Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Allegro Cozumel

Billeder fra rejsende (4701)
360
Panoramabilleder (2)
Video
Oversigt
Besøg hotellets website
Carretera Costera Sur Km 16.5, Cozumel 77600 Mexico Se på kort
FACILITETER
Internet
Gratis parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Pool
Ikke-ryger værelser
Restaurant
3.5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Besøg hotellets website
Tilbud fra Allegro Cozumel
Særtilbud:30% off
Hoteltilbud
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (5.729)
Filtrer anmeldelser
1.042 resultater
Medlemsvurdering
381
351
194
65
51
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
381
351
194
65
51
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 1.042 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 4. oktober 2018 fra mobile enheder

Gå til stranden, ophold for den afslappende oplevelse. Dette er et populært feriested for dykkere, fordi det tilbyder en mole og dykkecenter på stedet. Men vi kan lide det til stranden, venlig første klub og afslappet atmosfære. Vi har været et par gange. Dette var...et tredje besøg, og vi elsker det. Det kan ikke være perfekt, men for pris, service og beliggenhed kan det ikke være beat.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra allegroczm, Gerente hos Allegro CozumelSvarede d. 6. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 4. oktober 2018

Ren, komfortabel og venlig. Jeg var der i off season og det forekom undertiden let bemandet i baren og front lobbyen. Også gratis WiFi ville være rart et sted på resort. Det blev solgt til $ 12 USD / dagMere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Dato for ophold: september 2018
Svar fra allegroczm, Gerente hos Allegro CozumelSvarede d. 6. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 4. oktober 2018 fra mobile enheder

Udvej var absolut smukke og vi selvom det var regntiden var vejret smukt. Det var min kone første gang ud af landet, og hun elskede hvert øjeblik af det kan ikke vente med at gå tilbageMere

Dato for ophold: juni 2018
Svar fra allegroczm, Gerente hos Allegro CozumelSvarede d. 4. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 2. oktober 2018

Min familie og jeg boede her under Iron Man Cozumel som medlem af vores familie deltog i løbet. Mellem familie og venner optog vi 7 værelser. Desværre udvidede den dårlige erfaring til os alle sammen og var ikke en isoleret begivenhed. Ved check-in den 28....september kunne agenten ikke finde reservationerne, vi måtte finde dem i vores telefoner og vise dem til agenten. Hun kunne stadig ikke finde dem, og hun reprimandede os for ikke at udskrive vores forbehold. Virkelig? Så vi bad om en ny agent. Agent nr. 2 kom til at hjælpe. Samme aftale. Hun tog vores telefon og kunne stadig ikke finde reservationerne, så hun bad os om at e-maile dem til hende. Det gjorde vi, og hun fandt dem tilsyneladende. Tilsyneladende, så efter en anden 15 minutter (nu havde vi været i receptionen i 45 minutter og vi har en 7 og en 9-årig med os) hun fandt dem. Værelserne var i forskellige områder af udvej, så vi spurgte, om vi kunne være tættere. Nu havde vi bedt om lederen (Rafael), der sagde, at det ville tage lidt tid. Vi kaldte ham til siden (ønskede ikke at genere ham foran gæsterne) og forklarede igen - hele arrangementet. Vi sultede, og han sagde at siden frokost lukket i 30 minutter kunne vi gå og spise og de ville ordne værelserne. Restauranten var en helt anden katastrofe. Fødevarer blev ikke genopfyldes, der var tabeller, der stadig var beskidte. Vi var nødt til at skrot madbakker for at finde spiselige genstande, bogstaveligt talt. Vi spurgte en server, hvis vi kunne få nogle dampede grøntsager eller frugt og vi fortalte "vi lukker om en halv time, vi laver ikke noget andet, næste gang kommer det tidligere". Ja. Vi var målløse. Så tilbage receptionen, som vi ikke har kunnet tjekke ind endnu, stadig. De fandt vores tre værelser, vi ventede stadig på den sidste del af gruppen, så vi tog nøglerne til to af værelserne og forladt alt klar til de to sidste til at ankomme og bare afhente fra receptionen. Vi viste manager fotos af fødevarer og delte vores morgenmad sammen med gentaget alle problemer indtil den tid. Han sagde, at han kunne få kokken til at gøre os til et særligt måltid til middag. Vi venter stadig på det. Vi kommer til rum ved Guds nåde, da vi ikke fik nogen form for orientering. Vi finder det og finder døren helt åben. Vi går ind og badeværelset er et rod. På dette tidspunkt ønsker vi virkelig at græde. Der er skimmelsvamp i badeværelset, badeværelse døren havde omkring en tomme støv på det, hængslet er brudt (billeder inkluderet). Vi beslutter at gå til poolen med børnene, der er frustreret og kan ikke vente med at svømme. Mere at komme her. De sidste to af vores gruppe ankommer, og vi får en tekst, som de ikke har plads til. Var det en joke? Nej det var det ikke. Vi går tilbage til receptionen, og der er ingen reservation. Reservation, der var klar 1 time tidligere! Lederen syntes ked af os. Det var klart, alt hvad vi havde gjort var at gå på linje, booke hotelværelser, betale for dem og dukke op. Han forstod endelig dette var deres skyld og tilbød en opgradering til deres premier niveau for de sidste af vores værelser, der ankom. Vi går til middag, vi er ni mennesker. Der er ingen tabeller. Det lovede specialmåltid er ingen steder at finde, så vi beder værtinden om at ringe til lederen (Rafael), da vi ikke længere vil klare det. Vi sidder på bagsiden og har aldrig et særligt måltid. Maden var stadig skræmme. Det var en karibisk aften, og de fattige krabber blev myrdet for ingenting, de var ikke kogte og kunne have gjort nogen syge. På den anden side var muslingerne så overcooked de var gummiagtige. Ligesom gummibandet fandt jeg i min mad (billeder inkluderet). Den gode nyhed er, at vi møder Oscar, en server fra Cozumel, som var fantastisk. Selv om han ikke havde noget at arbejde med, var han behagelig, gæstfri og en af ​​de få, hvis ikke den eneste medarbejder, der faktisk plejet. Næste morgen var badeværelset på værelset stadig et problem. Med den ødelagte dør kunne vi ikke brusebad og måtte ringe til receptionen og de sender en vedligeholdelsesmand til at ordne det. Efter mere end en time på badeværelset sprøjtede han noget, der lugtede som terpentin (ikke sikker på hvad det var), vi kan bare ikke tage det, her går vi igen. Ingeniør var meget venlig og behagelig. Han syntes faktisk flov. Tilbage til receptionen og til Rafael, lederen. Denne gang informerer han os om, at vi bliver opgraderet til premium-værelserne og kan holde denne til børnene (7 og 9) for at være alene. Jeg ved det, latterligt. Vi bad om sen check ud mandag 10/1, da vi spildt vores hele eftermiddag i receptionen gør deres job, da vi ankom. Vi ankommer til det nye rum, håber dette er det. Nå har pudebetræk sminkemærker. På dette tidspunkt er vi færdige med at klage. Nu er det meningsløst at sige noget længere. Vi bruger bare dagen i havet og poolen. Vi besluttede at slappe af og nyde ejendommen, at hvis velholdt kunne være rigtig smuk. Vi spiste middag på det mexicanske sted og maden var gennemsnitlig, men meget bedre end hovedrestauranten (morgenbuffet, frokost og aftensmad). Vores tredje dag var Iron Man-konkurrencen. De havde en lille visning af kontinental morgenmad for de atleter, der blev værdsat af dem. Desværre havde hotellet ingen oplysninger om gade lukninger, som vi regnet ud os selv. Vi spiste frokost efter konkurrencen var forbi og buffet var endnu en gang dårligt holdes og lagerført. Til middag havde vi nul forventninger, som var helt sikkert opfyldt. Checkout var den nemmeste del, vi er sikre på, at de bare ville have os til at forlade. Samlet oplevelsen var forfærdelig. Jeg ville have givet denne anmeldelse negative punkter, men systemet tillader det ikke. Hotellet lavede en række fejl på grund af en klar mangel på systemer, lederskab, standarder, opfølgning og ærlighed, følelse af grundlæggende gæstfrihed. Under den uendelige liste over problemer, vi stødte på, hørte vi aldrig: "undskyld", ikke en gang. Vi havde ingen empati fra lederen eller personalet, nul. Det eneste smil vi havde var fra serveren. Der var en klar frygt for at acceptere ansvar. Rafael, lederen, forstår ikke dette, så hvordan kan personalet muligvis få det? ! Jeg spørgsmålstegn, hvor er ledelsen? Er personalet uddannet overhovedet? Jeg kan med sikkerhed sige følgende: Personalet er ikke uddannet, ledere er ligeglade, der er ingen inspektioner, ingen systemer og ingen ansvarlighed. Jeg forventer næsten en meget defensiv udvej til denne gennemgang, som jeg burde opkræve, da dette kan blive et fantastisk værktøj til træning. Til hotellet: tag denne anmeldelse og brug den til ikke at berøre dit personale, men at træne det. Tag din chef tilbage til en på en træning, han skal forstå, hvad formålet med hans job er, og hvordan hans mangel på ansvar påvirker operationen. Tag alle de muligheder du har for at gennemgå dine systemer og rette dem. At uddanne dine medarbejdere og gøre dem bedre. Til rejsearrangørlæserne: Bo ikke her. Hotellet har brug for en masse arbejde. Der er mange muligheder for hoteller i Cozumel, der er langt bedre. Vi ved, at vi ikke vil gå tilbage.Mere

Dato for ophold: september 2018
Svar fra allegroczm, Gerente hos Allegro CozumelSvarede d. 13. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 2. oktober 2018

Rene og komfortable værelser, god mad, børnevenlig. Fantastisk beliggenhed til de fleste af de populære dykkersteder På den sydlige ende af øen. Personalet er meget venligt, og de har et on-site dykkerfirma.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Dato for ophold: september 2018
Svar fra allegroczm, Gerente hos Allegro CozumelSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Restaurant
Fitnesscenter
Gratis parkering
Spa
Aircondition
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Køleskab på værelset
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Renseri
Selskabslokale
Selvbetjent vaskeri
Tennisbane
Udendørs pool
Vaskeri
Ved stranden
Roomservice
Bar/lounge
Morgenmad inkluderet
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotelstil
De bedste feriesteder og hoteller
,
Spa
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelstil
De bedste feriesteder og hoteller
,
Spa
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
305
Prisklasse
134 $-280 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Occidental Allegro Cozumel Hotel Cozumel
,
Occidental Allegro Hotel
,
Occidental Allegro Resort All Inclusive
Sted
Mexico > Yucatan halvøen > Quintana Roo > Cozumel
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelstil
De bedste feriesteder og hoteller
,
Spa
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
305
Prisklasse
134 $-280 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Occidental Allegro Cozumel Hotel Cozumel
,
Occidental Allegro Hotel
,
Occidental Allegro Resort All Inclusive
Sted
Mexico > Yucatan halvøen > Quintana Roo > Cozumel
Billeder
Billeder fra rejsende (4.701)
Pool og strand (1.410)
Værelse og suite (660)
Spisesal (308)
Familie- og legeområder (104)
Faciliteter (59)
Møde- og festlokaler (6)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 52 hoteller i nærheden
Occidental Cozumel
5.905 anmeldelser
0,58 km væk
Royal Level at Occidental Cozumel
372 anmeldelser
0,59 km væk
Iberostar Cozumel
5.633 anmeldelser
1,35 km væk
Secrets Aura Cozumel
4.590 anmeldelser
2,63 km væk
Restauranter i nærhedenSe 460 restauranter i nærheden
Alberto's Beach Bar & Restaurant
1.456 anmeldelser
1,16 km væk
SkyReef Cozumel
249 anmeldelser
6,04 km væk
Carlos'n Charlie's Beach Club
212 anmeldelser
2,26 km væk
Nachi-Cocom Beach Club
170 anmeldelser
0,33 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 570 seværdigheder i nærheden
Mr Sanchos Beach Club Cozumel
6.211 anmeldelser
0,88 km væk
The Mayan Cacao Company
460 anmeldelser
1,55 km væk
Playa Mia Grand Beach Park
1.958 anmeldelser
1,57 km væk
Allegro Cozumel Resort Day Pass
55 anmeldelser
0,01 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Allegro Cozumel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering