villet bruge trapperne, har vores eneste mulighed været at hjælpe jer ned via personale-elevator. Jeg kan i denne sammenhæng nævne, at vores køkken er blevet udskiftet, til stor glæde for dem der nåede at opleve det før vores midlertidige nedlukning. Hvad værelset angår, har vi familie værelser der sagtens kan rumme 4 personer, men er tænkt til børnefamilier, hvorefter to af disse fire naturligt optager mindre plads. Dette er hvad vi plejer at forklare vores gæster når de spørger om rummeligheden af disse værelser. Hvis I har spurgt ind til dette hos os, og ikke fået dette at vide, beklager vi dybt. Da vi naturligt sætter god service som vores højeste prioritet, har jeg svært ved at forestille mig at nogen af vores medarbejdere har svaret jer med hån, men undskylder selvfølgelig hvis I har følt jer truffet af nogen kommunikation fra os. Når problemer opstår, er vores prioritet altid at forklare vores sag så objektivt som muligt, I håbet om at vores gæster vil forstå at vi altid vil dem det bedste. Vi forstår at disse forklaringer ikke retrospektivt kan gøre jeres ophold bedre, men vi håber at det om ikke andet kan give en smule sindsro. Skulle I have mere at sige om sagen, er I altid velkomne til at kontakte os. Handler dette ikke om et sent indsendt review af et ophold hos os på Richmond, men derimod et ophold i Juni/Juli, som vi må regne med derfor må regne med er foregået på Copenhagen Plaza, vil vi selvfølgelig give denne besked videre, så de kan besvare alle ovennævnte henvendeler. Venlig hilsen, Richmond Front Desk
Læs mere
lsalew694626 skrev en anmeldelse d. feb. 2020
1 bidrag
Lidt slidt hotel, men god morgenmad og dejlig roligt ud mod baggård, venligt personale, men kom ikke i bil meget dyr parkering. Eneste minus er ingen regulering af varme og mangler køleskab på værelset
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: februar 2020
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med familie
Nyttig
Videresend
aniels222911 skrev en anmeldelse d. dec. 2019
1 bidrag
Det var en god oplevelse og en fin service, fra vi ankom til vi igen rejste. Morgenmaden var meget over middel, renligheden var fin. Værelserne er ikke store, men der er hvad der skal være. Højeste karakter kræver lidt mere plads. Men vi var der én nat og derfor var vi meget godt tilfredse med alt i vores ophold.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: december 2019
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med venner
Nyttig
Videresend
Svar fra Reception R, Front Office Manager hos Richmond Hotel
Svarede d. 5. jan. 2020
Dear aniels222911 Thank you very much for your candid review of your stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am very happy to hear that you enjoyed our hotel and the breakfast! - I may reccomend to book a larger room next time, if space was on the smaller side for you. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future. With much appreciation, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel
Læs mere
mfrohn703390 skrev en anmeldelse d. dec. 2019
Randers, Danmark1 bidrag
Pænt og rent værelse - gode senge. God service, da vi tjekkede ind. Rart at vi først skulle tjekke ud kl. 12.00 God og central beliggenhed i forhold til Indre by Vi vil gerne anbefale stedet til andre
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: december 2019
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med venner
Nyttig
Videresend
Svar fra Reception R, Front Office Manager hos Richmond Hotel
Svarede d. 5. jan. 2020
Dear mfrohn703390, Thank you very much for your candid review of your stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am very happy to hear that you enjoyed rooms, the bed and my service team. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future. With much appreciation, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel
Læs mere
Carsten skrev en anmeldelse d. dec. 2019
2 bidrag
Var til julefrokost med mit firma fredag d. 6.12 2019. Maden var ubeskrivelig dårligt tilberedt og serveret. Sej and, sejt oksekød og tør tør flæskesteg. Sild i store bunker med store hvide plastikskeer til at "øse" op med. Leverpostej direkte ud af bakken med vedlagt dejskraber til at smøre på det tørre brød. Og tilsidst smagløs ris a la mande og en stor bunke ost serveret uden brød, frugt, kiks eller smør. Samlet udtryk er en stor gang hundeæde på store fade i store bunker. Det var ganske uappetitteligt og vil altid blive husket som værste julefrokostmad i mit firmas historie, jeg skriver på vegne af alle 100 deltagere.
Læs mere
Dato for ophold: december 2019Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Nyttig
Videresend
Svar fra Reception R, Front Office Manager hos Richmond Hotel
Svarede d. 29. dec. 2019
Kære "Scrumsie", Jeg beklager du havde en dårlig oplevelse ved din julefrokost, som blev afhold på vores hotel. Desværre er det altså ikke Richmond Hotel der holder festen, men vi lagde blot lokale dertil. Så det gør mig mægtig trist at skulle modtage en 1-stjernet anmeldelse, der som jeg kan læse egentlig intet har med hotellets indsats af gøre. Al maden og måden hvorpå festen forløb, er som jeg kan forstå det arrangeret gennem firmaet "Mit Lille Køkken", som er dem i har købt julefokosten af. Øv. Venlig hilsen, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel
Læs mere
Forrige
123456
PRISKLASSE
111 US$ - 217 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
best western copenhagen, copenhagen best western
PLACERING
DanmarkSjællandKøbenhavnIndre By
ANTAL VÆRELSER
127
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Richmond Hotel
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Richmond Hotel?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Zenzes (0,4 km), Wallmans Cirkusbygningen (0,3 km) og peders (0,4 km).
Hvilke faciliteter er der på Richmond Hotel?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, morgenmadsbuffet og mødelokaler.
Er det muligt at parkere på Richmond Hotel?
Ja, der er offentlig betalingsparkering i nærheden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Richmond Hotel?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Restaurant Krebsegaarden, The Midwestern Diner og Sankt Peders Bageri.
Tilbyder Richmond Hotel forretningstjenester?
Ja, gæsterne har adgang til mødelokaler og konferencefaciliteter under deres ophold.
Hvilke sprog tales af personalet på Richmond Hotel?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk og dansk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Richmond Hotel?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Vor Frelsers Kirke (2,1 km), Rosenborg Castle (1,2 km) og Christiansborg Slot (1,0 km).