A.Roma Lifestyle Hotel er et perfekt valg for rejsende, der besøger Rom. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Gæster, som bor på A.Roma Lifestyle Hotel kan besøge Trastevere (3,6 km) og Campo de' Fiori (4,0 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Rom.
Gæsterne har adgang til gratis wi-fi, og værelserne på A.Roma Lifestyle Hotel har fladskærms-tv, minibar og aircondition.
I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel roomservice, concierge og tagterrasse. Gæster på A.Roma Lifestyle Hotel har også adgang til pool og morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der gratis parkering.
Rom har masser af middelhavsrestauranter. Så mens du er her, bør du besøge populære steder som for eksempel La Pergola, Sora Lella og Tonnarello, der serverer nogle lækre retter.
Hvis du leder efter noget at lave, så besøg Serra, I Colori di Dentro di Maria Grazia Luffarelli eller Trevimage, nogle populære kunstgallerier blandt turister.
Nyd dit ophold i Rom!
Uden tvivl boede jeg et af de foretrukne hoteller i min tid her! Ved ankomsten blev vi hilst varmt velkommen af personalet og daglig leder, vores navne blev nævnt på tavlen og vi blev opgraderet til Paradise Suite. Personalet var meget venligt, restauranten meget fleksibel (værdsætter dette!) Og restaurantlederen fortjener en særlig tak. Vi havde to gode aftener her, som naturligvis også føjede op til oplevelsen
Bestilte 10 dage i Rom med overnatning her til mine niecer og jeg. Hotellet så superlækkert ud på booking.com og det var det også. MEN..!.. vores fly blev aflyst ved afgang så istedet for ankomst mandag aften ankommer vi tirsdag morgen. Da vi ankommer opkræver den her absolut ikke serviceindstillede kvinde et turistgebyr. Jeg forklarer hende flere gange at via booking skulle alle gebyrer og afgifter være inkluderet. Hun afskærer mig fuldstændig og det er tydeligt hun ikke gider bruge tid på mig. Nå men vi får et nøglekort til et værelse. Da vi er ankommet efter forsinket flyrejse og i 40 graders varme vil vi gerne have et bad. Vi meddeler receptionen at der ikke er noget varmt vand. De sender en tekniker til værelset. Han bruger lang tid og konkluderer at vi om en halv time har varmt vand. Der var stadig ikke varmt vand og igen en tur i receptionen. De vil sende ham op igen. I mellemtiden beslutter vi os for at tage ind til byen og så må de få det varme vand til at virke imens. Da vi kommer tilbage om aftenen er der stadig ikke varmt vand. Så tilbage til receptionen og de vil sende teknikeren. Da der ikke dukker en tekniker op må vi igen i receptionen. Der fortæller de mig så at de ikke kan få det til at virke. Så kl 1 om natten skal vi skifte værelse. Bemærk vi havde en tidlig morgen afgang med fly, så havde været oppe siden kl 5 om morgenen og brugt det meste af første dag på at diskuterer gebyr og varmt vand med det her tåbelige hotel og så skal vi skifte værelse kl 1 om natten. Nå men vi får et nyt værelse og iflg booking er der fri minibar og det er fint. Der er to sodavand og to flasker vand i køleskabet og vi er 3 mennesker. Fordi vi havde købt lidt selv så blev der åbenbart ikke fyldt op af det her gratis minibar. En aften vælger vi at spise på restauranten med showkøkkenet. Det er helt fint og tjenerne er vildt søde. Desværre er det bare samme sure dame der skal skrive os ind til restauranten som der tjekkede os ind på hotellet. Da vi skulle tjekke ud bliver jeg ovenikøbet bonnet for det gebyr som jeg for over en uge siden havde sagt var inkluderet i min pris. Så 5 minutter inden min shuttlebus kommer skal jeg endnu engang diskutere gebyr. Efterfølgende har hotellet selv sendt sådan nogen ris/ros skemaer på mail. Hvor jeg har fremlagt mine synspunkter. Jeg kan få en gratis upgradering til suite næste gang jeg bestiller et værelse... Men det kommer ikke til at ske. Vælg et andet hotel. Vælg et hotel hvor personalet møder dig i samme niveau. At man betaler så mange penge for 3 mennesker og skal behandles som om man overhovedet ikke er velkommen, men du kan få rabat en anden gang du kommer, det er fuldstændig horribelt.…
For umiddelbart virker hotellet rigtig lækkert, men De falder fuldstændig igennem på deres service. I restauranten hvor der serveres morgenmad er der så meget larm og musik ud af skrattende højtalere, så man hellere vil tage din kaffe med på værelset ..... MEN det må man ikke?! Bliv også væk fra restauranten om aftenen, eller medbring høreværn. Børn render rundt og forældre efter for at proppe mad i deres børn. Folk er voldsomt larmende og råber i stedet for at tale sammen. Akustikken er simpelthen så frygtelig, at man ikke forstår, hvad De har tænkt på! Især når der er plads til 300 mennesker eller mere! Personalet så vi kun da vi satte os til bordet og fik bestilt drikkelse. På sky baren ventede vi så længe på en tjener, at vi var tæt på at gå igen .... hvilket andre gjorde! Og der var stort set ingen mennesker. Efter en hel dag i Rom kom vi tilbage kl 16.30 og blev mødt af rengøringsdamen som først ville være færdige om 20 min. Folk vimser rundt i deres fine Gucci tøj, men hotellet lever bare slet ikke op til denne standard og det er virkelig synd, for man får indtrykket af, at hotellet er lidt særligt. Men det er det ikke. Dog er det positivt at der er pool og ligger væk fra menneskemyldret i Rom. Det tager ingen tid i Taxa til centrum. …
Gode værelser , god rengøring og god service. Deres buffet om aftenen er fantastisk og skal prøves. Bestil bord i god tid . Kan varmt anbefale dette sted. Tag taxa fra hovedvejen da taxaen starter på 6 EUR hvis receptionen bestiller den. En taxa fra lufthavnen til hotellet koster 30 EUR så det kan ikke betale sig at bestille via hotellet.
Et helt igennem fantastisk hotel i dejlige omgivelser. pænt og rent over det hele og et personale der er utroligt opmærksomme på gæsternes velvære. Måltiderne er velsmagende og der er faktisk lagt tid i håndværket. Aftensbuffen vil jeg klart anbefale at prøve, koster 30 eu (10euro rabat hvis man er gæst på hotellet) og der alt hvad hjertet begærer. Køkkenet er delt op i verdensdele og der er alt fra kinesisk, europærisk, sushi, italiensk, friture, indisk, og et tapasbord. Alt dette er inklusiv i buffen + at det er inklusiv drikkevarer hvor der er alle de store sodavandsmærker. Spa og poolområdet er også helt i top, fantastisk beliggenhed og skønt til afslapning. Hotellet vrimler ikke med børn men de er selvfølgelig velkomne i poolen udenfor til leg. Spa er mindet på de voksne og utroligt gennemført med saltvandsbassin, dampbad, 2 forskellige saunaer og koldvands oplevelser. Hotellet ligger ca 4km fra centrum og hotellet har deres egne shuttle busser som kører til og fra byen til den overkommelige pris af 2 eu pr. person. De skal dog helst bookes aftnen før og husk at booke tilbagevejen også. Det er klart et hotel der er oplevelsen i rom værdig!…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering