Maritim Hotel Würzburg er et perfekt valg for rejsende, der besøger Würzburg. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Würzburg, ligger Maritim Hotel Würzburg lige i nærheden af Roentgen Memorial Site Wuerzburg (0,3 km) og St. Mary's Chapel (0,5 km).
Værelserne har minibar og skrivebord, og der er mulighed for at komme online, da der er gratis wi-fi, hvilket giver dig mulighed for nemt at slappe af og lade op.
Maritim Hotel Würzburg har reception, der er åben døgnet rundt, roomservice og concierge. Som en værdsat gæst på Maritim Hotel Würzburg kan du også nyde godt af pool og lounge på stedet. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.
Mens du er i Würzburg, får du måske lyst til at spise schnitzel på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Brauerei-Gasthof & Biergarten Alter Kranen, Backoefele eller Restaurant & Weinhaus Stachel.
Würzburg er også kendt for nogle fantastiske monumenter, bl.a. Kiliansbrunnen, Brunnenobelisk og Brunnen am Sternplatz, som ligger i nærheden af Maritim Hotel Würzburg.
Nyd dit ophold i Würzburg!
Vi var på gennemrejse og ville ankomme sent til hotel derfor søgte vi specifikt på et hotel med restaurant, dette hotel skrev på hotels.com de havde 2. Men da vi ankom var der selskab og alt booket. Dårlig oplevelse da vi var trætte og havde forventet at kunne spise uden store tidsforbrug til at søge restaurant Dertil stod det var et stille hotel, men udenfor vores værelse var trafikeret vej
Prøvede først at booke på hotels egen hjemmeside, men fik melding om dette ikke var muligt, da jeg kom til betalingside. Derfor måtte jeg bruge bookin.com, hvor jeg fik min bestilling igennem. Værelset vi fik tildelt, så umiddelbart ok ud, så vi smed vores kufferter af og gik med det samme videre ud i byen, for at spise aftensmad. Vinduer var lukket og gardiner trukket for, for at undgå solens opvarming, da der var meget varmt. Da vi kom hjem trak vi fra, og vi kunne se en masse små dyr, der fløj rundt, samt loftet var helt levende. Også en død spyflue lå der. Gulvet trængte til støvsugning, hvor vi fandt nødder og negle og andet af ubestemmelig herkomst. Generelt var der meget støvet i kroge, og i denne coronatid, følte vi os derfor temmeligt utrygge. Receptionen fandt et at de nye værelser til os, men her var der ligeledes en beskidt minibar og forskelligt på gulvet, der ikke var støvsuget ordentligt. Fik så et tredie værelse 334, som vi fik at vide var sidste mulighed. Her kunne der også godt have været støvsuget bedre, samt der var pletter under vasken i badeværelset. Aircondition kunne vi ikke få til at virke, og første dag spurgte vi reception, men hans svar var blot, at det vidste han heller ikke. På 2 dagen spurgte vi. Rengøringsniveau, som tilkaldte tekniker, som sagde det var et problem flere steder. Han var dog så flink at sætte en ventilator frem til vores sidste nat. Bruser i badeværelse stort plus, små tynde håndklæder God morgenmad , perfekt beliggenhed…
Vi ankom kl 1 PM uden reservation. 4 voksne og 1 hund. De var utrolig venlige og yderst service orienterede. Parkering lige ved døren og en udsøgt morgen buffe.yderst acceptere pris for overnatning og meget dyrevenlige. Helt klart et sted vi vil benytte igen på hjemtur fra syden.
Hotellet er mindre stilfuldt end det reklamerer med på hjemmesiden. Der er ikke individuel aircondition på værelserne. Derfor er en varm juli eller august ikke en god tid at besøge hotellet på. Wifi er ikke med i værelsesprisen, som på hoteller af tilsvarende klasse. Alt i alt "Not value for money".
Vi fandt dette hotel, efter at vi havde en ulykke, mens vi rejste med 2 små børn. Vi sad fast midt om natten i en meget stressende situation midt i byen, som vi ikke kendte med meget grundlæggende tysk sprogkowledge. Vi besluttede at reservere dette hotel af hensyn til børn. Da jeg gik til receptionen (bare i tankerne, vi talte engelsk), var den første receptionist sød og fortalte os prisen for familieværelset, og jeg blev informeret om en stor seng til os og sovesofa til børn. Jeg gik tilbage til bilen for at få fat i mit kort og dokumenter. Da jeg kom tilbage (efter cirka 2 minutter) blev jeg betjent af en anden uvidende receptionist, som fortalte mig, at hun ikke har nogen ledige værelser, og hvad hun kan gøre er at sælge mig to separate værelser, så hvert barn kan bo hos en forælder. Jeg har spurgt om det værelse, hendes kollega talte om 2 minutter tidligere, som hun sagde, at hun ikke forstod godt og forsøgte at tvinge mig til at betale for to separate værelser. Da jeg sagde, at der er et værelse på webstedet, smilede hun bare og sagde, at systemet tillader at overbooke og betale for de værelser, de ikke har. Da jeg nægtede at betale for to værelser blev jeg derefter ignoreret. Jeg ville aldrig spilde tid til dette hotel.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering