Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Blades Hotel

122 Belgrave Rd, London SW1V 2BL, England
Hotelfaciliteter
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 6 websteder mere!
Ekspertbilleder
Blades Hotel
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 407 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 108
  • 205
  • 53
  • 25
  • 16
Se anmeldelser for
125
118
39
53
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4,5 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    4 af 5 stjerner
  • Værelser
    3,5 af 5 stjerner
  • Service
    4 af 5 stjerner
  • Værdi
    4 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4 af 5 stjerner
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Hollandsk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Italiensk først
  • Norsk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Svensk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Bidrager på niveau
184 anmeldelser
13 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
1 af 5 stjerner Anmeldt 22 oktober 2015 fra mobile enheder

.. Men endte virkelig skidt.. Opholdet startede 2 dage før vi checkede ind. Her skrev hotellet til os hvornår vi forventede at ankomme, og de gerne ville opbevare vores kufferter såfremt vores værelse ikke var klart, da vi ankom tidligt (11.00) Fantastisk med proaktiv service. Dagen vi checkede ind, blev vi mødt at den sødeste imødekommende værtinde, der med super service fortalte os om hotellet og om de praktiske elementer i forbindelse med opholdet. Hun arrangeret desuden at vi kunne få serveret morgenmaden på værelset om aftenen, da vi skulle tidligt afsted dagen efter på udflugt. Perfekt tænkte vi! Herfra gik det ned ad bakke. Vi var så "heldige" at få tildelt værelse 4, som er dobbelt værelset med balkonen ud imod Belgrave Road. Udfordring opstod, da vi klokken 18 efter at have været ude hele dagen, ville hvile lidt. Her opdager vi, at altandøren bestående af papir tynd glas, har et relativt stort "hul" i vinduet i forbindelse med noget ventilation. Vejen foran hotellet er ret så trafikeret, da det er en af vejene der går direkte til Victoria Station. Vi går i lobbyen for at tale med værtinden - som nu er en anden. Vi spørger hende om der er andre værelser ledige på hotellet, hvortil hun svarer ja. Vi forklarer situationen, og fortæller hende at vi meget gerne vil skifte værelse. Hun forklarer at det ikke er noget hun kan tage stilling til, og hun må kontakte manageren. Efter at have ringet til manageren, kommer hun lidt tid efter tilbage og siger At hun har begået en fejl. Værelserne er ledige den pågældende dag, men vil dagen efter skulle bruges til nogle andre gæster. Vi forklarer at vi ikke har noget imod at flytte frem og tilbage - men at det er vigtig for os at vi får sovet tidligt og godt - da Vi jo skal tidligt op (06.00) for at tage på udflugt. Hun forstår problematikken og spørger herefter om værelset er "brugt" i forhold til om vi har været i bad eller brugt faciliteterne, hvortil vi svarer at vi jo ikke har været på hotellet. Hun vil derfor gerne ringe til manageren igen. Vi venter på vores værelse i cirka 30 minutter uden at høre noget, hvorfor vi selv igen opsøger receptionen. Her ender vores håb! Hun forklarer nu, at hotellet har en politik om ikke at bytte gæsterne rundt på værelserne og at de ikke kan gøre noget. Vi fortæller hende at hun må komme med et eller andet løsningsforslag - men hun siger at hun nu har ringet 2 gange til manageren og ejeren (som er bosat i Iran?) og det altså er definitivt. Vi beder om selv at tale med manageren - dette bliver dog afvist. Vi beder om forklaringen, men får ikke noget meningsfuldt svar. Efter at have spurgt lidt ind til det, finder vi ud af det i bund og grund handler om at de skal rengøre værelserne 2 gange ( på grund af vores flytning ). Jeg spørger hvad det koster og hun svare at det koster 30£ per værelse, i alt 60£. Dertil spørger jeg Om det virkelig er 60£ der skiller os fra at være tilfredse kunder. Dette svarer hun ikke konkret på, men siger i stedet at de har haft en stamgæst der er kommet i flere år og som altid spørger efter dette specifikke værelser og som aldrig har klaget. Vi spørger om vi i denne situation kan få lov til at få vores penge retur og så finde et andet hotel hvor hun blot svarer at hotellet har en "7 days cancelation policy". Oplevelsen overskygger potentialet for den gode oplevelse som den første værtinde lagde for dagen, men jeg må blot konstatere at det simpelthen er for dårligt. Mere 

Nyttigt?
Tak, Filipe D
bladeshotel, Manager hos Blades Hotel, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

These guests were expecting to sleep in a 'very quiet room' with 'no outside noise' at 6pm in the afternoon... Mere 

København, Danmark
Bidrager på niveau
30 anmeldelser
8 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 23 september 2014 fra mobile enheder

Jeg var der i september 2014, sammen med min datter og barnebarn, skøn belliggenhed, dejligt rent værelse og enormt sødt personale, virkelig hjælpsomme, det eneste minus var alle trapperne, men havde læst på forhånd at der var mange trapper så det kom ikke bag på mig, vil meget gerne komme tilbage, det gælder også min datter og barnebarn (the little pig) som de kaldte hende da hun havde en dragt på ned til morgenmaden der forestillede en gris. Hotellet kan anbefales. Mere 

Nyttigt?
Tak, 604birthej
Vejle
1 anmeldelse
4 af 5 stjerner Anmeldt 31 juli 2013

Fint hotel, meget centralt beliggende. Værelser og bad var pænt og rent. Gode senge. Nogen trafikstøj. Betjening meget venlig og imødekommende. Morgenmaden var helt ok. Fri Wi-fi, virkede ikke i starten, men blev ordnet med det samme. Helt perfekt som base i få dage hvor vi var på farten hele dagen for at opleve byen, og stort set kun brugte hotellet som overnatning.

  • Overnattede Juli 2013, rejste med familie
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 4 af 5 stjerner Renlighed
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Lise H

243 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (86)
Set
Værelse/suite (23)
Set
Hotel og udendørs arealer (13)
Set
Spisesal (3)
Set
Badeværelse (5)
Set
Udsigt fra værelse (4)
Set
Andet (38)

Ekspertbilleder: Taget af TripAdvisors rejseeksperter

Set
Alle ekspertbilleder (151)
Set
Dobbeltværelse med altan (24)
Set
Værelse med to dobbeltsenge (27)
Set
Restaurant og bar (8)
Set
Enkeltværelse (20)
Set
Lille enkeltværelse (18)
Set
Hotel (29)
Set
Trepersoners værelse (25)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (6)
Set
Spisesal (1)
Set
Værelse/suite (4)
Set
Hotel og udendørs arealer (1)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i London
Pimlico
The Belgrave
The Belgrave
Nr. 169 af 1.058 i London
4.5 af 5 stjerner 933 anmeldelser
Pimlico
Melbourne House Hotel
Melbourne House Hotel
Nr. 361 af 1.058 i London
4.0 af 5 stjerner 415 anmeldelser
Belgravia
The Z Hotel Victoria
The Z Hotel Victoria
Nr. 370 af 1.058 i London
4.0 af 5 stjerner 1.117 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
Pimlico
Luna & Simone Hotel
Luna & Simone Hotel
Nr. 111 af 1.058 i London
4.5 af 5 stjerner 1.849 anmeldelser
Pimlico
Comfort Inn Buckingham Palace Road
Pimlico
Victoria Inn
Victoria Inn
Nr. 595 af 1.058 i London
3.5 af 5 stjerner 610 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning