Four Seasons Hotel George V, Paris
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Four Seasons Hotel George V, Paris

Billeder fra rejsende (1960)
Royal Suite Room
Værelse og suite (475)
La Galerie restaurant
Spisesal (260)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.

Vis priser for dine rejsedatoer

Har du allerede booket dette hotel?
Fortæl os, så vi kan hjælpe dig med at planlægge.
Gns. 18.906 kr. pr. nat, 2/112/12
23.383 kr.
pr. overnatning
18.469 kr.
pr. overnatning
13.554 kr.
pr. overnatning

feb.

mar.

11. feb.
I dag

13. feb.

15. feb.

17. feb.

19. feb.

21. feb.

23. feb.

25. feb.

27. feb.

1. mar.

3. mar.

5. mar.

7. mar.

9. mar.

11. mar.

13. mar.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Billigere
Gennemsnitlig
Dyrere

Om

Nr.184 af 1.857hoteller i Paris
4,9 ud af 5 bobler
Sted
4,8 ud af 5 bobler
Værelser
4,3 ud af 5 bobler
Værdi
4,9 ud af 5 bobler
Renlighed
4,8 ud af 5 bobler
Service
4,8 ud af 5 bobler
Søvnkvalitet
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.

Four Seasons Hotel George V er et godt valg, når du besøger Paris. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der det romantiske omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.

Gæster på Hotel George V Paris, kan besøge Louvre-museet (Musée du Louvre) (2,7 km) og Montmartre (3,4 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Paris.

Hotel George V Paris har en lang række faciliteter, som for eksempel fladskærms-tv, minibar og aircondition, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis wi-fi.

Hotellet har roomservice og concierge, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også indendørs pool og morgenmad.

Hvis du er på udkig efter en fisk- og skaldyrsrestaurant, så overvej at besøge Le Jules Verne, Pedra Alta eller Le Grand Colbert, som alle ligger en kort afstand fra Paris Four Seasons.

Hvis du har tid, er Eiffeltårnet, Arc de Triomphe og Champs-Elysees nogle populære seværdigheder, der ligger i gåafstand.

Hos Four Seasons Hotel George V, er din komfort og tilfredshed vigtigst, og de ser frem til at byde dig velkommen til Paris.

Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Parkeringsservice
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Indendørs pool
Bar/lounge
Børnepasning
Børne-tv
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Privat betalingsparkering på området
Wi-fi
Omklædningsrum til fitness/spa
Personlig træner
Opvarmet pool
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Morgenmad på værelset
Menuer til særlige kostkrav
Vin/champagne
Høje stole til børn
Transport til/fra lufthavn
Taxakørsel
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Fotokopi-/faxmaskine i forretningscenter
Spa
Kropspakning
Parmassage
Ansigtsbehandlinger
Fodbad
Fodmassage
Helkropsmassage
Tyrkisk bad
Håndmassage
Hovedmassage
Makeupartist
Manicure
Massage
Nakkemassage
Pedicure
Salon
Voksbehandling
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Valutaveksling
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Tagterrasse
Butlerservice
Dørmand
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Skopudsning
Værelsesfaciliteter
Allergivenligt værelse
Luftrenser
Aircondition
Mulighed for forbundne værelser
Roomservice
Minibar
Kabel-/satellit-tv
Gratis toiletartikler
Badekåber
Sikkert
Telefon
Garderobe-/tøjskab
Flaskevand
Strygejern
Private badeværelser
Flise-/marmorgulv
Vækningsservice/vækkeur
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Værelsestyper
Bryllupssuite
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er vurderet efter standarderne for Giata.
5,0 af 5 stjerner
HOTELSTIL
Luksuriøst
Romantisk
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Russisk, Spansk og 8 mere

Placering

31 Avenue George V, 75008 Paris Frankrig
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Fremragende til gående
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Vurdering: 100 ud af 100
100
Orly Field
Charles De Gaulle Lufthavn
George V
5 min.

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 2.878
  • 220
  • 87
  • 63
  • 57
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra originalsproget. Vis maskinoversættelser?
Swiss Traveller skrev en anmeldelse 1. feb.
Zürich, Schweiz
5,0 ud af 5 bobler
Det var en velkommen tilbagevenden til hotellet efter et par år væk.

Atmosfæren

Hotellet er badet i marmor, lyse pasteltoner, med en meget varm og indbydende indgang. Blomster dekorationer er velkendte for deres jordbrytende design, og på julen endnu mere.

I midten af hotellet er en gårdhave, der fungerer som en udendørs lounge og også for de enkelte restauranter i hotellet.

Dette er et af de større "Palace" hoteller, men det føles ikke nødvendigvis sådan.

Værelse

Vi var heldige nok til at have en opgradering til et værelse med balkon med udsigt over vejen og også en del af gården.

Alle værelserne er lyse og luftige, og badeværelserne vedligeholdes i perfekt stand.

Ligesom med The Four Seasons, er der visse funktioner, der er konsekvente for hele gruppen, og den eneste lille niggle vi ville kommentere på er tøflerne, som plejede at være af en meget højere standard.

Servicen på værelset var fremragende, med en robust turndown og de sædvanlige faciliteter.

Sengen var meget komfortabel med en god kvalitet søvn og meget godt lydisolerede.

Morgenmad serveres i hovedrestauranten, som er en meget storslået indstilling, med en kombination af à la carte og en buffet. Buffet er dog af fremragende standard, og patisserierne er fremragende.

Service

Tjenesten fra holdene på alle niveauer af hotellet – det være sig reception, concierge, morgenmad eller rengøring – var fremragende. Selv inden for 24 timer begyndte de at genkende enkeltpersoner, hvilket er en imponerende bedrift.

Hver af de restauranter er fantastisk og vel værd et besøg.

Spaen er blevet fuldstændig renoveret og var ganske imponerende før det blev renoveret og nu er endnu bedre. Absolut et besøg værd.
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: august 2024
3,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip: Ask for a high floor, slightly quieter.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Mohammed M skrev en anmeldelse dec. 2024
5,0 ud af 5 bobler
Fremragende generelt jeg er virkelig tilfreds med service og mad alle så høflige og venlige altid kommer til at hjælpe mig uden at bede om så meget opmærksomhed som Altid stærkt anbefale 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: november 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
mferrandizara skrev en anmeldelse dec. 2024
Madrid, Spanien
1,0 ud af 5 bobler
Vi bookede en weekend i Paris i oktober for at fejre min mands 60 års fødselsdag. Den første nat blev booket på Cheval Blanc, et brand - nyt hotel med fantastisk kundeservice. Vi bookede lørdag aften 19th på Four Seasons Hotel (FS) . Det var den mest specielle nat, booket i det dyreste hotel i Paris, med en sats tæt på 3000 euro for en nat.

Jeg vil gerne dele mareridt på Four Seasons, i tilfælde af at det kan være nyttigt for andre rejsende.

Gennem årene har vi boet i FS hoteller i Bali, Boston, Taormina, Maldiverne, Budapest, Dubai, Seychellerne, og mere nyligt i Bangkok, Vietnam, med bookinger for fremtidige ophold i Kuala Lumpur, Langkawi og Mallorca. Vi har også været heldige nok til at være faste kunder af luksus indkvartering såsom Aman ( 12 ) , Mandarin Oriental, Belmond, Royal Mansour, SixSenses, Waldorf Astoria, LHW, osv.

Vi kender prisen på disse hoteller, men også som kunder, vi ved, hvad vi skal forvente og modtage i hoteller af denne type.

Vi bookede FS Paris med American Express Platinum, hvilket giver os ret til flere yderligere fordele såsom muligheden for en opgradering af værelset, tidlig check-in - hvis det er muligt, osv.

I min booking, jeg anmodede om et roligt værelse uden trafikstøj. Et par dage før min ankomst, Amex Platinum informerede mig om, at hotellet var under renovering i nogle områder, men at det ikke ville påvirke vores ophold, da det var en lørdag.

Sjældent kan man få værre service på så få timer.

Vi tjekkede ind omkring 16. 15 pm lørdag den 19. oktober. Du behøver ikke tjekke ind tidligt. Vores første overraskelse var, da receptionisten tilbød os en betalt opgradering til en suite. Med Amex har vi ret til en opgradering, hvis hotellet har tilgængelighed. I tilfælde af FS Paris, ifølge deres hjemmeside, deres tilgængelighed i overlegen kategorier var meget bred på den lørdag.

Denne opgradering er en Fine Hotels and Resorts fordel, der altid er blevet givet til os af hotellerne uden at vi behøver at "betale for det". Da jeg nægtede, fik vi at vide, at vores værelse allerede var blevet opgraderet. Jeg tror ikke, det var tilfældet, fordi det værelse, vi fik, 601, var lille, gammelt, urenoveret og meget, meget støjende. Den havde udsigt over en travl avenue, og det var som om vi havde vinduet åbent midt i en trafikprop, med biler, der hånede, og folk, der skreg.

Vi indså, at det var umuligt at sove og hvile i det rum. Min mand gik til receptionen for at bede om skift til et roligt værelse, hvor han kunne hvile. Anden overraskelse. Med lidt venlighed bad de os om at efterlade vores ting i rummet, fordi det nye værelse, de gav os, ikke ville være klar før efter vi kom tilbage fra middag (vores middagsreservation med hotellet i Lafayette var til middag kl. 10). Så klokken fem bliver vi fortalt, at vi ikke får adgang til vores nye værelse før kl. 11. 30 pm - midnat når vi vender tilbage fra middag.

Jeg finder det svært at tro, at hotellet ikke har værelsesservice og rengøring på opkald hele dagen i tilfælde af noget går galt. Eller måske har de reduceret personalet for at reducere omkostningerne. Efter meget insistens blev vi fortalt, at værelset ville være klar omkring syv om aftenen, og at det nye værelse ville være en af de renoverede. Med andre ord havde de renoveret rolige værelser og givet os et af de gamle og støjende. Utroligt.

Da vi ikke kunne hvile i værelset og ikke ville sidde i baren, gik vi en tur. Som sædvanligt i Paris begyndte det at regne kraftigt, og vi var nødt til at vende tilbage til hotellet omkring 6. 30 - 6 . 45 pm, sugende våd. Værelset var ikke klar, og vi blev bedt om at vente i baren. Da vi kom til baren spurgte baren, hvordan vores dag og oplevelser på Four Seasons havde været, og vi fortalte ham, at det havde været forfærdeligt. Vi forklarede, at det var 7 pm, og vi ventede stadig på vores værelse. Han straks fandt os et bord og gjorde alt, hvad han kunne for at gøre vores vente så behageligt som muligt, og vi blev behandlet til en trøflekage. Barchefen behandlede os meget godt, i modsætning til den dårlige service på hotellets reception.

Omkring 8. 15 pm vi endelig fik vores værelse, renoveret og lydisolerede. Fire timer efter ankomsten til hotellet fik vi vores værelse. En katastrofe for et hotel, der koster 3000 euro per nat og har prestige af de fire sæsoner.

En lille overraskelse var, at sengen var 180 cm, lidt lille for to voksne, mens i luksushoteller er senge 200 cm. Værelserne er blevet renoveret for at bevare hotellets gamle stil.

Morgenmad dagen efter var fantastisk og meget velbesøgt.

Ved udtjekningen fik vi en kort undskyldning og blev fortalt, at der ikke var udestående gebyrer (værelset var allerede blevet betalt af Amex, og vi havde endda en ubrugt € 100 kredit på hotellet), og at de ville sende regningen til min e-mail. Det gjorde de ikke.

Endnu en overraskelse. Et par dage senere fik vi et gebyr på mit kort fra hotellet. Jeg var nødt til at kontakte hotellet tre gange for at bede om min regning og bevis for påstanden. Afgiften var omkring € 60 gebyrer.
Det var virkelig en forfærdelig oplevelse af dårlig kundeservice. En oplevelse, hvor du ved 5 pm bliver fortalt, at sidde og vente, vil vi have dit værelse ved middagstid.

Kundeservice synes ikke at være det primære mål for Four Seasons Paris, eller i det mindste for dens reception. Receptionen er den første kontakt mellem kunden og hotellet, det første billede, hotellet giver. Hvis receptionen ikke fungerer, forværres hele kundeoplevelsen enormt.

Hvis du rejser til Paris, er der vidunderlige hoteller med utrolig service (Cheval Blanc, Rosewood, La Reserve, Bristol) . Dette er ikke tilfældet med Four Seasons Paris, selvom det er en af de dyreste. Det er derfor, dette hotel aldrig er opført blandt de bedste hoteller i verden i Paris.

En oplevelse, der ikke må gentages
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: oktober 2024Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Vicky L skrev en anmeldelse nov. 2024
Texas
5,0 ud af 5 bobler
for nylig havde fornøjelsen af at bo på dette hotel i Frankrig, og det overgik alle forventninger!
Elegante værelser med fantastisk udsigt over Eiffeltårnet,
⁠ Uberettiget service fra venligt personale, lækker morgenbuffet med franske kager. .
Planlægger du en uforglemmelig rejse til Frankrig? Se ikke længere!
Jeg anbefaler stærkt Charles for din tur guide + 1 ( 918 ) 650 - 4850 ... de har alle de luksusbiler, du kan forestille dig
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: oktober 2024Rejsetype: Rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
TheYoungRetiredCouple skrev en anmeldelse nov. 2024
London, Storbritannien
5,0 ud af 5 bobler
Et af de bedste luksushoteller, vi nogensinde har boet på. Opmærksomheden på detaljer er fejlfri. Fra vores første ankomst og varm velkomst, til suiten, middag og morgenmad, var servicen uovertruffen. Luksus er næsten taget for givet, men det er den konsekvente opmærksomhed på detaljer og fremragende niveau af gæste service, der virkelig skiller sig ud. Det er et vidnesbyrd til hotellets ledelse og personaleuddannelse, at dette kan opretholdes gennem hele afslappende ophold. Vi elskede vores pause her og ser frem til et tilbagevendende ophold næste gang vi er i Paris.
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: oktober 2024
3,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Svar fra kvasir
London, Storbritannien1.289 bidrag403 nyttige stemmer
To experience any of the three fine restaurants, it isn't necessary to be a hotel guest. However, it may be sensible to pre-book, rather than simply walking in.
Lisa130 stillet et spørgsmål okt. 2022
UK8 bidrag3 nyttige stemmer
What is included in the room price ? Breakfast? Use of the spa? Meals?
9 bidrag
Workout facilities and indoor pool.
Sally S stillet et spørgsmål maj 2022
Miami, Florida
What is the dress code for children?
Svar fra Roni H
Jakarta, Indonesien25 bidrag46 nyttige stemmer
There is no dress code for hotel guest except if you want to dine in the Michelin starred restaurant at the hotel. Although a number of Parisians hang out at the lounge and also have breakfast meeting qt the same time and place we have our breakfast and I can say they all dressed up quite well. But we as tourist always in our jeans and tee,no problem.
malika z stillet et spørgsmål jan. 2022
Hello! Is this the price per day?
Svar fra kathglass2
Carlsbad, Californien7 bidrag1 nyttig stemme
It's about $1250.00 per day! It's beautiful there!
cazlilly stillet et spørgsmål okt. 2020
Grimsby, Storbritannien94 bidrag48 nyttige stemmer
How much is it to eat breakfast (in all restaurants) as a non resident please?
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i Paris-området.
PRISKLASSE
13.641 kr. - 18.855 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
4 seasons hotel george v paris, four seasons paris, george v paris, paris four seasons, hotel george v paris, george 5 paris
PLACERING
FrankrigIle-de-FranceParisChamps-Elysées Quartier / Champs-Élysées / 8th Arr. - Élysée
ANTAL VÆRELSER
244
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

FOUR SEASONS HOTEL GEORGE V, PARIS (Frankrig) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Four Seasons Hotel George V, Paris
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Four Seasons Hotel George V, Paris?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Crazy Horse (0,3 km), Avenue Montaigne (0,4 km) og Musée Yves Saint Laurent Paris (0,4 km).
Hvilke faciliteter er der på Four Seasons Hotel George V, Paris?
Blandt de mere populære faciliteter er indendørs pool, gratis wi-fi og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Four Seasons Hotel George V, Paris?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Four Seasons Hotel George V, Paris?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Four Seasons Hotel George V, Paris?
Ja, der er privat betalingsparkering på området, offentlig betalingsparkering i nærheden og parkeringsservice til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Four Seasons Hotel George V, Paris?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Le Maxan Restaurant, Bus Toqué og L'Orangerie.
Er der mulighed for at dyrke motion på Four Seasons Hotel George V, Paris?
Ja, gæsterne har adgang til indendørs pool, fitnesscenter og omklædningsrum til fitness/spa under deres ophold.
Tilbyder Four Seasons Hotel George V, Paris transport til/fra lufthavn?
Ja, Four Seasons Hotel George V, Paris tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbydes der rengøringsservice på Four Seasons Hotel George V, Paris?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Er kæledyr tilladt på Four Seasons Hotel George V, Paris?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.
Tilbyder Four Seasons Hotel George V, Paris forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.
Alle hoteller i ParisTilbud på hoteller i ParisBillig rejse til ParisHoteller i nærheden af Four Seasons Hotel George V, Paris
AktiviteterRestauranterFlyrejserRejsehistorierKrydstogterUdlejningsbiler