W Barcelona er et perfekt valg for rejsende, der besøger Barcelona. Det tilbyder romantisk stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Barcelona, ligger W Barcelona lige i nærheden af Montjuic Castle (2,1 km) og Palau de la Musica Orfeo Catala (2,4 km).
Værelserne på W Barcelona Hotel har fladskærms-tv, minibar og aircondition, hvilket betyder ekstra komfort og bekvemmelighed, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi.
Roomservice, concierge og tagterrasse er nogle af faciliteterne på hotellet. Pool og morgenmad vil også gøre dit ophold endnu mere særligt. Hvis du kører til W Barcelona Hotel, er der parkering.
Når du føler dig sulten, kan du prøve Hawker 45, Bangkok Cafe og Kuai Momos, hvilket er thailandske restauranter, som er populære blandt både lokale og turister.
Det bedste af det hele er, at W Barcelona gør det let at opleve mange fantastiske seværdigheder i Barcelona, som for eksempel La Basilica Galeria, Base Elements Urban Art Gallery og Begemot Art & Fashion Gallery, hvilket er nogle populære kunstgallerier.
Nyd dit ophold i Barcelona!
Boede på W i forbindelse med business i Barcelona. Uden for strandsæsonen findes der bedre hoteller end W i Barcelona. Hotellet er uden tvivl perfekt, når poolen er åben og man kan nyde solen i lounge møblerne. Flot udsigt fra hotellets værelser, lækker morgenmad og fin service. Det indendørs spa område samt fitness lokale er på ganske højt niveau og spottede da en kendis eller to som benyttede hotellets gym, hvis man er til det. Hotellets skybar er slidt og minder mere om et dårligt provinsdiskotek. Så det trækker ned. Og så skal hotellet opleves i sommerferien for at få det optimale ud af det som gæst.
Jeg havde igen fornøjelsen af at besøg dette fantastiske hotel, og denne gang fik jeg set lidt mere af hotellet. Hver gang jeg er her bliver jeg imponeret over indretningen, som er rigtig lækker, der er virkelig kælet for detaljerne overalt på hotellet. Vi (min kone og jeg) fik denne gang tjekket SPA området ud, her har de swimmingpool, et afslapningsrum og 2 x sauna. Alt i alt pænt indrettet, men ikke så fantastisk, som man kunne forvente af hotellet - vil man give sig selv en fantastisk SPA oplevelse, så skal man fx. besøge Himmerland Golf & SPA Resort i Danmark, som gør det langt bedre på dette område. Vi var naturligvis også i Skybaren, hvor der er en fabelagtig udsigt over Barcelona, det er altid værd at besøge denne bar. Personalet yder en meget behagelig betjening, de virker nede på jorden - men er MEGET opmærksomme på, om gæsten er tilfreds. På dette område (kundeservice) er INTET overladt til tilfældighederne, virkelig dejlig oplevelse uden at det bliver for meget og uden at de virker arrogante - dejligt. Onsdag aften var der arrangeret en Celebration, som foregik i et stort telt, som var blevet slået op på pladsen ved siden af hotellet. Der var mellem 1.000 - 1.500 deltagere, og jeg må bare sige, at det havde de også fuldstændig styr på - der var gjort klar med små "køkkener" i teltet, så man kunne smage alverdens små lækre retter - virkelig en oplevelse og fantastisk, at de kan arrangerer et så stort event så godt. Vi kommer helt sikkert til dette hotel igen.…
I forbindelse med et forretningsarrangement, var vi fire dage på hotellet. Servicen var god og personalet meget serviceminded. Udsigt fra værelset er fantastisk, lige meget hvor du bor. Kommer tilbage
Fantastisk hotel i Barcelona. Unik beliggendehed, perfekte faciliteter og den skønneste strand! Man kan sagtens gå ind til byen. Det tager maks 15 min. og udsigten fra værelserne er fantastisk. Vi fik dog et værelse med revnet vindue som ødelagde idyllen - men efter klager modtog vi berettiget kompensation for det, selvom upgrade ikke blev imødekommet. Sengen var virkelig god - den bedste hotelseng jeg har sovet i. Men selvom hotellet er fantastisk er der dog lang vej til 5 stjernet service! Løftet "whatever - whenever" er i hvertfald ikke implementeret..! Om eftermiddagen bad vi om cava på værelset og fik at vide, at det måske først ville blive bragt til værelset hen på aftenen! Vi måtte rykke flere gange. Vi måtte også bede om at få gjort rent på værelset hver dag, det skete ikke automatisk. Vi efterspurgte derfor selv nye håndklæder og vi måtte selv fjerne gamle serveringsbakker fra værelset. Serviceniveauet var en kæmpe skuffelse! Og hvor er det ærgeligt, for selve hotellettet er bare fantastisk!…
Der er så meget at se i denne by. For alle aldre og med forskellige interesser. Elsker Gaudi. Og maden. Metroen er nem at bruge og billigt med et ti turskort. Køb billetter hjemmefra og undgå køer. Sagrada Familia og Casa Batllo et must.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering