Renaissance Naples Hotel Mediterraneo
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Renaissance Naples Hotel Mediterraneo

dated and tiny
Billeder fra rejsende (1356)
Panorama at the Renaissance Naples Hotel Mediterraneo
360
Panoramabilleder (30)
Amazing view of Naples from one of our Suite
Værelse og suite (536)

Vis priser for dine rejsedatoer

Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Har du allerede booket dette hotel?

Om

4,0
Nr.42 af 222hoteller i Napoli
4,6 ud af 5 bobler
Sted
4,3 ud af 5 bobler
Renlighed
4,1 ud af 5 bobler
Service
3,7 ud af 5 bobler
Værdi

Er du på udkig efter et sted at overnatte i Napoli? Du behøver ikke lede længere end Renaissance Naples Hotel Mediterraneo, et familievenligt hotel som giver dig det bedste af Napoli lige ved din dør.

Renaissance Naples har en lang række faciliteter, som for eksempel fladskærms-tv, minibar og aircondition, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis internet.

Hotellet har roomservice, concierge og tagterrasse, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også boblebad og lounge. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.

Fordi det ligger så tæt på populære vartegn som for eksempel Palazzo Reale (0,6 km) og Via Caracciolo e Lungomare di Napoli (3,0 km), kan gæster på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i Napoli.

Mens du er i Napoli, får du måske lyst til at spise krabbe på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Terrazza Calabritto, La Locanda dei Borboni eller Ristorante Osteria Il Garum.

Napoli er også hjemsted for Campi Flegrei, en populær vulkan i nærheden af Renaissance Naples.

Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo mens du oplever alt, hvad Napoli har at byde på.

Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Parkeringsservice
Gratis internet
Fitnesscenter
Boblebad
Gratis morgenmad
Transport til/fra lufthavn
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Privat betalingsparkering i nærheden
Wi-fi
Wi-fi mod betaling
Pool på taget
Udendørs pool
Bar/lounge
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Morgenmad på værelset
Børnevenlig buffet
Taxakørsel
Selskabslokale
Mødelokaler
Solarium
Tagterrasse
Kuffertopbevaring
Concierge
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Dørmand
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Rengøring
Roomservice
Sikkert
Vækningsservice/vækkeur
Minibar
Køleskab
Fladskærms-tv
Værelsestyper
Havudsigt
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er vurderet efter standarderne for Giata.
4,0 af 5 stjerner
HOTELSTIL
Marinaudsigt
Havneudsigt
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Spansk, Italiensk

Placering

Via Ponte Di Tappia 25, 80133, Napoli Italien
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Fremragende til gående
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Vurdering: 100 ud af 100
100
Naples Airport
2.217anmeldelser63spørgsmål og svar0værelsestip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 841
  • 905
  • 312
  • 94
  • 65
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Thomas G skrev en anmeldelse d. apr. 2016
Roskilde, Danmark
2,0 ud af 5 bobler
Renaissance ligger super smukt med udsigt til havneområdet i Napoli. Selve hotellet virker lidt slidt og værelsernes kvalitet og udsigt vekslende. Det værelse jeg boede i havde en baggård at kigge på og væggene kendt bedre dage med streger og huller fra kufferter etc. Værelset var ikke egnet til arbejde da skrivebordet er for højt til den stol der og så har man valgt at plastre bordet til med en kæmpe fladskærm, der kunne have siddet på væggen. Dog, den største udfordring på hotellet er personalet, som der er en overflod af - problemet er bare at de ikke virker som om de ved hvorfor de er på hotellet. Gæsterne er lidt som nogle der går i vejen, så de ikke kan lave deres arbejde. På 11 etage er der en fantastisk terrasse til at spise morgenmad på. Udemærket buffet og afrydning inden man har nået at spise op. Kaffen bliver serveret når en af de to tjenere der har den opgave har lyst. Ikke bare jeg, men flere i gruppen jeg rejste med oplevede at vente >10 minutter på at få kaffe til morgenmaden. Det samme i baren, her var der enten ingen servering eller også gjorde de intet for at betjene kunderne på eget initiativ. Måske er det bare Syditalien, men et råd til Renaissance Napels - hvis I vil have en bedre omsætning, så prøv at se om lidt omgang med jeres gæster ikke vil have en gevaldig effekt på lysten til at bruge penge på jeres hotel. Til andre rejsende - tænk jer om inden I booker, der er mange andre hoteller i Napoli og her er service niveauet og standarden sandsynligvis mere på højde med hvad der kan forventes til prisen.
Læs mere
Dato for ophold: april 2016Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra RenaissanceNaples, GM Office Co-Ordinator hos Renaissance Naples Hotel Mediterraneo
Svarede d. 11. apr. 2016
Dear Thomas G, thank you very much for taking the time to post your review about your experience at Renaissance Naples, as it gives us the opportunity to improve our services. We would like to thank you so much for appreciating our location in the heart of the city making it a favorite destination for visiting the Neapolitan beauties, and our Roof Garden Terrazza Angiò with beautiful view over the Bay of Naples. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction for this reason with great sorrow, we learned that your room did not meet your expectations; the hotel provides 189 rooms with several different views other roadside and some, located on the upper floors with views of the Gulf of Naples, and other, as your, in a very quiet yard, we hope you will have the chance to return to Naples in the next future to enjoy one of our rooms with several view that may satisfy your needs. Furthermore we regret that you felt uncomfortable the desk and chair of your room since our chair, the famous Superleggera, designed by Gio Ponti, is very appreciated by our guests. However we do take in serious consideration your comment and certainly we will evaluate further new improvements in our rooms in the future in order to satisfy the expectations of our guests. In addition, we are very sorry if our staff were not prompt enough to serve, we wish to assure you that it was the exception and not the rule in fact usually they are very sensitive to the needs of our guests. We do apologize if our staff did not behave as per our quality standards and please be assured that the necessary steps to prevent such attitude has been and will be applied. Dear Thomas G, everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience, for this reason we hope you will return to our city, should this happen, please do not hesitate to contact me, I will be more than happy to take care of your future stay. Sincerely Emanuela Testa GM Office Co-Ordinator
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra originalsproget. Vis maskinoversættelser?
Soni_17 skrev en anmeldelse d. 7. jul.
Fort Collins, Colorado
3,0 ud af 5 bobler
Vi reserverede dette hotel for at give et komfortabelt og foryngende sted at bo, før afrejse på vores lange internationale flyvning fra Napoli. Det kostede et betydeligt antal Bonvoy point, så vi var skuffede over, at flere hotel faciliteter var utilgængelige under vores ophold.

Jacuzzi badekar var lukket, hvilket var en stor skuffelse som det er en unik funktion sjældent tilbydes i europæiske hoteller, og en af de vigtigste grunde til, at vi bookede denne ejendom. Efter at have hørt denne skuffende nyhed, tilbød receptionen os "trøst" drikkekupon til to gratis softdrinks. Det føltes ret pæn og ondt.

Jeg forsøgte også ton udnytte hotel gym på lørdag morgen før vores flyvning og var frustreret over at lære det ikke åbnede indtil 9 am. Dette var ganske overraskende i betragtning af dette hotel er en forretning ejendom med mange fagfolk og folk har brug for at have adgang til alle tider af dagen. Det var et kæmpe nederlag.

På tidspunktet for at skrive denne anmeldelse, har jeg kontaktet hotellet både gennem Bonvoy app samt sende en e-mail direkte til ledelsen og har endnu ikke modtaget et svar. Jeg er frustreret og vil gerne tale om, hvordan de kan vælge at kompensere for manglende tilgængelighed af primære tjenester. Håber, at nogen fra ledelsen vil ringe ud snart.

Med hensyn til beliggenhed, denne ejendom er meget praktisk for dem, der ønsker adgang til færgehavnen, samt dem, der er interesseret i shopping på den berømte Toledo gade. Vi var taknemmelige for Paolo, der hjalp med at arrangere tidlig check-in og gav os adgang til et værelse om morgenen.

Værelserne mangler nogen særlig følelse af karakter, og udformningen af vores badeværelse var ekstremt dysfunktionel med et brusebad, der sprøjtede vand overalt og mangel på brugbar counter - plads. “Træt” er den mest passende beskrivelse for rummet generelt. Senge er komfortable og temperaturkontrol var nyttigt.

Vi udnyttede morgenbuffet to dage i træk. Udsigten er dejlig, og serverne var i stand til at give mig flere glutenfri brød muligheder. Selv buffet føltes meget europæisk i form af tilbud, og et flertal af maden var stærkt saltet og syntes ret konserveret. Dette var også skuffende, i betragtning af høj kvalitet kaliber og dyre karakter af ejendommen. Et større udvalg af nye muligheder ville være værdsat.

Alt i alt er jeg ikke overbevist om, at dette var værd det overvældende antal Bonvoy-point, der blev brugt til opholdet. Jeg er frustreret over manglen på kommunikation fra ledelsen og håber, at de hurtigt vil rette op på situationen.
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: juli 2024Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Prdcrdp skrev en anmeldelse d. maj 2024
San Diego, Californien
2,0 ud af 5 bobler
Ikke velkommen her. Jeg er medlem af Marriott Lifetime Platinum, og i de mere end 650 nætter, jeg har boet på Marriott-ejendomme, har jeg aldrig følt, at jeg stjal noget, da jeg betalte en hotelregning på 1.300 USD. Sikkerheden fulgte os rundt på hotellet og stod lige bag os ved kassen. Front desk clerk med fipskægget, der arbejder om aftenen krævede min søster og hendes mand overgive deres pas til ham personligt, når de kom på besøg. Han proklamerede, at det var en "italiensk lov". Da jeg svarede, at Westin Excelsior i Rom ikke bad om deres pas, havde han intet at sige. Så for at finde ud af det lagde han dem bare på skrivebordet. Ikke engang i en skuffe eller pengeskab. Hvis de blev forlagt, hvordan ville min søster og hendes mand komme hjem?

Sengene her er stenhårde. Du kan lige så godt sove i en sovepose på gulvet. Denne ejendom gjorde det meget klart, at folk, der ligner mig, bestemt ikke er velkomne her. Aldrig nogensinde igen! ! ! ! !
Læs mere
Google
Dato for ophold: maj 2024
1,0 ud af 5 boblerVærdi
1,0 ud af 5 boblerVærelser
3,0 ud af 5 boblerSted
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
2,0 ud af 5 boblerService
1,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip: Beds are hard as a rock. You might as well be sleeping on the floor with your sleeping bag. Very...
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
globaltravelkid skrev en anmeldelse d. maj 2024
New York City, New York
+1
3,0 ud af 5 bobler
Dette var mit første ophold i år i 2024 som Marriot Top Elite Platinum-gæst, og vi modtog INGEN opgradering, INGEN udsigt, INGEN højt gulv, INGEN morgenmad, INGEN velkomstfaciliteter og ikke engang en velkomstbesked fra GM. Jeg så frem til at blive her i årevis, især med min Marriott-status.

Denne ejendom har INGEN lounge- eller "aperitivo"-drinks til rådighed fra hverken terrasseområdet.

Højdepunkter: ingen, ikke engang min højgulvsgaranti

Lave punkter: udsigt til lejlighedsbygning, det mindste værelse i huset, det daterede interiør af hotellet generelt; papirkopperne til varmt vand i stedet for keramiske kopper/krus, ingen bar på udendørs terrasseniveau, deprimerende lobbyområde, lobbybaren er altid tom; da agenten tjekkede mig ind, sagde hun "og nu vil min kollega afslutte med dig, fordi min vagt er overstået", og ligesom den præsenterede hun mig for sin kollega for at fortælle mig om elevatorsystemet og de omkringliggende pizzesteder; 600 USD særlige sats var sådan en svigtet.

Unikke punkter: Jeg kan stadig ikke tro, at det er en Marriott-kædegodkendt ejendom.
Læs mere
Google
Dato for ophold: maj 2024
1,0 ud af 5 boblerVærdi
1,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
2,0 ud af 5 boblerService
1,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste alene
Værelsestip: room dividing walls are THIN
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Dan K skrev en anmeldelse d. maj 2024
Arlington, United States
5,0 ud af 5 bobler
Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed, god service og en velholdt ejendom gjorde dette til et ideelt hotel at bo på under vores Napoli-ferie.

Hotellet er bekvemt beliggende i gåafstand til Toledo gågade/markeder, Toledo metro, færgerne, der bruges til at besøge forskellige steder såsom Sorrento, Capri og Amalfikysten og de spanske kvarterer. Der er også en række fremragende restauranter inden for gåafstand, for at inkludere en af vores favoritter under denne tur, La Lazzare Trattoria e Pizzeria.

Morgenbuffeten var på taget, havde et godt udvalg af fødevarer, inklusive, men ikke begrænset til, frisk frugt, grøntsager og desserter. Melon, ananas og tomater var så friske og lækre. Derudover var kaffen også i topkvalitet. Tjenesten restauranten var også fremragende, især en af de damer, som lavede kaffen (jeg undskylder, da jeg ikke kan huske hendes navn.) Udsigten over Napoli fra denne tagterrasse var uvurderlig.

Fra receptionen, bartender, dørmand, morgenmadsrestaurantpersonale og rengøringspersonalet fandt vi, at alle ansatte var venlige, hjælpsomme og hårdtarbejdende. Dette hotel har vidunderlige medarbejdere, hvilket betyder, at gæster, som os selv, føler sig virkelig velkommen til at bo der.

Et eksempel på den gode service, som hotellet yder, spurgte min kone og jeg om de praktiske forhold ved at rejse til Salerno med tog og tage færgen fra Salerno for at besøge Almafikysten. Godt medarbejderne i receptionen, som tilfældigvis var fra Salerno, underrettede, at sådan en tur var stærkt anbefalet, og så ledte hun os igennem, hvad vi skulle gøre for at udføre vores mission. Tak, tak, tak, da turen til Salerno og den medfølgende tur langs kysten viste sig at være et af de helt store højdepunkter på vores tur.

Næste gang vi besøger Napoli, vil vi ikke tøve med at bo på dette vidunderlige hotel.
Læs mere
Google
Dato for ophold: april 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med familie
Værelsestip: Great hotel, great staff, great location
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Karen K stillede et spørgsmål d. 5. jul.
New Orleans37 bidrag3 nyttige stemmer
Handicapped accessible?
Malay Ghosh stillede et spørgsmål d. jun. 2024
Gainesville, Florida1 bidrag
Nearest ATM machine where I can usde English
Svar fra Malay Ghosh
Gainesville, Florida1 bidrag
Where can I get an ATM machine where I can use English ?
Trip56546710938 stillede et spørgsmål d. jul. 2023
3 bidrag
come funziona per la piscina
Italien841 bidrag2.320 nyttige stemmer
idem, non saprei dire se ci fosse una piscina.
JesseTruong stillede et spørgsmål d. jul. 2023
Sydney, Australien14 bidrag6 nyttige stemmer
Hi, How much is Breakfast and is it a la carte of buffet? Thank you
Svar fra Wicto
Tucson, Arizona174 bidrag278 nyttige stemmer
If you are a Marriott Platinum member the breakfast is free - I'm uncertain of the prices.
Napoli, Italien1 bidrag
Dear Guest, thank you for reaching us and for choosing Renaissance Naples. Unfortunately Tripadvisor does not allow us to input email addresses. If you can give us your complete name, we may retrieve your data and write to you via mail. Otherwise you may call us 0039 081 7970001. Our Neapolitan Navigators at Front Desk will be pleased to assist you in preparing your stay and they will be glad to assist you with transportation to the hotel. We hope you will benefit from your stay and we are very excited to have you coming to our hotel. Warm regards Renaissance Naples
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i Napoli-området.
PRISKLASSE
2.529 kr. - 3.265 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
renaissance naples, naples renaissance
PLACERING
ItalienCampaniaProvince of NaplesNapoliPendino
ANTAL VÆRELSER
189
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

RENAISSANCE NAPLES HOTEL MEDITERRANEO (Napoli, Italien) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Renaissance Naples Hotel Mediterraneo
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Wine Boat Wine Bar (0,3 km), Complesso Monumentale Sant' Anna Dei Lombardi (0,4 km) og Gallerie di Palazzo Zevallos Stigliano (0,2 km).
Hvilke faciliteter er der på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Blandt de mere populære faciliteter er morgenmad, restaurant og lounge.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Gæsterne kan få morgenmad, restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Ja, der er parkeringsgarage, privat betalingsparkering i nærheden og offentlig betalingsparkering i nærheden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Green M'ama, Pizzeria Augusteo og NaBeer Birroteca.
Er der mulighed for at dyrke motion på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Ja, gæsterne har adgang til fitnesscenter og tagpool under deres ophold.
Tilbyder Renaissance Naples Hotel Mediterraneo transport til/fra lufthavn?
Ja, Renaissance Naples Hotel Mediterraneo tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Ligger Renaissance Naples Hotel Mediterraneo i nærheden af byens centrum?
Ja, det ligger 0,2 km fra centrum af Napoli.
Tilbydes der rengøringsservice på Renaissance Naples Hotel Mediterraneo?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Renaissance Naples Hotel Mediterraneo forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.
Alle hoteller i NapoliTilbud på hoteller i NapoliBillig rejse til NapoliHoteller i nærheden af Renaissance Naples Hotel Mediterraneo
AktiviteterRestauranterFlyrejserRejsehistorierKrydstogterUdlejningsbiler