Velkommen til The Ritz-Carlton, Cancun! Dit "hjem" i Cancun tilbyder mange faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne har faciliteter som for eksempel fladskærms-tv, og gæsterne kan komme online med wi-fi mod betaling på feriestedet.
Ritz Carlton Cancun har roomservice og concierge for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også pool og morgenmad. Hvis du kører til Ritz Carlton Cancun, er der parkering.
Mens du er i Cancun, får du måske lyst til at spise hummer på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Lorenzillo's, Harry's Cancún eller Puerto Madero.
I løbet af dit besøg skal du sørge for at se Avenida Kukulkan (1,0 km), en populær seværdighed som ligger i gåafstand fra feriestedet.
The Ritz-Carlton, Cancun giver dig det bedste af Cancun lige ved din dør, hvilket gør dit ophold både afslappende og underholdende.
Vi har været i Cancun mange mange gange og har altid ønsket at blive her. Så for ud af 25 bryllupsdag besluttede jeg at overraske min kone og søn med forbehold på klubniveau. Jeg fandt en dejlig pris og kaldte central reservation for at booke. 2 voksne 1 barn. Færdig. Den næste dag får jeg en e-mail fra det lokale hotel, der fortæller mig, at der vil være et ekstra gebyr på $ 75 + 19% skat per dag for min søn. Hvad! ? ! Jeg skurede Marriott-webstedet for at sikre mig, at jeg ikke gik glip af noget om det ekstra tillæg. Jeg kontrollerede prisinfo og alt. Ikke noget. Jeg svarede på e-mailen og sagde, at jeg aldrig havde hørt om denne type efter faktumimplementering af gebyrer, og at det føltes som et agn og switch. Jeg CC er også virksomhed. Jeg ville ikke have noget imod, om gebyrene blev opført, eller hvis jeg blev informeret, før jeg reserverede, men det føltes skyggefuldt. En dame fra virksomheden kontaktede mig og forklarede gebyrerne og sagde, at de ville have hotelchef også kontakte mig. (Lederen gjorde det aldrig) Hun gik dog glip af det. Jeg sagde, at mit problem ikke var med den lokale Ritz, det blev faktisk ikke underrettet om, at der var denne $ 466 tilføjelse til en reservation, som jeg allerede havde bekræftet. Det plus ”resortgebyrer og skatter ville have været endnu 1 k. (Hvem ved hvad andet de ville have tillæg til.) Hele situationen blev håndteret forfærdeligt af Marriott Corporate, og efter telefonopkald og e-mails opgav jeg. Efter fusionen fungerer de som om brandloyalitet og kundeservice ikke betyder noget. Jeg er guld med Marriott og ville aldrig have forventet dette fra dem. Slå op i retssager fra flere advokater General vs. Marriott, så får du ideen. Reservationen på stedet var stor og fulgte op, men jeg hørte aldrig fra ledelsen. Feriestedets gebyr og skatter blev angivet på nettet, men de andre var det ikke. Sørg for at spørge om alle afgifter inden du rejser, så du ikke bliver overrasket, når du rejser.…
Generelt nød vi virkelig vores ophold på The Ritz - Carlton. Som nævnt af tidligere korrekturlæsere er hotellet en smule dateret nu, men det er stadig upåklageligt rent med et meget højt serviceniveau. Der er masser af spisemuligheder i og omkring hotellet, hvilket giver dig masser af valg selv for et længere ophold. Værelserne er naturligvis meget rummelige med alle de forventede funktioner og faciliteter. Området omkring poolen kunne bruge lidt af en opdatering, men selve stranden er meget flot, og hotellet holder det utroligt rent. (Ikke nødvendigvis tilfældet på andre hoteller i nærheden). Samlet set meget flot weekend weekend!
Generelt var mit ophold fantastisk. Tjenesten var øverste hak. Med Marriott Gold status blev jeg opgraderet til en etværelses udsigt over havet (værelse 6053). Vejret var ikke helt gunstigt (masser af regn), men det er trods alt regntiden. Mens der var elementer af hotellet, der var en smule dateret, fandt jeg stadig, at hele hotelstemningen var meget behagelig. Mit eneste greb var, at mit andet badeværelse (ved indgangsdøren) oversvømmet. Jeg ringede til receptionen og blev kontaktet med vedligeholdelse, der sendte nogen op for at kontrollere det. Efter at have set, at badeværelsets etage havde en tomme vand, bekræftede vedligeholdelsesarbejderen, at vandet kom fra gulvet over. Det var ikke helt klart, om dette blev forårsaget af, simpelthen, overfyldt vand eller et ødelagt rør. Vandet siver fortsat ned i loftet og væggene; det var ret dårligt at være ærlig. Bortset fra dette (mindre / større) uheld havde jeg et fantastisk ophold og anbefaler andre at bo på hotellet.…
Vi er midt i en fantastisk ferie og besøgte 5 destinationer, inden vi ankom til Ritz Carlton. Det er langt den bedste service, placering og oplevelse af partiet. Tak til alle ansatte for din varme gæstfrihed. Min familie og jeg er så taknemmelige, da vi har skabt minder, vi altid vil værne om. Tak
Ankom i går til Ritz Carlton Cancun. Pretty egenskab meget flot personale. Det er her det slutter. ved ankomsten undskyldte de, at en morgenmadsbegrænser er lukket for konstruktion, elevatorer har skilte uden for undskyldning for at blive udført. Intet på nettet om dette, så du kan overveje en anden hote. Receptionen siger, at den eneste måde, jeg kan bryde en 20. 00-regningen er at vente på, at klokkemanden bliver vippet, og han vil bryde den. Receptionen har kun 20'ere. Ah, og hvilken bedre måde at tilbringe din 1 gade dag på et 5 - stjernet luksuriøst hotel så for at få at vide, at hotellet ikke har rindende vand i dag. Og selvfølgelig ingen kommunikation.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering