Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Premier Inn Hastings Hotel

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (43)
Værelse og suite (17)
Spisesal (1)
Oversigt
1 John Macadam Way, Hastings TN37 7DB England Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Røgfrit hotel
Restaurant
Bar/lounge
3-stjernet overnatningssted
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (883)
Filtrer anmeldelser
337 resultater
Medlemsvurdering
138
142
36
12
9
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
138
142
36
12
9
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 337 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 26. juni 2017

Værelset er godt og rigelig parkering, men er adgang til hotellet kan være dyrt, for folk med gangbesvær. Personalet var meget, meget gode og hjælpsomme. Giv det Brewers Fayre en gå glip af som det viste sig er underbemandet og kvalitet af maden var variabel....Brug åben hele døgnet eller og Sainsbury inden ved siden af!Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med premierinn.com
Anmeldt 25. juni 2017

Vi havde en spontan tur til Hastings mellem jul og nytår og Premier Inn var den bedste af de flok hvad angår årstidens priserne gik vi vidste, hvad der ca. til forventer og. Værelset var hyggeligt nok, vi havde, men det kunne være svært at...finde en park på tidspunkter, hvor travl restaurant. Men det var ikke noget problem da det var vinter og vinduet var holdt vi har overset hovedvejen med var lidt støjende og gadelyset betød en Halo omkring gardinerne lukket. Du vil være taknemlige for den airconditionanlægget i sommer om at holde værelset køligt nok til søvn uden støj. Personalet var hjælpsomme og venlige.Mere

Anmeldt 18. juni 2017 fra mobile enheder

Jeg er som regel en advokat men ikke så meget for denne Premier Inn. Og det er på grund af den lille parkeringsplads og Bryggeriets Fayre pub knyttet til hotellet. Meget svært at parkere, som jeg aldrig har oplevet på andre PI's. Folk havde at...parkere på en nærliggende trading estate. Ikke godt! Personalet var dog, men som sædvanlig var venlige og hjælpsomme. Nu Bryggeriets Fayre pub! Undgå at spise frokost eller middag. Hvis du er nødt til at spise morgenmad der og så er det den mest elendige jeg nogensinde har oplevet på en Premier Inn tilhørende pub. I virkeligheden, gå til McDonald's (2 minutter) . Det er hurtigere, bedre og billigere. Du vil også spare dig selv fra dårlig organisation, nusset indretning, rådne træværk og ikke den sædvanlige PI morgenmad kvalitet. Premier Inn tag venligst bemærk!Mere

Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Dejligt værelse, god størrelse med komfortable senge, god barneseng til vores baby, og dejligt badeværelse. Også meget sikkert for en langsom baby! Eneste negative ting var knirkende gulve ovenfor og vores knirkede da vi gik rundt for så ville høre det samme, som vi har...hørt den personer under ovenover! Og værelset var lidt varmt.Mere

Anmeldt 5. juni 2017

Har boet på det Premier Inn Hastings i 3 nætter fra 21 street - 24. april 2017. Mig selv og min mor bestilte en dobbelt-værelse på dette hotel som base, når tilbragte tid sammen med min bror og niece, der boede på en nærliggende holiday...park. I sidste ende valgte vi at Premier Inn, fordi det var billigt. I bagklogskabens lys skulle vi har betalt for lidt mere og har boet på et hotel, der rent faktisk forstår vigtigheden af god kundeservice, og der rent faktisk ført ud i praksis. Ved ankomsten vi tjekkede ind på for at vores værelse på vej til transport af min bror til at hans bolig et par minutters kørsel væk. Vi havde tung bagage med os, hvilket var en kamp for at manøvrere på grund af afstanden fra receptionen på vores værelse, selvom der ikke kommer en elevator. Jeg ankom til vores værelse vi havde planlagt at nyde en varm drik før vores dag. Desværre, da vi skiftede til kedlen, det blæste alle elektriske apparater på værelset. Til at informere receptionisten af problemet hun straks imødekommet for at rette op på problemet. Desværre var hun ikke kan finde problemet så hun tilbød at flytte os til et andet værelse. Det var besværligt da vi var nødt til at kæmpe med vores tunge bagage, vi fik et værelse på den anden side af hotellet. Dette også forsinket vores planer for den resterende del af dagen. Derefter gik vi om vores planer og kom tilbage til hotellet i håb om en god nats søvn (som annonceret i Premier Inn tv-kommerciel) . Desværre var det ikke til at være tilfældet, da vi blev vækket kl. ca. 7. 30:00 næste morgen af en høj ensformig kliklyd uden for vores værelse. Dette fortsatte i nogen tid. Vi gav op med at forsøge at sove, og jeg besluttede at få en tidlig start på vores dag. Min mor forsøgte at tage brusebad, men samtidig med at vaske håret forblev denne måde for den resterende del af vandet koldt og hendes bruser, hvilket betyder, at hun var nødt til at vaske håret i meget koldt vand, hvilket ikke var færdig behagelig. Den forsinkede vores planer, da vi så var nødt til at vente på at vandet for at varme op. Det tog omkring en time og vi blev efterfølgende er i stand til at komme videre med vores dag. Vi rapporterede problemer, der skal receptionisterne der syntes helt uinteresserede og ikke engang forsøg en undskyldning for ulejligheden vi havde oplevet. Faktisk er en af receptionisterne var ganske uforskammet. På dette tidspunkt var vi havde bedt om en refusion for de resterende to nætter på vores ophold. Vi fik at vide, at det var ikke muligt, da vi havde lavet en forudbetaling. Vi havde ikke andet valg end at bo på hotel for de resterende to nætter. Vi bad om nærmere oplysninger, så vi kunne lave en klage. Vi fik et kort med vores reservationsreference på. Vi så bedt om at bytte værelser som, at være på ferie, vi ikke ønsker at blive vækket igen kl. 7 . 30:00 af dunkle lyde! Vi blev modstræbende var givet et andet værelse - og igen var nødt til at pakke op ad vores ejendele og kamp med vores bagage til et andet værelse. Har på intet tidspunkt vi får en undskyldning for den ulejlighed. Vores sidste nætters ophold var heldigvis uden problemer, men de næste morgen vågnede vi igen stødte på spørgsmålet om det varme vand er koldt på. Min mor var i brusebadet når vandet viste at være kold og boede. Min mor var rasende på dette tidspunkt. Hun hurtigt tøj på og gik ned til receptionen (med våde, der ligger hår) til at spørge, hvad det drejede sig om. Hun blev mødt af den ansvarlige manager (hun mener at) der sagde, at han ville være nødt til at nulstille den kedel, og det til tider sker! 1 . Hvis dette ofte sker, hvorfor har ikke blevet udbedret, inden problemet nu? ! Og 2 . Det er ikke acceptabelt. Når du bestiller og betaler du for et hotel, en antagelse om er, at der vil være varmt vand på alle tider. Varmt vand er ikke en luksus. Det er en grundlæggende forventning! ! På dette tidspunkt kunne vi ikke vente med at se ud og få vores vej hjem. Jeg lavede en klage via e-mail til Premier Inn Guideservice efter vi kom hjem, og vi fik at vide, at vi ikke var berettiget til en refundering for vores klage var blevet modtaget mere end syv dage efter vores ophold. På intet tidspunkt, hvor vi fik oplysninger for at komme med en klage var vi blevet informeret om, at vi er nødt til at indgive en klage inden for en tidsramme. Ikke kun det, men det var fordi vi havde bedt om en tilbagebetaling var for en kompensation på grund af at man i gener har oplevet i løbet af vores ophold, og ikke kun, som kun en tilbagebetaling. Vi debatterede med hotellet, men de nægtede at acceptere ethvert ansvar for ulejligheden oplevede. Jeg er forarget over af den totale mangel på kundeservice har oplevet i løbet af vores ophold. Premier Inn gjorde sig ikke engang forsøg på at gøre en goodwillaktion fra som en form for kompensation. Mit råd. . . Undgå Premier Inn Hoteller for enhver pris. Især i Hastings filial. Betal lidt mere og bo på et hotel, der ikke kun tager ejerskab af spørgsmål, men at også værdsætter sine gæster. En " god nats søvn garanteret " - sikke en joke! ! !Mere

Svar fra WhitbreadHotels, Premier Inn Team hos Premier Inn Hastings HotelSvarede 15. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Restaurant
Gratis parkering
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Aircondition
Kørestolsadgang
Røgfrit hotel
Ved stranden
Roomservice
Spa
Morgenmad inkluderet
Pool
Fitnesscenter
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
73
Prisklasse
54 $-122 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Premier Inn Hastings Hotel Hastings
Sted
Storbritannien > England > East Sussex > Hastings
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
73
Prisklasse
54 $-122 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Premier Inn Hastings Hotel Hastings
Sted
Storbritannien > England > East Sussex > Hastings
Billeder
Billeder fra rejsende (43)
Værelse og suite (17)
Spisesal (1)
Placering
Fuld visning
Kontakt
1 John Macadam Way, Hastings TN37 7DB England
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Gatwick Lufthavn59 km
London City Lufthavn77 km
Se alle hoteller i nærheden
Restauranter i nærheden
Se alle restauranter i nærheden
Seværdigheder i nærheden
Se alle seværdigheder i nærheden
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Premier Inn Hastings Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering