Hotel Christiansminde er et perfekt valg for rejsende, der besøger Svendborg. Det tilbyder romantisk stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne på hotellet har tekøkken, og det er nemt at komme online med gratis wi-fi.
Gæsterne har adgang til concierge på Hotel Christiansminde. Derudover tilbyder Hotel Christiansminde morgenmad, hvilket vil gøre din tur til Svendborg endnu bedre. Og som en ekstra service er der gratis parkering for gæsterne.
Fordi det ligger så tæt på populære vartegn som for eksempel Christiansminde Stampemølle (0,0 km) og Thurø Kirke (2,1 km), kan gæster på Hotel Christiansminde nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i Svendborg.
Hvis du er på udkig efter en fransk restaurant, så overvej at besøge Brogade 13, Thudes Restaurant og vinbar eller Restaurant Stella Maris, som alle ligger en kort afstand fra Hotel Christiansminde.
Husk også at se en have, som Landet Kirkegård på din tur.
Nyd dit ophold i Svendborg!
Personalet er utrolig hjælpsomme og er med til at bidrage til et behageligt ophold. Maden i restauranten smagte skønt. Morgenmaden var fin og lige tilpas. Det er smart at man kan låne cykler - så er det en hyggelig tur at cykle ind til Svendborg centrum.
Standard værelse, god udsigt, men meget gammelt! Morgenmaden var OK men heller ikke mere og prisen er urimeligt høj! Der må være bedre alternativer i Svendborg. Service var fin. Bar præg af at være til kursister og lignende, slet ikke hyggeligt og meget sterilt
Ærligt ved ikke om der findes andre vandrehjem i Svendborg.. Men et hotel som reklamerer med restaurant med panorama udsigt, som ikke tager mod spisende gæster, som vel og mærke har betalt 4700 for 3 overnatninger, her kan man så ikke forudsige at disse gæster har tænkt sig at spise på hotellet, Fik en lang forklaring om at de havde personalemangel hvorfor alt var booket for aftenenen. Ok, kl var 13:30, så vi forespurgte om vi SÅ kunne købe en let frokost idet vi så vidste Vi var pålagt at spise aftensmad inde i Svendborg, men igen desværre det have de ikke bemanding til uagtet at der alle steder står at køkkenet har åbent til 14:30 al’carte. Lettere rystet tænkte vi, godt så al spisning Idag skal så ske i selve Svendborg, men så ville vi så bestille bord til de efterfølgende dage, men det var slet ikke muligt for alt var optaget, igen grundet de manglende personalemæssige ressourcer. Opholdet er bestilt for længe siden, men ret skal være ret vi fik en ny besked fra hotellet, 27/6, og nedenstående skal man læse som, du SKAL bestille bord i forvejen inden dit ophold. Vi læser den som en vanlig tekst, så hotellet måske kan forudsige mersalg ud over det allerede betalte ophold 4700 for et værelse i 3 dage med morgenmad er en fuldkommen ublu pris og slet ikke årsagen til man tager på et hotel med en restaurant med panoramaudsigt. Vi valgte at fraflytte omgående og tage hjem igen, spændende om vi får 4700 tilbage eller de vil fastholde at det gebyr som hotellet afregner til booking.com det kommer vi selv til at “æde” ud en spildt feriedag, samt 2 x bro Sjælland/Fyn + 350 km i bil. Den opfølgende Mail vi fik fra hotellet 27/6 “ Mange tak for din reservation til fredag d. 3. september 2021. Check-in er muligt fra kl. 15.00 og ud-check er senest kl. 10.00. I er velkommen til at spørger i receptionen om værelset er klar lidt før kl. 15.00. Receptionen er åben fra kl. 07.00-22.00 - forventer du/I at ankomme efter kl. 22.30, bedes du kontakte receptionen på tlf.nr. +45 6221 9000. Ønsker du at reservere bord i restauranten? Vi anbefaler at reservere inden ankomst, for at garantere et ledigt bord. Vi tager forbehold for eventuelle restriktioner og krav fra myndighederne, i hen. til restaurantbesøg. Vi glæder os til at byde velkommen på Hotel Christiansminde.”…
Havde besøg fra USA og var taget på Hotel Christiansminde 27-07-21 for, at få god mad (plejer det at være) men vi blev godt skuffet. De kørte med menuer og vi valgte en to retters. Hovedretten var oksefilet, sommergrønt, danske ærter & sauce blanquette. Kødet var ganske enkelt så rødt og sej, at det ikke var værd at spise. Vores amerikanske veninde spise en Skive kød og lod resten af sin tallerken stå. Da vi skulle betale og vi nævnte det, fik vi beskeden, at det skulle vi have nævnt noget før, men på intet tidspunkt spurgte de ind til maden hvordan den smagte os 🤷♀️🤷♀️ Som tjener må man da undre sig, når man fjerner en fyldt tallerken. De kunne da have givet et afslag eller tilbudt hende dessert i stedet, i stedet fik vi bare kommentaren “det kan jeg ikke gøre noget ved nu” og så kom regningen! Der var mange fluer i vinduerne i restauranten, hvilke ikke var særlig lækkert. Der var også et ikea skab til ubrugte glas. Det var så beskidt, at man næsten ikke kunne se igennem glasset, når lågen blev åben. Det er tydeligt at se, at der skal spares p.g.a Corona. Mængden af mad var også minimalt. Her et billede af vores forret, carpaccio af oksefilet.…
Efter at have besøgt HC sidste år, under corona, var vi vældig begejstrede for vores ophold og bookede igen i år, en enkelt overnatning ifbm. Med lidt kør-selv-ferie i Danmark. Som børnefamilie, er der ting der skal fungere på et “4 stjernet” hotel. *der skal være ro på værelset, det skete ikke grundet køleskabet fra midten af 00’erne som trænger til en udskiftning - eller måske en rens af køleren til kompressoreren. Vi har forsøgt st sove til samme støjniveau som en vaskemaskine kører med. *der skal være en morgenmadsbuffet som rammer målgruppen - sælger man et “familie”-produkt skal dette kunne mærkes, morgenmaden var i særdeleshed elendig - i 2020, var udvalget væsentlige bredere på alene brøddelen (omend bakeoff, som man kan forvente). I år var dette tydeligt reduceret for, at maksimere dækningsbidraget, således var pandekager, nutella, milde oste, smøreoste, kolde pålæg, friske frugter ikke at finde mere… dog var prisen hævet med 35%… Heldigvis var pulverægget lunt og de blødkogte æg - hårde… imponerende. Kære HC, Hvis i forsøger at overleve alene på jeres udsigt så luk med det samme og lad nogen med ønske og sans for kvalitet overtage jeres gesheft, Svendborg fortjener et bedre produkt i sin helhed. Og så invester i en ordentlig filterkaffe, DSB færgekaffe burde være fortid… Vi kommer ikke igen.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering