Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Oceania Saint Malo

Billeder fra rejsende (712)
Værelse og suite (271)
Spisesal (33)
Udmærkelsescertifikat

Om

Nr.11 af 82hoteller i Saint-Malo
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Privat betalingsparkering på området
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Boblebad
Bar/lounge
Strand
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Parkering
Gratis internet
Wi-fi
Internet
Morgenmadsbuffet
Selskabslokale
Mødelokaler
Faxning/fotokopiering
Kuffertopbevaring
Concierge
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Havudsigt
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Lydisolerede værelser
Aircondition
Privat altan
Roomservice
Fladskærms-tv
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
God udsigt
Modern
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk

Placering

Fuld visning
90God til gående
Vurdering: 90 ud af 100
69restauranterinden for 0,5 km
21seværdighederinden for 0,5 km
2.102anmeldelser
16spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.205
  • 732
  • 114
  • 35
  • 16
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Fremragende hotel beliggende lige overfor en dejlig strand. meget venligt personale. Fremragende morgenbuffet. Hotellet ligger få minutters gang til byen Saint Malo med sine mange barer og restauranter. En tur langs de ydre vægge er meget interessant og en sejltur til Dinard er også anbefalet. Men fandt drikkevarer var ganske exspensive
Læs mere
Dette hotel har nogle meget gode ting går til det, men lider af nogle clueless og irriterende fejl. Det er vores første oplevelse med dette mærke. "Meget god" bedømmelse gemmes af et meget flot personale og den optimale strand placering, men jeg er meget fristet til at klikke på "Gennemsnit". Som med to andre nylige korrekturlæsere var vi meget skuffede og forfærdet af manglen på sikker parkering og manglende forventning om deres gæsters behov (drikkekuponer løser ikke problemet, selvom man måske føler at du har brug for dem). Vi reserverede hotellet sidste vinter, og ingen gidet at rådgive os om den efterfølgende 5 måneders lukning af deres garage til at opbygge en swimmingpool. Sikker parkering på stedet var en af hovedårsagerne til, at vi reserverede hotellet. Efter tre cirkulære ture rundt om i hotellet, med lastbiler, der blokerede garagen, trak vi ind i et midlertidigt gadeområde. Front desk clerk talte vagt om på street parkering og offentlige partier. Vi var ikke bekendt med byen og bad om et kort over parkeringsområderne. Ikke praktisk for nogen på en 5 ugers biltur med masser af bagage. På plus side var vores værelse ret stort, med en kæmpe behagelig seng, en meget god brusekabine, en strand side veranda. Hotellets renlighed standarder er fint. Nu for de negative, som forstærker vores skepsis af kædehoteller:  1. Møblerne er motel moderne, billige menneskeskabte overflader, de mindste slutbord ved siden af sengen. Mens jeg ikke er fan af faux kunst, er væggene helt barne, bortset fra et nyttigt spejl, vinyl sidespor til en seng bord. Ball-sokkelhangererne kan afskrække nogen fra at tage dem, men er irriterende at bruge. Væggene er tynde. Heldigvis var de fleste gæster så stille som vi var.  2. Badeværelset har et stort vertikalt fluorescerende lys på den ene side og temmelig ubrugelige loftslygter. Tror de, at du kun barberer på den ene side, eller en kvinde ønsker at lægge halvdelen af sin makeup? Papirkopper kan spare miljøet, men er for spinkle at holde en tandbørste. Håndklæder var af god størrelse og tykkelse, men irriterende skur! Et uklart mærke af flydende sæber vil gøre gøre, en anden gave fra revisorerne.  3. Morgenbuffet var tilstrækkelig, så længe du holder dig væk fra de forfærdelige røræg. Deres maskine kaffe var bedre end de fleste. Loftlysene i morgenmadsområdet har flimret irriterende, nogen sagde i flere uger. Hvor er deres elektriker?  4. Tale om at behøve elektrikeren gik vi gennem to tv-fjernbetjeninger, og de syntes lammet, knap kunne flytte fra en kanal til en anden. Batterier blev ændret til ingen nytte. Hotelbogen viser tre engelske sprogkanaler, hvoraf ingen var tilgængelige under vores ophold. De lister også på L'Equipe, som vi har fundet i alle andre hoteller på denne 5 ugers tur. det var ude af drift, og vi kunne ikke fortsætte med at følge Giro d'Italia. Receptionen indrømmede, at de har haft "problemer med deres modtagelse" i flere uger.  5. Værelset var pænt rengjort, men ikke før klokken 3 begge dage, selv om vi var ude om kl. 9:30.  6. Oceanien følger den franske hotelstandard for at tilbyde usikker wifi. De vil gerne vide dit navn, telefonnummer og e-mail-adresse, men undlader at tilbyde et sikkert netværk. Efter at have haft en række kreditkort hacket, forstår jeg ikke dette niveau af ligegyldighed eller forsømmelighed, når et sikkert netværk nemt kunne stilles til rådighed. Personalet og beliggenheden er 4-stjernede kvalitet, men disse irriterende fejltagelser viser et stort og nemt rum til forbedring.
Læs mere
Hotel Oceanien er det en af de smukkeste hoteller jeg nogensinde har været i Bretagne. Hele tiden vi besøger smukke gade Malo valgte vi dette hotel. Det er så perfekt, god atmosfære, god morgenmad og fantastisk udsigt Så romantisk!
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dette er måske en 2 stjerne i bedste fald. Vi reserverede dette hotelværelse måneder siden i fuld! Værelserne er små, ingen garage på grund af bygning som de glemte at fortælle os, der er en sikker men ingen håndtag til at åbne det og de er optaget til at åbne det, Morgenmad er uvasket, hvis du spiser æg og bacon, frugt de blander dag gammel med ny. Personale siger altid hej men ikke hjælpsom. ENORM skuffelse
Læs mere
Vi har opholdt sig på hotellet før. Personalet er meget hjælpsomme og venlige. Sengen var enorm. Hvis ingen sikker garage vi ikke vil bruge hotel igen og mangel på sikker parkering gjort prisen er ret høj for kvaliteten af hotellet.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Forrige
PRISKLASSE
128 $ - 286 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
oceania saint malo hotel, oceania hotel
PLACERING
FrankrigBrittanyIlle-et-VilaineSaint-Malo
ANTAL VÆRELSER
78
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering