Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Brighton Metropole

Billeder fra rejsende (1428)
Værelse og suite (631)
Spisesal (70)

Om

Nr.30 af 45hoteller i Brighton
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Parkering
Gratis internet
Pool
Fitnesscenter
Bar/lounge
Strand
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Konferencefaciliteter
Wi-fi
Wi-fi på offentlige områder
Wi-fi mod betaling
Internet mod betaling
Internet
Sauna
Indendørs pool
Opvarmet pool
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Concierge
Renseri
Vaskeri
Faciliteter for gæster med handikap
Adgang for kørestole
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Rengøring
Roomservice
Sikkert
Fladskærms-tv
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Klassisk
God udsigt
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Klik for at få flere oplysninger.
Hoteltilbud

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
219restauranterinden for 0,5 km
67seværdighederinden for 0,5 km
5.172anmeldelser
30spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.025
  • 1.383
  • 1.296
  • 846
  • 624
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
perfekt beliggenhed i forhold til strand, butikker og centrum. Slidt og vores rum var ikke helt rent, men god service hvor personalet reagerede venligt på vores henvendelse og rettede det med det samme. Super stor og god seng.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Metropole har en rimelig beliggenhed ved vandet og præsenterer sig udmærket når man træder ind. Værelserne virkede velvedligeholdte, og ganske vist er de behagelige nok, men ikke hvad man kunne forvente af et 4-stjernet Hilton-hotel. Betjeningen var generelt venlig og behagelig,
Læs mere
Svar fra GuyHilton, General Manager hos Hilton Brighton Metropole
Svarede d. 26. sep. 2011
Dear Guest, Thank you for taking the time to add your review to Trip Advisor. I was disappointed to read your room did not meet your expectation when you stayed, I am pleased to confirm that our ongoing in house refurbishment programme is to be carried on this year this will see another 60 of our older bed rooms and bathrooms refreshed and up dated. I am delighted you enjoyed your Hilton Breakfast we always have a lot of positive comment from our guests. Kind regards Guy
Læs mere
Som en mors dag gave havde min mor og jeg købt en spa-ferie på Hilton Metropole Brighton, som bare blev værre og værre, efter hundrevis af telefonopkald for at reservere vores ferie kom tiden endelig til at tage af sted!! Godt, ved ankomsten var check-in langsom, vi kom til
Læs mere
Svar fra GuyHilton, General Manager hos Hilton Brighton Metropole
Svarede d. 7. sep. 2011
Dear Guest, Thank you for your recent review on Trip Advisor. I am sorry that on this occasion we did not meet your expectations during your stay with us back in June 2011. Having checkedin to your reservation, I can see that your Spa weekend voucher was booked via a third party. The terms and conditions of the voucher state that all beauty treatments must be made in advance of your arrival with our Spa. Since your visit to the hotel, we have reviewed our procedures to ensure that all future reservations for Spa breaks are contacted by the Spa to make guests appointments prior to arrival. We are pleased to advise you that our ongoing refurbishment peogramme continues this year which will see more bedrooms and bathrooms being refreshed and updated to the Hilton standard. I would also like to thank you for taking the time to communicate the areas of how your expectation where not meet with our Guest Relations Manager whilst you were at the hotel. Our records show that an outcome was agreed which had also been accepted. Having read your review, please contact either myself or one of my Guest Relation Managers if you would like to talk to us in more detail regarding your stay. Kind regards Guy
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Havde en nat i 4 etage, lille værelse med fremragende bad ikke bad. Anden nat, 1 street etage med et massivt rum, stort badeværelse med bad, men dårlig bad. . . Fremragende morgenmad, buffet stil. Check-in var hurtig og parkeringsplads let finde. Baren var åben til sent og i
Læs mere
Service og personale meget god. Placering fremragende, inden for 10 minutter af de fleste af attraktionerne. Værelse og pool lidt træt kigger, men ren. God værdi morgenmad. Internettet fungerede godt. Parkering syntes at være sikker
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Forrige
PRISKLASSE
116 $ - 367 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
hilton brighton metropole hotel brightonbrighton metropole
PLACERING
StorbritannienEnglandBrighton and HoveBrighton
ANTAL VÆRELSER
340
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering