Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Se alle 36 hoteller i Cambridge

Panos Hotel

3 anmeldelser
Gem
Oversigt
  • Fremragende34 %
  • Rigtig god0 %
  • Gennemsnitlig0 %
  • Dårlig33 %
  • Frygtelig33 %
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (3)Skriv en anmeldelse
Filtrer anmeldelser
2 resultater
Medlemsvurdering
0
0
0
1
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
0
0
0
1
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 13. maj 2013

Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Et TripAdvisor-medlem
London, England
15
Anmeldt 20. oktober 2003

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Oplysninger
Antal værelser
6
Sted
Storbritannien > England > Cambridgeshire > Cambridge
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere gæster på Panos Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Retningslinjer for indlæg
Send
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering
Kort
Satellit