Velkommen til Ibis Styles Lyon Centre Confluence! Dit "hjem" i Lyon tilbyder mange faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Med en beliggenhed i nærheden af nogle af de mest populære vartegn i Lyon, som f.eks. Place Bellecour (1,6 km) og Théâtres Romains de Fourvière (1,8 km), er Kyriad Lyon Centre Perrache Hotel et godt valg for turister.
Værelserne på hotellet har aircondition, og det er nemt at komme online med gratis wi-fi.
Gæsterne har adgang til reception, der er åben døgnet rundt, kuffertopbevaring og avis på Ibis Styles Lyon Centre Confluence. Derudover tilbyder Ibis Styles Lyon Centre Confluence lounge, hvilket vil gøre din tur til Lyon endnu bedre. Og som en ekstra service er der parkering for gæsterne.
Mens du er i Lyon, får du måske lyst til at spise ribben på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Franklin's Steakhouse.
Husk også at se nogle af de populære kunstgallerier, som f.eks. Taverne Gutenberg, Galerie Estades Lyon og Galerie d'Art Sylvie Platini på din tur.
Ibis Styles Lyon Centre Confluence giver dig det bedste af Lyon lige ved din dør, hvilket gør dit ophold både afslappende og underholdende.
Vi boede 2 voksne og 2 børn i familieværelse. Værelset var stort og velholdt og bedre end vi havde forventet i forhold til prisen. Vi overnattede én nat på hotellet i forbindelse med kør-selv ferie til Sydfrankrig. Hotellet ligger perfekt i forhold til motorvejsnettet omkring Lyon. Der er gode parkeringsforhold omkring hotellet. Morgenmaden var god og med et stort udvalg - dog ingen varme retter såsom røræg, bacon eller pølser. Vi vil klart være åbne for at bruge dette hotel igen prisen taget i betragtning. 3 ud af 5 stjerner pga den gode "value for money".
Vi boede her før, lige før den første lockdown, og tingene var meget værre denne gang. Morgenmad: personalet påtog sig to morgener at lukke hovedrummet ved at sætte "reserverede" skilte på hvert bord og få alle til at gå ind i et mindre, mere trangt rum. Det var aldrig klart hvorfor, men tilsyneladende for at minimere rengøringen. Ingen - personale eller gæster - bar maske, når de var rundt om maden eller bevægede sig rundt i lokalet. Personalet i receptionen var varierende, mellem 0 og 5 stjerner "velkomstdrinken" for at være et Accor Gold-medlem (som ikke blev tilbudt, men skulle anmodes om) var begrænset til én person i stedet for de to, der blev på værelset . Jeg fik at vide, at dette var "standard" i Accor-ejendomme. det er det absolut ikke. Værelsesnøgler skulle udskiftes tre eller fire gange. En gang fortalte den samme "dette er standard"-medarbejder mig, at nøglen virkede. det var ikke. En anden medarbejder opdagede senere, at nøglerne var blevet udstedt forkert i første omgang. I rummet kunne brusehovedet ikke flyttes op og ned af stangen. Der var ikke nok strømstik. Ellers var værelset roligt, og hotellet har en god beliggenhed. En natmedarbejder (generelt meget bedre end dagpersonalet) udskrev venligst vores boardingkort. Det er ikke nok til at udligne en ejendom, hvor det ofte føltes, at "kunden altid tager fejl".…
Værelset var rart. Morgenmaden var OK. Personalet er ganske nyttigt. Der er ingen te kaffe i værelserne, men er en kedel i receptionen, men ingen mælk, modtagelse giver dig ikke noget. Der er en terrasse, men den er aldrig åben, og da vi bad om at sidde derude med en drink fik vi at vide, at vi skulle finde en bar! ! Ingen indendørs pool hverken som annonceret. Personalet ønsker ikke at blive generet med spørgsmål. Forfærdelig gæstfrihed. Gå ad vejen hundrede meter til Rem's Bar og have det sjovt, er mit forslag. Dette er den anden Ibis, jeg har opholdt sig i, begge ødelagt af doven lidet hjælpsomt personale, skal være virksomhedspolitik.
Plusserne Check-in var temmelig hurtig. Værelset var rent og ryddeligt Komfortabel seng Ren og moderne badeværelse Fladskærms TV Gratis wifi Morgenbuffet meget rart Minus Meget koldt i værelset var opvarmning meget dårlig, stort set ikke-eksisterende. Det var koldere inde i værelset end udenfor. Bede om en lille varmelegeme, receptionen fik jeg at vide, at de ikke havde disse. Var afleveret et andet tæppe af en af receptionisterne. Hun syntes slet ikke for bekymret over mit ubehag. Den følgende morgen nævnte jeg dette til husholdning. De var på telefonen straks til vedligeholdelsesmanden. Han ankom og gjorde nogle tilpasninger. Den følgende nat var det lidt bedre, men bestemt ikke som det burde være. Meget skuffende. Mindst vedligeholdelsesmanden forsøgte at gøre det bedre. Jeg satte pris på hans indsats.…
Virkelig må sige, at hele holdet er meget venlige og hjælpsomme. Rene værelser, god morgenmad. Stille værelser er til baghaven. Parkering til rådighed og hunde er velkomne. Tæt på offentlig transport ligger et indkøbscenter i 10 minutters gang. Et forslag: Støvbakker med 3 rum til genanvendelse er en glimrende ide, men giver ingen mening, hvis de tre ende i samme støvbakke; -)
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering