Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cabinn

Vodroffsvej 55, København, Danmark
Hotelfaciliteter
Priser fra vores online rejsepartnere er ikke tilgængelige
Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i København
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Billeder fra ledelsen
Cabinn
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 81 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 4
  • 17
  • 36
  • 14
  • 10
Se anmeldelser for
20
11
8
13
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    3,5 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    3 af 5 stjerner
  • Værelser
    2,5 af 5 stjerner
  • Service
    3 af 5 stjerner
  • Værdi
    3 af 5 stjerner
  • Renlighed
    3,5 af 5 stjerner
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Italiensk først
  • Japansk først
  • Polsk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Svensk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Silkeborg, Arhus, Denmark
Bidrager på niveau
4 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
3 af 5 stjerner Anmeldt 29 oktober 2014

Hotel som sådan ok, man får hvad man betaler for og for en enkelt eller 2 overnatning ganske fin. Vi kom sidst på dagen i egen bil, parkerede på P-plads bag hotel. Det var mørkt da vi ankom og var ikke opmærksom på skilte med P-afgift. Hvilket resulterede i 2 P bøder af Kr. 650,00 ialt Kr. 1.300,00 den ene udstedt før kl. 24.00 og den anden kl. 1.30. Vi kunne godt have ønsket ved indcheckning at personale havde spurgt til hvordan vi var ankommet, så kunne vi have fået købt P billet kr. 80,00. Kunne næsten fristet til at tro at Hotel og CarPark har interesse i ikke at oplyse. Skiltning kiggede vi selvfølgelig på efterfølgende, absolut ikke optimal. Kunne man ikke påføre skilt med stor skrift Undgå P-Bøde Kr. 1.300,00 med gul baggrund og synlig?

  • Overnattede Oktober 2014, rejste på forretning
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 2 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Bernt K
Århus, Danmark
Bidrager på niveau
24 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
1 af 5 stjerner Anmeldt 14 juli 2014

Hold jer væk herfra... Værelserne er ulækre og der er væggelus. Boede her 2 nætter i starten af juli. Jeg skulle blot have et sted at overnatte og det måtte godt være simpelt. Har ofte benyttet Cabinn og er fuldt ud indforstået med at værelserne er små og simple. Det er helt ok, når man blot skal have billig overnatning, og beliggenheden er jo perfekt. Men denne gang var det bare for ulækkert og ringe! Jeg kommer ikke igen. Mit indtryk var umiddelbart, at der ikke havde boet nogen på værelset inden mig, for bruseren virkede overhovedet ikke. Der kom intet vand ud brusehovedet men til gengæld kom der en tyk stråle vand ud for enden af brusehovedet - strålen ramte ovre et sted på væggen ved toilettet. Jeg påtalte fejlen i receptionen og den blev udbedret. Gulvtæppet var uhumsk. Da jeg kom hjem på værelset kl 1 om natten lugtede der held vildt jordslået og muggent på værelset. Jeg måtte have vinduet stående åbent hele natten pga den dårlige luft. MEN VÆRST AF ALT... JEG HAR FÅET VÆGGELUS MED HJEM I BAGAGEN!!! Det er bare vildt klamt... Og jeg skal nu have skadedyrsbekæmpelse sat i gang i min lejlighed. Det er ikke prisen værd!

  • Overnattede Juli 2014, rejste alene
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 1 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Hanne K

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i København

naestved
2 anmeldelser
2 af 5 stjerner Anmeldt 9 juli 2014

PERSONALET : Ubehøvlede, og overhovedet ikke nærværrende ansatte. Virkede som om man som gæst var lidt til besvær for dem. Kun 1 receptionist var sød og imødekommende da vi kom ind sent på aftenen og hjalp os med at finde mad, sent ud på aftenen. Mens vi ventede på tjek-ud, sammen med 1 familie og 2 par, er vi alle vidne til en receptionist nedladende måde at tale til en kunde i telefonen på - alt i mens de to andre receptionister sidder i "baglokalet" og hygger.. Først efter 5 min hvor alle måber over telefonsamtalens tone, kommer en af de andre ud og går ud og får vores nøgleord - og uden at kigge op på os overhovedet! Da vi informerer om at der på værelset var gamle åbne nescafe breve men ingen hele, fik vi af vide at det ikk var deres ansvarsområde.. Ingen Hej eller farvel, go' dag, tak for denne gang eller andre høflighedsfraser overhovedet under vores ophold. VÆRELSET : småt som forventet. Men ingen udluftning ud over lille vindue ud til gården (28-30C udendørs). Badeværelset var ikke udstyret med udsug, og i overkøjen måtte jeg opgive at sove da jeg midt i nat vågnede stakåndet og svimmel pga den massive varme der var oppe under loftet. Sov på gulvet, og måtte åbne døren til gangen for at få bare en smule luft. Det er simpelthen ikke holdbart at man laver så små kompakte rum og ikke tænker på temperaturene/får installeret udluftning eller AC. Værelset efter bad var så klamt og fugtigt (heller ingen udsugning!) og varmen var ulidelig efter vi alle 3 havde været i bad. Ja prisen skriger ikke på højeste serviceniveau, men man bør da i det MINDSTE kunne sove der uden problemer..

  • Overnattede Juli 2014
    • 3 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 1 af 5 stjerner Værelser
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 1 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, FrkGry
Gammel Skørping, Danmark
Bidrager på niveau
22 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 30 juni 2014

For en hurtig overnatning på gennemrejse kan det stærkt anbefales. Central beliggenhed med gode parkeringsmulighed, enten gratis på gaden, eller betalbar i gården. Gode værelser til rimelige priser og kontinental morgenmad i cafeen Det bruger vi igen

  • Overnattede Juni 2014, rejste på forretning
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 4 af 5 stjerner Renlighed
    • 4 af 5 stjerner Service

Nyttigt?
Tak, FinnMunk
Cholburi, Chon Buri, Thailand
Bidrager på niveau
144 anmeldelser
37 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 49 nyttige stemmer
3 af 5 stjerner Anmeldt 11 november 2013

Småt men godt og til en fair pris. Rent og pænt. Fin service i receptionen. Lidt skrabet morgenmad, men jeg her Prøvet Cabinn mange gange før og noget imod at prøve igen, sengene er gode og Hotellet har en central adgang til København.

  • Overnattede August 2013, rejste med venner
    • 3 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 4 af 5 stjerner Renlighed
    • 4 af 5 stjerner Service

Nyttigt?
Tak, Kenneth A
Silkeborg, Denmark
Bidrager på niveau
8 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
3 af 5 stjerner Anmeldt 14 oktober 2013

Småt men ok til overnatning skulle jo sove der. Pris og kvalitet passer sammen. Rent og pænt. Fin service i receptionen. Lidt skrabet morgenmad men ok til mig der alligevel ikke spiser meget om morgenen. Har ikke noget imod at prøve igen.

Nyttigt?
Tak, Aase L
Lønstrup, Danmark
Bidrager på niveau
9 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
1 af 5 stjerner Anmeldt 15 marts 2013

I forbindelse med køb af lejlighed i København, havde vi valgt overnatning på Cabinn. Vi var 3 voksne i et 3 sengs rum. Det var i juli måned og rimelig varmt. Da de meget små rum er uden aircondition - i hvert fald noget man selv kan styre - var det en pine at komme igennem natten. Jeg tror vi alle sov under 1 time den nat, der var ulidelig varmt, et åbent vindue kunne simpelthen ikke hjælpe. Det var forholdsvis billigt, men min nattesøvn giver jeg ikke køb på igen....så aldrig mere. "Badeværelset" var mikroskopisk, og svært at navigere i. Mere 

Nyttigt?
Tak, eva f
Herlev, Danmark
Bidrager på niveau
11 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nyttige stemmer
3 af 5 stjerner Anmeldt 31 januar 2013

Havde fået et Bellevuetour gavekort med 2 overnatninger + morgenmad og 1 gang middag for 2. Lidt irriterende at man ikke kan spise middag på hotellet. Værelset der følger med gavekortet er noget skrabet. Ikke for ældre personer. Toiletgulvet var ikke blevet vasket efter forrige gæster. Men fin service i receptionen

  • Overnattede Januar 2013, rejste med familie
    • 3 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Værelser
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 4 af 5 stjerner Service

Nyttigt?
1 Tak, Annette W

30 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (30)
Set
Hotel og udendørs arealer (1)
Set
Badeværelse (3)
Set
Værelse/suite (15)
Set
Udsigt fra værelse (2)
Set
Andet (9)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Frederiksberg
Hotel CABINN Scandinavia
Hotel CABINN Scandinavia
Nr. 4 af 7 i Frederiksberg
3.0 af 5 stjerner 333 anmeldelser
Indre Vesterbro
CABINN City Hotel
CABINN City Hotel
Nr. 54 af 117 i København
3.5 af 5 stjerner 1.128 anmeldelser
Amager
CABINN Metro
CABINN Metro
Nr. 87 af 117 i København
3.0 af 5 stjerner 668 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
Indre Vesterbro
Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade
Indre By
Wakeup Copenhagen, Borgergade
Indre Vesterbro
Tivoli Hotel
Tivoli Hotel
Nr. 26 af 117 i København
4.0 af 5 stjerner 1.913 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter