NH Alonso Martínez er et perfekt valg for rejsende, der besøger Madrid. Det tilbyder stille stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Fordi det ligger så tæt på populære vartegn som for eksempel Malasana (0,7 km) og Plaza de Santa Ana (1,6 km), kan gæster på Nh Embajada Hotel nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i Madrid.
Værelserne har faciliteter som for eksempel fladskærms-tv, minibar og aircondition, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi på hotellet.
Nh Embajada Hotel har reception, der er åben døgnet rundt, concierge og roomservice for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også morgenmad. Hvis du kører til NH Alonso Martínez, er der parkering.
Mens du er i Madrid, får du måske lyst til at spise rejer på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel StreetXo, Restaurant Botin eller Ten Con Ten.
Men du er afsted, så husk også at besøge Det Kongelige Palads i Madrid (1,9 km), Retiro-parken (Parque de Retiro) (1,9 km) og Gran Via (1,3 km), seværdigheder der ligger en kort gåtur fra NH Alonso Martínez.
Nyd dit ophold i Madrid!
Med placeringen lige ved metrostationen og pladsen Alonso Martinez var det let at benytte metroen til og fra lufthavnen, hvilket vi benyttede os af. Hotellet ligger lige nord for både Chueca og Malasaña, som begge er kvarterer hvor der er masser af hyggelige og gode barer og spisesteder samt hyggelige torve, hvor man slet ikke føler at man er få minutters gågang fra larmen og kaosset ved Gran Via, Puenta del Sol og Plaza Mayor. Sengene er gode og generelt virker værelset til at være af nyere dato, og personalet er søde til at hjælpe på vej med tips til spisesteder, hvis man ønsker det.
Placeringen er fantastisk, og prisen er også god sammenlignet med værdien. Værelserne er rene og komfortable, men ikke smukke. Morgenmaden er også god, og de fleste af de mennesker, du møder der, er meget venlige.
Jeg havde et dårligt indtryk, før jeg checkede ind. . Jeg ville sikre mig, at en flaske champagne, en lille kage og blomster er klar til os på værelset ved ankomsten til min kæreste 35-års fødselsdag. . . på grund af en forsinkelse med at svare på mine mails såvel som som jeg var usikker på at levere tjenesten, var jeg temmelig overbevist om, at de vil ødelægge min overraskelse. . . . MEN, når jeg åbnede døren til rummet, blev min kæreste og jeg overrasket, de gjorde det, Belen var i stand til at organisere det, jeg kiggede efter, en høj etage med en opgradering samt et smukt sæt. . . . Værelse meget godt rengjort og forberedt, en rig morgenbuffet. . . Tak, fyre for alt
Opkrævede 150 euro på mit kort med absolut ingen advarsel, efter jeg forlod, fordi de siger, at en kaffemaskine forsvandt fra mit værelse. Da jeg kaldte for at protestere, blev jeg oprindeligt mødt med en holdning af: 'maskinen mangler, og vi opkræver dig. 'Intet forsøg på at lytte til det faktum, at jeg som almindelig forretningsrejsende ikke stjæler maskiner, blot en stiv', du er blevet tiltalt. ”En manager i receptionen sagde til sidst, at de kan tilbagebetale, men fire timer senere skal jeg stadig modtage en skriftlig bekræftelse. Jeg kan ikke anbefale dette hotel, og hvis overraskelsesdebitering er NH-politik, ville jeg undgå kæden.
Dette var perfekt til vores ophold i Madrid. Vi opholdt sig i august, og det var selvfølgelig ret varmt, men aircondition fungerede godt. Vores rejsebureau var rodet og sagde, at vi ville få morgenmaden, så der var en vis forvirring omkring det, men personalet arbejdede sammen med os. (Morgenmaden virkede dyr for det, du får, så det ville jeg kun gøre, hvis det nedsættes). Vi var i stand til at sove i nogle dage, når vi ville, og værelset og sengen var ganske behageligt til det. Meget tæt på metro. Taxaer også lige udenfor.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering