Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Novotel Southampton

Besøg hotellets website
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
GrønneForløbere Bronze-niveau
Stedets faciliteter
Roomservice
Fitnesscenter
Restaurant
Kørestolsadgang
Bar/lounge
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Spa
Renseri
Mødelokaler
Forretningscenter med internetadgang
Vaskeri
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Røgfrit hotel
Opvarmet pool
Indendørs pool
Wi-fi på offentlige områder
Sauna
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Familieværelser
Handikapegnede værelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Grønt
Sikkert
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Hoteltilbud
Placering
Fuld visning
86God til gående
Vurdering: 86 ud af 100
345restauranterinden for 0,5 km
86seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser (2.011)
Filtrer anmeldelser
678 resultater
Medlemsvurdering
211
297
131
25
14
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
211
297
131
25
14
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 678 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 15. oktober 2018

altid føle sig velkommen på dette hotel, god service og rent og ryddeligt. lille pool og motionscenter, men det virker for mig. Let at finde og meget praktisk til butikkerne uden problem parkering. Nice værelser og badeværelse alle meget komfortable.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra Patrick_Le_Henaff, General Manager hos Novotel SouthamptonSvarede d. 16. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Mødte venner i receptionen. Vist til et stille bord væk fra musik, for at tillade en dejlig fredelig indhente. Tjener og kok organiseret vores valg af sandwich og te. Yderst venlige personale og stor personlig service. Vil helt sikkert anbefale til andre.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra Patrick_Le_Henaff, General Manager hos Novotel SouthamptonSvarede d. 16. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Min søn og jeg boede her en nat i et standard værelse. Booking processen var ligetil med Mirian være så hjælpsomme og venlige. Alle ansatte ved indtjekning til vores værelse og spa var så venlige og hjælpsomme. Vores værelse har måske brug for en lille...modernisering - men havde alt, hvad vi havde brug for og var rent med meget komfortable senge. Puljen var lille, men behageligt og en ideel temperatur for os at være i. Restaurant personale var fantastiske - intet var for mange problemer for nogen af ​​dem. De var så høflig og alle gik den ekstra mile for at sikre, at vi havde et dejligt måltid og god service hele vejen igennem. Maden var lækker og så rimelig for kvaliteten. Jeg var meget imponeret over min søns menu på 5 for alle det inkluderet. En særlig omtale til Sahbi, der arbejdede så hårdt både til middag og derefter til morgenmad. Han var virkelig indbydende til os og fik os til at bestille et returbesøg så snart vi kan.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra Patrick_Le_Henaff, General Manager hos Novotel SouthamptonSvarede d. 15. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 8. oktober 2018

Vi havde lige brugt to rigtig gode uger i Tyrkiet, men turen var ikke god, behandlet som kvæg, folk måtte sidde på gulvet og vente på flyet. Fly var sent, bagage var sent, selv bilen vendte op fra parkeringspladsen var sent. Så var det ikke...det bedste. Jeg ringede op til hotellet for at bekræfte, hvornår mad var færdig med at blive serveret, blev jeg underrettet, i restauranten var kl. 9.00, men mad blev stadig serveret i barområdet indtil kl. 10:30 kl. 45. 45. På grund af rejsen tilbage var vi ikke de lykkeligste campister, da vi ankom til hotellet, men stresset syntes bare at forsvinde langsomt, når vi kom ind på hotellet. Manden i receptionen bekræftet vores reservation alle vores detaljer og gav os vores værelsesoplysninger. Vi gik til vores værelse via elevatoren, meget tilfreds med dette, faldt poser væk og gik lige til linjen for at få noget mad. Vi bestilte nogle drikkevarer, mad. Vi blev rådgivet det var ca. 20 minutter, det ankom omkring 15 minutter senere. så nu var det 10: 50 om aftenen, jeg troede ikke rigtig, at maden ville være op til den standard, jeg ville have fået i hovedrestauranten to eller tre timer tidligere. Hvor forkert var jeg, ikke kun var det præsenteret ubesmittet, men smagen var fremragende, min eneste beklagelse var, at vi kun opholder sig en nat. Jeg kunne se al stress og spændinger forlader langsomt ikke kun mig, men min kones ansigt, vi begyndte faktisk at slappe af. Personalet var absolut strålende, deres manerer og adfærd var upåklagelig. Morgenmad var en godbid, jeg har opholdt sig i nogle fine hoteller, men opmærksomheden på detaljer var første klasse, flasker af Yakult var en virkelig flink hård, igen personalet var fremragende, alt jeg kan sige er godt klaret til alle ansatte, vi vil defiantly komme tilbage og tak til dem vi talte med under under vores ophold for at gøre op for den dårlige oplevelse, vi havde, mens vi rejste tilbage, igen tak.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra Patrick_Le_Henaff, General Manager hos Novotel SouthamptonSvarede d. 9. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 1. oktober 2018

Jeg bor på dette hotel siden 2012 mindst 6 gange om året 3 - 4 nætter hver gang. Meget godt personale, værelserne er rene, morgenmaden er god, kold brug nogle flere friske grøntsager. For nylig (i år) begyndte de at opkræve parkering (10 GBP pr....Nat) selv fra deres loyale klubmedlemmer. Det er irriterende. Sandsynligvis vil lede efter et lignende sted uden parkering gebyrer (da jeg har en bil, placeringen er mindre af værdi for mig).Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Dato for ophold: september 2018
Svar fra Patrick_Le_Henaff, General Manager hos Novotel SouthamptonSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Novotel Southampton.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
80 $ - 180 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
novotel southampton hotel southamptonaccor southamptonsouthampton novotel
PLACERING
StorbritannienEnglandSouthampton
ANTAL VÆRELSER
121
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering