Montana Premier Senggigi er et perfekt valg for rejsende, der besøger Senggigi. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Her er afslappende værelser med aircondition, minibar og pejs, og du kan holde dig forbundet i løbet af dit ophold, fordi Montana Premier Senggigi tilbyder gæsterne gratis wi-fi.
Hotellet har reception, der er åben døgnet rundt, concierge og roomservice. Derudover har Montana Premier Senggigi pool og morgenmad, hvilket giver dig et pusterum i din travle dag. Gæster i bil har adgang til gratis parkering.
Når du føler dig sulten, kan du prøve Cafe Alberto, Pasta Pojok Senggigi og Lotus Bay View Restaurant, hvilket er italienske restauranter, som er populære blandt både lokale og turister.
Hvis du har tid, er Batu Bolong Temple en populær seværdighed, der ligger i gåafstand.
Nyd dit ophold i Senggigi!
Har besøgt Indo i et stykke tid. Og fandt lombok smukkere, dejlige strande, opholdt sig i Montana premier senggigi anbefalet af en ven. Også tak til mine kammerater MITHA, der foreslår mig også at gå til selong belanak. Hotellet var rart, rent, behageligt, morgenmad også meget god. Alle stabe var vidunderligt. Igen, tak Montana, tak Mitha. . .
God beliggenhed, god morgenmad og dejligt personale. Jeg fik også den meget specielle pris fra trip advisor. Hav kontrollerede flere online booking-websteder, og hendes eis den billigste og meget god pris. Det er et af byens bedste hotel
Vi opholdt sig i Montana i det nye år og betalte det, som vi troede var en meget rimelig pris for vores værelser, som inkluderede en morgenbuffet. Montana ser ud til at være ret ny; Jeg vil estimere, at det kun er omkring 3 år gammel. Så værelserne følte sig stadig friske, trods den noget "budget" -standard (intet sikkert, intet køleskab, intet skab, ingen balkon). Det venlige personale var altid parat til at hjælpe, selvom deres engelsk var godt under den standard, du kunne finde på hoteller på nærliggende Bali (dette er ikke en klage, mere en observation; nogle mennesker ønsker at beskæftige sig med engelsktalende personale og basere deres beslutning på, hvor de skal bo på. Nogle - ligesom mig - accepterer, at du er i et land, hvor engelsk meget er et sekundært sprog). Puljen var lille, men ren og meget forfriskende efter en dag med at gå rundt, og poolområdet var et dejligt sted at sidde med en aftencocktail. Den morgenbuffet var den eneste skuffelse; valget var meget begrænset, og til trods for at det tilsyneladende blev serveret indtil kl. 10, kom vi der kl. 9. 20 på vores første morgen og fandt ud af, at halvdelen af den tilbudte mad var færdig. Da vi bad personalet om, at retterne skulle genopfyldes, fortalte de os simpelthen, at bestemt mad var færdig. Så du kommer enten dernede før kl. 9, eller du nøjer dig med, hvad der bliver tilbage af de tidlige fugl gæster.…
Jeg gik til Senggigi med min kæreste 3 nætter på Montana Premier Hotel. Vi var ikke sikre på, om vi skulle gå til et stort hotel, for ofte er det bare for overfyldt, og tjenesten mangler. Men jeg er så glad for, at vi gik der! Hotellet er meget nyt og helt rent. Hele interiøret er af meget høje standarder, personalet er super venligt og perfekt uddannet i deres forretning, og der er altid nogen der hjælper dig, hvis det er nødvendigt (f.eks. Scooterbookinger osv.). Området pool og lobby er også super comfy, WiFi fungerer perfekt godt (gå omkring 50 000 mbit), fødevarer var fabelagtig. . . Jeg kunne fortsætte i aldre, men opholdet var bare perfekt. Følte mig som på et superhøj standard hotel, men mere kendt og for en sådan skør god præmie! Vi ville gå der igen når som helst!
Vi stoppede ved Montana Premier Senggigi natten over på vej til Gili-øerne. Personale ved reception / front office meget flot og hjælpsom. Særlig tak til Ayu A, der arrangerede en privat bil til at møde os i lufthavnen (vores fly ankom omkring midnat) og transporterer os til hotellet. Omkostninger var 325.000 IDR. Nem indtjekning. Stort, moderne og rent værelse. Meget flot badeværelse. Vi holdt i værelse 608, som har havudsigt. Se foto fra udsigt fra rummet. Balkondøre er låst, men ikke lukkede, så der er en vis trafikstøj (vi sov med ørepropper). Se foto taget af vejen fra hotelkorridoren. Vi nød morgenbuffet, som var velsmagende og tilbød både vestlig og indonesisk mad. Morgenmadslokalet er en dejlig indstilling støder op til poolen. Hotellet er centralt. Vi fulgte instruktionerne fra hotellets personale for at finde en lille butik på hovedgaden (som hotellet også ligger på), hvor vi kunne købe indonesiske SIM-kort til vores telefon (det havde ordet Mitra øverst). Kvinden der var hjælpsom. Hun registrerede SIM-kortene for os. Der er også masser af pengeautomater i nærheden af hotellet. Da vi tjekket ud, bad vi personalet om at kalde os en Bluebird-taxa. De bruger målere. Det kostede 110.000 IDR til taxaturen fra hotellet til Bangsa Havn. Derfra købte vi en billet direkte fra billetkontoret (ignorere alle touts og køber direkte fra kontoret) til den offentlige båd til 15, 000 IDR til transport er til Gili Trawangan. Vi vil bestemt ikke tøve med at bo på Montana Premier Senggigi igen, når vi næste gang besøger Gili-øerne.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering