Crowne Plaza Copenhagen Towers er et perfekt valg for rejsende, der besøger København. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne på Crowne Plaza Copenhagen Towers har fladskærms-tv, aircondition og minibar, og gæsterne kan holde sig forbundet med gratis wi-fi.
Der er også fitnesscenter og morgenmad på Crowne Plaza Copenhagen Towers. Har du brug for et sted at parkere? Der er parkering på Crowne Plaza Copenhagen Towers.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i København, ligger Crowne Plaza Copenhagen Towers lige i nærheden af Islands Brygge (3,6 km) og Kulturhuset Islands Brygge (4,5 km).
I løbet af dit besøg skal du prøve en populær restaurant, der serverer dumplings i København, som for eksempel Magasasa, Dim Sum & Cocktails, der ligger i nærheden af Crowne Plaza Copenhagen Towers.
Hvis du leder efter noget at lave, er Jens Olsen's World Clock (0,7 km), 8Tallet (0,9 km) og VM-Bjerget (1,0 km) gode steder at bruge noget tid, og de ligger alle i gåafstand fra Crowne Plaza Copenhagen Towers.
Nyd dit ophold i København!
Vi er lige kommet hjem efter en fantastisk påsketur til Kbh. hvor vi boede på Crowne Plaza. Dette er første gang jeg skriver på Trust Pilot men jeg undre mig virkelig over hvor få stjerner Crowne Plaza har fået og tænker det er pga. folks meget negative måde at kommunikere på når vi snakker sociale medier -for hold op hvor havde vi en fantastiske ophold på Crowne Plaza. Vi har boede på Crowne Plaza siden de åbnede og vi har aldrig haft en dårlig oplevelse (efter ca. 30 ophold) men denne gang var noget helt specielt. Vi har oplevet mange steder at man bruger et nød Corona mandskab (meget få ansatte) bare for at holde tingene igang og ofte med et meget faldende og ikke nærmest ikke eksisterende service niveau. Dette var ikke tilfældet på Crowne Plaza selv om de selvfølgelig ikke er så mange som de plejer at være -Dominika og Sandra var helt vildt fantastiske og meget personlige på en helt naturlig og lige til måde hvilket kan være en stor udfording da det ofte kan blive for meget -men også rengøringspersonalet var outstanding, søde, smilende... Jeg har normalt over 100 rejsedage om året hvor jeg bor på hotel (ofte på niveau over Crowne Plaza) og har gjort det igennem de sidste 20 år og jeg har ALDRIG oplevet noget så godt som på Crowne PLaza -hotellet er et rigtig dejligt hotel men det er altid medarbejderne som gør det store og afgørende forskel. Vi vil gerne sige et stort tak til alle på Crowne Plaza og ikke mindst Jens Frank-Mikkelsen som er general manager på hotellet da det er ham som sætter holdet og skaber det meget personlige præg. Vi glæder os til at besøge jer igen til sommer :-) De bedste hilsner Carsten Hartmann…
Vi havde bestilt en overnatning i suite med mulighed for at få serveret in-room dining på værelset. Suiterne er dejligt store 60 M2 og har en spiseafdeling, hvor det er muligt at sidde og spise. Suiterne er beliggende på øverste 25. etage med flot udsigt. Room-service menuen er god med flere forretter, hovedretter, desserter samt pizzaer mv. at vælge imellem. Personalet var generelt venlige, men det kunne være en idé at nævne der er mulighed for at bestille drikkevarer og snacks uden beregning når man bor i en suite, da loungen er lukket og derfor ikke kan anvendes. Vi spurgte selv ind til dette og det er jo en rigtig god service som hotellet kunne reklamere tydeligere med og i hvert fald gøre opmærksom på ved check-in. Vi har generelt haft svært ved at finde et hotel, der her under corona-nedlukningen tilbyder en god flere-retters menu til in-room dining og hvor man kan sidde ved et spisebord på værelset og spise, så hotellet kunne overveje at reklamere mere for de tilbyder denne mulighed - evt. tilbyde det som en deal.…
Min kone bestilte fars dags gave hvor der var ophold samt middag i restauranten. Starter med at strømmen går og der ikke kan laves mad. Vi sidder og venter og får så afvide vi kun kan få burgeren og intet tilbehør til. Vi får så alligevel en salat til. Da vi skal tjekke ud får vi en kvittering på at vi skal betale 0 kr da min kone betalte da hun billede i maj måned og vi skulle afsted i august. 2 timer efter vi har forladt hotellet viser det sig så at hotellet hat reserveret for en overnatning svarende til 940kr og vi kontakter hotellet og spørg hvorfor og ingen af personalet ved hvorfor. Vi har nu prøvet i over 1 måned på at de skal slette reservationen fra mit kort men ingen kan åbenbart finde ud af det. De kan godt slette reservationen på 300kr hvis man sku tage noget i minibaren men 940kr kan de åbenbart ikke finde ud af. Er under al kritik de bare tager penge på ens kort selvom man har betalt for længe siden. Kan klart anbefales at vælge alle andre hoteller i København. Elendig service. …
Optrækkeri på Crown Plaza på Amager Min kone og jeg har tilbragt 4 nætter på Crown Palace på Amager fra den 5.7. til den 9.7. lokket af de meget rimelige værelsespriser. Vi tilkøbte morgenbuffet til 180 kr. pr person. En pæn pris, men også en pæn buffet. I hvert fald ifølge folderen, der stod på bordene på bordene indtil den sidste dag, hvor de var fjernet. Den første dag syntes vi godt nok, at udbuddet var beskedent, men tænkte ikke videre over det. Dagen efter så det ligesådan ud. Vi måtte konstatere, at over halvdelen af det, der var anført på folderen manglede. Vi klagede i receptionen, der takkede, og sagde, at de ville gå videre med oplysningerne. Dagen efter var situationen uændret. Vi fremførte nu anken til personalet, der svarede, at man pga coronasituatioenen havde valgt, at halvere buffeten. Fair nok. Så havde man vel også halveret prisen? Nej, det havde man valgt ikke at gøre! Da vi checkede ud, kom receptionisten selv ind på emnet. De havde halveret buffeten pga. coronasituationen og den lave belægning!? Den sidste kommentar åbner vide perspektiver. Hvor mange passagerer, skal der være i Metroen, for at man kører helt til endestationen, og hvor mange sæder skal der være besat i biografen, for at man viser hele filmen? Det er formodentligt ulovligt, at udbyde en vare til en vis pris, og så kun levere halvdelen uden at reducere prisen. Optrækkeri er det i hvert fald! Flemming Rasmussen IHG Gold Member…
Det er anden gang, jeg besøger CPCT, og jeg må erkende, at det gør en forskel, når A-holdet er på job i modsætning til C-holdet. Denne gang var alt personale meget smilende, serviceminded og imødekommende. Dejlig velkomst i receptionen. Suiten var helt som forventet med fantastisk udsigt udover København. Vi bestilte room-service med burgermenu og drinks. Burgeren var på det jævne - den mangler et CPCT touch, mens resten var i top. Morgenmadsbuffeten er lækker med frisk frugt, røræg, spejlæg, friskbagt brød og meget forskelligt pålæg. Juicen er stadig den kedelige Rynkeby, og jeg fik et juiceglas med kæmpe skår i. Det kunne være skønt, hvis det var muligt at kunne tilkøbe friskpresset juice. Selvom der er nogle småting, der gør, at opholdet egentlig kun er til 4 stjerner, så gør personalet en kæmpe forskel og derfor synes jeg, at opholdet fortjener 5 stjerner. Personalet udviser, at de gerne vil, og det skal belønnes. …
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering