Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

New Westcliff Hotel

Billeder fra rejsende (115)
360
Panoramabilleder (14)
Billeder fra rejsende (115)
360
Panoramabilleder (14)
Spisesal (32)
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Pool
Gratis internet
Restaurant
Bar/lounge
Kørestolsadgang
Boblebad
Røgfrit hotel
Opvarmet pool
Indendørs pool
Concierge
Flersproget personale
Sauna
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Ikke-ryger værelser
Familieværelser
Suiter
Handikapegnede værelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Stille
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
94Fremragende til gående
Vurdering: 94 ud af 100
288restauranterinden for 0,5 km
68seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser (576)
Filtrer anmeldelser
214 resultater
Medlemsvurdering
84
61
35
15
19
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
84
61
35
15
19
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 214 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 18. oktober 2018 fra mobile enheder

New West Cliff Hotel  27 - 29 Chine Crescent, Bournemouth, Dorset BH 2 5 LD Værelset var billige hvilket betød det ville være dateret som jeg ikke har noget imod. Jeg bryr mig kun, at det er rent. Da jeg kom i det første rum,...havde det hår over hele hyljen på badeværelset som om nogen havde barbert skæget. Bedt om at flytte værelser, de var meget rart og opgraderet mig til en dobbelt. . . disse er billederne af rummet. . . der var hår i brusebadet og te pletter over radiatoren. De fleste vedrørte var dog fugtig i loftet. Samlet set var værelset meget varmt, da det var lille og ikke meget luftstrøm. Jeg betalte ikke meget, så forventede ikke Ritz, men det er bare her for at gøre andre opmærksomme på, at det ikke er meget rent. Også parkering var ikke gratis det var 10! Hele grunden til at jeg valgte dette sted over andre er, at de annoncerede gratis parkeringMere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 17. oktober 2018

Vi holdt natten over på en voucher deal, spa faciliteter var god Værelset var komfortable, personalet var meget hjælpsomme og venlige vi var meget imponeret over fødevarer, godt klaret til alle ansatte! ! !

Dato for ophold: september 2018
Anmeldt d. 15. oktober 2018

Hvor skal man starte? Vi reserverede to værelser til vores oktober ophold tilbage i maj. For datter bookede vi en standard dobbelt på en 100 pr. Nat sats. For det forventede vi et anstændigt værelse. Det var petit og bijou at sige mildt. Badeværelset var...latterligt. For at kunne bruge looen måtte man åbne døren, gå ind i sidelæns, og luk derefter døren, før man kunne sidde ned med knæene op mod døren. Radiatoren blev dækket af rust og bruser i sort skimmel. Sengen var som en trampolin. Ser på hjemmesiden var værelset annonceret på 59 ish en nat. Hvis vores værelse var blevet solgt som en overlegen dobbelte ville det have været fint. Værelset var firkantet og en rimelig størrelse med en sovesofa på en væg. Badeværelset var fint med et bad og gå i brusebad. Vi var imidlertid Værelset beskrevet som Branch Suite på webstedet hotel. Ifølge hjemmesiden er suiten - '... med egen separat stue og stor balkon med udsigt over haverne og bowlinggrønnen. "Der var faktisk en balkon, komplet med plantager med en død blomst og rustet topiary funktion på sin side. Balkonen overser bowling grønne. Jeg vil bede dig om at tjekke billedet af bowlinggrøn. Selv et afslappet spil ville have været umuligt, da hele området blev forsømt og ubrugeligt. Vi tjekket ud på værelset, gik omkring omkredsen og kontrollerede hemmelige døre på badeværelset og søgte efter den separate lounge. Ligesom Platform 9 syntes det kun at eksistere i fantasien. Webstedet tilbød også en gratis flaske boblende ved ankomsten. Ligesom den separate lounge kunne vi ikke finde den. Da vi reserverede hjemmesiden også lovede klæder og tøfler (selvom siden vores afgang noterer jeg dette er blevet fjernet fra hjemmesiden). Møblerne var alle i spejle enheder. Et natbord havde en stor revne i spejlet overflade, der efterlod en knivskarpe eksponerede kant. Den anden sengebord havde en manglende chunk på en dør igen efterlader en dødelig skarp kant (se billeder). Vi gik til receptionen og så duties manager. Robes og tøfler? Skal være på renserierne, sagde han. Kunne muligvis ikke gøre noget før i morgen, når de måske er kommet tilbage. Bubbly? Nej, kun hvis du bestiller en middagspakke. Hvor sagde det, spurgte vi. Han vidste ikke, han havde aldrig set på hjemmesiden. Lethal cracked spejle på møblerne? Ja, han vidste det, men ejerne ville ikke gøre noget. Separat lounge? Det har ikke en separat lounge, sagde han. Vi ved, sagde vi, men rumbeskrivelsen siger det har. Han vidste ikke, da han ikke havde set et websted. Så værelset er ikke som beskrevet, sagde vi. Ved ikke, han sagde, men der er ikke noget jeg kan gøre ved det. Fyren satte en flaske latter i værelset, mens vi var ude. Vores håb blev rejst af den dejlige Veuve Clicquot isspand, men stiplede af den forfærdelige mousserende perry, som koster 99 p på Lidl. Omdrejning til datterens lille dobbelte, sagde han, at det var en grundlæggende dobbeltseng. Vi havde reserveret en normal dobbelt vi sagde. Ingen andre værelser til rådighed i dag, sagde han, måske i morgen. Mildewed bruser, rusten radiator, kaffe satiner på væggen? Intet han kunne gøre i dag, vent til i morgen. Som ved denne tid var det for sent at finde en anden hotel vi opholdt sig natten men tjekket ud næste morgen. For at være retfærdig, Morgenmad var fint, og serveren meget venlig, som var mere end man kunne sige om enten told manager. Og deres ansvarsforsikring var løbet en måned før ifølge certifikatet på væggen! Medmindre hele stedet har en fuld refurb undgå det for enhver pris.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 9. oktober 2018 fra mobile enheder

Selvom dette hotel var billig som sidste øjeblik var det frygtelige. Ankom og parkering var 10 per dag betalt for et værelse med et bad og første værelse vi blev tildelt var lille med ingen bad efter dette blev rettet vi gjort vores vej til...det nye rum at opdage det var forældet, virkelig koldt, en slags af vandpumpe går konstant uden for vores værelse, seng var forfærdeligt og skal erstatte, brænde mærker over gulvet fra jern og bare en generel musky lugt. Så slemt vi forlod en dag tidligt. På plus side puljen kiggede nice men fik ikke en chance for at bruge detMere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Jeg boede her med mine sønner og min ven og hendes 2 børn, jeg bookede begge værelser og betalt på tidspunktet for booking, gik til at tjekke ind og de kunne ikke finde mit værelse men fundet mine venner, selvom jeg havde booking bekræftelse. Jeg...endte med at gå til mine venner værelse, som ikke var den største så 7 af os var en stram presse mens de sorteret det ud. Men når jeg fik mit værelse kan jeg ikke fejl hotellet for vores ophold efter det. Puljen er dejlige og strålende for børnene, hvis det regner eller koldes ud.Mere

Dato for ophold: august 2018
Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos New Westcliff Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
30 $ - 130 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
new westcliff bournemouthhotel new westcliffbournemouth hotel westcliffbournemouth hotel new westcliffnew westcliff hotel
PLACERING
StorbritannienEnglandBournemouth
ANTAL VÆRELSER
53
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering