Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Brighton Metropole

8 personer kigger på dette hotel
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Booking.com
123 $
Se tilbud
Travelocity
123 $
Se tilbud
Trip.com
123 $
Se tilbud
Agoda.com122 $
Orbitz.com123 $
Hotels.com123 $
Priserne oplyses af vores partnere, og de afspejler den gennemsnitlige værelsespris inkl. skatter og faste gebyrer, som vores partnere har kendskab til, og som skal betales på bookingtidspunktet. Andre skatter og hotelgebyrer, der ikke er faste, eller som ikke skal betales på bookingtidspunktet, skal muligvis betales på ejendommen under besøget. Du kan finde yderligere oplysninger hos vores partnere.
Billeder fra rejsende (1474)
Værelse og suite (470)
Spisesal (70)

Om

Nr.31 af 45hoteller i Brighton
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Pool
Restaurant
Fitnesscenter
Roomservice
Gratis internet
Bar/lounge
Spa
Concierge
Flersproget personale
Indendørs pool
Internet mod betaling
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Mødelokaler
Morgenmad tilgængelig
Opvarmet pool
Renseri
Sauna
Selskabslokale
Vaskeri
Wi-fi mod betaling
Wi-fi på offentlige områder
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Klassisk
God udsigt
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:HILTONS SOMMERUDSALG
Hoteltilbud

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
222restauranterinden for 0,5 km
70seværdighederinden for 0,5 km
5.229anmeldelser
30spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.033
  • 1.390
  • 1.307
  • 858
  • 642
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
perfekt beliggenhed i forhold til strand, butikker og centrum. Slidt og vores rum var ikke helt rent, men god service hvor personalet reagerede venligt på vores henvendelse og rettede det med det samme. Super stor og god seng.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Metropole har en rimelig beliggenhed ved vandet og præsenterer sig udmærket når man træder ind. Værelserne virkede velvedligeholdte, og ganske vist er de behagelige nok, men ikke hvad man kunne forvente af et 4-stjernet Hilton-hotel. Betjeningen var generelt venlig og behagelig, omend ikke altid professionel. Den ægte engelsk morgenmad var meget god. Vejen til vores værelse var en dårligt afmærket labyrint af gange der føltes gammel og mørk. Vores værelse var et lille handicapværelse (ikke ønsket) - enkeltsenge, minimalistiske møbler af meget beskeden kvalitet. Værelset viste alderstegn og manglende modernisering/vedligeholdelse var åbenlys. Senge, håndklæder, sengelinned, toiletartikler var i bedste fald gennemsnitlig med en moderat størrelse tv og gennemsnitligt kanaludvalg. Internettet koster 15 pund pr dag på værelset, det er blandt de højeste priser vi har set på turen (intet salg til os). Hotel Metropole har måske bedre værelser - men vi fik ikke et. Der er helt klart bedre huse i Brighton.
Læs mere
Svar fra GuyHilton, General Manager hos Hilton Brighton Metropole
Svarede d. 26. sep. 2011
Dear Guest, Thank you for taking the time to add your review to Trip Advisor. I was disappointed to read your room did not meet your expectation when you stayed, I am pleased to confirm that our ongoing in house refurbishment programme is to be carried on this year this will see another 60 of our older bed rooms and bathrooms refreshed and up dated. I am delighted you enjoyed your Hilton Breakfast we always have a lot of positive comment from our guests. Kind regards Guy
Læs mere
Som en mors dag gave havde min mor og jeg købt en spa-ferie på Hilton Metropole Brighton, som bare blev værre og værre, efter hundrevis af telefonopkald for at reservere vores ferie kom tiden endelig til at tage af sted!! Godt, ved ankomsten var check-in langsom, vi kom til vores værelse, der var en forfærdelig udsigt til en død due på det flade tag neden for vinduet, kiste og kommode var i stykker, beskidte vægge, badeværelset var det værste med mug overalt, huller i døren, bare over det hele beskidt, så vi kontaktede receptionen 3 gange og brugte telefonen i vores "hul", undskyld, værelse, efter at blive kørt i ring i mere end en time tog vi sagen i egen hånd og tog vores bagage og gik tilbage til receptionen, en hjælpsom pige fik en til at vise os rundt i nogle flere værelser - som alle var dårlige, da vi ønskede at komme ned i spaen accepterede vi bare et og gik ned til spaen, kun for at få at vide vi kunne ikke få nogen behandling, da weekender har brug for på forhånd at blive reserveret (vi havde bedt om det igen og igen i et forsøg på at bestille og fik at vide nej, bare tag til spaen når du ankommer) tog derfra med følelsen af at være meget oprevet og bare gerne ville tage hjem - som var det, vi gjorde. Hvis du kan lide beskidt, uorganiseret rod er dette stedet for dig!!!! ALDRIG IGEN, hvordan det kan være Hilton-kæden er stolt over at have dette hul vil jeg aldrig forstå.
Læs mere
Svar fra GuyHilton, General Manager hos Hilton Brighton Metropole
Svarede d. 7. sep. 2011
Dear Guest, Thank you for your recent review on Trip Advisor. I am sorry that on this occasion we did not meet your expectations during your stay with us back in June 2011. Having checkedin to your reservation, I can see that your Spa weekend voucher was booked via a third party. The terms and conditions of the voucher state that all beauty treatments must be made in advance of your arrival with our Spa. Since your visit to the hotel, we have reviewed our procedures to ensure that all future reservations for Spa breaks are contacted by the Spa to make guests appointments prior to arrival. We are pleased to advise you that our ongoing refurbishment peogramme continues this year which will see more bedrooms and bathrooms being refreshed and updated to the Hilton standard. I would also like to thank you for taking the time to communicate the areas of how your expectation where not meet with our Guest Relations Manager whilst you were at the hotel. Our records show that an outcome was agreed which had also been accepted. Having read your review, please contact either myself or one of my Guest Relation Managers if you would like to talk to us in more detail regarding your stay. Kind regards Guy
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Havde en nat i 4 etage, lille værelse med fremragende bad ikke bad. Anden nat, 1 street etage med et massivt rum, stort badeværelse med bad, men dårlig bad. . . Fremragende morgenmad, buffet stil. Check-in var hurtig og parkeringsplads let finde. Baren var åben til sent og i betragtning af hotellets fulde var det let at checke ind og ud. . . fik ikke at bruge spa, men dukkede ned for en næse. Det så godt ud. Sandsynligvis bedste Hilton jeg har opholdt sig i. Vil være tilbage. Tak skal du have.
Læs mere
Service og personale meget god. Placering fremragende, inden for 10 minutter af de fleste af attraktionerne. Værelse og pool lidt træt kigger, men ren. God værdi morgenmad. Internettet fungerede godt. Parkering syntes at være sikker
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Forrige
PRISKLASSE
114 $ - 368 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
hilton brighton metropole hotel brighton, brighton metropole
PLACERING
StorbritannienEnglandBrighton and HoveBrighton
ANTAL VÆRELSER
340
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering