Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel La Laguna Galapagos

Billeder fra rejsende (52)
Værelse og suite (43)
Billeder fra rejsende (52)
Værelse og suite (43)
Spisesal (6)
Oversigt
  • Fremragende34 %
  • Rigtig god39 %
  • Gennemsnitlig16 %
  • Dårlig5 %
  • Frygtelig6 %
  • 13. aug. 2015
    “rigtig god receptioniste”
  • 11. jul. 2015
    “Okay hotel, men kedelig beliggenhed”
Av. Los Flamingos, Puerto Villamil, Ecuador, Puerto Villamil 1724 Ecuador Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Boblebad
Røgfrit hotel
Restaurant
Familieværelser
3-stjernet overnatningssted
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Anmeldelser (82)
Filtrer anmeldelser
25 resultater
Medlemsvurdering
11
9
3
0
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
11
9
3
0
2
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 25 anmeldelser
Anmeldt d. 13. august 2015

Et ok hotel,med fine rene værelser. Tæt på bymidten og badestranden. Rigtig god information og pigen i receptionen var rigtig venlig og ville gerne hjælpe med hvad som helst, hun var altid klar.👍🏻 Et hotel der gerne vil arrangere ture for dig. Morgenmaden meget sparsomt....Mere

Tak, Else Marie K
Anmeldt d. 11. juli 2015 fra mobile enheder

Venligt og hjælpsomt personale, ok rent. Men der er kun udsigt til rustne tage og kedelige murer fra værelserne. Eller huse og en brun lagune fra fællesarealerne. Når det ligger så tæt på havet, virker det helt forkert. Vi boede der 2 dage og flyttede...Mere

Tak, Pernille B
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 24. januar 2017

Min kone og jeg boede 3 nætter på Hotel La Laguna i slutningen af december 2016. Vi var på den sidste del af vores bryllupsrejse og var spændt på at se Puerto Villamil og Frederikssund. Vi besluttede os for dette " hotel " baseret på...den TripAdvisor anmeldelser. Ved check-in, der var første forvirring vedrørende den reserverede værelse med receptionisten. Vi tjekkede ind sammen med et andet par og en enkelt person. Vi havde en bekræftende e-mail, vi havde reserveret en dobbelt hellige ægtestand værelse, men receptionisten informerede de os om, at de var taget. Vi havde lavet en reservation i april 2016 og vi har spurgt, om vores værelse blev givet til en anden gruppe. Receptionisten havde svært ved at tale engelsk og sagde, at de to værelse med to enkeltsenge, mens behageligt, det eneste tilgængelige. Vi spurgte igen hvor de blande opstod og i stedet for at forklare, hun tog nøglen på det dobbelte hellige ægtestand fra gæst, der boede på egen hånd og gav det til os. Vi gav key tilbage til de andre og sagde, at vi ville ikke tage på værelset fra dem, hvis de havde betalt for de større værelse. Det var chokerende at se de manglende organisering ved check-in. En anden gæst på hotellet tjekkede ud af de 2 nd dag, vi var der, og i stedet for at flytte os til et større værelse, det var værelset i stedet blev givet til den næste gruppe af mennesker, der ankom. Det " hotel " tror på, efterhånden metode til fordeling af værelser. Da vi kom til vores værelse, vi blev overrasket over den forskel i kvaliteten af billederne der blev stillet på TripAdvisor for at de faktiske priser. Mens værelset og sengene var rent, de " hotel " uden tvivl vil kunne bruge nogle opdateringer. Vi boede på værelse 7 på 2. sal (lige ved siden af trappen) og havde udsigt udsigt til baghaven naboer til hotellet sammen med et ufærdigt byggeri. Håndvask og bruser i badeværelset tog lang tid til at dræne; hanen er at presse drives og vil arbejde for at tænde den igen i 10 sekunder før du skal presse det igen. Vasken var ca. 30 sekunder efter et tryk på vinduet. Det virker ved hjælp af vinduet og lade vandet i nogle kemikalier ville udrydde træsko meget hurtigere at klare. Den brusebad tog os også et godt stykke tid til at helt i bruseren, men det er tilsyneladende at være på grund af for at den skråning af fliser, så jeg er ikke sikker på, hvordan meget, der kan gøres for at ordne det. Metal hylde i badeværelset var også lidt rust på den. Sengene var behagelige og air condition på værelset virkede, men med ventilator kører og vinduerne lukket, man kunne tydeligt høre børn i baghaven råbte og skreg på forskellige tidspunkter i løbet af dagen, samt en hund gøede. Jeg er ikke sikker på, om det er fra det revnede vinduer, eller hvis det er fra den manglende seal på vinduet, men dette gjorde det meget vanskeligt at tage sig en lur eller falde i søvn om natten. Værelset havde to tv, en for hver seng. Det ville have været rart havde tv fungerede. Kablet til et TV syntes at være blevet revet ud af væggen, og de andre tv kun vises statisk. " Renoveret lobby " den anden etage havde en dejlig opholdsstue, men billeder indsendt af ledelsen på TripAdvisor side meget klart et tv i lobbyen. Området er nu dækket af et whiteboard, har en tegning af " hotel " navn på. Mens har manglet et vækkeur, vi havde ikke at bekymre dig for hver morgen kl. 5 : 30 , vi blev vækket fra stole blev flyttet en etage over at forberede spisesalen til morgenmad. Morgenmaden kan kun serveres fra kl. : 00 - 08 : 00 , men vi blev bedt om selv gæster, der boede på 1. sal kunne høre stole at blive flyttet. Værelset virkede ikke har et sikkert at gemme værdigenstande og kontanter med Isabela er en ø, der kun accepterer, vi ville ønske, vi havde et sted at opbevare vores kontanter og pas. Da vi checkede ind på hotellet, vi anmodede om, at der ingen, der kommer ind og gør op ad vores værelse, og vi fik endda sat et skilt på spansk på vores dør, det sagde, at jeg ikke forstyrres. Vi blev chokeret over at se vores værelse var blevet rengjort da vi kom tilbage om eftermiddagen på vores anden dag. Jeg talte med receptionisten og også holdt log på vores dør, og gjorde det helt klart, at vi ikke ønsker nogen at komme ind i vores værelse næste dag. Min kone sov i den næste morgen blev jeg vækket af en af de ansatte forsøger at komme ind på værelset og rene, det igen og. Jeg bad om en anden receptionist årsagen til, at vi ikke forstyrre anmodning var blevet ignoreret, og hun kunne ikke give mig et svar, for hun talte meget lidt engelsk. Kl. 9:00 om eftermiddagen den sidste nat, vi var på hotellet, det til receptionisten spurgte om at jeg skulle betale vores regning for på værelset. Hun fortalte mig at prisen var $148 pr. nat, men jeg havde en bekræftelse via e-mail-adresse her vises den pris på $131 pr. nat. Hun sagde: "Åh, ok " og opkrævede mig 60$ 131 . Havde jeg ikke haft denne e-mail, at jeg ville være blevet opkrævet det ekstra beløb. Jeg har ingen ide om hvorfor de korrekte pris fik det ikke til receptionisten. Har haft denne ejendom er blevet kaldt La Laguna Hostel, jeg ville ikke have så meget af en sag. Men når man betaler den samme pris for et hotel, som vi betalte for i Santa Cruz, det er frustrerende at se på det niveau af service, og hotel quality dramatisk nedgang. Hvis vi havde vidst noget af det vi ville helt bestemt ikke har valgt at bo her selv at spare nogle penge på grund af, at vi var på vores bryllupsrejse! Det var en meget trist måde at afslutte vores tur, og det var ikke forlade os med meget gode minder. Selv om dyrere anbefaler vi, at du bor andre steder - vores andre udvalg, vi gik ud for at besøge mens vi var der, og vi blev sparker os for ikke at i stedet.Mere

Svar fra HSanVicente, Director de Relaciones con Clientes hos Hotel La Laguna GalapagosSvarede 8. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 4. januar 2017

Det var vores 3 rd ø på vores ø-tur til Galapagos. Dette hotel havde mere af et corporate atmosfære i forhold til vores andre 2 gode steder, vi boede på i Santa Cruz og San Cristobal, hvor vi havde virkelig personlig service. Jeg bestilte et...par ture og færgeruter til og fra øen. Det virkede sådan en kaotisk for det beløb, vi betalte.Mere

Anmeldt d. 16. november 2016 fra mobile enheder

Kun en kort gåtur væk fra stranden, en mere stille og fredeligt hotel ved en lagune hvor man kan flamingoer. Værelserne er store med aircondition og meget behagelig. Wifi fungerer ikke så godt i værelset, men hvem bekymrer sig om det, du ikke har brug...for internettet hele tiden og er på ferie! Personalet , især Magarita, er fantastisk, venlig og hjælpsom , bare dejligt! Havde en fantastisk ophold på dette meget dejligt hotel! Åh ja, morgenmaden er også god! : )Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Restaurant
Morgenmad inkluderet
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Aircondition
Boblebad
Røgfrit hotel
Pool
Ved stranden
Gratis parkering
Bar/lounge
Fitnesscenter
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
7
Prisklasse
148 $-193 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Ecuador > Galapagosøerne > Isabela > Puerto Villamil
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
7
Prisklasse
148 $-193 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Ecuador > Galapagosøerne > Isabela > Puerto Villamil
Billeder
Billeder fra rejsende (52)
Værelse og suite (43)
Spisesal (6)
Pool og strand (1)
Familie- og legeområder (2)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 10 hoteller i nærheden
Hostal Rincon de George
50 anmeldelser
0,05 km væk
Hotel Albemarle
241 anmeldelser
0,22 km væk
Hostal Galapagos
42 anmeldelser
0,25 km væk
Hotel Coral Blanco
80 anmeldelser
0,28 km væk
Restauranter i nærhedenSe 30 restauranter i nærheden
Coco Surf
195 anmeldelser
0,09 km væk
Booby Trap
414 anmeldelser
0,28 km væk
El Cafetal Galápagos
262 anmeldelser
0,17 km væk
Shawarma Hot
97 anmeldelser
0,29 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 40 seværdigheder i nærheden
Concha de Perla
817 anmeldelser
1,17 km væk
Centro de Crianza Arnaldo Tupiza
440 anmeldelser
1,23 km væk
Laguna Salinas
158 anmeldelser
0,51 km væk
Iglesia Cristo Salvador
9 anmeldelser
0,15 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel La Laguna Galapagos.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering