Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Quality Hotel Hampstead

Billeder fra rejsende (34)
Værelse og suite (16)
Spisesal (5)
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Flersproget personale
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Morgenmad tilgængelig
Renseri
Røgfrit hotel
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Familieværelser
Ikke-ryger værelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Stille
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
90God til gående
Vurdering: 90 ud af 100
61restauranterinden for 0,5 km
7seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser (239)
Filtrer anmeldelser
84 resultater
Medlemsvurdering
22
47
9
5
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
22
47
9
5
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 84 anmeldelser
Anmeldt d. 1. maj 2015

Jeg er netop kommet hjem efter to overnatninger her. Jeg boede her et par gange i 2011,og var meget tilfreds,men siden da,syntes jeg prisen var lidt høj.Men det skulle nu prøves igen,og det viste sig, at hotellet havde gennemgået en total renovering-så derfor. Jeg havde...Mere

Dato for ophold: april 2015
Tak, tvebak
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 29. oktober 2018

Quality Inn Hampstead, er fremragende jeg læste nogle negative anmeldelser før jeg opholdt sig og var lidt bekymret. Så jeg kan kun tale fra min egen erfaring, som er at dette hotel er en meget god standard, værelset var alle som beskrevet og meget ren...og husholdning personale var meget flot damer og venstre og rengøres Værelset perfekt. Alle Satff var meget hjælpsomme på alle måder, de var alle meget opmærksomme på alle dine behov, og hvis du havde brug for hjælp, gik de ud af vejen for at hjælpe dig. Breakfeast var en Buffet stil og fødevarer var en fremragende standard og igen hvis du krævede noget der var en masse køkken servitrice personale til rådighed. Vi besøgte baren for de to nætter vi opholdt sig for en nightcap, og aldring alle ansatte var så opmærksomme på alle dine behov. Jeg kan personligt ikke forstyrre Quality Inn Hampstead til nogen, jeg tror nogle gange at folk bare kommer på dette websted til Moan, så mit svar ville være at de mennesker ville være at gå hjem og tjekke din Pulse. Også parkering gratis er absolut en massiv plus så tak til ledelsen og alle ansatte på Quality Inn Hampstead for vores meget komfortable og meget behageligt ophold og ville meget recomend og vi håber at vende tilbage snart, og denne egenskab er også meget godt placeret til alle tog-, tube- og busforbindelser for at få dig overalt i London. Så tak igen ???Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 12. oktober 2018

Et godt valg efter en lang flyvning. Venligt personale, nice clean room, nær butikker og stationen og morgenmad var god, men tror det var kun inkluderet i ugen. Den eneste gripe var at sengen var en dobbelt størrelse og ikke en dronning størrelse. Det var...et af de støjsvage hoteller, vi holdt på. Vi ville helt sikkert vende tilbage til dette hotel.Mere

Dato for ophold: september 2018
Anmeldt d. 11. oktober 2018

Jeg reserverede dette sted efter en lang flyvning og en tidligere lang dag. Hotellet var fremragende, nice værelser, behageligt personale og meget tilgængelig til rør. Værelserne har alt hvad du behøver, og hotellet er langt nok tilbage fra Finchley Road for at være stille. Bare...et godt ophold og det perfekte sted at slappe af efter en lang flyvning.Mere

Dato for ophold: september 2018
Anmeldt d. 5. oktober 2018 fra mobile enheder

Reserveret 1 nat kun som vi skulle til O 2 til en koncert. . . valgt dette hotel på grund af den gratis parkering og at det tilbød morgenmad inkluderet. Vi betalte 150 en nat, som er latterligt for et 3 stjernet hotel, der er...langt fra alt virkelig, værelset var ok ingen klager, men morgenmaden var det værste vi nogensinde havde i et hotel. . . . alt var usmageligt som det er blevet dampet: pølser, bacon, røræg kun intet andet valg (dette smag ikke ligesom ægte æg så måske var det pulver?) bønner og svampe. . . . 1 type små hvide brødruller, ingen toast tilbydes, ingen bekræftelse fra personale. . . også 1 type skinke og 1 ost på tilbud. . . æble og appelsinsaft, der var så fortyndet, at der ikke var smag af hvad der var meningen at være. . . . så skuffende. Ved udtjekning blev vi spurgt hvordan vi ønskede at betale for værelset, Værelset er allerede blevet betalt for ved reservation, men manden i receptionen havde ikke en clue eller forsøgte bare at se, om han kan tage en anden betaling. . . der var ingen tak, ikke farvel. . . !Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Quality Hotel Hampstead.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Værelsestip
"Værelse på bagsiden"
tvebak
1. maj 2015
Læs anmeldelse
PRISKLASSE
123 $ - 207 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
quality inn londonquality hotel london
PLACERING
StorbritannienEnglandLondon
ANTAL VÆRELSER
57
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering