Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam



Om
NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky er et godt valg, når du besøger Amsterdam. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der familievenlige omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.
Gæsterne har adgang til gratis wi-fi, og værelserne på Krasnapolsky har fladskærms-tv, køleskab og aircondition.
I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel concierge og roomservice. Gæster på NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky har også adgang til morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der parkering.
Vartegn i nærheden som for eksempel Dam Square (0,0 km) og Body Worlds (0,2 km) gør NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky til et godt sted at bo under et besøg i Amsterdam.
Mens du er i Amsterdam, kan du prøve nogle af de restauranter, der ligger en kort gåtur fra NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, som for eksempel Foodhallen (1,9 km), Cafe de Klos (1,0 km) og SkyLounge (0,8 km).
Hvis du er interesseret i at udforske Amsterdam, så prøv at besøge arkitektoniske bygninger, som for eksempel Centraal Station, Portuguese Synagogue og Royal Palace Amsterdam.
Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky mens du oplever alt, hvad Amsterdam har at byde på.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 3.034
- 937
- 382
- 156
- 149
- Filtrér
- Dansk
Tak til alle for et skønt ophold.

Hotellet er specielt indbydende i området omkring receptionen. Man har gjort rigtig meget ud af, at gæsterne føler sig meget velkomne, hvilket man første gang oplever, når taxa parkerer foran hotellet, hvor de straks er klar til at hjælpe med bagagen, måske en lille ting, men det har betydning.
Vi blev hurtigt tjekket ind, hvilket skete problemfrit, bortset fra, at reservationen var uden morgenmad, hvilket var min egen skyld, idet jeg ikke havde fået tjekket det, da jeg bestilte via Expedia - hvilket jeg nok vil undlade fremover - morgenmaden var ikke ligefrem billig, og det var overnatningerne i sig selv heller ikke :-)
Værelset vi boede på var lækkert indrettet men smarte detaljer - såsom væggene, som lignede at de var blevet beklædt med stof, det ser ret cool ud, ligelede smart belysning bag sengegavlen. Derudover var værelset meget almindeligt - og ligeledes badeværelset, der var dog ikke ret meget plads til toiletsagerne, hvilket var synd.
Hotellet var meget rent overalt og der var en dejlig duft - det var let at færdes på hotellet, og morgenmaden som jeg nævnte tidligere var meget lækker, der var alt muligt at vælge imellem, som der var helt sikkert noget der ville falde i ens smag uanset hvad man værdsætter.
Jeg vil dog sige, at kokkene, som lavede omeletter o.l. til gæsterne skal have et kursus i kundeservice. I løbet af de 6 dage oplevede vi to froskellige kokke, men de virkede begge to ret ligeglade - og det var direkte vært at få dem til at smile. Det trak helt klart ned på den samlede oplevelse.
Alle vi mødte udover kokkene, var meget servicemindede.
Vi fik ikke fornøjelsen af at spise på hotellet, idet der bedste restaurant var lukket under vores ophold.
Jeg vil overveje, om vi tager tilbage til hotellet. Det var en dejlig oplevelse, men prisen taget i betragtning, så er det muligt vi vil prøve andre hoteller i samme klasse næste gang for at se, hvad de har at byde på. Oplevelsen var lidt den samme, som da vi tidligere prøvede hotellet "Hotel Sofitel Legend The Grand Amsterdam".
Tip: Vi boede på værelse 310, og oplevede hver aften, at der var støj fra en lille sidegade, hvor der lå en bar - gæsterne opholdt sig ofte udenfor, hvilket gav lidt uønsket støj. Vi havde ikke booket noget specielt værelse, hvilket vi heller ikke fik. Alle værelser på gangen med samme nummerrække er ud til den lille sidegade.
Udover at mit værelse vendte ud mod en høj nabobygning - og derfor ingen udsigt - var det en fornøjelse,
Hotellet ligger næsten for centralt, hvis man kan sige det på den måde. Når man træder ud på hotellets trappe er man midt i det mest turistede Amsterdam og en masse liv og glade dage. Men på en eller anden måde er det ikke specielt afslappende.
Betjening er fin og meget opmærksom. Rigtig god morgenmad!
"Vi boede på værelse 310, og oplevede hver aften, at der var støj fra en lille sidegade, hvor der lå en bar."Læs hele anmeldelsen
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering