Four Seasons Hotel George V, Paris



Om
Four Seasons Hotel George V er et godt valg, når du besøger Paris. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der det romantiske omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.
Gæster på Hotel George V Paris, kan besøge Louvre-museet (Musée du Louvre) (2,7 km) og Montmartre (3,4 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Paris.
Hotel George V Paris har en lang række faciliteter, som for eksempel fladskærms-tv, minibar og aircondition, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis wi-fi.
Hotellet har roomservice og concierge, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også indendørs pool og morgenmad.
Hvis du er på udkig efter en fisk- og skaldyrsrestaurant, så overvej at besøge Le Jules Verne, Pedra Alta eller Le Grand Colbert, som alle ligger en kort afstand fra Paris Four Seasons.
Hvis du har tid, er Eiffeltårnet, Arc de Triomphe og Champs-Elysees nogle populære seværdigheder, der ligger i gåafstand.
Hos Four Seasons Hotel George V, er din komfort og tilfredshed vigtigst, og de ser frem til at byde dig velkommen til Paris.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 2.878
- 220
- 87
- 63
- 57
- Filtrér
- Dansk
Atmosfæren
Hotellet er badet i marmor, lyse pasteltoner, med en meget varm og indbydende indgang. Blomster dekorationer er velkendte for deres jordbrytende design, og på julen endnu mere.
I midten af hotellet er en gårdhave, der fungerer som en udendørs lounge og også for de enkelte restauranter i hotellet.
Dette er et af de større "Palace" hoteller, men det føles ikke nødvendigvis sådan.
Værelse
Vi var heldige nok til at have en opgradering til et værelse med balkon med udsigt over vejen og også en del af gården.
Alle værelserne er lyse og luftige, og badeværelserne vedligeholdes i perfekt stand.
Ligesom med The Four Seasons, er der visse funktioner, der er konsekvente for hele gruppen, og den eneste lille niggle vi ville kommentere på er tøflerne, som plejede at være af en meget højere standard.
Servicen på værelset var fremragende, med en robust turndown og de sædvanlige faciliteter.
Sengen var meget komfortabel med en god kvalitet søvn og meget godt lydisolerede.
Morgenmad serveres i hovedrestauranten, som er en meget storslået indstilling, med en kombination af à la carte og en buffet. Buffet er dog af fremragende standard, og patisserierne er fremragende.
Service
Tjenesten fra holdene på alle niveauer af hotellet – det være sig reception, concierge, morgenmad eller rengøring – var fremragende. Selv inden for 24 timer begyndte de at genkende enkeltpersoner, hvilket er en imponerende bedrift.
Hver af de restauranter er fantastisk og vel værd et besøg.
Spaen er blevet fuldstændig renoveret og var ganske imponerende før det blev renoveret og nu er endnu bedre. Absolut et besøg værd.
Jeg vil gerne dele mareridt på Four Seasons, i tilfælde af at det kan være nyttigt for andre rejsende.
Gennem årene har vi boet i FS hoteller i Bali, Boston, Taormina, Maldiverne, Budapest, Dubai, Seychellerne, og mere nyligt i Bangkok, Vietnam, med bookinger for fremtidige ophold i Kuala Lumpur, Langkawi og Mallorca. Vi har også været heldige nok til at være faste kunder af luksus indkvartering såsom Aman ( 12 ) , Mandarin Oriental, Belmond, Royal Mansour, SixSenses, Waldorf Astoria, LHW, osv.
Vi kender prisen på disse hoteller, men også som kunder, vi ved, hvad vi skal forvente og modtage i hoteller af denne type.
Vi bookede FS Paris med American Express Platinum, hvilket giver os ret til flere yderligere fordele såsom muligheden for en opgradering af værelset, tidlig check-in - hvis det er muligt, osv.
I min booking, jeg anmodede om et roligt værelse uden trafikstøj. Et par dage før min ankomst, Amex Platinum informerede mig om, at hotellet var under renovering i nogle områder, men at det ikke ville påvirke vores ophold, da det var en lørdag.
Sjældent kan man få værre service på så få timer.
Vi tjekkede ind omkring 16. 15 pm lørdag den 19. oktober. Du behøver ikke tjekke ind tidligt. Vores første overraskelse var, da receptionisten tilbød os en betalt opgradering til en suite. Med Amex har vi ret til en opgradering, hvis hotellet har tilgængelighed. I tilfælde af FS Paris, ifølge deres hjemmeside, deres tilgængelighed i overlegen kategorier var meget bred på den lørdag.
Denne opgradering er en Fine Hotels and Resorts fordel, der altid er blevet givet til os af hotellerne uden at vi behøver at "betale for det". Da jeg nægtede, fik vi at vide, at vores værelse allerede var blevet opgraderet. Jeg tror ikke, det var tilfældet, fordi det værelse, vi fik, 601, var lille, gammelt, urenoveret og meget, meget støjende. Den havde udsigt over en travl avenue, og det var som om vi havde vinduet åbent midt i en trafikprop, med biler, der hånede, og folk, der skreg.
Vi indså, at det var umuligt at sove og hvile i det rum. Min mand gik til receptionen for at bede om skift til et roligt værelse, hvor han kunne hvile. Anden overraskelse. Med lidt venlighed bad de os om at efterlade vores ting i rummet, fordi det nye værelse, de gav os, ikke ville være klar før efter vi kom tilbage fra middag (vores middagsreservation med hotellet i Lafayette var til middag kl. 10). Så klokken fem bliver vi fortalt, at vi ikke får adgang til vores nye værelse før kl. 11. 30 pm - midnat når vi vender tilbage fra middag.
Jeg finder det svært at tro, at hotellet ikke har værelsesservice og rengøring på opkald hele dagen i tilfælde af noget går galt. Eller måske har de reduceret personalet for at reducere omkostningerne. Efter meget insistens blev vi fortalt, at værelset ville være klar omkring syv om aftenen, og at det nye værelse ville være en af de renoverede. Med andre ord havde de renoveret rolige værelser og givet os et af de gamle og støjende. Utroligt.
Da vi ikke kunne hvile i værelset og ikke ville sidde i baren, gik vi en tur. Som sædvanligt i Paris begyndte det at regne kraftigt, og vi var nødt til at vende tilbage til hotellet omkring 6. 30 - 6 . 45 pm, sugende våd. Værelset var ikke klar, og vi blev bedt om at vente i baren. Da vi kom til baren spurgte baren, hvordan vores dag og oplevelser på Four Seasons havde været, og vi fortalte ham, at det havde været forfærdeligt. Vi forklarede, at det var 7 pm, og vi ventede stadig på vores værelse. Han straks fandt os et bord og gjorde alt, hvad han kunne for at gøre vores vente så behageligt som muligt, og vi blev behandlet til en trøflekage. Barchefen behandlede os meget godt, i modsætning til den dårlige service på hotellets reception.
Omkring 8. 15 pm vi endelig fik vores værelse, renoveret og lydisolerede. Fire timer efter ankomsten til hotellet fik vi vores værelse. En katastrofe for et hotel, der koster 3000 euro per nat og har prestige af de fire sæsoner.
En lille overraskelse var, at sengen var 180 cm, lidt lille for to voksne, mens i luksushoteller er senge 200 cm. Værelserne er blevet renoveret for at bevare hotellets gamle stil.
Morgenmad dagen efter var fantastisk og meget velbesøgt.
Ved udtjekningen fik vi en kort undskyldning og blev fortalt, at der ikke var udestående gebyrer (værelset var allerede blevet betalt af Amex, og vi havde endda en ubrugt € 100 kredit på hotellet), og at de ville sende regningen til min e-mail. Det gjorde de ikke.
Endnu en overraskelse. Et par dage senere fik vi et gebyr på mit kort fra hotellet. Jeg var nødt til at kontakte hotellet tre gange for at bede om min regning og bevis for påstanden. Afgiften var omkring € 60 gebyrer.
Det var virkelig en forfærdelig oplevelse af dårlig kundeservice. En oplevelse, hvor du ved 5 pm bliver fortalt, at sidde og vente, vil vi have dit værelse ved middagstid.
Kundeservice synes ikke at være det primære mål for Four Seasons Paris, eller i det mindste for dens reception. Receptionen er den første kontakt mellem kunden og hotellet, det første billede, hotellet giver. Hvis receptionen ikke fungerer, forværres hele kundeoplevelsen enormt.
Hvis du rejser til Paris, er der vidunderlige hoteller med utrolig service (Cheval Blanc, Rosewood, La Reserve, Bristol) . Dette er ikke tilfældet med Four Seasons Paris, selvom det er en af de dyreste. Det er derfor, dette hotel aldrig er opført blandt de bedste hoteller i verden i Paris.
En oplevelse, der ikke må gentages
Elegante værelser med fantastisk udsigt over Eiffeltårnet,
Uberettiget service fra venligt personale, lækker morgenbuffet med franske kager. .
Planlægger du en uforglemmelig rejse til Frankrig? Se ikke længere!
Jeg anbefaler stærkt Charles for din tur guide + 1 ( 918 ) 650 - 4850 ... de har alle de luksusbiler, du kan forestille dig
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering