Velkommen til Paradisus Cancun! Dit "hjem" i Cancun tilbyder mange faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Med en beliggenhed i nærheden af Avenida Kukulkan (2,2 km), et populært vartegn i Cancun, er Gran Melia et godt valg for turister.
Gæsterne har adgang til gratis internet, og værelserne på Gran Melia Cancun Hotel har fladskærms-tv, aircondition og køleskab.
I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel concierge og roomservice. Gæster på Paradisus Cancun har også adgang til pool og morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der gratis parkering.
Mens du er i Cancun, får du måske lyst til at spise rejer på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Lorenzillo's, Harry's Cancún eller Puerto Madero.
Hvis du har tid, er El Rey Ruins (Zona Arqueologica El Rey), Yamil Lu'um og Scorpion’s Temple nogle populære oltidsruiner der er nemme at besøge.
Paradisus Cancun giver dig det bedste af Cancun lige ved din dør, hvilket gør dit ophold både afslappende og underholdende.
Nogle advarsler og / eller råd: Lad dig ikke narre af at sidde for at høre mere om deres hotel. Handle som om du har været der før, og du er slet ikke interesseret i deres Circle by Melia timeshare. Ligegyldigt hvad de siger, det er det, de prøver at sælge dig. De vil ikke engang nævne ordet "Timeshare", da det må være en del af deres måde at få folk til at sidde og tilmelde sig. I stedet tilbyder de snedigt en gratis 'frynsegoder' uden forpligtelse, til gengæld for at skulle reservere og sidde og lytte til dem. Igen virker det indlysende, men selv efter flere forsøg på at sige, at jeg ikke er interesseret, eller at jeg endda ved, hvad de prøver at gøre, stopper de ikke bare. Der skal være meget pres eller incitament for at få den første underskrift. Skriv ikke på noget, tag ikke deres tid, og jeg er sikker på, at det vil gå fint. Men jeg kan ikke anbefale dette hotel, indtil de ændrer denne taktik i deres ledelse. Det ødelægger oplevelsen fuldstændigt, og jeg kunne ikke stole på resten af personalet i resten af turen. Jeg fandt, at det ikke stemmer for det samlede personale og erfaring, da resten af personalet var utroligt. Så det er kun receptionen / først besøger folk, de prøver at målrette mod. Jeg valgte en familievisning med concierge-havudsigt, og jeg fortryder ikke det. Sammenlignet med prisforskellen på den laveste mulighed for at booke dette hotel og portneren, der leveres med butlerservice, ændrede det virkelig hele oplevelsen for os. Hver aften forlod de et dejligt legetøj / pyntet til vores søn og var i konstant kommunikation med os gennem Whatsapp. De reserverede os automatisk reservationer (vi glemte den 2. nat) for at sikre os et sted. Mens de ikke kunne få os booket til en middag, der allerede var udsolgt, føltes det som om de gjorde deres bedste for at finde en anden reservation. Familie concierge-lokalet, hvor du tjekker ind, var også et godt sted at få en gratis voksen drik, kaffe, flaskevand, mens du kører rundt på hotellet. Når vi checkede ud, blev vores fly forsinket, så receptionen hjalp os med at få en taxa, og det kostede $ 27 US. Denne pris slår faktisk rumfærgen, og så længe du har nøjagtigt skift (medbring masser af dem, femmere, tiere i USA - de vil acceptere det), har du det godt. Jeg foreslår at konvertere et par dollars til pesos, men hvis du bor på byen, behøver du slet ikke pesos. Igen, dette var et utroligt hotel, men de er også ansvarlige for timeshare-banen og det er en latterlig ting at presse på os til den pris, vi betaler for at bo på dette hotel.…
tjenesten var fremragende, medarbejderne var meget imødekommende og varm med turisterne, renligheden af hotellet var fremragende, hjælpelinjerne var meget kyndige og interessante, værelset var meget rent, kvalitet og professionelle tjenester fra alle ansatte
Samlet set var dette en meget afslappende ferie. Personalet er så rart og imødekommende. Da jeg kom til udvej, satte de mig i et rum i det ældste tårn, der ikke lignede det rum, der er vist på billederne, med juniorsuite i lagunen. Vi marcherede lige tilbage til receptionen og blev derefter placeret i det rigtige rum. Maden er subpar, sørg for at booke dine middagsreservationer ASAP. Vi fik besked ved indtjekning at booke kl. 17 hver dag. De sidste to nætter havde de booket, og vi var trætte af buffet mad, så vi gik til en nærliggende restaurant. (Side note: Lavo er et SKAL BESØG, spørg efter Luis som din tjener og få klipperejer. Vi havde det 2 nætter i træk, det var guddommeligt og ikke for dyrt.) Drikkevarer og barer var fantastiske i Paradisus. Bartenderne var endnu bedre, meget flot og hjælpsom med henstillinger, når du har haft 40 for mange margaritas den uge. Værelset selv var OK. AC er ikke lavere end 65. Sengen er fint indtil nat 4 - 5 (hårdt som en klippe.) Pigen kom ikke først, så på dag 3 måtte jeg ringe og anmode om rengøringsservice. Roomservice er kun $ 5 USD og hotdogs (witho chili) er store. Andet: Gelato-butikken er fantastisk, prøv vanilje og kokosnød. Medbring din egen solcreme, fordi det er $ 40 USD for en sprayflaske. Pro tip: Tip stort de første par dage. Personalet kender dig ved navn inden for en dag eller to, og du behandles dybest set som royalty. Vi tippede bartendere altid.…
Der var fire i vores gruppe, der fejrede to fødselsdage. Personalet var fantastisk og en særlig tak til Carlos Gonzalez hos Enso for at behandle os som royalty og fantastisk service! Carlos i baren Swim up, som også passede meget på os med nogle fantastiske cocktails, du Rock! ! ! Der var også Mariza, der var værtinde hos Mole and Market Grill, du tog dig godt af os og havde altid et smukt smil! Vi spiste morgenmad på Mole hver morgen, og Gaudencio havde altid vores kaffe og juice ved vores bord, så snart vi gik ind. Vi kaldte ham "Tweet Tweet"! Gelato-standen er sååååå god! De laver en renovering på byen, så et par restauranter blev lukket. Visninger om aftenen har vi gjort det godt. Vi var i stand til at se en fodboldkamp i The Avenue, og vores servitrice var altid så glad og lod ikke ølen løbe tør! De havde også gode shows på The Avenue. De havde ikke meget foregår omkring hovedpoolen ved at svømme op bar. Steder, vi har boet på før, har haft en masse aktiviteter omkring poolen. Der er INGEN AC i hovedlobbyen og gulve, det kan blive meget varmt og fugtigt. De har røgelse brændende i landskabspleje i hovedlobbyområdet, som duften kan være lidt over susende. Alt i alt er Paradisus en meget flot udvej og fantastisk service! ! !…
På Royal services forventede vi en smule opgradering, såsom udvidet valg af vin, en komfort i rummet, som vi plejede at have det andetsteds. Desværre er vi kun blevet tilbudt 3 typer vin: hvid, rød og mousserende. Under vores ophold ændrede vi vores værelse 3 gange, da AC var forfærdeligt støjende og vi ikke kunne sove godt. Vi bemærkede, at udvej forsøger at være miljøvenligt og sparer energiforbrug, da resultatet samlede temperatur inde i bygningen var temmelig høj og ubehagelig. Maden var bare middelmådig, sandsynligvis fordi 2 større spisesteder var under opførelse, som ikke blev annonceret, mens vi shoppede efter denne udvej. Mindre ting, men efterlod en smag af ubehagelighed. Den eneste virkelig lyse side af vores ophold (naturligvis foruden havet) er mennesker, der arbejder der. De er virkelig venlige og gør virkelig hvad de kan for at gøre dit ophold behageligt. Tak PERSONALE!…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering