Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Beechwood Close Hotel

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (80)
Værelse og suite (222)
Spisesal (17)
Oversigt
19 Shipton Road, Clifton, York YO30 5RE England Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad tilgængelig
Røgfrit hotel
Restaurant
Familieværelser
Bar/lounge
3-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (433)
Filtrer anmeldelser
145 resultater
Medlemsvurdering
73
55
8
3
6
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
73
55
8
3
6
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 145 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5 dage siden

Vi var i et loftsrum. . . . . . gik op en enorm mængde trapper. Værelset var grundlæggende og ikke den reneste dog på pege dette ud herunder brudte kiks i kommode dette var slags rengøres. det behøvede stadig en god støvning. Badeværelse var...dateret og vandtryk meget dårlig. Positiver. . . . . . yderst tæt på York, fantastiske grunde og en lækker morgenmad. Vi ville ikke blive igen på grund af renlighed, dateret badeværelse og vand pres problem.Mere

Anmeldt 1. maj 2017 fra mobile enheder

Vi boede for nylig på hotellet til en polterabend-fest. Ved ankomsten blev jeg imponeret over parkeringspladsen, og generelt føler. Receptionen åbnede i et stort værelse og vi boede på drikkevarer og sandwich i baren ved ankomsten. Maden var meget god. Det værelse, vi havde, var...meget enkelt, men rent og komfortabelt. Det eneste negative er, at vi var over restauranten og en lofthøjttaler og så blev jeg vækket tidligt af radioen som blev sat på til morgenmaden. Der er 20 minutters gang til byen, men det er lige og flad, så let. Taxi ture var rimelige i pris dog som det er så tæt på. De damer, som arbejder der ikke var vidunderlig. De imødekom alle vores anmodninger og var meget behageligt. Vi havde eftermiddagste i haven, som var igen fantastisk. Maden er dejlig her. Morgenmaden var god. Full monty for mig med et udvalg af æg osv. Det eneste negative er, at toast ankom, efter vi var færdige med og te tog et stykke tid, men udover dette er var god. Fantastisk sted at bo, god valuta for pengene.Mere

Anmeldt 27. april 2017

Dette hotel har et potentiale til at være meget rart. Det ligger i et roligt og naturskønt område i York (Clifton) , ikke langt fra floden Ouse og en behagelig gåtur til centrum langs sti langs floden. Dog skal behandle flere problemer, da det er...for det meste alvorligt under - bemandet. Vi havde et stort værelse med udsigt over en velplejet - for haven. Det var ikke blevet gjort ordentligt rent men da vi kiggede på badeværelset. Den største problem (men ikke den eneste tegn på manglende bliver rengjort) var sort sedimentationen i badet: det senere viste sig at være en vvs problem, da vandet i badekarret ophobede når vasken blev tømt, frem med slam fra afløb. Vi nævnte problemet til dame i receptionen og hun sagde, at hun ville prøve og rene, det: men efter en travl aften i baren og restauranten serverer hun havde ikke haft nogen tid. Vi bad om en rabat, da vi checkede ud, som vi havde ikke været i stand til at badekar eller bruser, men hun sagde, at vi var nødt til at kontakte lederen næste uge via e-mail. Jeg fandt den ubehagelig seng, selvom andre mennesker sandsynligvis som bløde viskoelastisk skum. Men der var små tårer og huller i sengetøjet. Gardinerne på værelset var alt for lang, over en fod over gulvet. Men morgenmaden var et andet eksempel på ender med at blive kort - bemandet: vi havde en meget lang ventetid på at blive betjent, mens 2 personer scurried sindsyg omkring at forsøge at holde op med alle ordrer. Hvis de-skiltet at sige 'ledige stillinger' uden for var til at blive troet, at hotellet var ikke engang fyldt op. På væggene mellem soveværelserne mulighed for en masse støj kan komme igennem. Gode ting, som den unge par i det tilstødende værelse, var heller ikke meget larm sent ind i den nat, kun, når vi først ankom i det tidlige aften! Den følgende morgen alle var stille, men værelset var køligt til at sidde, i modsætning til den tidligere aftenen, da det var dejlig varmt. Til sidst, at ledelsen skal drastisk øge antallet af medarbejdere, se kritisk på værelserne og vandrørene og møbler problemer (herunder rodet kontor bag receptionen) , og give den person i receptionen den myndighed til at give en refundering, hvis der opstår problemer.Mere

Anmeldt 20. april 2017

Kan ikke sættes en finger (à la carte & Bar-området - Værelserne er ikke den største, men tilstrækkeligt og indeholder alt det, der er nødvendigt. Sengetøj og håndklæder rent & ryddeligt. 20 Minutters gå gang til at den skitserede & central York. Nød påskesøndag sammen...med venner i baren, Denyse delte påskeæg med os alle og holder os underholdt - sikke en stjerne!Mere

Anmeldt 17. april 2017

Vores ophold på Beechwood var helt sikkert mindeværdig for alle de forkerte grunde. For det første ved ankomsten til hotellet kom vi og ventede i receptionen tålmodigt, med vores bagage, og vores meget skumle i mindst 15 minutter, før at kunne ses på spændende sammen....Der var et par kvinder, der havde gik forbi os et par gange, at få os til at føle på den måde, som andre gæster, der bor på hotellet blev vi formodet. Vi blev chokeret over at finde ud af, at disse var medarbejdere som de ikke havde erkendt os mens vi var helt klart stod og ventede at blive tjekket ind. Vi fandt, at være meget uhøfligt. De så ikke ud til at gøre professionalisme en prioritet. Jeg havde i forvejen kontaktede hotellet for at sikre, at vi havde et roligt værelse, da det var vores første gang derfra med vores kæledyr, og for at mindske frygten for hende. Da vi endelig er blevet anerkendt ved skranken receptionisten skal have taget vores navn i hvert fald havde til det punkt, hvor det var komisk: dette kan måske har været på grund af den kendsgerning, at hun havde en samtale under hele denne gang med en anden medarbejder, og kunne ikke koncentrere sig som igen egner meget professionel 5 gange. Receptionisten kunne ikke finde vores reservation og til sidst, efter en lang tid stod og ventede hun eventaully fandt den og erkende, at vi havde bedt om et stille værelse. Hun sagde, at hun ville give os et roligt værelse, fortsatte med at fortælle os, hvilke værelser vi kunne ikke få på grund af de andre gæster i dem, indtil hun endelig besluttet Værelse 4 . Hun fortalte os, at vi var heldige som hun fik opgraderet vores værelse uden beregning. Vi fandt senere ud af, at det ikke var tilfældet. I løbet af tiden på at vente på at hele stedet så nusset med underlige billeder liggende rundt omkring og stakkevis af receptionen bemærkede vi papirer. Som receptionist viste os op ad trapperne til vores værelse, og vi bemærkede, at branddør blev afholdt åbent og døren prop var en enkelt madras. Da vi kom ind på værelset vi bogstaveligt talt satte vores tasker og besluttede at gå direkte ud for at nyde York for dagen. Da vi kom ind igen receptionen besluttede vi at anmode om wifi-kode fra receptionisten, der var nu sad i stuen. Når jeg anmodede om endnu en kvinde højlydt, sagde " du har det godt der var ingen mening i det, for det virker åbenbart ikke " , men receptionisten gav os den alligevel. Jeg besluttede derefter at bede om morgenmad, og hvis vi kunne få den leveret til vores værelse, som vi havde den hund med os (jeg havde tidligere kontaktet af hotellet om dette og jeg var bare at bekræfte) . Den høje kvinde end fortsatte med at sige " Du kan få det bragt op på værelset, men room service er £ 2 per minut og vi tager £ 2 for en kop og £ 2 for en skål " og i bund £ 2 for alt. Jeg mente at hun måske har været sjov men hurtigt gik det op for mig, at hun var der ikke. Vi blev derefter advaret om ikke at lade hunden gå i hotellets have på bagsiden af hotellet, og at lade det afføring uden foran hvor gæsterne ville være i stand til at se. Vi er ansvarlige hund ejere og har altid følt, at den måde, hun var opfører sig over for os, var ryddet op efter hende alligevel, men skammeligt. Jeg er ikke sikker på hvem hun var, men hun syntes at være iført en sort madlavning ensartet. Vi gik ud for at tage til York. Da vi ankom senere på dagen, vi havde forventet til at slå sig til ro i vores stille værelse, og har en tidlig aften. Mens vi fandt håndklæder med bruser, at være grå farve i stedet for hvid, og det er også fuld af sorte mærker (som foot prints) . Derefter søger du i soveværelset, som bestod af to senge og et meget lille tv, indså vi, at en af sengene var fuld af urin pletter, og blev våd. Da vi skulle afgøre, hvad vi skal gøre ved det, da det var den der var beskidt (den anden seng er en enkelt ville ikke have plads til to voksne i det dobbeltseng) , hæsblæsende musik begyndte på etagen nedenunder. Vi ventede omkring 20 minutter, og jeg var så utilfreds, da vi havde i bad om et stille værelse. Jeg havde følt, at receptionisten gør det med vilje, som vi havde bedt om noget, og det er jo hun skulle ud af hendes måde at være så dårlig som hun kunne være ved indtjekningen. Vi besluttede, at vi ikke ønskede at bo på hotellet, så vi tog tøj på og trak vores tasker ned til receptionen, hvor det viser sig, at den afdøde receptionisten havde sat musik på fuld skrue på hotellet mens hun rengøring. Det var omkring 4:00: det er da den rengøring bør er allerede blevet gjort på dette tidspunkt? Mabye hvis rengøringsdamen vidste ikke at have talt med tidligere receptionist, ville det have været taget hånd om stå. Selvfølgelig andre kunder ville have været i dette hotel på det tidspunkt: igen sin uprofessionelt. Hun undskyldte og sagde, at hun ville afslår som hun vidste vores værelse havde direkte over talerne. Det var så høj ovenpå vi kunne mærke det Københavns pulserende gennem gulvet. Vi forklarede om situationen i værelset og sagde, at vi ønskede ikke at bo og ønskede en tilbagebetaling, som vi ikke ville bruge deres tjenester. Efter at have talt med receptionisten for omkring en time på at prøve at løse det hele ud, vi endte med at spise for at bo på et andet værelse, da hun ikke ville give os vores penge tilbage, og havde sagt at vi skulle vente til dagen efter for vores tilbagebetaling, som jeg ikke kunne stole på og havde ikke lyst til at køre hele vejen hjem uden at afhjælpe problemet. Desuden var vi udmattede på grund af rejsen, og at udforske, og vi er lige ønskede at nøjes med den aften. I denne periode hun serverede en anden gæst som mig og min partner var bestemmer, hvad man kan gøre og receptionisten satte kunder i værelset, men der havde vi oprindelig bad om! ! Værelset vi endte i var, igen, et andet værelse, som den første Receptionsten havde fortalt os, var beboet af den nat, så vi havde været løj for to gange allerede ved hende. Når vi var enige om at bo i, og prøv det andet værelse, receptionisten forsøgte sit bedste for at få os til at føle os velkomne. Det var sådan en skam, da hun virkede som om hun var den, der tog sig af alle klagerne skabt af morgen personale. Dette stadium i første omgang bør det ikke har fået, hvor vi skulle have været velkommen ved ankomst, som betalende kunder. Hun tilbød os en gratis drink i baren, men det her næsten udlignet begivenheder. Ved inspektion af det værelse, vi var næsten ikke chokeret over at finde ud af, at vi havde været placeret i et værelse lige ved siden af den generator, den sengetøj var igen fyldt med pletter, at badeværelset var beskidt, og der var mange problemer, men da vi var godt træt af at vi havde klaget, og det at blive ignoreret, vi besluttede os for at forsøge at sove, og som ligger ud for tidligt om morgenen. Jeg behøver ikke at sige, at de ophold var et mareridt. Vi vil aldrig bo her igen, og er meget ked af at dette er sket. På trods af den klage, som vi gjorde og også netop havde bedt om at kunne tale med ledelsen på flere gange, vi venter stadig på at høre fra dem. Det har været over en måned siden vores ophold.Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Konferencefaciliteter
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Vaskeri
Pool
Ved stranden
Morgenmad inkluderet
Fitnesscenter
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
14
Prisklasse
73 $-141 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Beechwood Close York
Sted
Storbritannien > England > Yorkshire > North Yorkshire > York > Clifton
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
14
Prisklasse
73 $-141 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Beechwood Close York
Sted
Storbritannien > England > Yorkshire > North Yorkshire > York > Clifton
Billeder
Billeder fra rejsende (80)
Værelse og suite (222)
Spisesal (17)
Møde- og festlokaler (2)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 2 hoteller i nærheden
Hotel Noir
1.209 anmeldelser
0,53 km væk
Premier Inn York North Hotel
1.057 anmeldelser
0,69 km væk
Marmadukes Town House Hotel
1.756 anmeldelser
0,91 km væk
B+B York
960 anmeldelser
0,95 km væk
Restauranter i nærhedenSe 2 restauranter i nærheden
Hotel Noir
46 anmeldelser
0,55 km væk
The Grange
52 anmeldelser
1,04 km væk
The Park Restaurant
565 anmeldelser
0,93 km væk
Cakes d'licious
143 anmeldelser
0,6 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 2 seværdigheder i nærheden
National Railway Museum
16.019 anmeldelser
1,35 km væk
York Art Gallery
462 anmeldelser
1,52 km væk
Yorkshire Museum
920 anmeldelser
1,51 km væk
The Homestead
62 anmeldelser
0,56 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Beechwood Close Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering