Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

A Small Hotel

Billeder fra rejsende (18)
Værelse og suite (31)
Spisesal (1)

Om

Nr.42 af 56hoteller i Rotterdam
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Renseri
Vaskeri
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Køleskab på værelset
Minibar
Suiter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Mellemklasse

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
134restauranterinden for 0,5 km
41seværdighederinden for 0,5 km
62anmeldelser
0spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 23
  • 16
  • 10
  • 2
  • 11
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Vi var så heldige at reservere et værelse på en lørdag, da resten af stedet var fuld. Vores værelse var meget meget hyggeligt. Wi-Fi var så super hurtig, at vi var i stand til at streame videoer, men vi behøvede ikke at fordi de var gratis dvd'er i værelset at se. Lugtens tjeneste, hvad er det bedste, da han var der for at kontrollere os selv.
Læs mere
Jeg har ikke gennemgået noget i lang tid, men jeg troede, jeg skulle skrive en anmeldelse af denne ejendom, fordi det er ret usædvanligt, og jeg synes, det er kun rimeligt for folk at vide, før de kommer her, at det ikke er et konventionelt hotel. Jeg boede her i bedre del af en uge mens jeg deltog i en konference i Rotterdam. Personligt vidste jeg ikke rigtigt, at det var noget lurvet og at der er stejle trapper og ingen elevator, selvom jeg er sikker på, at nogle mennesker ikke ville være glade for dette. (Det faktum, at et af vinduerne i mit værelse var brudt og ikke ville lukke ordentligt betød, at jeg fik ganske få mygbider, mens jeg sov, dog så jeg indrømmer, at det ikke var ideelt.) Hvad jeg virkelig gjorde sind mens du opholder dig i hotellet i så lang tid var, hvordan uforudsigelig situationen var på en given dag. Den første dag jeg boede her, havde jeg ikke noget problem ved at bruge den elektroniske kode, jeg var blevet sendt til at åbne gaden døren og min hotelværelse dør. Men fra den anden dag videre fungerede koden ikke længere for gadedøren. Da jeg kaldte hotellet svarende tjeneste (fordi der ikke er nogen reception og ingen på webstedet for at hjælpe gæster) fik jeg en nummer kode, der arbejdede for at åbne gaden døren, som løst dette problem. Men for resten af ​​mit ophold havde jeg den niggle bekymring bag mig: Hvad sker der, hvis jeg ikke kan åbne min hotelværelse dør? Jeg var på rejse med en kollega, og i virkeligheden er denne nøjagtige ting sket med hende, efter at vi havde boet på hotellet i et par dage: en dag havde koden ikke længere arbejdet for at åbne sit hotelværelse. Hvis jeg ikke havde været med hende, med adgang til mit værelse, ville hun have været efterladt på gadedøren med ingen vej ind i hotellet, da telefonsvareren ikke straks afhente sit opkald. Min ven fik til sidst en ny kode sendt til hendes telefon af manden i den anden ende, efter at hun overbeviste ham om, at hun faktisk havde betalt for at blive på hotellet om natten, og hun kunne igen komme ind i hendes værelse. Men denne slags ting er ikke sjovt i slutningen af ​​en lang dag. Udover sin uforudsigelighed var det andet problem, jeg havde med det elektroniske kodesystem, at jeg var nødt til at sørge for, at min mobiltelefon blev opladet, så jeg altid havde batteristrøm til at trække det elektroniske display eller batteristrøm til at ringe til telefonsvareren, når koden fungerede ikke. En sidste smule uforudsigelighed: husholdningstjenesten var upålidelig. Nogle dage ville en renere komme og tømme skraldet, og andre dage kom ingen. Alt i alt ville dette hotel have været okay for en nat, men over tid ville det aldrig blive stressende at vide, hvad der ville ske på en given dag.
Læs mere
Der er ingen reception eller service på dette "hotel". Lederen gemmer sig bag en upålidelig telefonoperatør, der laver løfter, som han ikke kan beholde. Jeg blev debiteret for en nat, selvom telefonisten bekræftede aflysningen via telefon inden for få minutter efter reservationen. Da jeg forsøgte at kontakte lederen, nægtede han at afhente telefonen og nægtede at svare på mine e-mails. Jeg hørte bagefter, at flere mennesker var blevet misbrugt som mig. Dette sted er et bedrageri: Hold dig væk.
Læs mere
Jeg konfronterede nogle problemer med hotellets personale, selv før rejsen begyndte. Til trods for at den fulde pris var dækket på forhånd, kontaktede administrationen booking. com med anmodningen om at annullere reservationen på grund af manglende betaling. De gjorde det 2 dage før min ankomst! Så den sidste dag før min rejse var jeg nødt til at bruge at tale med booking call center. Hotellets administration reagerer ikke på nogen e-mails og vælger sjældent telefonopkald. Så vær forberedt på at du vil være alene i den nye by. Ved første ankomst havde vi et problem med et vindue, som vi ikke kunne lukke. Dette problem blev løst kun en dag før vi slog selvom administratoren lovede os at gøre det hurtigt. Værelset selv var ikke ryddelige og møbler inde var temmelig bruges. Ud fra mit perspektiv er møbler nødt til at blive fornyet, billeder repræsenteret på websiden er bestemt ikke nye. Desuden var værelset ikke rent nok. Jeg vil ikke anbefale at bo på dette hotel.
Læs mere
Jeg havde aldrig haft sådan en dårlig oplevelse med et hotel i mit liv. Dette var marts 2018! Vi har aldrig lige været der for at bo der, fordi da vi ankom (før 20:00 som den angivne reservation) var der simpelthen ingen der, ingen besvarede telefonen, email, intet. Selv tjeneren fra restauranten næste dør sagde dette sker hele tiden. Vi var venstre på gaden, om natten, og måtte bestille en anden hotel. Men det er ikke engang den værste del. Selv den næste dag havde ingen besvaret mine tekster, whatsapp eller email, eller returnerede mine opkald, så jeg ringede igen og endelig svarede en fyr. Han sagde, at han var ked af det, det var helt deres skyld, en medarbejder, der skulle svare på telefonen, gjorde aldrig det, og hvis jeg ønskede at annullere hele reservationen (4 overnatninger til en pris af 385 euro) ville han gøre det, og der ville være uden omkostninger. Så jeg var lidt lettet for et stykke tid, men det varede ikke længe. Et par dage senere var afgiften stadig i mit kreditkort, og der blev ikke refunderet. Så jeg ringede til nummeret, og den samme fyr sagde, at han tog problemet til kontoret, og de ville svare i en uge. En uge senere, igen intet, så jeg ringede igen, og fyren sagde, at han var ked af at oplyse, at ejeren af ​​hotellet sagde nej. SÅ SIMPELT SOM DET! Han ville ikke refundere mig for de nætter, jeg aldrig engang skulle blive der. Jeg spurgte fyren, hvorfor sagde han til mig, at der ikke ville være noget, hvis han ikke havde den myndighed, og han hang bare på mig. Nu vil jeg prøve gennem Booking (den hjemmeside jeg brugte til reservationen) eller endog retligt, hvis intet andet virker, fordi jeg ikke betaler for dette! ! ! HER ER RÅDET, ALDRIG NOGENSINDE BESTILL DETTE! ! !
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
105 $ - 154 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
HollandSydhollandRotterdamCool
ANTAL VÆRELSER
6
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering