Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Vis priser
Nr. 56 af 361 hoteller i Amsterdam
Udmærkelsescertifikatet
Indtast datoer for at se de laveste priser
leveret af Prisfinder
Indtjekning Udtjekning
1 værelse 2 voksne 0 børn
Vi tjekker mere end 200 websteder for at finde de nyeste og laveste priser.
Professionelle billeder
DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station
Vis kort
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

6.313 anmeldelser fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Der er nyere anmeldelser for DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station
Se de seneste anmeldelser
Filtreret efter: Dansk
Lausanne, Schweiz
Anmeldt 27 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Juba, Sydsudan
Anmeldt 27 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Isle of Wight, Storbritannien
Anmeldt 26 august 2015 fra mobile enheder
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Brisbane, Australien
Anmeldt 26 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Austria
Anmeldt 25 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Nashville, Tennessee
Anmeldt 24 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

London, Storbritannien
Anmeldt 24 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

herts
Anmeldt 22 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Toronto, Canada
Anmeldt 22 august 2015
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Padua, Italien
Anmeldt 22 august 2015 fra mobile enheder
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

2.465 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (2046)
Set
Værelse/suite (469)
Set
Spisesal (117)
Set
Udsigt fra værelse (246)
Set
Badeværelse (136)
Set
Hotel og udendørsarealer (339)
Set
Pool/strandområde (2)
Set
Familie-/legeområder (2)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (2)
Set
0:48
Videoklip (2)
Set
Andet (731)

TripAdvisor-billeder: Professionelle billeder udarbejdet eksklusivt til TripAdvisor

Set
Alle TripAdvisor-billeder (237)
Set
Faciliteter (97)
Set
City-suite med kingsize-seng (61)
Set
Hotel (79)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (182)
Set
Værelse/suite (41)
Set
Spisesal (32)
Set
Hotel og udendørsarealer (32)
Set
Udsigt fra værelse (4)
Set
Badeværelse (3)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (1)
Set
Andet (69)
Indtjekning Udtjekning
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Amsterdam
Det østlige havnekvarter (Oostelijk Havengebied)
Movenpick Hotel Amsterdam City Center
Red Light District (De Wallen)
Radisson Blu Hotel, Amsterdam
Centrum
Grand Hotel Amrath Amsterdam
Vis priser
Vis priser
Vis priser
Kanalringen (Grachtengordel)
Hotel Sebastian's
Hotel Sebastian's
Nr. 7 af 361 i Amsterdam
1.294 anmeldelser
Hilton Amsterdam
Nr. 43 af 361 i Amsterdam
2.615 anmeldelser
Centrum
Art'otel Amsterdam
Art'otel Amsterdam
Nr. 30 af 361 i Amsterdam
1.266 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Fremhævede
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Fitnesscenter
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Om ejendommen
  • Kørestolsadgang
  • Røgfrit hotel
Mad og drikke på hotellet
SkyLounge
SkyLounge
Køkkener: Hollandsk, Bar, Europæisk, Vinstue
Starbucks
Starbucks
Køkkener: Café
Aktiviteter
  • Fitnesscenter
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Værelsestype
  • Suiter
  • Ikke-ryger værelser
  • Familieværelser
  • Handikapegnede værelser
På dit værelse
  • Aircondition
  • Køleskab på værelset
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Wi-Fi mod betaling
Tjenester
  • Forretningscenter med internetadgang
  • Roomservice
  • Vaskeri
  • Renseri
  • Mødelokaler
  • Concierge
  • Selskabslokale
  • Flersproget personale
  • Konferencefaciliteter
  • Børnepasning
  • Morgenmad tilgængelig

Supplerende oplysninger om DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Adresse: Oosterdoksstraat 4 | 1011 DK, 1011 DK Amsterdam, Holland
Beliggenhed: Holland > Nordholland > Amsterdam > Centrum
Prisområde: 1.264 kr.-3.382 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station 4*
Antal værelser: 557
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Orbitz, Hilton EMEA, Travelocity, Priceline, Agoda og Jetsetter, så du med ro i sindet kan reservere på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Hotelstil:
Nr. 21 familiehotel i Amsterdam
Nr. 27 forretningshotel i Amsterdam
Nr. 39 luksushotel i Amsterdam
Nr. 41 romantisk hotel i Amsterdam
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering

Spørgsmål og svar

Her er de spørgsmål, som de rejsende har stillet, med svar fra personalet på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station og andre rejsende.
125 spørgsmål
Stil et spørgsmål

Se alle spørgsmål (125)

Har du spørgsmål? Få svar fra ansatte på DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station og tidligere gæster.
Retningslinjer for indlæg
Ofte stillede spørgsmål:
  • Kan man købe billetter til lokale seværdigheder i receptionen?
  • Skal man betale ekstra for et lille køleskab?
  • På hvilket tidspunkt åbner poolen?

Se hvilke værelser, rejsende foretrækker

“Man skal have et værelse ind mod byen eller kanalen.”
 ud af 5 bobler Klavs393, 10. maj 2015 | Læs anmeldelse
“Værelser ud imod togbanen larmer meget!”
 ud af 5 bobler tausick, 6. september 2012 | Læs anmeldelse
“Meld dig ind i HH-klubben og bliv automatisk opgraderet, hvis der er et ledigt, bedre værelse.”
 ud af 5 bobler Traveldanes, 12. maj 2012 | Læs anmeldelse
3 af 3