Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Ritz, Madrid

Anmeldelser (2.067)
Der er nyere anmeldelser for Hotel Ritz, Madrid
Se de seneste anmeldelser
Filtrer anmeldelser
536 resultater
Medlemsvurdering
381
98
33
10
14
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
381
98
33
10
14
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
21-25 af 536 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. juni 2017

Hotel med en fantastisk beliggenhed i Madrid den gamle - - - i nærheden af Prado og Thyssen. Concierge var meget hjælpsomme. Værelset var virkelig lille og ingen udsigt. Vi havde to værelser, da vi rejste med vores voksne børn. Tilmeldt sig hotellets Mandarin Oriental...club. På trods at ingen opgradering. Jeg mener det var et meget lille værelse. Jeg har ofte boet på den historiske hoteller, men dette var virkelig meget lille. Har jeg nævnt det var et meget lille værelse? Personalet varierede fra venlige til Snooty sour EVP står over for. Checkede ud efter en to-værelses 3 dages ophold > $ 2 , 1000 og at de havde ikke engang spørge om, hvordan vores ophold var - - - jeg formoder, at de føler, at de er over det. Et oplagt VIP dukkede op ved morgenmaden med fitness shorts og en T-shirt og sved dækket med et smil, og sørget for at blev siddende som kongelige. Jeg ville springe dette hotel helt ærligt og prøve andre.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra HotelRitzMadrid, Duty manager hos Hotel Ritz, MadridSvarede d. 12. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 3. juni 2017

Vores ophold på The Ritz Madrid var perfekt. Den høflige og professionelt personale, receptionen, concierge og rengøring gjorde vores ferie ekstra speciel. Vi har nydt det fantastiske hver søndag brunch i haven og fik gode drinks på det hotel. Så mange fantastiske steder er inden...for gåafstand, eller en kort køretur i bil. Jeg ser frem til at vende tilbage for at fortsætte mange flere vidunderlige minder!Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: maj 2017
Svar fra HotelRitzMadrid, Duty Manager hos Hotel Ritz, MadridSvarede d. 5. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 2. juni 2017 fra mobile enheder

Det er et rigtigt 5-stjernet hotel. Smukke komfortable værelser. Bedste beliggenhed. Personalet er uovertruffen, der ønsker at gøre dig så behageligt som muligt uden at være påtrængende ved det. Absolut den bedste morgenmad buffet jeg nogensinde har set. Vi havde et dejligt ophold. Jeg håber...en dag jeg får til at komme igen på et hotel i Nice.Mere

Dato for ophold: maj 2017
Svar fra HotelRitzMadrid, Duty Manager hos Hotel Ritz, MadridSvarede d. 5. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 30. maj 2017 fra mobile enheder

Vi ankom til Ritz træt efter en lang flyrejse fra os. Ikke alene bruger de det tilbud om at opgradere os, men den charmerende Andrea sagde, at værelset var til rådighed med det samme. Hun gav os en vidunderlig suite, og ikke kun var der...frugt og en mandel kage, men også senere den dag der blev leveret en flaske champagne og en røget laks. Suiten var meget behagelig og smukt indrettet, og vores eneste beklagelse var, at vi kun kunne bo en nat. Alle de ansatte var imødekommende og charmerende. Også morgenmad, som var prisen var en af de bedste buffeter jeg nogensinde har oplevet. Alt i alt, et dejligt ophold i et smukt hotel!Mere

Dato for ophold: maj 2017
Svar fra HotelRitzMadrid, Duty Manager hos Hotel Ritz, MadridSvarede d. 5. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 29. maj 2017

Hotellet er godt beliggende i centrum af byen tæt på alle de største seværdigheder og en 30 euro taxa kørsel fra lufthavnen. En stor arv bygning som komfortable er ved at se lurvede i kanten. Vi havde en junior suite med god udsigt fra soveværelset...og badeværelset. På værelset reservationer til kl. badeværelse var store og rummelige, men indretningen var meget traditionel og træt. Gulvtæppet var gamle og havde en klar, y set bedre dage. Sengen var meget behagelig, der var rigelig garderobeplads og velindrettet badeværelse. Goya var fremragende. Den mad og vin var lækker, og den service god. Vi spiste ude på terrassen i nærheden af The piano så godt som at have drinks og en let anretning i haven, som har en god stemningsfyldt selv om støjende så tæt på vejen.Mere

Dato for ophold: maj 2017
Svar fra HotelRitzMadrid, Duty Manager hos Hotel Ritz, MadridSvarede d. 5. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel Ritz, Madrid.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering