Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Level at Meliá Villaitana

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (417)
Værelse og suite (81)
Pool og strand (68)
Oversigt
Hotellets website
Virtuel præsentation af hotel
Avda. Alcalde Eduardo Zaplana, 7, 03502 Benidorm Spanien Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Pool
Ikke-ryger værelser
Restaurant
5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Gå til hotellets website
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Anmeldelser (380)
Filtrer anmeldelser
23 resultater
Medlemsvurdering
11
3
5
1
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
11
3
5
1
3
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 23 anmeldelser
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

The Level er et rigtig godt hotel med mange muligheder for aktiviteter - svimmingpool - tennis - golf - cykelture mv. Hotel standard er høj med gode og flotte værelser i nogle smukke rammer i det spændende byggeri, man har en oplevelse at være i...Mere

Tak, Flemming S
Svar fra Edurne C, Assistant Guest Experience Manager hos The Level at Meliá VillaitanaSvarede 10. april 2017
Google Oversæt

Dear Flemming S, First of all, I would like to thank you for taking the time to bring to our...Mere

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 2. august 2018

Fordele:  - meget venligt personale  - Små problemer løses straks af Marta O., gæstoplevelses koordinator, meget professionel, venlig og kompetent  - Restaurant personale hyggelige og venlige samt god kvalitet af mad, gode valg Ulemper:  - Check in tager lang tid, usædvanligt for gæster brugt til...rødt niveau eller leve i Melia hoteller / resorts  - hotel / suite var reserveret og reserveret og betalt for samtidig forfremmet som voksne, mens nogle få dage før check-in modtog vi en mail, som sagde, at - pludselig - niveauet er for familier i sommer. . .  - Level Lounge er overfyldt (ikke nok plads) og kaotisk i løbet af ONE HOUR åben bar, børn løber rundt og skrige, gæster i svømningstunker (i et område hvor mad serveres, ikke gå ...) Hvert par minutter de løb tør for drikkevarer og mad og dermed den lille buffet var rodet hele tiden i denne time  - intet privatliv og ro som i andre røde niveauer eller niveauer melia hoteller  - Billige gamle møbler i de dyreste suiter. . .  - Når restauranten Niveau er overfyldt, får det en jernbanestation atmosfære meget hurtig, støjende og behovet for at køle op overalt til mad. . . Jeg tror vi var / er for forkælet af Gran Melia Don Pepe i Marbella og Palacio de Isora i Tenerife. . .Mere

Svar fra Leandro D, Equipo de Guest Experience hos The Level at Meliá VillaitanaSvarede 2. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 23. juli 2018

Trods mange af de negative kommentarer om tjenesten på dette hotel reserverede vi en 6 dag / 5 nat ophold i en familie Junior Suite i niveauet. Niveauet plejede at være voksne - kun men for nylig blev de ændret for at rumme familier med...børn. Dette var den vigtigste grund, vi valgte dette hotel som vi har en 7 årig datter. Her er de grundlæggende fordele og ulemper ved vores besøg: Fordele:  - dejlige grunde, fantastisk udsigt, fremragende puljer og masser af plads  - dejlig lukket balkon med smuk udsigt og privatliv.  - Gratis underjordisk parkering i bygningen, som er meget bekvemt, men du skal huske at gå til receptionen og bede om en billet hver gang du vil forlade grunde  - Stor komfortabel kingsize seng (ikke to dobbeltværelser sammenbygget men en enkelt stor madras), lidt på den hårde side for vores smag, men tilstrækkeligt. Masser af store, comfy puder ULEMPER:  - Værelset var meget trange for at være en Junior Suite og selvom de var klar over, at vi bringer vores datter, da vi ankom var der kun en konge seng og ingen andre sovende boliger. Jeg anmodede om en roll-a-seng til min datter, og det ankom ikke før 4 timer senere.  - Skabet faciliteter i vores værelse var næppe nok til at håndtere min kone og mit tøj med kun 2 skuffer og et par hylder plus nogle små hængende plads. Vi endte med at holde halvdelen af ​​vores tøj i kufferterne.  - Værelset så intet ud som billederne på Melia's hjemmeside med hensyn til form og layout. Det var først i vores sidste dag, at jeg havde chancen for at kigge ind i lokalet ved siden af ​​vores og se og se, massivt rum, stort skab og det så faktisk ud som billedet af en Junior Suite, der er på hjemmesiden. Meget skuffende faktisk.  - Lås til balkondøren blev brudt, så døren blev åbnet om natten og om dagen  - karbad bruser havde ikke nok pres til faktisk at projektere vand i karret, så du kunne have et brusebad og det resulterede i masser af vand sluttede på badeværelset gulvet  - mens puljerne var meget rart (en meget stor, uopvarmet og en mindre opvarmet pool), var der kun et meget begrænset antal chaiselonger med pudepuder på dem. Størstedelen af ​​chaiselongerne var vævet stof type og for svært at komme godt på. Nem nok til at få fat i et par polstret lounger, hvis du kom ned tidligt nok, og da hotellet var relativt tomt under vores uge, var det ikke noget problem  - Jeg blev opkrævet 5 euro for en spand is (tilsyneladende dens 5 euro at have nogen gå til dit værelse for at levere det). Gratis is til niveau hotel gæster bør være en given.  - Manglende pool service personer. Hvis du ønskede at flytte en paraply, eller omlægge dine chaiselonger, var du alene, da der aldrig var nogen rundt for at hjælpe, når det var nødvendigt. Igen ikke en 5 stjernet service.  - REFRESHMENTS POOLSIDE NON - EXISTANT! det var en stor ting for os. Et 5-stjernet hotel bør have to nøgle ting ved puljerne: 1) En pool bar / grill, der serverede drikkevarer og burgere / hotdogs osv. Og 2) ved poolen service hvor nogen tager din ordre og bringer dine drinks. Der var en pool bar ved den opvarmede pool, men det var uden opsyn hele opholdet. Der var ikke noget ved den større lavere pool overhovedet.  - For at få en drink i løbet af dagen, havde du brug for at vandre tilbage til den vigtigste niveau bygning bar inde i lobbyen (ikke meget rart, hvis du er i en våd svømmedragt) og drage fordel af de frie flasker vand og blød drikkevarer (ingen øl, ingen vin, ingen bar åben). MEN du var forbudt at tage drikkevarer ud af baren. Dette er latterligt, hvis jeg vil have en læskedrik eller en flaske vand og tage den tilbage til min chaiselong, måtte jeg betale for det. Skidt og IKKE 5 stjernet kaliber service  - Manglende spisemuligheder - Én buffet restaurant til morgenmad, frokost og aftensmad. Næsten meget samme billetpris hver dag. Vi bemærkede, at fra den første middag til vores sidste morgenmad faldt udvælgelsen, og de havde også en tendens til at løbe - uden for ting inden for den første time af måltiden.  - restaurant service - meget dårlig. Folk kommer konstant til bordet og fjerner retter fra en person, selvom de andre ikke har færdiggjort deres måltider endnu! På en aften gik min kone og datter og jeg ud af restauranten (mig for at få en cigaret) og forlod vores drikkevarer på bordet med nogle af vores dessertplader. Da vi kom tilbage indenfor 5 minutter senere, blev vores bord ryddet og nulstillet til en ny plads. Da jeg spurgte dem, de undskyldte og erstattede drikkevarer, men stadig meget uprofessionelt  - Når en basisk krydderi enten manglede eller var løbet tør (der løber tør for smørpattedyr?) var det svært at få nogen til at hente mere og tog normalt 10 minutter. Også mange af måltid valg ville løbe - ud og der var ingen påfyldninger. Hvilken slags hotel lager ikke nok mad til sin klientel?  - bestilling af drikkevarer til middag var også lidt af et mareridt. Min kone kan lide kostkoks med vodka som en cocktail. Det var fint, indtil jeg indså, at de opladede os Euro 13. 50 til en enkelt drink (heller ikke på toppen hylde). Min flaske øl var Euro 3. 50, som er rimeligt for 13. 50 for en cocktail er en rip-off, og der er ingen undskyldning for en så høj opladning.  - 1 time happy hour fra 5 til 6 pm i lobbybaren tilbydes grundlæggende drinks, øl og nogle snacks. Men de var voldsomt utilstrækkelige til at holde isen spand fyldt eller strømpe stangen mod slutningen af ​​timen, når forsyningerne faldt.  - Kids Club var helt på spansk, hvilket betød, at min engelsktalende datter ikke kunne deltage. I betragtning af det store antal britiske besøgende til Spanien, ville jeg have troet muligheden for engelsksprogede Kids Club moderatorer ville være til rådighed. Dette forkælet min datters morgen såvel som vores egen givne måtte vi besætte sin tid  - Med hotellet 1/3 rd tom, da jeg anmodede om en 30 minutters sen check-out på afrejsedagen fik jeg stort set en ultimatum "check ud ved middagstid eller du vil blive opkrævet for den ekstra tid". I betragtning af at det ikke tog mere end 15 minutter at servicere vores værelse og for det meste var vores værelse aldrig betjent indtil efter 3 pm, ser jeg næppe grunden til at være så ufleksibel. Vi checkede ikke ind indtil 6: 30 pm ved ankomsten, men jeg beder ikke om en restitution for 90 minutter jeg betalt for men ikke bruge Værelset. Alt i alt har vi haft det godt, fordi min familie ved, hvordan vi kan nyde os selv. Jeg mener ikke at male sådan et negativt billede, men når du bestiller et 5-stjernet hotel, er der visse ting, du forventer. Melia Villaitana skuffede over dette aspekt på stort set hver tur. Det virkede bare ikke som om de plejede så meget om din tilfredshed eller nydelse. Selvfølgelig var der undtagelser, og nogle af serviceteamet var meget venlige og hjælpsomme, men disse var undtagelser snarere end reglen. Jeg tror ikke, at Melia-ledelsen skal gøre meget for at forbedre situationen og fortjener den femte stjerne.  1) Poolbar og snackbar  2) Poolside service (gratis sodavand til Level patrons)  3) Tillad drikker at blive taget ud af lobbybaren  4) Give bedre service pool side  5) Forbedre buffet service for at give større variation i ugen samt genopfylde menupunkter, når de løber ud  6) Udfør de mindre reparationer til værelserne (låse, brusehoveder, løse toiletruller osv.) Og opretholde dem med regelmæssig kontrol af rengøringspersonalet, når de servicerer værelserneMere

Svar fra Leandro D, Director de Relaciones con Clientes hos The Level at Meliá VillaitanaSvarede 11. september 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har lavet et punkt at bo på The Level Melia i Spanien i de sidste par år. Dette skyldes hovedsageligt, at The Level at Melia hoteller kun er voksne og med en voksen familie er det dejligt at drage fordel af dette. Desværre en...uge før vi ankom her blev vi sendt til at sige, at de nu åbner niveauet på dette hotel for familier. Ingen undskyldning og ingen tid til at ændre hoteller. Mens jeg ikke kan fejl indstillingen er det smukt her. Personalet er dejligt, men spisning med skrigende babyer og børn løber rundt er ikke min ide om sjov. Vores all inclusive ferie skulle omfatte spisning på en række restauranter. Således er det også nu ikke tilfældet. Vi er begrænset til Buffet, som selvom ekstremt god er nu en smule monotont i uge 2. Bemærk venligst, at der ikke er nogen bar ved poolen eller drikkevarer. Du skal gå fr poolen til de vigtigste hotel for at få drikkevarer. På plus side. Hotellet er fantastisk. Værelserne er fremragende. Min mand og søn har spillet golf på et fantastisk kursus, der byder på den afslappede spiller. Personale i Mambo jazz bar er fantastiske og kunne ikke være mere nyttigt.Mere

Svar fra Leandro D, Equipo de Guest Experience hos The Level at Meliá VillaitanaSvarede 24. juli 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Dette hotel er forbløffende, men desværre personalet er ramt eller savner, nogle er fremragende, men nogle er katastrofale, vi havde en piger dag spa nat strålende, Roomservice bestilte 2. 5 timer for sent, da vi ringede ingen ringede for at fortælle os hvorfor det ikke...var ankommet, kaldte vi 4 gange efterhånden efter skifte skift nye medarbejdere fortalte mig, der havde været et problem i køkkenet, hvis vi havde fået at vide, vi ville gået til en restaurant, der ønsker at spise ved midnat efter at have ringet kl. 21.00. Jeg forlod en bluse i mit værelse ikke noget problem min skyld, men da jeg ringede det ikke var der ringede jeg igen næste dag talte til en anden person, det var der, fantastisk jeg kørte 45 minutter at indsamle den næste dag, det var ikke der dame i receptionen var ingen hjælp, da jeg forklarede og spurgte hvad skal jeg gøre hende svar var "godt jeg ved ikke" så jeg forlod, da hjemme jeg ringede næste dag talte til en anden og fortalte straks det er her damen bør af kontrolleret bedre, ingen undskyldning og vil ikke poste, så jeg er nødt til at køre tilbage igen til fingrene krydsede det er der, Jeg kan ikke lide at give dårlige anmeldelser, men for sådan et fantastisk hotel manglen på konsistens af god kundeservice er meget dårlig og skuffende sådan en skamMere

Svar fra Leandro D, Director de Relaciones Públicas hos The Level at Meliá VillaitanaSvarede 14. juli 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Roomservice
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Fitnesscenter
Aircondition
Boblebad
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Golfbane
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Renseri
Selskabslokale
Tennisbane
Vaskeri
Ved stranden
Morgenmad inkluderet
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
126
Prisklasse
224 $-621 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Spanien > Valenciaregionen > Alicante Province > Costa Blanca > Benidorm
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
126
Prisklasse
224 $-621 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Spanien > Valenciaregionen > Alicante Province > Costa Blanca > Benidorm
Billeder
Billeder fra rejsende (417)
Værelse og suite (81)
Pool og strand (68)
Spisesal (17)
Familie- og legeområder (2)
Møde- og festlokaler (2)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 191 hoteller i nærheden
Melia Villaitana
4.326 anmeldelser
0,17 km væk
Grand Luxor Hotel
501 anmeldelser
0,9 km væk
Terralta Apartamentos Turisticos
1.873 anmeldelser
1,58 km væk
Magic Natura Animal, Water Park & Polynesian Lodge Resort
2.322 anmeldelser
1,6 km væk
Restauranter i nærhedenSe 992 restauranter i nærheden
Cosana Cafe
19 anmeldelser
2,02 km væk
Bar La Parada
6 anmeldelser
1,94 km væk
Cerveceria Dos Estrellas
51 anmeldelser
1,95 km væk
Freiduria Los Peces
120 anmeldelser
1,71 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 304 seværdigheder i nærheden
Placa del Castell
1.323 anmeldelser
0,56 km væk
Alicante Tram
3.219 anmeldelser
1,55 km væk
Terra Natura
2.375 anmeldelser
1,35 km væk
Aqua Natura
1.058 anmeldelser
1,36 km væk
Spørgsmål og svar
Stil et spørgsmål
Berit2770
1. august 2017|
SvarVis alle 2 svar
Svar fra Leandro D | Ejendomsrepræsentant |
Good afternoon Berit2770, Im sorry but children are not allowed. Are facilities for adults only. Regards,
0
stemmer
Google Oversæt
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering