Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The St. Regis Florence

Videresend
Billeder fra rejsende (1078)
360
Panoramabilleder (10)
360
360
360
Billeder fra rejsende (1078)
360
Panoramabilleder (10)
Video
Oversigt
  • Fremragende85 %
  • Rigtig god10 %
  • Gennemsnitlig3 %
  • Dårlig1 %
  • Frygtelig1 %
  • 7. jun. 2016
    “Smukkeste "Wintergarden", restaurant, sanse- og madoplevelse i topklasse:-)))...”
Besøg hotellets website
Piazza Ognissanti 1, 50123, Firenze Italien Se på kort
FACILITETER
Gratis internet
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Røgfrit hotel
Restaurant
Lufthavnstransport
Roomservice
5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Besøg hotellets website
Tilbud fra The St. Regis Florence
Særtilbud:Pakketilbud
Anmeldelser (1.437)
Filtrer anmeldelser
510 resultater
Medlemsvurdering
453
40
11
3
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
453
40
11
3
3
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 510 anmeldelser
Anmeldt d. 7. juni 2016

Gourmet med 1velfortjent Michelin stjerne på meget højt niveau serveret i den smukkeste sal med levende musik på flygel, hvor du følte dig hensat til "de gode gamle dage" og hvor alle dine sanser var i brug:-)))... Vi prøvede deres 5 retters tasting menu samt...Mere

Tak, hbs94
Svar fra St_Regis_Florence, Guest Relations Manager hos The St. Regis FlorenceSvarede 11. juni 2016
Google Oversæt

Dear hbs94, Allow me to thank you for the extraordinary words spent in describing the "spell breathed" in the Winter...Mere

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5 uger siden

Jeg har lige opholdt sig på gaden. Regis for 6 nætter. Hvad en vidunderlig oplevelse. Fra det øjeblik du går i døren, bliver du mødt af ægte fagfolk. Concierge personale var meget imødekommende til alle vores behov. Vores værelse var smukt med så mange bekvemmeligheder....Da vi ankom var der Vin Santo og biscotti venter på os. Hver morgen var der kaffe leveret til værelset. Hver aften fra 7 til 8 var der gratis champagne og appetitvækkere i loungen. Sådan en godbid at se dem sabel champagneflasken. Samlet set ville vi gå tilbage om et øjeblik. Jeg nævner stedet. . . perfekt beliggende til at gå overalt i Firenze. Elskede vores besøg.Mere

Svar fra St_Regis_Florence, The Guest Experience Supervisor hos The St. Regis FlorenceSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 10. oktober 2018

Min mand og jeg vendte tilbage til Firenze for første gang siden 2005 og nød en vidunderlig 5 overnatning på gaden Regis. Vi blev mødt af min mor for vores sidste 3 nætter på gaden Regis, hvorefter vi fortsatte på La Bandita Townhouse Design Hotel...i Pienza og Atlantis ved Giardino Design Hotel i Zürich. Gaden Regis Florence er virkelig blandt de bedste hoteller, hvor vi har opholdt sig og fremhæver en utrolig florentinsk følelse af sted. Det er yderst godt placeret ved siden af ​​floden Arno kun 10 minutter fra Ponte Vecchio. Det er ikke underligt, at næsten alle anser dette for at være blandt de bedste i hele Marriott / SPG porteføljen. På dette ophold besøgte vi også det nærliggende Hotel Lungarno til middag og Four Seasons Florence til frokost. I 2005 havde vi opholdt sig i Belmond Villa San Michele i Fiesole bakkerne. Se venligst det samlede afsnit nedenfor for min sammenligning og kontrast. Tilstrækkeligt at sige, at vi med glæde og nemt ville vælge gaden Regis Florence igen for enhver fremtidig (pris eller betalt) ophold. Hotellet ligger lige ved siden af ​​floden Arno, lige over en firkant fra hotellet Westin Excelsior. Det er en restaurering af et palæ fra det 15. århundrede. De offentlige rum var spektakulært smukke og afspejlede en meget autentisk og alligevel elegant moderne kombination af renæssance-, medici- og florentinsk indretning. Vores ARNO VIS JUNIOR SUITE Jeg havde specifikt bedt om denne særlige Arno View Junior Suite, hvis det var alt muligt. Jeg foretrak faktisk denne Junior Suite over Grand Deluxe Suite kategorien, stort set fordi jeg foretrak et meget stort værelse over 2 mindre værelser - og fordi jeg vidste, at min mand ville elske floden og balkoner. Værelset var storslået - - virkelig en af ​​de bedste junior suiter, vi nogensinde havde haft. Høje lofter, massivt rum med mange store vinduer, der giver masser af naturligt lys, rummeligt skab, dejligt bad (selvom det er mindre) og balkoner med flod- og broudsigt over Arno, herunder Ponte Vecchio kun 3 broer væk: Badeværelset var smukt og veludstyret, men det var en smule lille side - - virkelig vores eneste kritik af pakken. Ud over skabet brugte vi også to af kabinetterne i hovedpakken til opbevaring af foldede tøj. Air con var forudindstillet til 18 C ved vores ankomst. Bliss. Air con fungerede som en charme i hele vores ophold. Gade Regis seng var som altid lige den rette balance - - mere blød og dog stadig solid - - som jeg elsker. Brusebad pres var også stor. Der var nogle små støj af sirener og sådan i løbet af dagen, at vi var på anden sal og en gade var lige under vores vinduer. Men vi hørte intet overhovedet, at på nogen måde generede vores søvn i 5 nætter. Det eneste problem, vi havde bortset fra den lille badeværelse var wifi hastighed. Den oprindelige wifi var kun 7 Mbps nede og op. For mig er det ikke imponerende. Jeg ringede og klagede, og de gav mig en kode for at få adgang til deres præmie tilbud (som skulle have været tilbudt oprindeligt) - - og vi nød 50-70 Mbps nede og op for resten af ​​vores ophold. Værelset var så spektakulært smukt og komfortabelt, at jeg ikke engang tænkte på de store specialitets suiter, jeg havde længes efter i måneder. MITT MØDERS DELUXE KING ROOM (KØBENVISNING) Min mors entry level værelse var overraskende rummelige, tænkte jeg. Det havde også højt til loftet og et stort vindue med udsigt til den centrale gårdhave med masser af naturlige lys. Min mor elskede det. For en regelmæssig plads til en person, ville vi absolut have været tilfredse, så godt. For en almindelig plads til to personer, ville vi have ønsket et større rum! SERVICE Tjenesten var næsten perfekt. Men der var et par savner. Selvfølgelig havde vi velkommen Prosecco og en dejlig note fra hotelholdet og min ambassadør, samt et banner over sengen fejrer min mand fødselsdag. Portneren havde været vidunderlig med os selv før vores ankomst. Deres team hjalp os med at arrangere (1) en privat turdag til Lucca og Pisa med chauffør og guider, (2) en privat turdag i Firenze, (3) en privat vinsmagning til Chianti med chauffør og guide, og (4) en privat vinsmagning dag til Chianti og Siena med driver og hjælpelinjer, der slutter i Pienza på vores næste hotel. Portneren arrangerede også vores middage på 3 * Enoteca Pinchiorri, 1 * Vinterhave af Caino, 1 * Ora d'Aria og 1 * Borgo San Jacopo. Efter min mor havde nogle problemer med at gå rundt, hotel manager, der hjalp os nedenfor også arrangeret for os at tage huset Bentley til middag på Borgo San Jacopo på vores næstsidste aften. Meget flot tryk, som jeg lavede absolut ingen anmodning overhovedet. Mad / drikke team var virkelig fremragende. Eduardo mødte os vores første nat mens du spiser 1 * Winter Garden ved Caino - - og hjalp os med anbefalinger og tips og bare tjekker ind hos os i resten af ​​vores ophold. Resten af ​​restaurant og bar personale var også fantastiske. Valets og bellmen var store. Modtagelse var stor. Butler service var stor. Som altid bragte de os morgen kaffe og kiks. De pakkede også og pakket til mig som sædvanligt. Vi havde også en ændring af hjertet vores sidste aften og besluttede at spise igen på Winter Gard ved Caino på hotel. Restauranten var desværre fuldt bookede. Et opkald til en senior manager, men inden for en time havde de en ny tabel installeret i restauranten lige for os. Det er hvad jeg kalder service i verdensklasse! Men der var et par savner. Først blev min mor Mercedes E lufthavnstransport (105 euro) bungled. Min mor ankom uden at vente på hende som var blevet arrangeret på forhånd. At hun var nødt til at ringe til os for at hjælpe var uncool, og hotellet svarede ikke rigtigt så godt som det skulle have, da min mand varslede concierge desk i spørgsmålet. I sidste ende blev problemet sorteret og hotellet betalt for min mors taxa - - og jeg blev aldrig opkrævet. Hotellet gav også min mor butler service og tilbød gratis morgenmad for hendes ophold. Det var en rimelig serviceydelse for mig. For det andet savnede husholdning flere anmodninger om mere vand. Efter at de havde savnet det en anden gang, ringede jeg og spurgte, hvad problemet var. Massive undskyldninger fulgte. Sammen med en flot flaske vin der dukkede op efter vores tilbagevenden den dag: Endelig er det en nej til mig at ringe butlerservice og ikke få svar inden for 10 ringe. Det skete en gang, og jeg opfordrede til at klage. Det skete aldrig igen. Samlet set var trods de få service savner ovenfor tjenesten virkelig virkelig under vores ophold. Selv med disse savner, blev hotellet pænt i hvert tilfælde undskyldt og gjort det rigtigt - og er generøs igen for at gøre det til det hver gang. Og personalet var virkelig fantastisk med os hele vejen igennem. Eduardo var også en ægte perle med os. Dette hotel ved virkelig hvordan man yder luksus service. DINING Wow. Bare wow. Maden og drikkevarer her var bare fantastisk. Drikkevarer i Winter Garden bar var fantastiske; Manhattan her var min favorit af enhver restaurant eller bar andetsteds i byen. Det omfatter Hotel Lungarno og endda 3 * Enoteca Pinchiorri. BREAKFAST PÅ VINTER GARDEN: Morgenmad blev afholdt på terrasseniveauet af Winter Garden-restauranten - - en virkelig elegant scene at se ovenfra. En fantastisk buffet markering forstærket af kogte fødevarer af en kok på æg station. Vi kunne også bestille mere fra menuen. Buffet spredningen var ganske omfattende og lækre: DINNER PÅ 1 * VINTER GARDEN AF CAINO, FØRSTE NATT Winter Garden af ​​Caino middag vores første nat var spektakulære. Indstillingen selvfølgelig er allerede fantastisk. Vi havde virkelig ikke ønsket at bestille en vinsmagning menu på vores første nat. . . men menuen lød så godt, at vi ikke kunne modstå. Det var utroligt. Næsten 2 * til vores smag. DINNER PÅ 1 * VINTER GARDEN AF CAINO, SENEST NATT Vi elskede Winter Garden så meget vores første nat, at vi besluttede at spise der igen med min mor på vores sidste nat. Denne gang gjorde vi a la carte. Igen var det så darn godt. Kort sagt, F & være her er spektakulære. Har ikke en enkelt F / være skuffelse overhovedet for vores hele ophold. Og vi spiste på i alt 7 Michelin stjerner i vores tid i Firenze! SPA Jeg gør ikke kurbade, men min mand gør det. Han havde en massage og elskede det. Han sagde behandlingsrummet var ganske smukt. BELIGGENHED Hotellet var yderst godt placeret. Det var kun 15-20 minutters kørsel fra lufthavnen. Det var en 10 minutters gang til Ponte Vecchio, Ristorante Borgo San Jacopo og Ristorante Oria d'Aria, en 12 minutters gang til Uffizi, 15 minutters gang til Plaza de Duomo, 20 minutters gang til Galleria dell'Accademia (med David), og endda kun 30 minutters gang til Four Seasons Florence. Hotellet var meget centralt. Meget praktisk til alt, hvad en turist i Firenze måske vil have. SAMLET SET Vi elskede gaden. Regis Florence. Selv forventer så meget som vi gjorde fra dette berømte hotel, det overskredet vores forventninger. Selv da vi besøgte de endnu mere berømte Four Seasons, foretrak vi stort set gaden Regis. Vi havde tidligere opholdt sig i 2005 på Belmond Villa San Michele. Vi troede det smukke, men alt for formel til vores smag. Visningerne over Firenze var dejlige, men meget bedre og så praktisk placering af gaden Regis gjort os meget lykkeligere. Vi gik til både Hotel Lungarno (hvor Ristorante Borgo San Jacopo er placeret) og de fire årstider. Vi blev virkelig overrasket og skuffet over de fire sæsoner. Det var en meget længere tur til de store seværdigheder. Det havde en meget skuffende og mærkelig design ordning, der ikke appellerer næsten lige så meget som indretningen på gaden Regis. Den grønne farvepalette var virkelig afskrækkende og forekom ikke passende for den florentinske følelse af sted. Haverne var smukke, og området pool var dejlige. Spabadet blev nysgerrig lagt ud og følte sig lille. Og det hele smagede af at skulle have en forfriskning. Hotel Lungarno, ejet af Ferragamo, er eklektisk dejlig men stadig lidt træt og slidt rundt om kanterne. Dens designskema er ikke langt lige så imponerende som den på sin restaurant Borgo San Jacopo. Som det viser sig, viser gaden Regis Florence virkelig det bedste valg for os i denne by. Vi ville vende tilbage i et hjerteslag til gaden Regis var vi nogensinde at vende tilbage til Firenze.Mere

Svar fra St_Regis_Florence, Guest Relations Manager hos The St. Regis FlorenceSvarede 11. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 4. oktober 2018 fra mobile enheder

Dette var en 2 nat par besøg på vores vej til Toscana. YUK. . . . . Denne ejendom skal ikke have gaden Regis navn på døren! ! ! ! TIRED, DREARY og DEPRESSING - med livstidsstoppede fyldte dyr i lobbyen og restauranten. Når navnet...Street Regis er på døren, er der visse forventninger. . . . INGEN er opfyldt på denne ejendom. Virkelig skuffende.Mere

Svar fra St_Regis_Florence, Guest Relations Manager hos The St. Regis FlorenceSvarede 5. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Gaden Regis i Firenze var mit hjemmebase i 4 dage, mens jeg udforskede Firenze og andre områder i Toscana. Personalet var meget indbydende, en flaske Prosecco ventede på mig i mit værelse, og de concierge personale bistået i planlægningen af ​​mine daglige udflugter. Det ligger...i en central beliggenhed og kunne gå alle omkring byen, altid følte sig sikker og nydt min tid! Vil helt sikkert være tilbage!Mere

Svar fra St_Regis_Florence, The Guest Experience Supervisor hos The St. Regis FlorenceSvarede 6. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Mad og drikke på hotellet
Winter Garden by Caino
319 anmeldelser
Køkkener: Italiensk, Middelhavsområdet, Moderne
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Restaurant
Roomservice
Fitnesscenter
Bar/lounge
Gratis internet
Spa
Aircondition
Børnepasning
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Minibar
Mødelokaler
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Vaskeri
Pool
Ved stranden
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Priser og anerkendelser
Travellers' ChoiceVinder i 2018
GrønPartner
Udmærkelsescertifikat
Travellers' ChoiceVinder i 2018
GrønPartner
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Forretning
,
Familie
,
Romantisk
,
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Travellers' ChoiceVinder i 2018
GrønPartner
Udmærkelsescertifikat
Travellers' ChoiceVinder i 2018
GrønPartner
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Forretning
,
Familie
,
Romantisk
,
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
99
Prisklasse
482 $-1.031 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
The St. Regis Florence Hotel Florence
,
Florence Grand Hotel
,
Grand Hotel Florence
Sted
Italien > Toscana > Province of Florence > Firenze > Santa Maria Novella
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Travellers' ChoiceVinder i 2018
GrønPartner
Udmærkelsescertifikat
Travellers' ChoiceVinder i 2018
GrønPartner
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Forretning
,
Familie
,
Romantisk
,
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
99
Prisklasse
482 $-1.031 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
The St. Regis Florence Hotel Florence
,
Florence Grand Hotel
,
Grand Hotel Florence
Sted
Italien > Toscana > Province of Florence > Firenze > Santa Maria Novella
Billeder
Billeder fra rejsende (1.078)
Værelse og suite (858)
Spisesal (204)
Faciliteter (35)
Møde- og festlokaler (6)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 414 hoteller i nærheden
Patrizia Hotel
74 anmeldelser
0,12 km væk
Hotel Palazzo Ognissanti
1.075 anmeldelser
0,12 km væk
The Westin Excelsior Florence
1.798 anmeldelser
0,12 km væk
Grand Hotel Adriatico
1.788 anmeldelser
0,16 km væk
Restauranter i nærhedenSe 3.045 restauranter i nærheden
Becagli's bakery
95 anmeldelser
0,1 km væk
Bar Pasticceria Piccioli
150 anmeldelser
0,16 km væk
La Piccola Corte
399 anmeldelser
0,17 km væk
Winter Garden by Caino
319 anmeldelser
0,05 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 1.652 seværdigheder i nærheden
Chiesa di Ognissanti
266 anmeldelser
0,09 km væk
Ognissanti
108 anmeldelser
0,08 km væk
San Frediano in Cestello
46 anmeldelser
0,24 km væk
Piazza Ognissanti
55 anmeldelser
0,07 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos The St. Regis Florence.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering