Det behøver ikke være svært at finde det ideelle familievenlige hotel i Køln. Velkommen til Classic Hotel Harmonie, et godt valg for rejsende som dig.
Værelserne på Classic Hotel Cologne har fladskærms-tv, aircondition og minibar, hvilket betyder ekstra komfort og bekvemmelighed, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi.
Reception, der er åben døgnet rundt, concierge og kuffertopbevaring er nogle af faciliteterne på hotellet. Morgenmad vil også gøre dit ophold endnu mere særligt. Hvis du kører til Classic Hotel Harmonie, er der parkering.
Vartegn i nærheden som for eksempel Cologne Central Station (0,3 km) og Kolner Philharmonie (0,7 km) gør Classic Hotel Cologne til et godt sted at bo under et besøg i Køln.
Rejsende, der er på udkig efter hummer, bør prøve Hanse-Stube eller taku. Du kan også prøve en fransk restaurant som for eksempel Le Moissonnier, Hommage eller Hanse-Stube.
Køln er også kendt for nogle fantastiske historiske steder, bl.a. Domkirken i Køln, St. Ursula og Heinzelmaennchenbrunnen, som ligger i nærheden af Classic Hotel Cologne.
Classic Hotel Harmonie giver dig det bedste af Køln lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.
Et hotel, der giver sig ud for mere end det er. Små værelser. Uskøn indretning. Stresset personale. Industriel morgenmad. Yderst støjende ventilation på badeværelset. Beliggende klemt inde mellem store veje og hovedbanegården. Ikke valuta for pengene.
Jeg var nødt til at annullere min reservation for det meste 2 uger før reservationen. De opkrævede den fulde pris. Denne form for adfærd er uacceptabel i denne tid. Så vær smart og vælg et andet hotel til et dejligt ophold i Köln.
Absolut kogende varmt værelse, vi fik at vide, at vi ikke kunne have aircondition tændt på trods af, at det var en hedebølge, medmindre vi betalte for at opgradere til et delux-værelse. Kunne ikke sove i et minut gennem natten. Har reserveret et andet hotel at bo på i aften, min oplevelse for en nat her var så dårlig.
Ingen AC. Premium værelser er en joke og slet ikke som beskrevet. Beskidte værelser med pletter og skimmelsvamp. Små værelser, usikker og frygtelig udsigt. Personalet lyver om lovede refusioner. Værste hoteloplevelse, bliv ikke her!
Jeg reserverede et værelse til 5 nætter med gratis afbestilling ved booking. com (gratis annullering var helt tydelig øverst på reservationsbekræftelsen) og senere ændrede min reservation (flyttede den med 1 dag) under forudsætning af, at den stadig skulle være med muligheden for gratis annullering (da den ikke var synlig øverst af reservationsmodifikationsbekræftelsen), og så måtte jeg annullere alt på grund af forretningsmæssige årsager. Jeg er blevet informeret af hotellet om, at det ikke er med gratis afbestilling længere (da jeg dobbelttjekkede, blev ingen afbestillingspolitikken denne gang skrevet helt nederst i reservationsmodifikationsbekræftelsen for med vilje at vildlede en gæst). Jeg forklarede min situation til hotellet, og de ønskede ikke at vide noget om det og tog betalingen fra mit kreditkort alligevel, vel vidende at det var næsten 4 uger før indtjekningsdatoen, og at det ikke vil påvirke dem økonomisk. Gæstfrihed handler om kundeservice først, og på dette hotel gjorde de totalt det modsatte ved at være egoistiske og passive over for min situation. De tog næsten 1000 canadiske dollars fra mig som gratis penge for dem. Jeg har selv været Hotel General Manager i årevis og aldrig set det. Skam på dette hotels ledelse! Du repræsenterer ikke gæstfrihed!…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering