Wyndham Stralsund HanseDom er et perfekt valg for rejsende, der besøger Stralsund. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Stralsund, ligger Wyndham Stralsund HanseDom lige i nærheden af Dielenhaus (2,9 km) og Wulflamhaus (3,0 km).
Nyd nogle af de mange faciliteter i løbet af dit ophold, for eksempel roomservice, og du kan komme online fordi Wyndham Stralsund HanseDom tilbyder gratis wi-fi. Gæsterne kan også nyde godt af pool og lounge på stedet.
Rejsende, der er på udkig efter italienske restauranter, bør prøve Ristorante Bellini, Osteria Dell Oca eller Pizza Sundflitzer.
Husk også at se et kunstmuseum, som Olthofsches Palais in Stralsund på din tur.
Nyd dit ophold i Stralsund!
Aldrig har jeg været så skuffet! Vi kom som en familie med en datter på 2,5 år, særligt fordi der angiveligt var alt til børn. På billederne virkede det jo næsten som et ressort syd på. Da vi ankommer, er vi i tvivl om vi er ankommet til det rigtige sted, da det ser noget medtaget ud. (Alle billederne er taget fra poolområdet, derfor kunne vi ikke genkende det). Receptionisten kunne meget lidt engelsk og papirerne der blev udleveret omkring hotellet, kunne kun fås på tysk. Vi finder dagen efter ud af, at hverken det udendørs poolområde eller vandlandet hører til hotellet. Det er godt nok bygget sammen med hotellet, men kan besøges af alle og man skal betale for at benytte sig af det. Stort set alt var lukket ned, rutsjebanerne (pånær én indendørs) og boblebadene var lukket. I karrene og på rutsjebanerne, kunne man se utrolig mange grønne alger og skidt, hvilket tyder på, at de ikke har været åbnet siden før corona nedlukningen. Dog skal det siges, at værelserne var fine. Sengene var gode og et lækkert badekar. 😊 Morgenmaden var også ganske udmærket - og personalet i restauranten var meget søde og imødekommende. 😀…
En enkelt overnatning. Pænt og rent værelse. Ingen information om hotellets faciliteter eller services. Hotel personalet taler kun sparsomt engelsk. Vi spiste aftensmad og morgenmad uden for hotellet og benyttede ikke nogen af hotellet faciliteter på grund af den manglende information. Hotellet er placeret i et noget kedeligt område. Bil nødvendig. Der opkræves ekstra 7 euro pr døgn for parkering.
Der var bestilt et Superior-dobbeltværelse til en værdi af 1.585 DKK / 213 EUR. Hotellet er et resort og består badelandet Hansedom med tilhørende vandrutchebaner, indendørs og udendørs pools, flere restaurenter, barer, fitness og sportsfaciteter. Altså et resort som henvender sig til især børnefamilier som os og hele hotellet er bygget omkring dette. Det er konceptet og den vare de sælger. Da vi foretager bestillingen, skriver Booking.com følgende på deres App: "Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19)." Da vi opfatter informationen præcist som den står, tænker vi at det er ok med os, da vi godt kan leve med at netop disse faciliteter er lukket ned. Det er vigtigt for os at oplyse, at det er den eneste information vi er blevet præsenteret for inden vores ankomst. Vi har også været i e-mail kontakt med hotellet inden vores ankost, da vi ville høre om det var muligt at oplade vores elbil, så vi mener også at hotellet i den forbindelse har haft en rigtig god mulighed for at skrive til os at andre faciliteter var lukket ned. Det havde været helt almindelig pli og en forventlig service, når de kan se vi ankommer som en familie med to børn. Da vi ankommer til hotellet fredag eftermiddag, bliver vi mødt at et lille skilt på indgangsdøren hvor der står at hotellelts faciliteter er lukket ned pga. Corona. Vi undrer os også over vi stort set er de eneste mennesker på hotellet og den store P plads er tom. Vi tager herefter kontakt til receptionisten, som fortæller os at hotellet er lukket 95 % ned. Eneste åbne facilitet er én restaturent med et meget begrænset menukort, samt én bane i et enkelt svømmebassin. Vi mener derfor at informationen inden ankomst er særdeles mangefuld og tangerer snyd. Vi havde ikke en chance for at vide dette på forhånd. Dette gør vi opmærksom på med det samme og fortæller receptionisten at vi ikke ønsker at overnatte på hotellet under de vilkår, da overnatningen primært var bestilt som en god oplevelse for vores børn i et badeland. Receptionisten afviser pure at annullere bestillingen og henviser til Booking.com. Vi ringer herefter til Booking.com som MEDGIVER at informationen er mangelfuld og de ringer herefter til hotellet for at få dem til at annullere reservationen. Agenten fra Booking.com ringer tilbage og fortæller at hotellet igen fastholder reservationen og nægter at annullere. Agenten fortæller også at vi selv må forsøge at løse det med hotellet. Da ydelsen er købt igennem Booking.com, undrer vi os selvfølgelig over denne udmelding, men vi har ikke andre valg i situationen. Vi beder derfor vi om at tale med en ansvarlig for hotellet, men personen er på ferie. Efter en længere snak, som er besværlig pga. dårlige sprogkundskaber hos personalet (tysk/engelsk) bliver vi tvunget til at blive på hotellet, på deres præmisser og bliver tilbudt aftensmad, som en form for kompensation. I dette forløb vil vi gerne understrege at vi på ingen måde ønskede at blive på hotellet, men eftersom de nægtede at annullere overnatningen, blev vi mod vores vilje nødt til at blive, da de samme penge som bekendt ikke kan bruges to gange, hvilket ville betyde yderligere omkostninger til en overnatning et andet sted. Hele denne tvist handler om meget misvisende information fra Booking.com og hotellets side og vi sidder endnu med følelsen af at være blevet groft udnyttet og få frataget penge, overfor et hotel som befinder sig i økonomisk krise og komplet har mistet anstændig opførsel og forståelse. Det var dybt urimeligt og en rigtig ubehagelig oplevelse og ikke mindst en rigtig ærgelig måde at starte ferien på. Vi bestilte det vi troede skulle være en luksus skjorte, men fik en hullet t-shirt. …
Hotellet er helt i top hvad angår værelser. Vi var så heldige at blive opgraderet til en suite uden beregning. Her var virkelig god plads - 2 separate toiletter samt badeværelse med kæmpe badekar og brusebad. Badelandet var flot - mens saunaområdet var fantatisk flot og kæmpe stort - kan virkelig anbefales. Eneste minus ved opholdet var aftensmaden - det var begge dage en buffet, som faktisk ikke var særlig spændende. Ville helt klart have foretrukket at få serveret en 3 retters menu, som hotellet ellers reklamerede med.
Vi har lige haft nogle familie dage, hvilket vi blev temmelig skuffet over. Bliver mødt af en meget ik særlig tiltalende receptionist, som var ufattelig svær og forstå. Vi var af den overbevisning af vandland var med i prisen. Morgenmaden var ok! Værelset var okay. Pænt badeværelse. En fin baby seng. Men vil sige af et 4 stjernet hotel syntes vi ik helt det levede op til vores forventninger. Ikk et sted vi holde ferie igen.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering