Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

NG Guest House Roma San Pietro

Videresend
Oversigt
FACILITETER
Gratis wi-fi
Aircondition
Røgfrit hotel
Lufthavnstransport
Renseri
Rengøring
Shuttle-service
Anmeldelser (22)
Filtrer anmeldelser
7 resultater
Medlemsvurdering
3
1
1
0
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
3
1
1
0
2
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 7 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 29. maj 2018 fra mobile enheder

Vi holdt 3 nætter på guest house og vi fandt faciliteter at være meget god. Indretningen er meget moderne og badeværelset er veludstyret. Det er beliggende i et roligt kvarter, men meget tæt på Vatikanet (5 minutters gang). Ejeren reagerede hurtigt på hver e -...mail og tekst og var i tide til at byde os velkommen i huset (det har ikke en permanent reception). Desværre havde vi et problem med myg. Selv med plug-in mosquito morder og alle vinduer lukket, blev min kæreste og jeg stærkt stungt. Ved booking skal du sørge for at revidere de ekstra gebyrer for tidligere eller sen check-in.Mere

Anmeldt d. 19. maj 2018 fra mobile enheder

Vi holdt i Rom i par dage. Værelset var meget rent og støjsvagt med alt, hvad vi har brug for. Store placering nær Vatikanet. Nicola, giver en god service og en indbydende gæstfrihed. Vi kommer tilbage på vores næste besøg i Rom.

Anmeldt d. 9. maj 2018

Værelset var rent, ryddeligt og moderne. Placeringen er fantastisk. Jeg havde desværre en forfærdelig oplevelse med manager. Vær opmærksom på at check-in tidligt vil koste dig 10 euro, som jeg ville have værdsat manager at minde mig om, for da ville jeg gerne have tjekket...ind tidligere end middag. Ved check-in vil lederen give dig et kupon for en gratis morgenmad efter ordene: Jeg vil give dig dette, hvis du vil give mig en god anmeldelse. Tredje og det store problem. Bruser var brudt, så da jeg forsøgte at dreje brusehovedet, der stod overfor muren mod mig for at få det helt i mit ansigt. Slidebaret var løs og passede ikke ind i stikkontakterne. Jeg lagde det tilbage, men tog et billede straks ud af brusebadet og sendte det til chefen, som fortalte mig, at han havde sat det på plads igen, men det kunne ikke repareres, og han havde derfor bestilt nogle nye , der ikke var ankommet. Han undskyldte og spurgte, om jeg kunne bruser i hvert fald, og jeg fortalte ham ja. Toilet sædet var også løs og delene var blevet bestilt. Jeg ville bare sørge for, at jeg ikke skulle være skylden for de ødelagte dele, og han sagde ikke at bekymre sig. Hurtig fremad et par dage. Jeg modtager en e-mail, der siger, at jeg var en stor gæst. Hurtig fremad endnu et par dage til, da jeg skulle begå en forfærdelig forbrydelse: Jeg skrev en anmeldelse på booking. com, firmaet jeg havde reserveret værelset gennem. Jeg skrev, som jeg gør her, Værelset var ren, moderne og placeringen var stor. Men jeg skrev også en kommentar om 10 euro, som jeg gjorde her, morgenmadskuponen og selvfølgelig stykkerne brudt i badeværelset. Alt i alt en retfærdig og ærlig anmeldelse. Senere på dagen modtager jeg en tekst fra manager, som vil have mig til at slette anmeldelsen. Når jeg siger ham nej, slår helvede løs. Jeg vil indsætte meddelelserne i billederne. Han fortsætter derefter med at tage 105 euro fra mit kreditkort til dækning for de brudte stykker, de stykker, som han allerede havde bestilt før min ankomst for at rette op på badet. Han hævder nu, at jeg brød bruser. Han har tilsyneladende fuld adgang til mit kort takket være booking. com. Selv om transaktionen er mærket som betaling for reservation. Jeg fortæller ham, at dette skal være en fejl, og jeg informerer ham om, at dette faktisk er ulovligt, og jeg vil ringe til politiet, hvis han ikke giver mig pengene tilbage. Efter at have talt til booking. com, der desværre ikke synes at have italiensktalende medarbejdere at se på disse meddelelser, fortæller de mig stadig, at han ikke kan gøre det. Men han gjorde det. Og jeg kan kun bede om pengene tilbage gennem min bank. Heldigvis forstår lederen, at hvad han gør er forkert, og han overfører mine penge bortset fra 29 euro for en, vent på det, brusebad, som han tilsyneladende gik ud for at købe, selvom han allerede bestilte det online, fordi det kunne, som han kunne siger, ikke blive rettet. Men denne kvittering er tilsyneladende nok til booking. com for at retfærdiggøre ham at holde 29 euro af mine penge, på trods af at han har modtaget de meddelelser, jeg vil indsætte i denne anmeldelse. Selvom det danske supportteam er enig med mig, har de procedurer at følge, og Morten tilbyder venligt at refundere mig 25 euro, som jeg accepterede. Så for at opsummere det hele: Medmindre du har til hensigt at skrive en positiv anmeldelse, vil du blive afskediget og kontaktet personligt af lederen, som vil true dig for at ændre anmeldelsen, eller du vil være skylden for skader, der allerede var foretaget i værelset før din ankomst. Sengen var heller ikke meget behagelig.Mere

Anmeldt d. 7. marts 2018

Jeg havde en god tid, morgenmaden jeg blev serveret var italiensk men med frugt syltetøj kiks mælk alle gode. At komme tilbage. at blive anbefalet til alle dem, der ønsker at gå i nærheden af ​​Vatikanet. Kommunikation til nøgleindsamling er velkommen.

Anmeldt d. 17. november 2017

Vi gik der med min familie at besøge Rom en dag. Men jeg tror vi valgte forkert hotel at gå. Vores Rom ophold gik forfærdeligt på grund af dette hotel. Vi gik der fra en anden by i Italien og vi kontrolleres kl 7. Derfor...de opkræves os ekstra 10 Euro. Jeg havde rejst rundt i verden, men det er første gang, jeg så en slags ansøgning. Vi sagde ok! vi spurgte dem, vi ønskede at besøge Vatikanet, så kunne du holde vores kuffert i et par timer efter check ud. Uhøflig fyr nægtede arrogant og fortalte os "du bør bestille hotel næste gang ikke gæstehus". Wow det ikke venligt og det var grænsen for os. Vi annullerede vores reservation straks.Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Aircondition
Lufthavnstransport
Minibar
Renseri
Røgfrit hotel
Shuttle-service
Vaskeri
Prisklasse
79 $-189 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Italien > Lazio > Rom
Prisklasse
79 $-189 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Italien > Lazio > Rom
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 1.276 hoteller i nærheden
Emmaus
386 anmeldelser
0,15 km væk
Hotel Paolo II
49 anmeldelser
0,21 km væk
Casa Santa Maria alle Fornaci
220 anmeldelser
0,21 km væk
Starhotels Michelangelo
1.308 anmeldelser
0,24 km væk
Restauranter i nærhedenSe 13.885 restauranter i nærheden
Pizza Zizza Caffetteria Birreria Desserteria
2.587 anmeldelser
0,19 km væk
I San Pietrini
599 anmeldelser
0,08 km væk
I Quattro Mori
741 anmeldelser
0,09 km væk
Ristorante La Vittoria
928 anmeldelser
0,18 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 4.705 seværdigheder i nærheden
Baldacchino di San Pietro, di Bernini
921 anmeldelser
0,37 km væk
Tomba di Giovanni Paolo II
427 anmeldelser
0,29 km væk
Aula Paolo VI o Sala Nervi
15 anmeldelser
0,38 km væk
Il Presepe dei Netturbini
53 anmeldelser
0,23 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos NG Guest House Roma San Pietro.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering