Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

First Hotel Kong Frederik

Gem
Videresend
Vester Voldgade 25, København 1552 Danmark
Laveste priser for dit ophold
Expedia.com
Hotels.com
Snaptravel
219 $
187 $
Se tilbud
SPAR 32 $
Gratis afbestilling indtil d. 31/12/20
Booking.com206 $
Agoda.com206 $
Prestigia.com219 $
Vis 14 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (366)
360
Panoramabilleder (20)
Værelse og suite (174)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Nr.101 af 129hoteller i København
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Alle har brug for et sted at lægge deres trætte hoved. For rejsende, der besøger København, er First Hotel Kong Frederik et godt sted at hvile og lade batterierne op. First Hotel Kong Frederik er kendt for dets beliggenhed i nærheden af gode restauranter og seværdigheder, hvilket gør det let at nyde det bedste af København.

Her er afslappende værelser med fladskærms-tv og minibar, og du kan holde dig forbundet i løbet af dit ophold, fordi Kong Frederik tilbyder gæsterne gratis wi-fi.

Hotellet har roomservice. Derudover har Hotel Kong Frederik morgenmad, hvilket giver dig et pusterum i din travle dag.

For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i København, ligger First Hotel Kong Frederik lige i nærheden af Christiansborg Slot (0,6 km) og Kastellet (2,2 km).

Mens du er i København, får du måske lyst til at spise dumplings på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Goomi, BENTO Restaurant & Cocktail Bar eller Restaurant Nepali Bhancha.

Husk også at se nogle af de populære arkitektoniske bygninger, som f.eks. Øresundbroen, Amalienborg og beCopenhagen sightseeing og Cykler på din tur.

Uanset om du rejser pga. forretninger eller fornøjelse eller begge dele, vil First Hotel Kong Frederik gøre dit besøg i København mindeværdigt.

Læs mere
Fuld visning
Stedets faciliteter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Cykeludlejning
Mødelokaler
Kuffertopbevaring
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Døgnåben reception
Renseri
Wi-fi
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Sikkert
Minibar
Fladskærms-tv
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Mellemklasse
Sprog, der tales
Dansk,Engelsk
1.395anmeldelse17spørgsmål og svar8værelsestip

Anmeldelser

Optjen 100 point mod dit næste badgeniveau for hver anmeldelse, du skriver
Medlemsvurdering
  • 232
  • 406
  • 361
  • 227
  • 169
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
solling skrev en anmeldelse d. jul. 2020
denmark42 bidrag35 nyttige stemmer
Alt i alt bare et godt ophold, hjælpsomt personale i hoteldelen, fantastisk beliggenhed. Vi elsker det! Et stort minus var dog en mildest talt jammerlig betjening i morgenmadsrestauranten. Vi var simpelthen målløse. De bevægede sig i snegletempo, gad ikke og svare når vi spurgte til opfyldning og gik bare og gnubbede på bordene i stedet for at holde øje med hvad der manglede på buffeten. Folk rystede på hovedet begge morgener vi var der og måtte bare tage de rester der var. Vel og mærke hhv 1 time og 45 min før “lukketid”. Det er simpelthen for ringe. For der manglede ikke personale og der var på ingen måde overfyldt. Det var simpelthen bare sløvhed ud over alle grænser. Ærligt for de rester vi fik hist og her var rigtig gode. Vi kommer i hvert fald igen og håber at restaurantpersonalet er kommet ud af feriemode 😁
Læs mere
Dato for ophold: juli 2020Rejsetype: Rejste med familie
Nyttig
Videresend
Tine C skrev en anmeldelse d. jul. 2020
København, Danmark34 bidrag9 nyttige stemmer
Den dag vi ankom, fik vi at vide, at hotellet var gået konkurs. Det kom dog ikke til, at på virke vores ophold udover, at hotellet havde nogle udfordringer med morgenmadsbuffeten. Der belv ikke fyldt nok pålæg, brød ect på fadene, hvilket resulterede i at der, det meste af tiden var tomt. Måske skyldes det for lidt personale. Morgenmaden i sig selv var fin. Vores værelse var ikke så stort, men hyggeligt og blev gjort rent hver dag. Vi lejede cykler og de var rigtig gode at køre på.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2020
Værdi
Service
Søvnkvalitet
Værelsestip: Bed om værelse mod atriumgården eller mod gaden
Vis flere værelsestip
Nyttig
Videresend
ErikMollerMadsen skrev en anmeldelse d. jun. 2020
Århus, Danmark655 bidrag105 nyttige stemmer
Først og fremmest tak til personalet for at gøre deres bedste for at gøre vores ophold godt. Alle var søde og imødekommende. Jeg synes ikke det var i orden at personalet skulle stå på mål for den mangel på service vi oplevede ubnder vores ophold. Jeg ved at belægningen er lav under coronakrisen (ud over os var der et eller to andre par. Derfor blev der ikke gjort rent og ryddet op på værelserne. Der blev heller ikke serveret morgenmad, vi fik i stedet en pose med en bolle (den ene dag med ost den anden dag med smør), der ikke var helt frisk samt juice og en kop kaffe (som vi kunne få fyldt op). I og for sig er disse tiltag forståelige men jeg synes i al fairness at de burde have været kommunikeret ud før vi bestilte vores værelse. Da vi skulle betale vores reservation, kunne vi vælge at få værelset gjort coronarent mod et gebyr. Jeg tror de fleste gæster der booker et hotel værelse har en formodning om at denne del skulle være i orden. Sidst men ikke mindst fandt vi 2 tomme flasker i skabet på vores værelse. Når dett er sagt synes jeg at beliggenheden er fin, såvi kan såmænd godt finde på at komme igen en anden gang
Læs mere
Dato for ophold: maj 2020
Nyttig
Videresend
Henrietta M skrev en anmeldelse d. maj 2020
1 bidrag
Det var ikke en særlig god oplevelse i disse Coronatider. Der var dårlig nogen bemanding på hotellet og da vi kom på værelset virkede køleskabet ikke og personen i receptionen forstod ikke hvad problemet var (kom dog og løste det til sidst, da vi bad om det). Dyner ok, men hovedpuder ikke god kvalitet Vi ved alt har været lukket ned, men nu er der kop åbnet op for servering etc, men ikke på dette hotel. Man betaler for den rigeste pose morgenmad, en tør bolle med ost, et æble, en brik med juice og yoghurt samt kop kaffe. Det er helt ærligt ikke i orden, det kan bestemt gøres bedre selv med et lukke køkken og hvis de ønsker danske gæster så skal de godt nok komme i omdrejninger. Vi kommer ikke igen
Læs mere
Dato for ophold: maj 2020
Værelser
Service
Søvnkvalitet
Nyttig
Videresend
Svar fra FH_Kong_Frederik, Direktør hos First Hotel Kong Frederik
Svarede d. 27. maj 2020
Hej Helene Først og fremmest skal jeg beklage at der endnu ikke er lagt besvarelse op på vores Tripadvisor konto. For øjeblikket køre vi med minimums bemanding på hotellet da der er meget få gæster i København for øjeblikket. Så vi bearbejder og besvarer løbende ALLE henvendelser, både dem med positiv og negativ kritik. Jeg er selvfølgelig ked af at i føler at Jeres ophold ikke levede op til det i forventede. Der er for øjeblikket mange tiltag som er anderledes grundet Corona, herunder er vores køkken og restaurant lukket ned, og personalet er hjemsendt med løn frem til ca. 08. juli (vi håber på at de kan komme retur tidligere hvis grænserne åbner og der kommer flere gæster til byen). Der er lavet en række tiltag for at mindske smitte risiko på alle vores hoteller i kæden. Herunder er morgenmadsbuffet med videre lukket ned. Derfor serveres en Grab N Go løsning som gør at smitte risiko er minimeret, herunder bla. papkrus i stedet for almindelige krus der bliver berørt af flere personer. Vi har i denne uge ændret vores beskrivelser på hjemmesiden samt tekst så det fremgår tydeligere hvad det er for en type morgemmad der indgår. Eller alternativ til en hotel morgenmad. Der er også nu på/I vores reception opsat et billede af produktet, så gæster der checker ind kan se hvad der kan forventes, og vi tilbyder også muligheden for at vælge denne fra igen. Der sælges også overnatning i dag uden morgenmad, hvor prisen er en anden. Og teksten der er nu ændret til Grab N Go, i stedet for morgenmad. Jeg er da ked af at høre at kaffen ikke levede op til det i forventede, det er vores normale kaffe der serveres i restauranten også. Min kollega kigger asap på det ”reserverede” beløb, umiddelbart burde de slippes meget hurtigt efter betalingen. Men vi dobbelttjekker at alt er som det skal være. Nu får du lige svaret her på mail, som kopieres til Tripadvisor. Desværre går der ofte 2-10 dage inden svaret publiceres på Tripadvisor, da Tripadvisor kigger dem igennem først. Hvis i kommer til København senere på året, så skriv gerne til mig nogle dage inden, så sørger jeg for at i kan komme forbi restauranten til en god morgenmad for 4 personer. Eller i kan komme forbi om eftermiddagen til en snack og et par glas vin for 2 personer. Beklager at dette ikke levede op til det forventede, og at vi ikke har været tydelige nok i kommunikationen på vores web. Med venlig Hilsen General Manager Kenneth Pedersen
Læs mere
Emilielsk skrev en anmeldelse d. maj 2020
Frederiksberg, Danmark17 bidrag8 nyttige stemmer
Vi havde glædet os til et lille get away på et lækkert hotel i københavn. Havde booket opholdet via deres egen hjemmeside hvor værelserne så ekslusive og moderne ud. Da det var under Corona krisen havde jeg ikke forventet at der var meget liv på hotellet og det var også fint nok, men det var et spøgelses hotel vi ankom til. Hotellet var helt mørkt og så stod der en sprit over i hjørnet. Receptionisten var enlig okay. Jeg spurgte ind til morgenmaden og hun sagde at man skulle komme ned til receptionen om morgenen DA det var personalet som stod for at lave morgenmaden. LAVE MORGENMANDEN!!!! Da jeg gik ned næste morgen fik jeg udleveret en lille pose med en halvrådden appelsin, den billigeste brikjuice fra netto og en lille yougurt også fra netto. Der var en bolle i som var stenhård og tør med ost i som var smurt (måske en dag eller to dage før). Jeg måtte spørger om jeg ikke kunne få det tilsvarende til min mand da han jo også havde betalt for morgenmad og manden måtte spørge om han måtte udlevere det tilsvarende. Da de ikke havde flere juice eller yougurt måtte han ud og hente det i køkkenet/lageret. Så fik jeg en varm juice mere og en anden slags yougurt ??? Jeg spurgte om man kunne få kaffe og han svarede nå ja jeg laver lige 2 kopper. Fik efter 10 min to pap kopper fra en tankstation og den smagte forfærdelig og var udrikkelig. Har aldrig oplevet noget lignende på et hotel af denne klasse. Man tror at man køber en morgenmad som man ser på billederne på deres webside og så får man dette!!!! Vi var begge helt målløse. Jeg ved godt at det er under corona krisen men derfor skal det da være samme standard og hvis det ikke er dette skal man oplyse om dette inden man køber morgenmaden med. Og hvorfor hygger man ikke om de betalende gæster som kommer og støtter hotellet i disse tider. Servicen var helt i bund og jeg måtte gå to gange for selv bære morgenmad poserne og kaffen op værelset. I posen var der også en gaffel og salt? Ved ikke hvad de skulle bruges til? Tilbage til ankomstdagen hvor vi havde været ude at gå en tur og da vi kommer tilbage får vi at vide at vi skal skifte værelse pga. at de lukkede vandet på det værelse vi havde. Så vi måtte pakke vores ting ned igen og rykke værelse. Det værelse vi ankom til var mørkt, beskidt og var en del mindre og havde et lille tv ift. det vi havde før. Der var krummer på tæppet og bedeværelset var beskidt. Selve værelset var okay og sengen var god at sove i. Da vi skulle have noget vand fra badeværelseshanen var det umuligt at få vandet koldt og måtte drikke lunkent vand. Da vi skulle i bad næste morgen var vandet dejligt varmt men der var minimalt tryk på vandet og der kom næsten ikke noget ud af brusehovedet. Yderligere blev tvét sort flere gange da vi så tv om aftenen og vi måtte opgive dette. Alt i var dette besøg en fiasko og ødelagde lidt den hyggelige get away vi havde glædet os til.
Læs mere
Dato for ophold: maj 2020
Sted
Service
Søvnkvalitet
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Svar fra DanielGKassaye, Supervisor hos First Hotel Kong Frederik
Svarede d. 27. maj 2020
Kære Emilie, Mange tak for din anmeldelse For øjeblikket kører vi med minimums bemanding på hotellet, da der er meget få gæster i København for øjeblikket. Jeg er selvfølgelig ked af, at I føler, at Jeres ophold ikke levede op til jeres forventninger. Der er i øjeblikket mange tiltag, som er anderledes grundet Corona, herunder er vores køkken og restaurant lukket ned, og personalet er hjemsendt til ca. 08. juli (vi håber på at de kan komme retur tidligere hvis grænserne åbner og der kommer flere gæster til byen). Der er lavet en række tiltag for at mindske smitte risiko på alle vores hoteller i kæden. Herunder er morgenmadsbuffet med videre lukket ned. Derfor serveres en Grab N Go løsning, som gør at smitterisikoen er minimeret, herunder bla. papkrus i stedet for almindelige krus, der bliver berørt af flere personer. Vi har i denne uge ændret vores beskrivelser på hjemmesiden samt tekst, så det fremgår tydeligere, hvad det er for en type morgemmad, der indgår. Der er også nu på/I vores reception opsat et billede af produktet, så gæster, der checker ind kan se hvad der kan forventes, og vi tilbyder også muligheden for at vælge denne fra igen. Der sælges også overnatning i dag uden morgenmad, hvor prisen er en anden. Og teksten der er nu ændret til Grab N Go, i stedet for morgenmad. Vi er også utrolig kede af alle de praktiske problemer, I oplevede, samt at I måtte skifte værelse under jeres ophold. Men, det blev desværre nødvendigt pga. en vandskade over jeres værelse. Vi har refunderet jer for morgenmaden. Hvis vi er så heldige at kunne byde jer velkommen igen, sørger vi for at i kan komme forbi restauranten til en god morgenmad for 4 personer. Eller I kan komme forbi om eftermiddagen til en snack og et par glas vin for 2 personer. Med venlig hilsen Daniel Supervisor.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
111 $ - 230 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
1st hotel kong frederik, kong frederik copenhagen, hotel kong frederik
PLACERING
DanmarkSjællandKøbenhavnIndre By
ANTAL VÆRELSER
110
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om First Hotel Kong Frederik
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af First Hotel Kong Frederik?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Tivoli Gardens (0,4 km), SANDEMANs NEW Europe - Copenhagen (0,2 km) og Clockedin Escape Room (0,4 km).
Hvilke faciliteter er der på First Hotel Kong Frederik?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, restaurant og lounge.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på First Hotel Kong Frederik?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og morgenmad under deres ophold.
Hvilke restauranter er der i nærheden af First Hotel Kong Frederik?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Restaurant Krebsegaarden, The Midwestern Diner og Slice of San Francisco Café & Take-Away.
Ligger First Hotel Kong Frederik i nærheden af byens centrum?
Ja, det ligger 0,8 km fra centrum af København.
Tilbydes der rengøringsservice på First Hotel Kong Frederik?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Hvilke sprog tales af personalet på First Hotel Kong Frederik?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk og dansk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af First Hotel Kong Frederik?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Rosenborg Castle (1,1 km), Vor Frelsers Kirke (1,7 km) og Christiansborg Slot (0,6 km).