Det behøver ikke være svært at finde det ideelle romantiske hotel i Asti. Velkommen til Sunstar Hotel Piedmont, et godt valg for rejsende som dig.
Sunstar Hotel Piedmont er et romantisk hotel med aircondition og minibar på værelserne, og det er nemt at holde dig forbundet i løbet af dit ophold, da der er gratis wi-fi for gæsterne.
Hotellet har concierge, kuffertopbevaring og solterrasse. Derudover er der pool og morgenmad, hvilket gør dette til et populært valg blandt rejsende i Asti. For gæster med bil er der gratis parkering.
I løbet af dit besøg skal du sørge for at se et populært videnskabsmuseum som Museo Paleontologico Territoriale dell'Astigiano, der ligger i kort afstand fra hotellet.
Sunstar Hotel Piedmont giver dig det bedste af Asti lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.
Sunstar Hotel Piemonte er et roligt hotel på en grøn bakke mellem Asti og Alba. Allerede i det restaurerede lille gamle palads føler du sjælen i Piemonte-regionen. Alle ansatte er her siden mange år. Hjælpen dig til at lære at vide meget om Piemonte an til at udforske denne smukke region. Gå ikke glip af at spise i Restauranten på hotellet (kokken har wold-klasse!).
Vi besøgte først denne perle af en lille renæssanceborg i 2000, lige efter dens åbning som et hotel. Beliggende i hjertet af Piemonte og med en betagende udsigt mod e. g. Barolo og Barbaresco, Sunstar Castello di Villa tilbyder noget ekstraordinært: en intim luksusatmosfære kombineret med en personlig service, der sjældent tilbydes til rimelige priser. Personalet behandler hver gæst som et medlem af Castello-familien. Ledes af den schweiziske hoteljer Mr. Peter M ller og støttet af et ungt, men erfarent team - Irene & Eduardo i receptionen, Beppe (tak for god mad), Giuliana (min hemmelige sommelier), Luca (den blåøjede sicilianske Viking), Daniela og Elena i Al fresco restauranten vil du være i sikre hænder og et godt selskab. Værelser er en anden historie. Jeg kan dog anbefale værelse 103, hvor vi havde vores bryllupsrejse tilbage i 2000. Men alle værelser er fantastiske, hvoraf det ene har et Vivaldi-tema: De fire årstider, malet i loftet over sengen. Felicia, Elena & Enrica har ansvaret for at vedligeholde værelser dagligt og tak for at være der for os. Castello di villa er perfekt til de fleste gæstetyper lige fra solo rejsende til familier. Hvis du er heldig, kan du møde den oprindelige ejer af Castello di Villa. Mr. Johnny Laager, en visionær schweizisk forretningsmand, erhvervede ruinerne af slottet tilbage i 90'erne, investerede et meget betydeligt beløb for at genopbygge det til det, der er i dag: et smukt Piemontese ejendom. Mr. Laager solgte Castello di Villa til den schweiziske hotelkæde Sunstar tilbage i 2010, og de har med succes fortsat gæstfrihedsfilosofien til Mr. Laager, som er, at alle skal føle sig hjemme, skuldre ned, ikke stresse, nyde god mad og vin desværre La Dolce Vita. Så gå og tjek deres websted og oplev dette enestående boutique-hotel / slot midt i Piemonte. Du bliver ikke skuffet. Vi besøger et andet af Sunstars-hoteller i Zermatt næste år i april og ser frem til at gennemgå dette.…
Vi kunne virkelig godt lide dette dejlige boutiquehotel - beliggende på en bakke i en lille landsby, det har en smuk, vidtrækkende udsigt over Toscana. Vores værelse var dejligt, rummeligt og havde en traditionel italiensk 'grand house' fornemmelse af det. Middag serveres på den lille terrasse ved siden af poolen og var lækre og virkelig god værdi for pengene. Det er et hotel med personlighed og lidenskab til en god pris.
Vi elskede dette hotel. Personalet leverede fremragende service. Værelset var ganske behageligt. Fødevarer var meget god. Udsigten fra terrassecafeen var fremragende. Det var sjovt bare at komme til hotellet - - op ad en blæsende vej til landsbyen øverst på bjerget.
Vi reserverede Junior Suite på € 315. Ved ankomsten til 3. Klokken 30 blev portene lukket, vi ringede klokken, der skete ikke noget, vi ringede igen og forsøgte at kigge efter en anden vej. Endelig syntes receptionisten at se ud som om han lige var vågnet og sovet i tøjet. Meget unenthusiastic. Vi blev vist til suiten, til trods for prisen, ingen bad, kun et lille brusebad med en plastbruser, hvis døre kun åbnede delvist, før de ramte bidet og bassinet. Værelset selv var stort, men alle møblerne var alle ned en ende. Helt spartansk. Mere vær og vær end 4-stjernet hotel. To enkeltsenge skubbet sammen. Terrassen er en del af det flade tag, du ser på hotelbilledet. Ingen beskyttelse af personlige oplysninger. Hotellet har ganske omfattende arbejder udført, så roen af terrassen og haven blev spolied af contstant hammerboring. Hotellet meddelte os ikke på forhånd om værker i gang under vores ophold, vi ville have annulleret, så jeg kan se, hvorfor de holder det stille. Receptionisten sagde, at hvis støjen bekymrede os, ville han få arbejderne standset. Skete ikke. Vi spurgte, om der var et værelse med et bad, receptionisten sagde, at han ville kontrollere og forsvundet. Efter at have ventet 10 minutter, ikke ønsker at pakke ud i tilfælde af en pladsændring, gik vi for at finde ham. Modtagelse var tom, faktisk hotellet følte sig som Marie Celeste. Vi ringede desk bell et par gange, råbte et par gange og derefter formået at opfange kokken, der spylede receptionisten, der sagde der var ingen andre plads! Middagen er bizar. Det tog tre anmodninger om at se menuen, som Peter Manager producerede på tavle og oversat til os. Intet valg, 5 kurser plus amuse bouche, fast pris € 54 ekskl. Vin. Middag starter kl. 8. 00 pm og hele spisestuen serveres på samme tid selvfølgelig selvfølgelig, så det slutter først til ca. 10. Kl. 15.00. En log tid at sidde på hårde stole. Lang tid efter en lang rejse. Ekstra mad bringes rundt i en skålskole middage stil og serveres til dem, der ønsker mere. Nice simpel mad, men ikke værd at prisen. Jeg kan se hvad der er i det for hotellet, men ikke for gæsterne. Vi ønskede et let måltid og tidligt i seng, men fik at vide, at vi bare kunne spise de kurser, vi ønskede, men da de blev serveret på samme tid, måtte vi vente på vores næste kursus, indtil hele spisestuen nåede det stadium. Der er intet andet sted at spise i nærheden. De fleste af gæsterne er schweizisk tysk, de fleste af meddelelserne og værelsesinformationen er på tysk. Da andre gæster har klaget over dette i årenes løb, ser det ud til, at det er en simpel ting at rette op, men giver indtryk, de ikke ønsker ikke tysktalende gæster. Næste morgen, ingen varmt og koldt vand, toiletter, der ikke fungerer, ingen på vagt for at finde ud af det, modtagelse telefon ikke besvaret, Marie Celeste igen. Til sidst i en nederste etage fandt jeg en servitrice om morgenmadsrommet og på min anmodning ringede hun til vedligeholdelsesmand for at komme til hotellet. Parkering er begrænset og var fuld, så vi parkerede i vejen. Jeg klagede til lederen om vores uprofessionelle velkommen, han var sympatisk, jeg troede, han kunne gøre en gestus af en delvis tilbagebetaling for et ophold, som var fyldt og ikke værd € 450, men nej.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering