Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Liverpool City Centre

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (677)
Værelse og suite (254)
Spisesal (29)
Oversigt
  • Fremragende44 %
  • Rigtig god30 %
  • Gennemsnitlig14 %
  • Dårlig7 %
  • Frygtelig5 %
  • 12. mar. 2017
    “Lækkert hotel med super beliggenhed ”
  • 3. dec. 2013
    “Super hotel med fremragende beliggenhed”
Hotellets website
3 Thomas Steers Way, Liverpool L1 8LW England Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis internet
Parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Røgfrit hotel
Restaurant
Roomservice
4-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Gå til hotellets website
Tilbud fra Hilton Liverpool City Centre
Hoteltilbud
Anmeldelser (3.289)
Filtrer anmeldelser
1.259 resultater
Medlemsvurdering
673
399
97
54
36
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
673
399
97
54
36
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 1.259 anmeldelser
Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Super Lækkert hotel med super beliggenhed meget tæt på havnefronten og i rar gåafstand til byens centrum. Alt er perfekt. Vi spiste tillige på hotellet og fik meget lækker 3-retters menu. Absolut et sted som kan anbefales.Mere

Tak, Michael T
Svar fra marcusmagee, General Manager hos Hilton Liverpool City CentreSvarede 16. marts 2017
Google Oversæt

Dear Michael T, Thank you for visiting Hilton Liverpool and taking the time to review your recent stay and awarding...Mere

Anmeldt 3. december 2013

Boede her med min kæreste fra onsdag - lørdag. Hotellet ligger helt perfekt mellem Albert Dock og Liverpool One og hotellet er pænt og rent. Fik en god modtagelse og opgradering til Executive room med tilh. loungeadgang (grundet Hhonors Guld). Rigtig lækkert værelse med en...Mere

Tak, Morten Ø
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Reservationer på Hilton for withend hotel lige centralt i forhold til alt ingen klager dejligt værelse på 3. etage med udsigt over parken, havde adgang til executive lounge etage 7 til pindemadder/drinks osv. , hvilket var fantastisk. Værelset var rent og komfortabelt sov som en...log så komfortable, personalet ved morgenmaden mere end hjælpsom. Morgenmaden er et must masser af valgmuligheder og rygende varm fuld engelsk. Receptionen meget god, især Lauren og Nicky. Vil helt sikkert anbefale at bo her dejligt hotel og mange tak.Mere

Svar fra marcusmagee, General Manager hos Hilton Liverpool City CentreSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 30. juni 2017

Forretningsrejse. Kun én nat. Venlig betjening. God mad. Meget komfortabel seng. Rent. Udmærket spredt sig til morgenmad. God beliggenhed. Bruseren kunne være mere kraftfuld. Restauranten kunne være bedre personale.Mere

Svar fra marcusmagee, General Manager hos Hilton Liverpool City CentreSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 26. juni 2017

Sendt til GM af hotellet, men ikke modtaget. Vi var klienter af hotellet i maj 2017. Formålet med denne note er at tilbyde nogle "feedback" på vores sidste ophold. Venner opfordrede til, at vi simpelthen input på Trip Advisor men vi har besluttet det er...mere hensigtsmæssigt at kommunikere med dig. Vi bør også bemærke, at vores valg af hotel var påvirket af henvisning fra Liverpool baseret venner. Et par komplimenter til at begynde: en. Hotellets beliggenhed er fremragende. Vi kunne ikke have ønsket sig et mere bekvem adgang til (imponerende og meget vigtigt) havnefronten og butikker, restauranter, gågader gågader og endda Empire Theatre. I to af de tre dage, vi havde "forreste" visning af de 5 k og marathon løb. vær . Vores hjørnesuite havde god kvalitet sengetøj og masser af naturligt lys ind. Vi kunne have boet i et mindre kategori for overnatning, men netop fordi vi gerne plads og lys valgte suiten. c. Elevatorerne er hurtige og hyppige. d. Din træning i spisesalen - Alex (som tilsyneladende har en fransk accent og udgør trainee, og han bliver mørkt og den slanke) - tilbudt et niveau af kundeservice fra som disken ansatte kunne tage en lektion. Vi havde været udenfor, jeg spurgte, om der var nogen håndsæbe eller sanitizer. Alex sagde, at han ville finde noget. Gæt hvad: han kom med en skål med varmt vand, en skive citron- og en serviet til at tørre mine hænder. Eksemplarisk. e. Din chef Donald, og som tovholder morgenbuffet og gør de æg osv. er en anden rolle model for din andre repræsentanter. Se bedoemmelser til at forstå, hvordan han differentieret sig selv fra andre på dit hold. Nu til de bedoemmelser. Når jeg sagde at vi var parat til at overse dem forord vi ønsker at nogle ting - - jeg troede de ville være isoleret - - fordi de Manchester bombningen havde fundet sted blot få dage tidligere, uden tvivl med vedhængende effekt på medarbejderne chok. Men som man kan se var der for mange problemer undervejs og spørgsmål at ignorere. Vi må tilføje, at når vi spurgte en mangel på noget, børsen svar henviste til travlhed hotellet var. Hotellet er plads til hvad holder medarbejdere ansat. en. Værelset. • Både TV'er tog evigheder at starte op. Vi havde en tekniker kom ind i værelset tidligt, fordi de syntes i orden. Selv og svirpede kanaler var underligt. • Det skrivebordslampe ikke fungerede. Da vi ringede for at bede om det, og at Muse at vores forventning vil være at man arbejder i vores værelse, disken medarbejder tilbudt "vi kan ikke vide om mangler medmindre gæsten fortæller os. " Oh. • På vores første hele dag vi var ude indtil omkring 1530, ankom til værelset for at finde ud af, at det ikke var blevet vedligeholdt. Vi ringede for at spørge, hvad er en protokol vedrørende priser vedligeholdelse. Receptionen svarede: "når som helst indtil kl. 5:00. " Vi derefter spurgt, om en person kunne komme i orden, for der lider af jetlag, vi ønskede at have en lur. Ikke muligt. Vi tog derefter ud i gangen hvor rengøring af værelset ansatte arbejdede og spurgte, om de havde de fleksibilitet til at komme til vores værelse. Den gode nyhed er, at værelset hjælpere muntert sagde, at hun ville komme lige med det samme. Hhhmm, en kontrast mellem receptionen indstilling, og at. Hver af de følgende morgener vi nærmede et værelse hjælpere i forhallen og dermed havde vores værelse i rette tid. Værelse 545 er i slutningen af en lang gang så stor sandsynlighed der vil altid være den sidste med mindre en person aktiveret en seddel med en speciel anmodning. være. Service. Ved en lejlighed, vi havde brug for vejledning vedrørende telefonsystemet - en tidsfølsom langdistancesamtaler. Jeg ringede til guiden - det ringede 25 gange uden at blive hentet. Så har jeg prøvet den concierge services, og i receptionen. Hver ringede for evigt, absolut for evigt, uden opsamling. Jeg endelig Room Service (den sidste udvej bortset fra rengøringspersonalet) og Room Service hjalp med disse oplysninger. Utroligt, at ingen ville hente. c. Informationstilgængelighed og præcision. Vi var første gang besøgende til Liverpool. Som sådan, vi havde brug for og bød vejledning. Der var ingen concierge på vagt, vi bad om hjælp på nogle ret overfladisk i receptionen. For de ansatte ved hovedskranken vil forblive unavngiven men vi var boggled for at få at vide, at hver enkelt indgang lavet på vores kort, var ubegrundet - også selv om hotellet beliggenhed. Vi var godt nok forvirret over at forsøge at udforme (vi er ikke neophytes) at en chauffør kom hen og spurgte, om han kunne hjælpe. Da han så cirklerne på kortet - for hotel, kan man hoppe på, Empire Theater - han rystede hovedet og kommenterede det var skandaløst og sjusket. Hvis dit personale kan ikke give præcise oplysninger om byen, hvor de arbejder, de skal henvise kunderne til Turist centrum, som er meget tæt på, som vi har lært af den chauffør men ikke dit personale. Et andet eksempel vedrører vores søndag afrejse - i løbet af marathon. Vi har bedt om flere gange i løbet af vores ophold for vejledning om, hvor vores bil og chauffør kunne møde os på søndag morgen. Forkert, forkert forkerte oplysninger. Det tog flere telefonopkald fra et andet bag ved hotellet for os at finde vores chauffør, der ikke kunne få selv i den parkeringsplads endsige de John Lewis afhentning… . fordi han var udefra. Dine medarbejdere skal kende de nuancer. d. Spisesalen. (Vi valgte ikke at spise i Executive Club område) om søndag morgen var der ingen ost ud på den kolde skåret område, kun kød. Når jeg spurgte værtinden kunne sættes ud af ost, der forklarede, at jeg ikke spiser kød. Hun dismissively sagde, at der var ingen ost den dag og det var det. I sidste ende Jeg har henvendt mig til kokken (for at hvem som reference er gjort ovenfor, for hans kunde-service attitude) der var enige om, at disse teknisk var der ingen ost men han kunne komme rundt omkring det, og jeg skulle bare vente på at et øjeblik. Nå, inden for få minutter han personligt har bragt ost. Din værtinde i det mindste ville have gjort det forslag om at undersøge, om han synes jo interesseret. Sikke en kontrast. e. Motionsrummet jeg har altid træne på hotel fitnesscentre. Der var ingen hovedtelefoner på og ingen tv på din Clicker så jeg kunne ikke tænde for tv på og på cykler og løbebånd man kunne ikke høre fordi der ikke var nogen hovedtelefoner. . En af dine medarbejdere, en ung mand i jakkesæt, kom ind på den første morgen. Jeg nævnte, at man kunne ikke få adgang til TV, fordi ingen Clicker eller hovedtelefoner på. Han lovede at tage sig af det lige med det samme. Jeg ventede, var fint for et stykke tid, og så gav op. Den næste morgen kom jeg i lige ud af nysgerrighed… . intet havde ændret sig. Man kan vurdere hvordan nogen et af ovennævnte emner kunne være blevet fralagt sig og undskyldt baseret på dette og hint, men så meget gik galt eller på skrå, vi endte med et meget begrænset mening af hotellet. Vi ønskede ikke at have en forringet mening, da vores formål er at vænne sig til dejlig bolig og nyd så altid en destination - især en ny for os.Mere

Svar fra marcusmagee, General Manager hos Hilton Liverpool City CentreSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Mad og drikke på hotellet
The Exchange at Hilton Liverpool
351 anmeldelser
Køkkener: Fransk, Britisk
PIMA bar at the Hilton Liverpool
219 anmeldelser
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Fitnesscenter
Restaurant
Bar/lounge
Roomservice
Gratis internet
Aircondition
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Minibar
Mødelokaler
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Vaskeri
Ved stranden
Spa
Morgenmad inkluderet
Pool
Gratis parkering
Priser og anerkendelser
GrønneForløbere Guld-niveau
GrønneForløbere Guld-niveau
Hotelstil
Onsen
,
Spa
,
Forretning
,
Luksus
,
Romantisk
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Suiter
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
GrønneForløbere Guld-niveau
GrønneForløbere Guld-niveau
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Onsen
,
Spa
,
Forretning
,
Luksus
,
Romantisk
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Suiter
Antal værelser
215
Prisklasse
99 $-439 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Hilton Liverpool Hotel Liverpool
Sted
Storbritannien > England > Merseyside > Liverpool > Central Liverpool
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
GrønneForløbere Guld-niveau
GrønneForløbere Guld-niveau
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Onsen
,
Spa
,
Forretning
,
Luksus
,
Romantisk
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Suiter
Antal værelser
215
Prisklasse
99 $-439 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Hilton Liverpool Hotel Liverpool
Sted
Storbritannien > England > Merseyside > Liverpool > Central Liverpool
Billeder
Billeder fra rejsende (677)
Værelse og suite (254)
Spisesal (29)
Møde- og festlokaler (3)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 99 hoteller i Liverpool
Posh Pads Liverpool ONE
906 anmeldelser
0,24 km væk
ibis Liverpool Centre Albert Dock - Liverpool One
1.999 anmeldelser
0,28 km væk
Travelodge Liverpool Central The Strand
1.543 anmeldelser
0,29 km væk
Novotel Liverpool
2.628 anmeldelser
0,31 km væk
Restauranter i nærhedenSe 1.949 restauranter i Liverpool
George's Great British Kitchen
536 anmeldelser
0,17 km væk
Bill's Liverpool
1.087 anmeldelser
0,05 km væk
Chaophraya Liverpool
1.682 anmeldelser
0,12 km væk
wagamama
536 anmeldelser
0,16 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 657 seværdigheder i Liverpool
Merseyside Maritime Museum
5.515 anmeldelser
0,3 km væk
Liverpool ONE
1.551 anmeldelser
0,15 km væk
International Slavery Museum
1.055 anmeldelser
0,32 km væk
Albert Dock
51 anmeldelser
0,27 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hilton Liverpool City Centre.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Værelsestip
"De to øverste etager er executive. Kan klart anbefale af spørge efter et værelse med udsigt over Albert Dock!!"
Læs anmeldelse
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering