Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Rotterdam

Besøg hotellets website
Billeder fra rejsende (577)
Værelse og suite (272)
Video

Om

Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice Vinder i 2019
Udmærkelsescertifikat
GrønneForløbere Platin-niveau
Stedets faciliteter
Roomservice
Restaurant
Fitnesscenter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Mødelokaler
Renseri
Selskabslokale
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Grønt
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Klik for at få flere oplysninger.
Hoteltilbud

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
157restauranterinden for 0,5 km
27seværdighederinden for 0,5 km
1.639anmeldelse
656billeder
15spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 975
  • 513
  • 98
  • 35
  • 18
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
  • Filtrér
  • Dansk
HVAC systemet virkede ikke så der kunne ikke varmes op på værelset. Der var frokost buffet under mit ophold, kvaliteten mindede om maden i min gamle skolekantine. Aftensmåltidet var koldt pga det blev serveret på kold tallerken. For få personaler til antal gæster, så lav
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Svar fra HiltonRotterdam, General Manager hos Hilton Rotterdam
Svarede d. 21. okt. 2016
Dear guest, we have been in direct contact with you to explain the conditions that were made by the conference organizer, and offered you a make-it-right gesture you were happy with. We look forward to welcome you back to Hilton Rotterdam. Kind regards, Karin van den Berg
Læs mere
Fantastisk ophold, god service, men efter mit ophold har Hilton Rotterdam opkrævet 8 tilfældige beløb for services jeg ikke har købt, og som kun fremgår som Hilton Rotterdam, uden forklaring eller kvitering, akt det trods jeg havde afsluttet betaling ved udcheckning og modtaget
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Pænt hotel med gode værelser og en fantastisk morgenmads buffet med alt hvad hjertet begære. Super service + vi fik en gratis opgradering til executive floor. Gå afstand til diverse butikker, spidsesteder og teater.
Læs mere
Svar fra HiltonRotterdam, Team Hilton Rotterdam hos Hilton Rotterdam
Svarede d. 28. jan. 2015
Dear guest, Thank you for your compliments on our breakfast buffet and for recognizing the staff. Team Hilton Rotterdam
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Vi har tilbragt weekenden på (Hilton) Rotterdam for min kones fødselsdag. Forud for vores ankomst har jeg sendt en email til hotellet for at lade dem vide årsagen til vores ophold. Da vi ankom til værelset, var der et godt kort med makaroner og en lille flaske Proseco. Min kone
Læs mere
Dette var det fjerde hotel vi havde opholdt sig under min tur i Europa. Det var slags forfærdelig oplevelse under dette ophold især på vores ankomster. Receptionspersonale ser ud som diskrimineret os, da vi checkede ind som en gruppe og ikke tillod os at sidde i noget område i
Læs mere
Forrige
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suiteSpisesalMøde- og festlokaler
Hilton Rotterdam #304
Cama king
Vista real da suite jr 736
Suíte Jr. numero 736
Armários Suite Jr.
ForrigeNæste
12345655
Dear guest, thank you for reaching out to us! We will definately do something special at Newyear's Eve, but at this stage, our chef is making his plans so no concrete menu yet! Keep an eye on our social media or send your table reservation to roots dot rotterdam at hilton and we'll let you know as soon as we can be more specific! Kind regards, Team online guest relations for Hilton Rotterdam
1 stemme
Vis alle svar
Coming from USA Do I need an electricity converter for the Hilton?
Dear guest, indeed you would need an adapter for your electrical devices in the Dutch Hilton hotels. A hairdryer is available in your room already. We do have a limited amount of adapters available at the reception. Should you need any other information, please do not hesitate to contact us directly. Kind regards, Team Hilton Rotterdam
1 stemme
Vis alle svar
Dear guest, as Google translate does not really help, can you inform us in English what your message to us is? Kind regards, Team Hilton Rotterdam
0 stemmer
Hello, does the hotel offer a baby sitting service? Thanks Kathy
Dear Kathy, yes we offer babysitting service when you're staying in the hotel. Please let us know at least 48hrs in advance and we'll be happy to look after our youngest guests! Kind regards, Team Hilton Rotterdam
2 stemmer
Vis alle svar
Hi. We are staying Friday 11th August and wondering if your valet service can park our van. It is 1.98m tall. Thanks!
Dear guest, unfortunately our parking is only 1.90 high so we are not able to valet park your van. You can safely park in the nearby public Schouwburgplein parking at 300m from the hotel. Looking forward to welcome you! Kind regards, Hilton Rotterdam Marketing Team
0 stemmer
Vis alle svar
ForrigeNæste
123
PRISKLASSE
141 $ - 307 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
hilton rotterdam hotel rotterdamhilton international rotterdamrotterdam hilton international
PLACERING
HollandSydhollandRotterdamCool
ANTAL VÆRELSER
254
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering