Hvis du aldrig har besøgt Milano, Italien, bør du måske overveje det. Og hvis du beslutter dig for at tage afsted, så overvej at bo på Sheraton Milan San Siro. Selvom dette hotel ligger lige inde i en storby, er det omgivet af grønne områder. Smukt opdateret og dekoreret, forfriskende, rent og behageligt afslappende ville være min beskrivelse af denne ejendom. Jeg nød især udsigten over haven fra barområdet. Personalet på hotellet fuldender det perfekte billede af et fantastisk ophold. Fra det øjeblik, jeg ankom og blev mødt af Francesco i receptionen, indtil min afgang syv dage senere, gik personalet ud over det for at sikre, at jeg havde en vidunderlig oplevelse. Tak Francesco for al din hjælp, forslag, venlighed og for at få mig til at føle mig velkommen. Du er en dedikeret og beundringsværdig person, og jeg er glad for at se en som dig arbejde i turistindustrien. Derudover vil jeg gerne anerkende Fernando, som hjalp mig med min bagage, tilbød forslag til ting at gøre og steder at besøge og besvarede en lang række spørgsmål af turisttype. Jeg sætter pris på din hjælp, tålmodighed og dit smil og ønsker dig alt det bedste i din fremtid med Sheraton. Bekvemt placeret på hotellet, er en meget flot bar og restaurant. Nogle gange er maden fremragende, og nogle gange er den ikke. Jeg spiste på hotellet dagligt og det meste af tiden nød jeg mit måltid. Morgenmaden er fremragende, og der er masser af gode sunde valg. Mit råd til fremtidige besøgende, prøv det … . . og når du gør det, så sig hej til Luca i baren. Luca gør bestemt sit bedste for at sikre, at du får god service, og jeg er taknemmelig for hans fortsatte indsats for altid at give 100 % til hver gæst, uanset hvor travlt han har! Jeg brugte træningscenteret hver dag, og udstyret og udsigten er det bedste, du kan forestille dig. Jeg værdsætter bestemt vedligeholdelse og husholdning i dette område af hotellet. Alt fungerede perfekt, og der var altid rene håndklæder, vand og rengøringsservietter. Generelt er husholdningen på Sheraton Marriott San Siro fremragende. Da jeg er Lifetime Titanium-medlem hos Marriott, kan jeg forsikre dig om, at jeg forstår god husholdning, og dette hotel har opnået et meget højt niveau af sammenhæng på dette område. Tillykke med et veludført arbejde. Der er mange hjælpsomme mennesker, der arbejder på dette hotel, desværre kan jeg ikke nævne hver person, jeg kom i kontakt med, men jeg vil gerne sige tak til Jessica i receptionen for hendes shoppingforslag. De fleste kvinder over hele verden sætter pris på gode shoppingråd, og uden Jessicas forslag ville jeg have gået glip af en af de bedste muligheder på min rejse! Tak så meget Jessica, fordi du tog dig tid og havde interessen i at hjælpe mig med at finde mit yndlings shoppingområde nogensinde. Jeg sætter stor pris på det. Forhåbentlig vil jeg være i stand til at vende tilbage igen engang i fremtiden. Min bedste hilsen til alle, fru J Swanson…
Fantastisk hotel med personale, der går den ekstra mil for deres gæster. Værelser store og meget rene - alt om dette hotel er fabelagtig - bar måltider er dejlige, og det samme er cocktails. Gratis shuttle (6 sæder) til Milano centrum hver dag med en meget dejlig chauffør. Særlig tak til Davide, der arbejdede i bar/restaurant-området. Morgenmad var gorgeous og så meget valg. En fornøjelse at bo her. Hvis du ikke får den gratis shuttle, tag bussen nr. 80 til san siro stadion, og tag metroerne til centrum. Let
Placeringen er ikke ideel for turister til Milano, men de har en shuttle, omend sjældent, og en metrostation omkring tyve minutters gang. Der er også en stor park med en dam og stier til at løbe eller gå forbi. Selve hotellet er moderne og rart, og de gør et godt stykke arbejde med Marriott elite-anerkendelse. Dejlig opgradering, velkomstfaciliteter og en temmelig omfattende aftenbuffet med mad og drikke til Marriott-eliter. Komfortabel seng, sengetøj og håndklæder, gode badefaciliteter, men ville ønske, at de havde badekar i juniorsuiterne i stedet for brusere i europæisk stil uden dør. Parkering var praktisk, selvom det syntes prissat for højt til 25 euro pr. nat, givet placeringen i forstæderne. De havde dog et par gratis elektriske ladestationer, som var fantastisk til at oplade vores leje. Maden i restauranten til både morgenmad og aftenbuffet var ganske god. Alt i alt er dette et godt hotel, hvis du kan klare dig med placeringen og er et særligt godt tilbud på punkter…
Egenskaben ser ud til at være god, men husholdningen og hotellets opmærksomhed på at løse et problem tager for evigt at være en Marriott-ambassadør, stor fan af marriot-kæden af hoteller, men denne skuffede mig lidt. TV virkede ikke, jeg klagede over det hver dag under mit ophold, og det blev ikke rettet. House keeping forlod lokalet u - deltog, det var altid un - clean ingen ordentlig genopfyldning af teposer eller bodylotion, hvilket frustrerede mig en smule. Det er ikke som ikke at opfylde den grundlæggende standard. Gymnastiksalen er ganske god, og det samme er spaen, men den vigtigste resturant, hvor de serverer morgenmad, har meget begrænsede muligheder for vegetarer, snarere ingen. Valg af juice forbliver pakket ikke meget af de friske ting. Jeg er ikke sikker på, var det på grund af mangel på personale eller manglende evne til at forstå ting: (…
Først og fremmest noget positivt: det indre af hotellet er virkelig flot, og det er moderne og hyggeligt. Det er desværre det eneste, jeg kan sige positivt. Dette var en af mine værste oplevelser med Marriott Bonvoy, da jeg er Elite Gold-medlem (> 12 år). Tjek ind: Efter en lang køretur ved ankomsten til hotellet med et lille barn kunne vi ikke tjekke ind som bekræftet via medlemsappen. Først var vi nødt til at vente 45 minutter i køen (receptionen var fuldstændig kronet / stort kaos) og derefter skulle vi vente mere end tre timer for at tjekke ind på værelset efter klokken 6. Vi modtog ikke noget godteri, indkvartering eller undskyldning, bare "vent venligst og kom igen til receptionen" Pool: Så gik vi til poolen. Puljen var fuldstændig overfyldt, der var bogstaveligt talt ingen plads til at sidde eller slappe af, folk var overalt, som en festival, drak alkohol i børnepoolen og servicen kunne ikke være værst. Tomme glas overalt. Vi bestiller derefter sandwich og pommes frites og ventede i mere end 60 minutter. Kvaliteten var meget dårlig, især for disse høje priser. Morgenmad: Jeg kan bare bekræfte, hvad jeg så i andre indlæg. Morgenmaden er ikke rigtig lækker og ikke rigtig frisk, og der er ingen ordentlig kaffemaskine. Vores morgen var kaffemaskinen i stykker. Samlet service og konklusion: Det ser ud til, at dette hotel er virkelig dårligt styret. Jeg ved, at tingene kan gå galt, og nogle gange har man bare en ekstraordinær situation, men der er ingen vilje til at tilbyde nogen indkvartering eller undskyldning og for at sikre, at gæsten bliver behandlet godt. Dette sker ikke her, og det er ikke Sheraton / Marriott Bonvoy Niveau.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering