Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pensao Hotel

3 anmeldelser
Nr. 103 af 111 hoteller i Porto
Gem
Oversigt
  • Fremragende0 %
  • Rigtig god0 %
  • Gennemsnitlig34 %
  • Dårlig33 %
  • Frygtelig33 %
Aircondition
Concierge
Alle hoteloplysninger
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (3)Skriv en anmeldelse
Filtrer anmeldelser
3 resultater
Medlemsvurdering
0
0
1
1
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
0
0
1
1
1
FiltreAlle sprog
Opdaterer listen...
Anmeldt 3. maj 2016
Google Oversæt

Mere

Tak, Alexandre M
Anmeldt 30. juni 2015 fra mobile enheder
Google Oversæt

Mere

Tak, Bitta B
Anmeldt 28. august 2011
Google Oversæt

Mere

3  Tak, Gonzaga1966
Se flere anmeldelser
Om
Faciliteter
Hotelfaciliteter
Concierge
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Oplysninger
Oplysninger
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere gæster på Pensao Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Retningslinjer for indlæg
Send
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering