Min veninde og jeg havde en enkelt overnatning, og vi var meget tilfredse. Personalet er meget venlige, der er pænt og rent- og beliggenheden er perfekt. Der er lidt støj fra gaden, da der er natklubber i nærheden - men det vidste vi godt, og det var ikke voldsomt. Vi kommer gerne igen.
Jeg er kommet tilbage til 11. Principe, denne gang bare mig selv. vi opdagede den sidste juvel sidste år med familien, og nu i Madrid for erhvervslivet besluttede jeg at komme alene. En anden type værelse, et stort studie, med alt hvad jeg skulle bruge. Fremragende service, de har faktisk registreringer af mit sidste besøg og bad mig om familien! ! ! ! De får dig til at falde som hjemme! ! !
Vi var der i 5 dage med vores to børn, det var perfekt, og de mennesker, der arbejder der, er fantastiske, venlige og meget rart med børnene. Værelserne er meget rene og har alt det nødvendige materiale til babyer. Jeg anbefaler dette sted. Det er også så tæt fra alt, men ikke engang støjende natten.
Udover det mindre problem med ikke at have daglige top ups af sæber og shampoo og området med bad ikke at have et sted at placere sæbe / shampoo flaskerne, var alt andet perfekt. Rent, stort rum. Stabe var fremragende. Bedste stabe, jeg stødte på under mit ophold i Europa. Ekstremt hjælpsom, høflig og sikre, at jeg havde et behageligt ophold / rejse.
Taske stjålet fra dette hotel bagageopbevaring Dette skete i en familieferie i Madrid. Efter check-out bad vi om at forlade vores poser i hotellets bagageopbevaring, mens vi gik på en sidste tur rundt i området. Efter 2 timer vendte vi tilbage og bad om vores poser tilbage, men en af dem kunne ikke findes. Vi udfyldte en politirapport og rejste hjem. Da vi forlod poserne på hotellet fik vi en billet / kvittering, så der var ingen tvivl om, at posen faktisk blev modtaget af hotellets personale. Politiets efterforskning gav ikke et endeligt resultat af, hvad der skete (sikkerhedskameraerne var ikke operationelle, og ingen i personalet husker at se noget ud over det sædvanlige). Vi fremsatte en skriftlig klage til hotellet og anmodede om erstatning for tabet af posen. Efter et par udvekslede e-mails med hotelledelsen, stoppede de simpelthen med at svare uden nogensinde at have svaret på vores anmodning. Jeg kunne forstå, hvis de havde nægtet at betale med påstand om en eller anden juridisk grund (at jeg f.eks. Ikke kunne bevise posens indhold), men deres holdning til problemet var enkel at ignorere det og stoppe al kommunikation. Jeg er en udenlandsk statsborger, så besværet med at forfølge retssager er ikke værd at den værdi, der går tabt med tyveriet af posen. Så afslutningsvis, pas på dette hotel, da dets ledelseskultur muligvis ikke er fokus på at løse kundeproblemer eller påtage sig ansvar ...…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering