Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Klassisk badehotel med enkel og uhøjtidelig luksus.Helenekilde Badehotel i Tisvildeleje ligger tilbagetrukket i sommerhusområdet bag byen og indbyder til afslapning og fordybelse, om det gælder i hinanden, arbejde eller sig selv. Den storslåede udsigt over Kattegat taler for sig selv så snart man træder ind af døren på hotellet.Hotellet har 28 dobbeltværelser. 16 af dem udsigt over havet, fra Hesselø mod nord til Kullen i Sverige. Alle værelser er med enten altan, balkon eller terrasse, og har eget bad og toilet.Restaurant med servering både ud og inde afhængigt af vejret. Dansk-Nordisk køkken altid med sæsonens råvarer. I omgivelserne omkring det klassiske nyistandsatte badehotel har dualle muligheder for at opleve den uspolerede danske natur.
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Personlig og imødekommende betjening af hele personalet. Vi fik et fantastisk weekend ophold og selv vejret var med os med høj sol og klart vejr i marts 2025. Badehotellet er sat meget istand idenfor de seneste måneder, men har beholdt den særlige Tisvildeleje/Hornbæk stil fra 1920’erne samtidig med at alt føles 1.klasses og er yderst charmerende. Vi valgte at booke et standard værelse med havudsigt, og kan kun anbefale nr. 12 som ligger i annexet med en suveræn udsigt mod Nord. Annexet virker som en naturlig forlængelse af det gamle hotel, og er holdt i samme stil. Sengen var meget god, der er hverken fjernsyn eller radio på hotellet, derfor var vores medbragte iPad god til at høre lidt dæmpet musik på værelset fin. Maden i restauranten er eminent, vi fik østers, torsk og den lokale æbletærte alt var lækkert og i passende portioner. Serveringen i særklasse og hver ret blev præsenteret af vores søde tjener. Morgenmaden var ligeledes rigelig og god med nybagte kanelsnurrer og alt vi behøvede. Kan kun anbefales herfra.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2025
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip:Reserver bord i restaurant "Nord" med havudsigt. Medbring badetøj, en lille radio og lidt snacks...
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Helenekilde Badehotel, Guest Services / Front Office hos Helenekilde Badehotel
Svarede for 1 uge siden
Kære 772oled, Mange tak for dine meget flotte kommentarer omkring jeres ophold hos os her på Helenekilde. Vi sætter pris på den tid du har taget til at skrive en meget detaljeret feedback. Jeg har delt det med vores personale, så alle ved at de gør en forskel. Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage engang i fremtiden, De bedste hilsner, Team Helenekilde
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Desværre et ultra skuffende ophold, og absolut ikke noget, som vi kan anbefale til andre. Vi havde bestilt værelse + bord i restauranten, og havde virkelig glædet os. Det var en gave til et familiemedlem.
1: Jeg havde booket bord 3 uger inden, til a la carte menu (dette fremgår også af bookingen). Vi kommer til restauranten, hvor altandørerne i øvrigt står pivåbne (det er januar og omkring frysepunktet), og dette fortsatte de med at være en time efter, inden en anden gæst beklagede sig. Vi får lagt et papir med en menu, og fik fortalt, at det var kun det vi kunne få, da restauranten har været under ombygning, og netop lige åbnet. De kunne dog godt skrabe lidt sammen til os - så vi endte med et stykke brød hver med 3 små skiver laks og noget salat, da der ellers ikke kunne laves andet. Dette er totalt uacceptabelt, og undrer mig stærkt over, at jeg ikke er blevet kontaktet i de 3 uger, så vi havde kunne finde et andet sted at spise. Jeg sidder med en gæst, og vi har ingen muligheder for at tage andre steder hen at spise?!
2: Ingen plads i saunaen mellem 15-18 (og man kunne kun tjekke ind fra kl. 15), så dette oplevede vi heller ikke.
3: En gøende golden retriever på værelset umiddelbart over os, som gøede hele aftenen.
Jeg skrev en klage med det samme. Får svar 4 dage efter, hvor kompensationen er på et gratis glas bobler, næste gang jeg kommer til Tisvilde.
Altså hvis det er sådan man kompenserer gæster for et skuffende og uacceptabelt ophold, så er jeg noget chokeret. Hvis jeg var hotellet, ville jeg nok slet ikke have tilbudt kompensation, hvis et glas bobler, var det bedste jeg kunne byde på.
ØV ØV ØV - vi havde glædet os i lang tid til dette ophold.
Læs mere
Dato for ophold: januar 2025
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Var forbi for at spise deres julebuffet, og det var et klart hit! Maden var god, som i rigtig god, de havde givet de tradtionelle retter et tvist og alt fra laks til ris alamande sad lige i skabet. Venlige og service mindede tjenere, vi kommer igen.
Læs mere
Dato for ophold: november 2024Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Helenekilde Badehotel, Gæsteservice/reception hos Helenekilde Badehotel
Svarede d. 7. dec. 2024
Kære "Outsideren". Mange tak for din positive feedback omkring jeres besøg hos os. Vi er utrolig glade for at høre at vi har skabt den rette julestemning og i har nydt jeres julefrokost og service. Vi håber at se jer igen i fremtiden. De bedste hilsner, Team Helenekilde
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Vældig god stemning og fin betjening. Maden var god og vel tilberedt, dog var portionerne til den lille side. Ærgerligt at der bliver serveret'ud af posen' fritter til steak tatare frem for hjemmelavede kartofler. Når resten af maden ellers er god, virker dette lidt ringe.
Læs mere
Dato for ophold: november 2024Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Helenekilde Badehotel, Gæsteservice/reception hos Helenekilde Badehotel
Svarede d. 15. nov. 2024
Kære 74gryk Mange tak for din fine og venlige anmeldelse. Vi er glade for at høre at du har nydt det hos os og haft en god oplevelse! Vi sætter altid stor pris på den feedback vi får så vi kan forbedre os i fremtiden. Vi er dog kede af at høre at pomfritterne ikke levede op til vores almindelige standard. Næsten alt vores mad er hjemmelavet og vi fokuserer meget på kun at servere købte varer af høj kvalitet, 60-70% af vores mad er økologisk og vi har gode og dygtige leverandører, der leverer varer af høj kvalitet. Vi håber meget at kunne byde dig velkommen igen og byde dig på endnu et hyggeligt og godt måltid! Med venlig hilsen, Team Helenekilde Badehotel
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Superior værelse, med delvis havudsigt og egen balkon. Mine kolleger gjorde ved 22 tiden receptionen opmærksom på kloaklugt fra badeværelset. Der blev trukket ud en ekstra gang med et desinfektionsmiddel. Næste morgen gjorde de atter receptionen opmærksom på problemet som umiddelbart virkede velkendt. Middagen om aftenen. Vi spurgte på alc. fri øl og vin. Det eneste de havde var en Heineken. Senere oplyste hotellet dog at det var en fejl - de har andet. Vi spiste bla. stegt kylling - det er første gang jeg har fået ristet toastbrød i rigelige mængder til kylling og ingen kartofler, pasta eller ris. Det var et uheldigt mini døgn for hotellet. PS eftermiddags-chokoladekagen var god.
Læs mere
Dato for ophold: september 2024
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Helenekilde Badehotel, Gæsteservice/reception hos Helenekilde Badehotel
Svarede d. 31. okt. 2024
Kære Teamotivation55 Mange tak for din feedback og kommentarer omkring dit ophold. Det er altid vigtigt for os at høre hvordan vores gæster har oplevet deres ophold også selvom det ikke altid går ”vores” vej. Derfor sætter vi stor pris på din anmeldelse, der hjælper os med at forbedre vores hotel og service i fremtiden. Vi beklager meget at I oplevede en ubehagelig lugt på værelset, det burde bestemt ikke ske. Værelset skal altid give et friskt og velkommende førstehåndsindtryk, så vi er glade for at vores personale gjorde den indsats de kunne på det bestemte på tidspunktet. Da vores Housekeeping ikke har været på vagt om aftenen, blev de formodentlig informeret om det næste morgenen, da receptionen vil have fået besked fra tjeneren omkring situationen. Vi beklager meget at jeres restaurantoplevelse ikke har levet op til jeres forventninger og vores normale standarder. Vores personale yder normalt god og professionel service og gør alt hvad de kan for at hjælpe vores gæster og give den bedst mulige oplevelse. Derfor burde denne situation som du beskriver ikke være sket og det beklager vi meget! Vi tager med det samme jeres kommentarer med os så vi kan gøre vores hotel og service endnu bedre. Vi håber meget at vi kan byde jer velkommen en anden gang i fremtiden så I kan få en bedre oplevelse og vi kan vise jer vores sædvanlige standarder! Med venlig hilsen, Team Helenekilde Badehotel
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.