Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Palazzina

Billeder fra rejsende (246)
Værelse og suite (387)
Spisesal (56)
Oversigt
Ramo Grassi Sestiere San Marco 3247, 30124 Venedig Italien Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Aircondition
Røgfrit hotel
Restaurant
Roomservice
Suiter
Bar/lounge
5-stjernet overnatningssted
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel"}}
Anmeldelser (410)
Filtrer anmeldelser
89 resultater
Medlemsvurdering
48
25
9
6
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
48
25
9
6
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 89 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 30. oktober 2018 fra mobile enheder

Hotellet er absolut smukke; Det er stilfuldt, moderne og luksuriøst, alle detaljer er blevet tænkt på og beliggenheden er fantastisk. Det område, der synes at have haft absolut ingen tanker om, er personalet (ikke alle, der er et par standout, men de kæmper med et...tabt kamp), i det hele taget var de nedslående, undtagelsesvis langsomme og uhøflige. To af de fire aftener sad vi i baren på hotellet (Venedig havde oversvømmet, vi gik ikke anden gang uden valg). Den første aften tjenesten var så langsomt vi klagede vi var blevet venter i 20 minutter til to ansatte, når vores tjener til sidst var kommet tilbage hans svar var at mumle hans tilsyneladende afsky under hans ånde (desværre han ikke klar over vi kan taler italiensk) han var ikke gratis. Vores anden oplevelse i baren skære jeg desværre mit knæ på den (omend smukke) spejlede bar bordplade, billede vedhæftet. Personalet fandt det at være en ulempe, ingen omhu eller bekymring blev vist. Jo mere oprørt vi blev om situationen, desto mere defensive blev de, til sidst sluttede i en shouting kamp. Efter dette vi var i hotellet for en anden to nætter, blev jeg aldrig spurgt, hvordan jeg var og intet blev gjort til linjen for at forsikre dette skete ikke igen. Jeg vil virkelig anbefale dette hotel men i sidste ende er det mangelfuld operationelt.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 24. oktober 2018

Vi holdt i Palazzina G for 1 nat i sidste weekend. Vi reserverede kun 1 nat på grund af tilgængelighed, men vi var begge glad for, at vi ikke blive længere. Hotellet er meget dyr og virkelig ikke det værd. Trods indretningen og sociale områder...er dejlige, og den oprindelige hilsen bliver meget indbydende, lever hotellet virkelig ikke op til forventning til prisen. Værelserne er ikke komfortable, meget lille, hård seng, ingen af ​​os sov særligt godt. Vi blev også vækket af nogle boringer kl 8 Toiletartikler og bekvemmeligheder på Værelset er imidlertid fremragende, du kunne rejse uden noget og være ok. Men der er lidt lys, det hele er omgivende, så det gør sminke udfordrende om aftenen Fødevarer var nice (morgenmad) men meget dyr, 7 euro for en kaffe og 8 euro for en appelsinjuice! På den positive er placeringen stor, meget tæt på gaden Marks square men ikke støjende og optaget, du kan let gå i men ikke være i støjende travlhed, men den anden side af acadamia broen i Dorsodora er en meget pænere sted at bo. Mere afslappet, mindre touristy men stadig walkable til alle de vigtigste steder.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 11. oktober 2018

Jeg er netop vendt tilbage fra en 10 dages tur til Europa (Italien, Østrig, England), der omfattede en overnatning på Palazzina G. Jeg er ærligt nogensinde reeling - både fra hvor dårligt jeg blev behandlet på stedet på ejendommen, og hvordan det blev håndteret af...kundeservice over telefonen og via sociale medier, da jeg forsøgte at nå ud på forskellige måder og løse situationen med tidsforskellen og begrænset telefonfunktion. I 10 + års loyalitet til Marriott (jeg forstår, at dette teknisk set er en SPG / Design Hotel ejendom, men vi er i en post-fusion verden nu ...), jeg har aldrig haft et hotelophold som denne. Og det mener jeg ikke på en positiv måde. Et par ting at huske på - fordi dette kommer til at være en lang historie - en, jeg reserverede dette ophold på point. Og to, min reservation var for to personer (min mor og mig selv) men min søster endte med at bo hos os også (hun bor omkring en time væk). Begge disse ting - opholder sig på point og har en ekstra person - syntes at skabe enorme problemer for personalet og eskalerede, hvad der skulle være et drømmeophold for at behandle min mor og søster i et totalt mareridtscenarie. Vi ankom til ejendommen tidligt (11: 30 ish?) Og vores værelse var ikke klar, som jeg var fuldstændig forberedt på - tidlig transatlantisk flyvning osv. Vi faldt bagage af med portneren og ledes ud for at finde lidt frokost. Ved at komme tilbage til hotellet spurgte FD, om jeg havde tre personer i stedet for to. Da jeg svarede ja og spurgte om det var et problem, blev jeg helt fortalt, at det var et problem, og at de ville forsøge at finde en løsning. Og dette blev ikke præsenteret på en glad og hjælpsom måde, men på en måde gjorde det klart, at jeg var afskum af jorden, og jeg havde ødelagt alles dag. Um, okay. En ekstra person i et værelse er et problem? Jeg burde have kendt bedre, fordi jeg ofte har opholdt sig i europæiske hoteller, og de bliver underlige om ting som dette. Så den "løsning", der i sidste ende blev præsenteret for os - efter en times ventetid i hotellets restaurant - var at vi betaler for et andet værelse, eller vi betaler et FEM HUNDRED EURO "supplement" for at opgradere til en suite. Ingen af ​​disse muligheder var virkelig en mulighed overhovedet, men i interesse for at holde min søster med os valgte jeg det latterlige fem hundrede euro supplement til "Attic Suite". Hvis du besøger Palazzina-webstedet eller ser på deres hotel på nogen af ​​Marriott / SPG apps eller branding, er Attic Suite den der kommer op - den har udsigt til Canal Grande, en stor sofa, tonsvis af lamper, meget atmosfæriske osv. . Okay fint. Det er en gang i et levetid på et sted, hvor jeg er engang, jeg spiller bolden og betaler dit gebyr for chancen for at blive i et værelse sådan og behandle mine gæster til en oplevelse af denne størrelse . Vi kommer endelig op til vores værelse - det er efter en og en halv time af FD hemming og hawing, der giver os løbe rundt på vores "løsning" osv. - halvanden time, der kunne have været brugt, Jeg ved ikke, nyder Venedig? - og det er smukt. Det er smukt, det har udsigt over kanalen, store træbjælker osv. Det er fantastisk. Sure, jeg blæste bare $ 600, som jeg planlagde at bruge, men min mor og søster lever i luksus, alles glæde, livet er godt, yay! Troede du historien endte lykkeligt der? Spoiler alarm, det gjorde det ikke. Da jeg sidder på den lyseblå sofa med udsigt over Canal Grande, siger min søster: "Uhhh guys, der er MOLD herinde." Betydningen af ​​soveværelset. Jeg tænker, skimmelsvamp, vand, Venedig, okay - det er fornuftigt? Hvilken slags skimmel? En lille smule skimmel i hjørnet? Nix. Jeg går ind i soveværelset for at se og se følgende (se billedopload). Bogstaveligt talt en GIANT farveprøve af sort skimmel på soveværelsesvæggen over et stort spejl. Ikke ligesom, skimmelsvamp i bruserhjørnet, oops, nogen lagde ikke nok albuefedt ind på den sidste rene, men en stor patch af skimmel. Jeg ved ikke, hvordan 1) de havde haft gæster ind og ud af dette værelse, og 2) de havde haft folk rengøring dette værelse regelmæssigt. Hvordan havde betalende gæster og / eller husholdning savnet noget som dette? Ikke alene var det absolut modbydeligt at se på, det var absolut en sundhedsfare. Det gjorde naturligvis rummet helt ubeboeligt. Så. At vide, at FD allerede er syg af os - fordi vi var på punkter og havde gal til at have en ekstra person - vi arkiverer nedenunder efter at have taget ovenstående billede - og lad dem vide, at værelset er dejligt, men vi kan ikke Bliv i den, fordi den har MOLD. De syntes ikke for foruroliget, men sagde, at de ville tale med "ledelsen" og se, hvad der kunne gøres. Jeg var behagelig men fortalte dem, at dette var absolut en sundhedsfare, og at vi skulle flyttes til et andet rum, uanset størrelse (går tilbage til tre person ting - vi fik at vide at denne suite var det eneste værelse i hotel, der passer til tre personer, hvorfor jeg måtte betale uncharge osv.). Jeg fortalte dem også, at på baggrund af den ulejlighed, vi allerede havde været igennem på dette tidspunkt, så jeg ikke nogen grund til, at vi skulle betale et "supplement" til et andet rum på dette tidspunkt. Tid tikkede på dette tidspunkt på vores ophold i Venedig, og vi havde aftensmad reservationer, så vi besluttede at gå ud til middag, og kom tilbage og se hvad der var blevet besluttet. Selv om det havde været 2. 5 timer vi var væk på middag med det åbenlyse skimmel problem - der var stadig ikke et værelse klar. Men det blev besluttet, at vi havde to valg. En, vi kunne flyttes til en endnu større suite og stadig betale tillægget. To, vi kunne blive på værelset med muldvarpet og ikke betale tillægget. (Dette er det punkt, hvor jeg skulle have fundet et andet rum til os på en anden ejendom, men TBH, jeg var træt og jetlagget og forsøger stadig at få det til at fungere, i eftertid ved jeg ikke hvorfor.) Vi tilbragte yderligere to timer i lobbyen (grand total på dette tidspunkt brugt på hotel problemer og ikke brugt nyder Venedig: ca. 3. 5 timer), der beskæftiger sig med FD person og forsøger at succesfuldt løse situationen, både med FD , med "ledelse" (som enten ikke var der personligt eller nægtede at komme ud af deres kontor, var det uklart) og i sidste ende med Marriott direkte. På grund af tidsforandringen var det svært at komme igennem på kundeservicen. Efter ca. tre forsøg kom jeg endelig til nogen, som syntes at kunne hjælpe mig. Han lyttede til mine bekymringer, åbnede en kundeservice sags fil, og kaldte hotellet direkte (jeg fik at vide). Han kom tilbage på linjen og fortalte mig, at problemet var blevet løst direkte med FD og at vi skulle blive sat i det nye rum og IKKE blive opkrævet tillægget. Jeg ville græde, jeg var så lettet. CS-repen fortalte mig at blive på linjen og bekræfte med FD at vores nye værelse var klar til os, hvilket jeg gjorde. Vi var i stand til at komme ind i det nye rum og få lidt søvn. Oh vent. Troede du historien endte lykkeligt der? Spoiler alarm, det gjorde det ikke. Da vi gik til at tjekke ud næste morgen, blev jeg fortalt, at vi stadig skulle betale tillægget, hvilket ikke var forståelsen fra den foregående nat. Vi behandlede en ny FD-kontorist, som var lige så tilbøjelig til at hjælpe som FD-klerken fra natten før (læs: ikke meget). Vi fik at vide, at "management" havde besluttet, at vi stadig skulle betale tillægget trods samtalen med Marriott CS osv. Jeg bad om at tale med manager på vagt og FD-kontorist forsvandt i omkring fem minutter og kom tilbage med en lille kort . . . med managerens emailadresse. Jeg tror, ​​at hun (han?) Ikke ønskede at komme ud fra deres kontor for faktisk at tale med mig ansigt til ansigt. På dette tidspunkt havde jeg intet andet valg end at underskrive regningen - selvom jeg underskrev det med en stjerne, der noterede "under tvang". Det var bare den mest utrolige kulmination af begivenheder, og den måde, vi blev behandlet på, var fra starten til slutningen helt utroligt. Jeg sagde i starten af ​​dette, at vi boede på en sats, der var reserveret på point (jeg blæste 60.000 point på denne "drøm" ophold - kan du tro det?), Og jeg synes, det er vigtigt at bemærke det på grund af hvordan Shoddily blev vi behandlet. Jeg tror, ​​at vi ville have været behandlet på den måde alligevel, men jeg tror, ​​at det faktum, at vi blev på punkter, ikke hjalp. Da jeg først checkede ind og spurgte om morgenmad (jeg vidste ikke, at Design Hotels ikke giver fordele til MR-medlemmer), smed FD-kontorist og fortalte mig, at jeg ikke fik morgenmad, fordi jeg boede på point. Måden han sagde det, kunne du godt have sagt, at jeg havde været ude med at klæde babyforsegler eller noget. Og så læser historien ovenfor om scenen i loungen / lobbyen med morgenmaden - jeg kan 100% se det der sker på dette sted. Det er bare trist og nedslående. Jeg ville ikke have 60.000 point at bruge på din ejendom - og 10 x det i min konto samlet! - hvis jeg ikke havde en ekstrem loyalitet over for dette mærke Et niveau af loyalitet, der hurtigt svinder dag for dag, være sikker. Jeg har oplevet lunken behandling, når jeg har været på point før, og det giver mig aldrig mening. Men jeg er aldrig blevet behandlet her dårligt. Nå, det handler om alle. Nu er jeg i opfølgningstilstand med Marriott fordi på trods af at du fulgte efter dem efter at have tjekket ud (ca. to uger siden) for at fortælle dem, hvad der foregik og for at prøve at finde ud af, hvad der skulle gøres for at løse denne situation, har jeg hørte intet tilbage. Nul. Zip. Nada. Jeg sluttede endelig til en SPG-repræsentant om - af alle ting - Facebook Messenger - for kun at få at vide, at mine "bekymringer" var blevet sendt til hotelforvaltningen (ha!), Og at de havde tre til fem hverdage at svare på mig. Jeg giver dig en million dollars, hvis du kan gætte hvem der ikke har svaret på mig. . . Resuméoversigt Hvis du ikke kan lide at læse - ophold langt, langt væk fra Palazzina G, medmindre du er en slags hotel masochist.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra Palazzina G, Direttore generale hos PalazzinaSvarede d. 25. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 9. oktober 2018 fra mobile enheder

Det er svært at være mere stilfuldt end italienerne især i Italien, men opholder sig på den overdådigt udpegede Palazzina får du til at føle dig lidt mindre ude. Dette er en vidunderlig brug af plads i tæt pakket Venedig og tilbyder stil, raffinement og...luksus med Starck-signaturen. Personalet er vidunderligt. Venlige, imødekommende, altid med et smil, de gør oplevelsen endnu mere behageligt. Jeg anbefaler stærkt denne meget unikke mødested. Ankomme af vandtaxi og blive fejet ind i en verden af ​​overflod og fornøjelse. Hvis du vil gøre Venedig, gør Venedig af Starck.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 26. juni 2017

Jeg var så heldig at have fået en boutique hotel gavekort via Mr & Mrs Smith som en gave, og jeg valgte at bo på Palazzina G. vilde med ideen om, at hotellet var super elegante og luxe, havde tegnet af Phillippe Starck. Placeringen af...hotellet var canal - men ikke den vigtigste Piazza står over for. Som med så meget i Venedig, PalazzinaG er gemt væk i en labyrint af snoede gader og svært at finde til fods! Jeg var helt vild med den beliggenhed er stille og roligt, i midten af vinteren i nærheden af mange kunst- og Antikvariaterne. Måske for en person der søger for at bo i den 'tykke' af den plads Piazza dette vil måske ikke være noget for dig. Den luksus service var helt afslappet, holdet var behageligt og høflige på alle tidspunkter. Der var nogle dejlige lækkerier og Prosecco ved ankomst (men jeg tror, at det var via Mr & Mrs Smith) . På det tidspunkt, hvor vi var den var temmelig stille generelt. Selve værelset herunder seng, indretning, badeværelset var alle enestående, bestemt til et moderne par eller single. The bar og lounge områder, vi er dejligt og vi spiste en hel del gange på hotellet. Alt i alt, jeg nød mit ophold primært på grund af bygningen og indretning, men vi finder det er dyrt - Venedig generelt har høje priser. Måske når jeg besøger Venedig næste jeg vil afsætte et andet sted eller hotel, men da jeg nævnte, at jeg nød min oplevelse.Mere

Dato for ophold: februar 2017
Se flere anmeldelser
Om
Faciliteter
Mest populære faciliteter
Restaurant
Roomservice
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotelfaciliteter
Roomservice
Kørestolsadgang
Renseri
Vaskeri
Concierge
Flersproget personale
Røgfrit hotel
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Minibar
Aktiviteter
Restaurant
Bar/lounge
Oplysninger
Prisklasse
314 $-862 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 79 luksushotel i Venedig
Nr. 127 romantisk hotel i Venedig
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Oplysninger
Prisklasse
314 $-862 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 79 luksushotel i Venedig
Nr. 127 romantisk hotel i Venedig
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Billeder
Billeder fra rejsende (246)
Værelse og suite (387)
Spisesal (56)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 392 hoteller i nærheden
Ca' Pagan
577 anmeldelser
0,05 km væk
Palazzo Contarini Michiel
1 anmeldelse
0,11 km væk
Ca'Contarini 3026
224 anmeldelser
0,11 km væk
Excepcionales tarifas en el corazon de Venecia
8 anmeldelser
0,11 km væk
Restauranter i nærhedenSe 1.617 restauranter i nærheden
Nikibar
26 anmeldelser
0,18 km væk
Bacaro 22 vintido'
138 anmeldelser
0,23 km væk
Osteria Ai Do Farai
543 anmeldelser
0,19 km væk
Gelateria Paolin
414 anmeldelser
0,21 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 1.448 seværdigheder i nærheden
Ca' Rezzonico
1.662 anmeldelser
0,1 km væk
Palazzo Grassi
442 anmeldelser
0,02 km væk
Santa Lucia Stazione
633 anmeldelser
0,07 km væk
Campiello dei Squelini
15 anmeldelser
0,17 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Palazzina.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering