Det behøver ikke være svært at finde det ideelle trendy hotel i København. Velkommen til AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, et godt valg for rejsende som dig.
Med en beliggenhed i nærheden af nogle af de mest populære vartegn i København, som f.eks. Vor Frelsers Kirke (3,8 km) og Christiania (3,9 km), er Bella Sky Comwell Hotel et godt valg for turister.
Værelserne har fladskærms-tv, aircondition og minibar, og der er mulighed for at komme online, da der er gratis internet, hvilket giver dig mulighed for nemt at slappe af og lade op.
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen har concierge og roomservice. Som en værdsat gæst på Bella Sky Comwell Hotel kan du også nyde godt af fitnesscenter og morgenmad på stedet. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.
København har masser af grillrestauranter. Så mens du er her, bør du besøge populære steder som for eksempel KöD København, Warpigs og Gasoline Grill, der serverer nogle lækre retter.
Hvis du har tid, er Jens Olsen's World Clock, VM-Bjerget og Ørestad nogle populære seværdigheder, der ligger i gåafstand.
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger København.
Jeg fik to overnatninger sammen med min datter på et standardværelse i en weekend i forbindelse med en koncert i Royal Arena og besøg i Malmø. Da prisniveauet var det samme som økonomiske hoteller i centrum trods det er Marriott, havde jeg booket dette hotel. Jeg havde måske forventet for meget, men udover vi fik et værelse på 20. etage med rigtig god udsigt mod markerne var der ikke noget helt specielt godt, som jeg skal nævne her på anmeldelsen. Værelset: Værelset og badeværelset var rene, og sengetøjet og puderne var dejlige og behagelige. Men kropshåndklæderne var for hårde. Sengelamperne virkede ikke. Der var et køleskab i værelset men med skilte, at alt skal betale - jeg undrede mig over, om det skulle være mini bar men tomt eller et "gratis" køleskab, vi bare gerne måtte sætte ting i, vi købte udefra. Det var dejligt, at der var en elkedel i værelset. Morgenmad: Til morgenmad blev vi overraskede over, at der var for mange gæster pakkede godt ind i et smalt rum. Vi savnede personal space der. En del af bordene skal gæsterne dele pladsen med andre gæster og sætte sig helt tæt ved hinanden, og hvis man nok er heldig til at få sit eget bord, står der et andet bord lige ved siden af dig eller bag ved dig. Vi havde aldrig oplevet at skulle spise så tæt ved fremmede. Der var også trafikprop ved buffeten og drikkevarerne. Der var ikke nogen mad med laktosefrie eller glutenfrie produkter - der var i hvert fald ikke skilt på det. Røstiene var ikke helt varme. Croissanterne virkede ikke helt færdigbagte. Medarbejderne har så travlt med at tage din tallerken ligeså snart den bliver tom, uden at sige noget. Så der var også en medarbejder, der ville tage min tallerken, som jeg stadig spiste fra. Han lå mærke til det efter han rørte ved tallerkenen, og det var ubehageligt. Man kan ikke rigtig nyde det og slappe af mens man spiser der. Det er fint, at de tilbyder frugter, croissanter og kaffe lige udenfor restauranten, så gæsterne kan tage dem med. Jeg reserverede vores værelse inkl. morgenmad på hotellets hjemmeside. Ifl. kvitteringen kostede morgenmaden 120 kr. pr. person pr. dag. Hvis man skal betale på stedet koster det 180 kr. pr. person. Så vi fik rabat på en måde, men jeg syntes stadig ikke, det var pengene værd for os. I alt: Set udefra er hotellet godt, men i alt er kvaliteten næsten det samme som de andre mere økonomiske hoteller, som ligger i bedre steder. Det var et OK-ophold men skuffende, når hotellet ser så godt ud. Der skal være en rigtig god grund til, at jeg vælger dette hotel igen.…
Vi havde et opgraderet værelse og størrelsen var ok. Pænt badeværelse men der burde have været en hårtørrer. Der var glasrende på sengebordet, som formentlig ikke kan gå af. B & O tv, hvilket er imponerende. Mulighed for kaffe/te og køleskab men ingen minibar. Fin værdiboks. Gode senge og dyner. Der er 23 etager, så det er rart med mange elevatorer, men 3 af dem var ude af drift. Det gav en del ventetid på vej til morgenmad og udtjekning. Morgenbuffeten er der en del forbedringsmuligheder ved. Skramlede æg, pandekager og kartoffelrøsti var ikke lune/varme og så bliver det en ulækker fornemmelse af spise det. Kogte æg var fint kogte men heller ikke varme. Croissanter og kanelsnegle virkede til ikke at være færdigbagte. Bacon var velstegt. Der var et udmærket udvalg, men på grund af den kølige mad er der en del madspil. Servicen fra personalet var ganske udmærket. Jeg tror ikke, at vi vil booke dette hotel en anden gang.…
Nemt at komme til direkte fra motorvejen . Mulighed for parkering ved hotellet, måtte betale 25 kr i timen eller 150 kr pr døgn. Smilende og venlig personale. Får dog ikke noget info omkring hvad der ellers er af tilbud på hotellet, mad, drikke, aktiviteter eller lign. Spa er lukket og under renovation. Standard værelse opgraderet til standard med city view og badekar. Boede på 22 etage med smuk udsigt til byen og Amager fællede. Værelset er delvis pænt og nydeligt, brugsmærker og rande af kopper på borde og natborde. Toilettet har svært ved skyllefunktion. Badeværelset bærer præg af kalk og slid. Dejlige store badehåndklæder, shampoo, badegel og balsam er tilrådighed. Der er ligeledes føntørrer på værelset. Der er ingen minibar
Oplevede en så uforskammet adfærd, at jeg forlod hotellet i vrede. Trods reservation, fik jeg ikke det værelse, der var booket. Ventede over to timer på det bestilte og rendte op og ned i tårnene til forskellige værelser, der ikke indeholdte to enkeltsenge som bestilt til to personer, men en dobbeltseng. Det ene værelse var ikke en gang gjort rent. Forlod hotellet kl. 20. 45 efter to timers ineffektiv, inkompetent og uprofessionel behandling. Hold jer langt væk fra det hotel, det må i nær fremtid gå neden om og hjem, den standard der tilbydes vil ingen ved sine fulde fem betale for.
Handicapfjendsk indgangsparti, kun med tivoli-karussel-svingdør der kører alt for hurtigt. Ingen personer i receptionen de første 5 minutter. Der var heller ingen markering af, hvor receptionen var. Ingen tilkaldeklokke eller lignende. Der var ved indgangspartiet nogle kasser, men de kunne lige så vel ligne skopudserstande. Morgenbuffetten var hygiejnisk set en rædsel og yderst sundhedsfarligt. Brødet, det afskårne, bollerne, kagerne o.s.v. skulle tages med fingrene, der var absolut ingen tænger eller lignende at tage det med. Pålægget af alle arter lå ubeskyttet og kun med en gaffel henslængt på skærebrædderne til at tage det med. Der var overhovedet ikke gjort noget for at skærme fødevarerne fra forurening, berøring m.v. . Forhåbentligvis kommer FødevareKøbenhavn snart på kontrolbesøg, jeg er så overbevist om de vil få en kæmpebøde for manglende hygiejne. Vi kommer der ikke igen og advarer andre mod at besøge hotellet.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering