Det behøver ikke være svært at finde det ideelle hotel i Køln. Velkommen til Hotel Alt Deutz, et godt valg for rejsende som dig.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Køln, ligger Hotel Alt Deutz lige i nærheden af Hohenzollern Bridge (0,6 km) og Gross St. Martin (1,1 km).
Hotel Alt Deutz er et hotel med fladskærms-tv på værelserne, og det er nemt at holde dig forbundet i løbet af dit ophold, da der er gratis wi-fi for gæsterne.
Hotellet har avis, kuffertopbevaring og solterrasse. Derudover er der morgenmadsbuffet, hvilket gør dette til et populært valg blandt rejsende i Køln. For gæster med bil er der parkering.
Køln har masser af italienske restauranter. Så mens du er her, bør du besøge populære steder som for eksempel XII Apostel Koln, Caminetto og Toscanini, der serverer nogle lækre retter.
Der er ikke mangel på ting at lave i området: udforsk et populært historisk museum som Roman-German Museum (Romisch-Germanisches Museum) og Kölner Karnevalsmuseum.
Hotel Alt Deutz ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Køln.
Vi havde booket og betalt dobbeltværelser, fik anvist to værelser i hver sin bygning, faktisk i hver sin gade. Det ene værelse lå med vindue direkte ud til en livlig gade. Receptionisten viste ingen forståelse for vi gerne ville have værelserne tæt på hinanden eller i det mindste i samme bygning. Det endte med at vi fandt et andet hotel, som gav os værelser ved siden af hinanden. Standarden af værelserne var lav i forhold til prisen. Vi fik intet refunderet ej heller for morgenmad.
Skulle til koncert i Lanxess arena og hotellet ligger 400 m fra stadion. Hotellet er primitivt med toilet og bad på gangen. Der er ingen elevator og vi boede på 4. sal. Parkering sker billigst i P hus ved Lanxess lidt fra hotellet. Skal man til koncert og bare have en seng for natten er dette et godt valg og prisen passer fint til kvaliteten.
Vi fik ikke vores indbetaling tilbage, selvom vi ikke gjorde noget galt. De forsøgte at overbevise os om, at de betalte os tilbage, men vi fik aldrig pengene. Værelset var meget middelmådigt, kun et vindue, så der ikke var meget lys der kom ind.
Jeg rejser meget, og jeg har selv arbejdet i mange år i receptionen på hotellet, men dette er første gang, jeg har stødt på en sådan situation. Jeg kom til Köln for at arbejde og reserverede dette hotel udelukkende på grund af dets nærhed til udstillingen. Prisen er ikke høj, og jeg forstår, at dette er et meget enkelt sted, jeg har ikke nogen specielle forventninger og påstande. Jeg kiggede på billederne af værelserne (på et af de berømte websteder for e-handel, men bookede direkte på hotellets websted, besluttede at gemme dem en provision), det så ud til at være rent med en masse positive kommentarer. . . Ved ankomsten fik jeg et værelse på tredje sal. Da jeg stod op og åbnede døren til korridoren, følte jeg allerede en skarp ubehagelig lugt og i lokalet var det bare overalt! Lugten af muggen gennemsyrede så stærkt rummet, at det simpelthen var umuligt at trække vejret i det! Forfærdeligt beskidt tæppe, et gammelt badeværelse med en lugt fra kloakken, et brusebad, hvor jeg ikke ville tørre at vaske uden flip flops, en vaskeskål i rummet. . . Fysisk er det bare umuligt at bo i dette rum, og jeg forstår oprigtigt ikke, hvordan hotellet kan sælge et rum, der ikke opfylder de sanitære standarder. Jeg gik til receptionen, forklarede situationen og bad venligt om at skifte værelse. Der var ikke flere værelser i denne kategori, og jeg spurgte, om der var andre værelser, jeg var klar til at betale forskellen i pris. Men til min overraskelse var den eneste løsning fra hotellet at booke et nyt værelse (større et, men til den samme pris som det, der ikke kan bo i), da mit værelse var reserveret til en ikke-refunderbar pris ! Jeg forstår afbestillingsreglerne, men hvorfor skulle et værelse, hvor du ikke kan bo uden at risikere dit helbred, være mit problem? Hvis der ikke længere er det samme rum tilgængeligt, skal jeg da ikke få noget andet OK-rum i denne situation? Det er ikke et indfald, og jeg beder ikke om udskiftning, fordi jeg ikke kan lide farven på væggene! Jeg synes virkelig, at dette er urimeligt, fotos af værelser på Internettet er ganske forskellige og svarer ikke til den rædsel, der faktisk er her. Som et resultat måtte jeg betale for et værelse med skimmel, da det var reserveret med en ikke-refunderbar sats og den fulde pris for det andet værelse, som i det mindste ikke har noget tæppe, og du kan trække vejret ind. Nå, formen i badeværelset er sandsynligvis overalt. Der er ingen ord, det er virkelig min første negative anmeldelse nogensinde, jeg er ikke tilhænger af at forkæle omdømmet, men i dette tilfælde kan jeg ikke være tavs. Med hensyn til morgenmad kan jeg ikke sige noget, da det er min første og helt sikkert den eneste aften her, jeg ved kun, at det er udenfor i en anden bygning.…
Jeg havde en af de værste oplevelser på et hotel. Hr. Og min partner reserverede et værelse med dobbeltseng med næsten 2 måneder før reservationen. Da vi ankom der, fik vi at vide, at vores værelse er på 3. sal, som var mere som 4. og trappetrin fra 3. til 4. sal var lille, så du næppe kan træde på dem. Vi ankom til værelset og gæt hvad vi havde to tvillinger seng og værelset lignede på en loftsrum. Jeg mener, at der ikke var nogen plads mellem sengen og toppen af rummet. Vi gik nedenunder, og kvinderne fra receptionen fortalte os, at det er et ønske, du har dit værelse med en dobbeltseng, men jeg forstår ikke, hvorfor du kan vælge. Jeg mener, at du ikke skal være i stand til at vælge, om det kun er et ønske. Jeg anbefaler ikke, selvom det er tæt på rør- / sporvogns- / busstationer. For ekstra euro kan du få noget meget bedre…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering