Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

IntercityHotel Stuttgart

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (58)
Værelse og suite (45)
Storyboard
Oversigt
Hotellets website
E-mail til hotellet
Arnulf-Klett-Platz 2, 70173 Stuttgart, Baden-Württemberg Tyskland Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmadsbuffet
Ikke-ryger værelser
Bar/lounge
Flersproget personale
Kæledyr tilladt
Mødelokaler
3-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Gå til hotellets website
Anmeldelser (304)
Filtrer anmeldelser
62 resultater
Medlemsvurdering
6
21
22
7
6
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
6
21
22
7
6
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 62 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 7. august 2018

Reserveret at bo på dette hotel fra 4. til 6. august gennem booking. com. Reservationen blev bekræftet den 26. juli og sikret med et kreditkort, som jeg regelmæssigt bruger og automatisk gemmes på bookingstedet uden problemer for mine sidste 5 + ture. Ankom til Intercity...Hotel i Stuttgart kl 21. 30 for at være uforskammet fortalte af receptionisten at mit kort var ugyldigt, så de holdt booking indtil 18. 00 solgte værelset og var fuldt bookede. Jeg spurgte, hvad problemet med mit kort var, og hvorfor ingen fra hotellet eller bookingstedet forsøgte at kontakte mig, han ringede til kortnummeret, og jeg viste ham kortet for at bekræfte alle detaljer var korrekte, men han gik væk. Jeg spurgte ham, hvad vi skulle gøre / blive i en by, vi ikke var bekendt med kl 21. 30 om natten. Jeg bad ham om at ringe til booking. com da det ikke havde nogen mening at mit kort var ugyldigt. Han gik væk mens han råbte noget på tysk, ringede og kom tilbage for at sige, at han reserverede et værelse i deres søsterhotel Jaz Hotel, 10 minutters gang væk. Jeg rådede ham, min partner var ude af stand til at gå den afstand (formålet med vores tur var at han skulle besøge en specialist for en alvorlig benskade). Han bragt os uden for og tilbragte 5 minutter kører til omkring 10 taxier i rang at bringe os til Jaz hotel. . . alle nægtede på grund af at der var en festival på så tung trafik i området. Så han gav os 2 gratis rejsepasseringer og sendte os til Jaz Hotel uden nogen undskyldning eller rimelig forklaring på hvorfor der ikke var nogen kontakt til at rådgive mig om et problem med kortet. Jeg spurgte, at han havde solgt lokalet på grund af at det var travlt med festivalen, men han råbte på mig på tysk og sagde kort ugyldigt. Jeg modtog senere e-mails fra booking. com at Intercity Hotel rådede dem vi aldrig viste for vores ophold så de fjernet min reservation. Hotellet mailede først booking. com den 6. august for at spørge, om vi stadig kommer til at blive. . . på dagen skulle vi have tjekket ud? ? ? Booking. com har kontaktet hotellet, og hotellet kunne ikke forklare problemet med kortet eller hvorfor de ikke forsøgte at kontakte mig eller bestille. com til at rådgive om ethvert problem. Hotellet rådede de holdt booking indtil 6 pm derefter solgt Værelset grundet der er stor efterspørgsel den nat. Det ser ud som de dobbelt bookede Værelset til en højere pris end min booking i håb om vi ikke ville vise, selv om jeg er noteret på booking vi ville ankomme efter 21. 00 da vores fly landede kun kl. 20. 30 ELLER da Jaz Hotel er et nyåbnet hotel (søster hotel til Intercity Hotel) måske forsøger de at generere kunderne til det? . Hvis de hotel var ærlig og indrømmet, var det tilfældet, at jeg ikke ville være så irriteret, men at blatant lyve for mig og skylden et kortproblem er uacceptabelt. . . . Hvis mit kort var ugyldigt, hvordan fungerede det perfekt i Jaz Hotel? ? Jeg vil advare enhver overvejer dette hotel at være meget meget forsigtig, holdning af receptionisten var modbydeligt, de lyver at dække deres fejl på bookinger og ikke overholde mine booking site krav til at kontakte dem / gæster, hvis der er et problem med kortet for en reservation før de annullerer en reservation uden varsel. Forfærdelig måde at behandle gæster på.Mere

Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Dårlig service, arrogant personale ved modtagelse, ingen værelse aircondition. . og varme inde i værelset var uudholdeligt selv med vindue åbent. . . Jeg vil informere vores rejsearrangement om at udelukke dette hotel fra deres liste.

Anmeldt 29. juli 2018

Fordi vi var på interrail tur var dette sted et godt sted, fordi det var på banegården. Hurtig adgang til tog. Værelset var en junior suite og det var enormt! Der var et antydning af cigaret lugt i rummet, men ikke så meget. Placering var...rart, ud for byen. At få mad om natten var let, fordi banegården fuld af steder at få mad. Og bonus, du får en gratis sporvogn / bus billetter, når du bo på dette hotel!Mere

Anmeldt 30. maj 2018

Meget praktisk til togrejser som andre har sagt (i et hjørne af Hbf). Ingen mad bortset fra morgenmad - ikke gider som prisen er høj, gå de få trin til McDonalds eller afsætningsmuligheder på Hbf i stedet! Bar er rimeligt prissat, men lukker kl. 23.00....Gå til supermarkedet på stationen i forvejen, og lad drikkevarer i dit værelse køleskab. Personale fremragende. Værelse meget ren og rummelige, selvom air condition var forfærdeligt så måtte vinduet åbne hele natten som det var meget varmt og stormfulde udenfor. Som jeg havde en første sal plads var der meget ekstern støj, så jeg sov ikke godt godt. I aften gåtur på tværs af vejen, hvis du kan lide steaks! Du kan forlade tasker, mens du tur rundt i byen uden omkostninger.Mere

Anmeldt 15. maj 2018 fra mobile enheder

Vi holdt her 2 nætter mens besøger vores venner i Stuttgart. Fundet hotellet meget praktisk. Det er lige ved siden af ​​togstationen, så lige ud af toget til hotellet. Modtagelse var behageligt og vi fandt Værelset rene og komfortable. Meget egnet hotel til vores korte...by opholdMere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Flersproget personale
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Minibar
Mødelokaler
Vaskeri
Pool
Ved stranden
Roomservice
Restaurant
Spa
Fitnesscenter
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser
Antal værelser
76
Prisklasse
94 $-269 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Intercityhotel Hotel Stuttgart
,
Stuttgart Intercityhotel Hotel
Sted
Tyskland > Baden-Württemberg > Stuttgart
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser
Antal værelser
76
Prisklasse
94 $-269 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Intercityhotel Hotel Stuttgart
,
Stuttgart Intercityhotel Hotel
Sted
Tyskland > Baden-Württemberg > Stuttgart
Billeder
Billeder fra rejsende (58)
Værelse og suite (45)
Spisesal (8)
Møde- og festlokaler (1)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 145 hoteller i Stuttgart
Steigenberger Graf Zeppelin
2.138 anmeldelser
0,08 km væk
Novum Hotel Rieker Stuttgart Hauptbahnhof
347 anmeldelser
0,15 km væk
Motel One Stuttgart-Hauptbahnhof
640 anmeldelser
0,22 km væk
Hotel Unger beim Hauptbahnhof
353 anmeldelser
0,23 km væk
Restauranter i nærhedenSe 1.499 restauranter i Stuttgart
Die Zirbelstube
135 anmeldelser
0,26 km væk
OLIVO - Gourmetrestaurant
114 anmeldelser
0,06 km væk
Block House Arnulf-Klett-Square
716 anmeldelser
0,07 km væk
Weinwirtschaft Franz Keller & Weinshop
94 anmeldelser
0,25 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 347 seværdigheder i Stuttgart
State Gallery of Stuttgart
512 anmeldelser
0,58 km væk
Palace Square (Schlossplatz)
1.437 anmeldelser
0,58 km væk
Koenigstrasse
1.466 anmeldelser
0,34 km væk
New Castle (Neues Schloss)
123 anmeldelser
0,66 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos IntercityHotel Stuttgart.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering