Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ramada Plaza Milano

Via Stamira d'Ancona 27, 20127 Milano Italien
Billeder fra rejsende (795)
Værelse og suite (441)
Billeder fra rejsende (795)
Værelse og suite (441)
Spisesal (56)
Oversigt
Via Stamira d'Ancona 27, 20127 Milano Italien Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Udendørs pool
Røgfrit hotel
Restaurant
4-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (1.507)
Filtrer anmeldelser
188 resultater
Medlemsvurdering
69
83
25
6
5
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
69
83
25
6
5
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 188 anmeldelser
Anmeldt d. 10. august 2016

Dette hotel er bare super. Kompetent personale i receptionen. Fantastisk værelse med masser af plads. Gode store senge. Flot toilet/bad også med rigelig plads. Stor balkon, hvor udsigten dog ikke var speciel god, men en af dagene var der marked nedenfor, og det var lidt...Mere

1  Tak, Vejle13
Svar fra Massimo S, Direttore generale hos Ramada Plaza MilanoSvarede 12. august 2016
Google Oversæt

Dear Guest, We thank you so much for your kind review, and we are glad to hear you loved your...Mere

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4 uger siden

Værelset var rart. Sørg for at have den nødvendige adapter. personalet var ok for fattige. Morgenmad var god. Stadig kan ikke tro receptionen bedt om et kontant depositum at låne en adapter. Mit værelse var på den sidste bygning (4) og havde ikke bragt min...tegnebog til at give depositum. Måtte gå tilbage til mit værelse, få pung og derefter tilbage til receptionen, få adapter, og gå derefter tilbage til mit værelse. helt unødvendigt. Enig med Andreas S hotellet "efterlader noget at ønske". Troede det var tættere på togstationen. men nice gåtur til metrostation. så ikke noget at spise. Der var et lille supermarked tæt ved.Mere

Svar fra Massimo S, General Manager hos Ramada Plaza MilanoSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 4 uger siden

Dette ophold har været en katastrofe! Hvordan starter jeg? Undskyld for den lange anmeldelse allerede! Vi havde en suite sidste år (4 nætter) og en ekstra for vores derefter 5 år gamle søn Værelset var stor og vi havde en vidunderlig tid så besluttet i...år vi vil bo på hotel igen. Men pakken var ikke tilgængelig på tidspunktet for booking (4 overnatninger igen), så det næste nærmeste værelse var Premium-lejlighed med separat soveværelse og en ekstra seng. Billederne til Premium Apartment på hjemmesiden ser godt nok ud, og beskrivelsen siger separat soveværelse, walk in garderobe og stor balkon og området i rummet er beregnet til at være større end suiten - men hvor forkert var jeg? Jeg mailede hotellet før vores ankomst for at bekræfte ekstra seng vil være i sengen (samme som sidste år), jeg spurgte også, om vi kunne tildeles til et hjørne rum hvis muligt (ligesom sidste år) og også anmodet om mini bestik sæt (som angivet på hjemmesiden for at anmode om på hotellet). Så da vi ankom, 4 receptionist bag skrivebordet og ikke en af ​​dem kiggede på os og mødt os og der var ingen kunder der i synet bortset fra os (i hvert fald erkende os på en eller anden måde ville være stor i stedet for at ignorere os). Så vi ventede omkring 5 minutter før vi blev serveret og tjekket ind hurtigt. Vi var i værelse 5504, og da vi gik til værelset det ikke er hvad jeg forventede eller hvad billederne vises på webstedet, det er ikke Premium overhovedet og dets ikke separat soveværelse (det er åben planlagt uden døre, så det er et Studio i stedet) også der var ingen ekstra seng men en barneseng seng i stedet. Værelset var beskidt med chokolade mærker på væggen og lille balkon og der var ingen køkken bestik alligevel indsigt. Selv om jeg har stillet anmodningerne om ekstra seng og mini bestik sætte hotellet kunne ikke få noget rigtigt overhovedet! Så jeg ringede ned modtagelse og forespurgte om værelset og de forsikrede mig om, at dette er en Premium lejlighed ikke en Studio lejlighed men jeg sagde hvordan kan det være når det ikke er separat soveværelse og jeg følte snydt af annoncen på hotel hjemmeside. Jeg nævnte også om barneseng sengen fordi jeg anmodede om en ekstra seng ikke en barneseng seng til min 6 år gamle søn og også bestik indstillet til køkkenet. Receptionisten sagde, at de vil sortere det ud. Vi ventede et stykke tid, og jeg måtte gå ned og få lidt vand fra supermarkedet overfor hotellet, så jeg talte til receptionisten og viste hende billederne på hjemmesiden, der viser Premium Apartment, den kvindelige receptionist talte til en mand med dragt der ser ud som en manager der, men de holdt fortæller mig den lejlighed jeg har er en Premium lejlighed og det har et separat soveværelse, så jeg var ligesom hvordan er det et separat soveværelse og opholdsstue, når det er åbent planlagt uden døre? Lejligheden var lille, og jeg spurgte om der er andet værelse jeg kan flytte til eller endda betale for en opgradering, men så til sidst sagde de alle deres værelser er fulde og de kan ikke gøre noget, men de kan flytte mig til et værelse den næste dag med et separat soveværelse. (så de kender forskellen, men bare lyver for mig hele tiden). Jeg aftalte og sagde også, at der stadig kommer en person til at lægge den ekstra seng på værelset og bestiket, og de sagde ja, bare at komme. En anden time senere kom et mandligt personale op senere og satte køkkenet bestik væk i køkkenskabet, og derefter fortalte han os at flytte fra sofaen (der er kun en sofa med 2 pladser), så begyndte han at lave en sovesofa, sagde jeg hold på jeg bad om en ekstra seng som sidste år og ikke en sovesofa. Han stoppede ikke og sagde, at det er det kun sovesofa, og når det åbnes, kan du ikke gå overalt i lejligheden sin utrolige lille værelse (dette er ingen måde større end pakken som annonceret - igen falsk reklame)! Manden ville ikke stoppe eller forsøge at forstå, så jeg var nødt til at ringe til receptionen igen, mens han stadig forsøgte at lave sovesofaen og til sidst ringede receptionisten mannen og han stoppede og satte sovesofaen tilbage til sofaen og forlod. Vi gik væk til middag efter og de formåede at lægge ekstra seng for os i værelset. Næste dag talte jeg til receptionisten som rådgivet dagen før om rummet flytte og vi har pakket alt, så de kan flytte dem til os, mens vi var ude og som det nye rum ikke var klar endnu. Jeg dobbeltkrydset, de bliver nødt til at flytte den ekstra seng tilbage til det nye rum og de sagde ja, vi vil. Vi fik 5704 så da vi kom tilbage var værelset større og det er et separat soveværelse stue men ingen ekstra seng i syne og de har lavet en sovesofa i stedet! Åh min! TV'et virker ikke og der er ingen bestik sæt, men jeg er ligeglad mere jeg gik ud og købte nogle bestik selv, men jeg var nødt til at ringe op om ekstra seng men jeg blev fortalt at den ekstra seng var der og i telefonen blev der Jeg sagde klart ikke som jeg er på Værelset ser på det - det er en sovesofa ikke en ekstra seng! Til sidst sagde de, at de vil sende nogen op og det samme mandlige personale kom op, da han lige tog den ekstra sengramme fra under sofaen og lavede den ekstra seng i rummet. Så er de bare doven og ikke gør jobbet ordentligt til at begynde med? Jeg spurgte om det brudte tv og han forsøgte at ordne det, men han kunne ikke så en vedligeholdelse kom op bagefter for at ordne det, og det er fikset. Til sidst på aftenen af ​​den 2. dag kunne jeg endelig slappe af, jeg følte at jeg var så stresset, fordi intet var korrekt og følte, at jeg blev snydt på. Alligevel forsøgte vi at nyde os selv som vi elsker Milano, og selvom dette hotel ikke er i centrum, men metrostationen Turro er kun ca. 8 minutter væk (kun 7 stopper til Duomo) og der er et supermarked Penny marked overfor hotellet og en Carrefour supermarked nær metrostationen og også et par restauranter i nærheden. Jeg må også nævnt den dejlige isbutik lige ved siden af ​​metrostationen! Check ud var ikke så behageligt - den kvindelige receptionist spurgte ikke, om vi havde et godt ophold, eller hvis vi havde brug for en taxa eller transport. (de sædvanlige ting du ville forvente fra at tjekke ud) vi spurgte hende bagefter om lufthavnen overførsel og hun sagde hvornår har vi brug for det, og vi sagde den næste tilgængelige en men hun sagde normalt vi ville have til at anmode på forhånd og der er ingen på øjeblikket men efterfølgende lykkedes det at ringe til en chauffør, men vil ikke være tilgængelig før kl. 15.00 og det vil være 120 euro til lufthavnen i Malpensa, selvom hun sagde, at taxaen ville være omkring 95-120 euro, så hun sagde, at vi bare kunne få en taxi i stedet. Anyway personale holdning var bare ikke stor, så vi troede, hvorfor gav dem fortjeneste, så vi bestilte en uber i stedet, selvom det var dyrere, men de var tilgængelige straks og tjenesten er altid fantastisk! Også for at nævne Uber i Milano er stor, de er dyrere men biler er alle præmie og dejlige! For at opsummere vil vi gå tilbage til Milano igen næste år, men jeg vil tvivle på at bo på dette hotel igen, hvilket er en skam, fordi vi havde en god tid sidste år, og vi er også vant til det omkringliggende område. Lejligheden er et nej nej, og du får ikke morgenmaden inkluderet, så det er faktisk billigere at bo på hotelværelset, og du får måske en bedre service? Rådgivning til hotellet er - kan du venligst opdatere dine værelsesbeskrivelser og fotos for at afspejle de korrekte oplysninger, ellers er det vildledende og kan klassificeres som falsk reklame. Og måske bedre personaleuddannelse for at forbedre deres kundeservice færdigheder?Mere

Anmeldt d. 11. oktober 2018 fra mobile enheder

Tilbragte 5 overnatninger her i oktober og selvom executive dobbeltværelse var anstændigt, den ekstra seng var så - så og hotellet havde slukket AC allerede. Det var 27 grader udenfor abd meget varmt på værelset, og det var for støjende at lade dørene åbne om...natten. Morgenmad er ok, men ikke mere. Også, vi lavede en fejl at forsøge Roomservice en nat. Club sandwich smagt ligesom det blev lavet timer siden og burger, godt nok at sige jeg spiste kun frites.Mere

Anmeldt d. 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Dette store kompleks er let at nå med offentlig transport (nærmeste metrostation er Turro, 10 minutter væk herfra), selvom den ikke er beliggende i byens centrum. Jeg havde en junior suite på 4 etage og mit værelse var rummelige, perfekt rengøres og med alle de...bekvemmeligheder og tjenester, jeg havde brug for under mit ophold. Juniorsuiten har også en stor balkon, en stue med sofa og et bord, en stor garderobe med safeboks, 2 smarte tv'er, gratis wifi, minibar og en gratis kaffe station (meget nyttigt). Puder og seng er super comfy og jeg sov godt med nul støj, trods mit værelse ovelooked en gade. Jeg værdsat virkelig morgenmaden på ramada hotel fordi det er stort med et stort udvalg af fødevarer. Personalet er altid til stede, hjælpsomt, smilende og til trods for at dette kompleks er stort og adskilt i forskellige bygninger, kan du nemt finde nogen overalt klar til at hjælpe dig. I dette kompleks kan du finde en masse tjenester: restauranter, mødelokaler, privat parkering, swimmingpool, en have, fitnessrum, pendulkørsel mv. Alle disse tjenester kompenserer godt beliggenheden, det er ikke rigtig det bedste i Milano.Mere

Svar fra Massimo S, General Manager hos Ramada Plaza MilanoSvarede 8. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Restaurant
Roomservice
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Gratis parkering
Bar/lounge
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Minibar
Mødelokaler
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Shuttle-service
Udendørs pool
Vaskeri
Pool
Ved stranden
Spa
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
,
Forretning
,
Bedste værdi for pengene
,
Romantisk
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
,
Forretning
,
Bedste værdi for pengene
,
Romantisk
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
167
Prisklasse
85 $-191 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Ramada Plaza Milano Hotel Milan
Sted
Italien > Lombardiet > Milano
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
,
Forretning
,
Bedste værdi for pengene
,
Romantisk
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
167
Prisklasse
85 $-191 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Ramada Plaza Milano Hotel Milan
Sted
Italien > Lombardiet > Milano
Billeder
Billeder fra rejsende (795)
Værelse og suite (441)
Spisesal (56)
Pool og strand (11)
Faciliteter (41)
Møde- og festlokaler (2)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 428 hoteller i nærheden
Best Western Antares
983 anmeldelser
0,45 km væk
Hotel Nuovo Metro
118 anmeldelser
0,47 km væk
Linea Uno Hotel & Residence Milano
465 anmeldelser
0,53 km væk
Hotel Venini
142 anmeldelser
1,2 km væk
Restauranter i nærhedenSe 9.220 restauranter i nærheden
Ristorante Manna
623 anmeldelser
0,42 km væk
Vecchio Aratro
435 anmeldelser
0,38 km væk
Casa Dei Ciliegi
794 anmeldelser
0,42 km væk
La Martesana
135 anmeldelser
0,24 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 2.115 seværdigheder i nærheden
Monumento Ossario Piccoli Martiri
25 anmeldelser
0,38 km væk
Ligera
33 anmeldelser
0,56 km væk
Parco Trotter
19 anmeldelser
0,88 km væk
Torre Solaria
19 anmeldelser
0,47 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Ramada Plaza Milano.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering