Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nyt! Find og book det perfekte hotel på TripAdvisor – og få de laveste priser

NH Collection Amsterdam Barbizon Palace

Vis priser
Nr. 122 af 362 hoteller i Amsterdam
GrønneForløbereSølv-niveau
Book på TripAdvisor
Pålidelig partner. Vi samarbejder med for at gøre booking så let som muligt for dig.
Sikker betaling. Vi anvender branchens førende praksisser for at holde dine oplysninger sikre.
Angiv datoer for at se de bedste priser
leveret af Prisfinder
1 værelse
Indtjekning Udtjekning
Indtast rejsedatoer for at fortsætte
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 6 websteder mere!
Professionelle billeder
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
Panoramabilleder (12)
Vis kort
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

2.706 anmeldelser fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Filtreret efter: Dansk
Hedensted, Danmark
Bidrager på niveau
11 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nyttige stemmer
Anmeldt 17 maj 2016

Når man træder ind i det totalt centrale beliggende hotel, forsvinder al larmen fra storbyen. Fantastisk imødekommende personale tog imod os. Vores værelse var dejligt: Sengen var supergod. Vinduet kunne IKKE åbnes indefra. Der var MEGAvarmt i vores værelse, selvom aircondition kørte for fuld power. Der var absolut ikke lys nok i værelset. Vi var på forretningsrejse, og havde brug for at arbejde fra vores værelse. Det var IKKE godt. Badeværelset var superlækkert, med alle mulige små krukker og flasker med alt hvad vi kunne ønske os. Der var strygebræt og strygejern, hårtørrer, badekåber, tøfler osv osv. SUPER SUPER LÆKKERT. Personalet var totalt hjælpsomme. De fandt adapter til vores laptop, som kunne benyttes i de hollandske stik. Da vores minibar brød sammen - bragte de en karaffel med koldt vand og isterninger til os. Minibaren blev dog først udskiftet, da vi forlod hotellet efter 3 dage. Morgenmaden var UNIK - næsten helt ubeskrivelig lækker !! Aldrig før har vi set noget lignende. Det var, hvad vi i Danmark vil kalde brunch. Vi valgte at spise sent, og derefter var vi så mætte, at vi ikke behøvede andet før aftensmaden.

  • Overnattede Maj 2016, rejste på forretning
    • 4 ud af 5 bobler Søvnkvalitet
    • 4 ud af 5 bobler Renlighed
    • 5 ud af 5 bobler Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, LisbethJuel
de Boer M, Guest Relations Manager hos NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guest, Thank you very much for your positive feedback, we are delighted to hear that you have enjoyed your... Mere 

Rødovre
Bidrager på niveau
5 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
Anmeldt 12 maj 2016

Elegant hotel med perfekt beliggenhed lige over for central stationen. Rummelige værelser med dejlige senge/dyner samt kaffe og minibar. Venligt personale. Tjek om værelsesprisen er inkl. morgenmad, ellers koster det DKK 205 kr, pr. person pr. dag.

  • Overnattede Maj 2016, rejste som et par
    • 3 ud af 5 bobler Værdi
    • 5 ud af 5 bobler Renlighed
    • 4 ud af 5 bobler Service

Nyttigt?
1 Tak, Steensen2013
de Boer M, General Manager hos NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Steensen2013, Thank you very much for your positive feedback. We hope you had a great time in the beautiful... Mere 

Esbjerg
Bidrager på niveau
31 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nyttige stemmer
Anmeldt 16 juli 2013

Det absolut eneste positive, der kan siges om NH Barbizon Hotel er at beliggenheden er i top, hvis man er i Amsterdam for at gå i byen, Hotelværelset var nedslående, Sengen var alt for lille og alting fremstod ualmindeligt slidt. Det nyeste på værelset var øjensynligt installeret under renovationen af badeværelset i (vi formoder) 1980'erne! Selv med den online discount der blev udbudt, synes vi bestemt ikke det var 2700 kr. værd for 2 nætter - Ikke engang det halve, for at være ærlig. Senere opdagede vi at Hilton 2 min væk kun var 300 kr. dyrere - det ville vi nu gerne have vidst tidligere! Vi antager at hotellet har bestukket sig til at beholde de nuværende 5 stjerner! Vi booker i hvert fald ikke igen!

  • Overnattede Juli 2013, rejste med venner
    • 1 ud af 5 bobler Værdi
    • 4 ud af 5 bobler Sted
    • 1 ud af 5 bobler Søvnkvalitet
    • 1 ud af 5 bobler Værelser
    • 2 ud af 5 bobler Renlighed
    • 3 ud af 5 bobler Service
Mere 

Nyttigt?
1 Tak, hpmast
København, Danmark
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 18 oktober 2012

Da vi kommer ind i hallen af hotellet, bliver vi meget imponeret. Vi bliver også mødt af utrolig venlige receptionister hele opholdet igennem. Der slutter det positive desværre også. Tydeligvis er der gjort meget ud af at få hallen til at fremstå ny og moderne, desværre kan man ikke sige det samme om værelserne, der har tunge slidte gamle møbler og meget ulækre tæpper. Vi valgte hotellet pga muligheden for at bruge deres spa. Dog finder vi ud af ved ankomsten, at det er under renovation. Det kunne være fin detalje, at oplyse gæsterne om dette inden de laver reservationen. Morgenmaden var overdådig og lækker, desværre har morgenmadspersonalet ikke samme gode serviceminded holdning som receptionisterne, da morgenmad er slut sidder vi lige 5 ekstra, men bliver af en meget uhøflig viftet væk med ordene, "Breakfast is over, leave!". Har aldrig oplevet et sted hvor man ikke kunne blive siddende og nyde sin morgenmad, imens buffeten bliver lukket ned. At det ikke er muligt er helt okay, men kan siges på mange måder. Alt i alt en skuffende oplevelse

  • Overnattede Oktober 2012, rejste som et par
    • 2 ud af 5 bobler Værdi
    • 4 ud af 5 bobler Sted
    • 3 ud af 5 bobler Søvnkvalitet
    • 1 ud af 5 bobler Værelser
    • 2 ud af 5 bobler Renlighed
    • 3 ud af 5 bobler Service
Mere 

Nyttigt?
1 Tak, KamK617
Bidrager på niveau
25 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nyttige stemmer
Anmeldt 19 september 2012

Vi havde faktisk bestilt et andet NH hotel, men pga. overbookning blev vi lovet et 'real 5-star-hotel'. Det var ikke hvad vi fik. Intet motionsrum - som ellers lovet, gamle værelser, dårlig luft i værelset. Ikke noget som vi kommer tilbage til.

  • Overnattede Juli 2012, rejste som et par
    • 1 ud af 5 bobler Værdi
    • 4 ud af 5 bobler Sted
    • 1 ud af 5 bobler Søvnkvalitet
    • 1 ud af 5 bobler Værelser
    • 2 ud af 5 bobler Renlighed
    • 1 ud af 5 bobler Service

Nyttigt?
1 Tak, PeterHansen74

1.270 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (726)
Set
Udsigt fra værelse (51)
Set
Værelse/suite (185)
Set
Hotel og udendørsarealer (124)
Set
Spisesal (23)
Set
Badeværelse (46)
Set
Familie-/legeområder (3)
Set
Pool/strandområde (2)
Set
1:19
Videoklip (1)
Set
Andet (291)

TripAdvisor-billeder: Professionelle billeder udarbejdet eksklusivt til TripAdvisor

Set
Alle TripAdvisor-billeder (465)
Set
Faciliteter (76)
Set
Lejlighed (62)
Set
Luksusværelse (50)
Set
Juniorsuite (58)
Set
Restaurant og bar (før renovering) (56)
Set
Standardværelse (42)
Set
Suite (77)
Set
Hotel (44)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (79)
Set
Spisesal (12)
Set
Hotel og udendørsarealer (5)
Set
Andet (62)
Indtjekning Udtjekning
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Amsterdam
Red Light District (De Wallen)
NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky
Centrum
Art'otel Amsterdam
Art'otel Amsterdam
Nr. 27 af 362 i Amsterdam
1.184 anmeldelser
Centrum
Grand Hotel Amrath Amsterdam
Vis priser
Vis priser
Vis priser
Centrum
Park Plaza Victoria Amsterdam
Centrum
Renaissance Amsterdam Hotel
Red Light District (De Wallen)
NH Collection Amsterdam Doelen
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Fremhævede
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Fitnesscenter
  • Bar/lounge
GrønneForløbereSølv-niveau
Om ejendommen
  • Røgfrit hotel
  • Kørestolsadgang
Aktiviteter
  • Restaurant
  • Fitnesscenter
  • Bar/lounge
Værelsestype
  • Ikke-ryger værelser
  • Suiter
  • Handikapegnede værelser
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Wi-Fi mod betaling
  • Internet mod betaling
  • Wi-Fi på offentlige områder
Tjenester
  • Forretningscenter med internetadgang
  • Roomservice
  • Lufthavnstransport
  • Renseri
  • Mødelokaler
  • Vaskeri
  • Concierge
  • Selskabslokale
  • Flersproget personale
  • Konferencefaciliteter

Supplerende oplysninger om NH Collection Amsterdam Barbizon Palace

Adresse: Prins Hendrikkade 59-72, 1012 AD Amsterdam, Holland (Tidligere NH Barbizon Palace)
Beliggenhed: Holland > Nordholland > Amsterdam > Red Light District (De Wallen)
Prisområde: 1.168 kr.-3.214 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — NH Collection Amsterdam Barbizon Palace 5*
Antal værelser: 274
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Orbitz, Expedia, Priceline, Agoda, Odigeo, Travelocity, NHHotels og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Nh Barbizon Palace Amsterdam
Nh Hotels Amsterdam
Hotelstil:
Nr. 19 grønt hotel i Amsterdam
Nr. 78 luksushotel i Amsterdam
Nr. 89 romantisk hotel i Amsterdam
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering

Spørgsmål og svar

Her er de spørgsmål, som de rejsende har stillet, med svar fra personalet på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace og andre rejsende.
37 spørgsmål
Stil et spørgsmål
Har du spørgsmål? Få svar fra ansatte på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace og tidligere gæster.
Retningslinjer for indlæg
Ofte stillede spørgsmål:
  • Kan man købe billetter til lokale seværdigheder i receptionen?
  • Skal man betale ekstra for et lille køleskab?
  • På hvilket tidspunkt åbner poolen?

Se hvilke værelser, rejsende foretrækker

“Vil nok bede om et værelse med oplukkeligt vindue OG IKKE MINDST: Med GOD belysning !!!”
 ud af 5 bobler LisbethJuel, 17. maj 2016 | Læs anmeldelse
“Meget larm på de nederste etager.”
 ud af 5 bobler hpmast, 16. juli 2013 | Læs anmeldelse
2 af 2
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning