Casa Prim Hotel Boutique
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Det behøver ikke være svært at finde det ideelle luksuriøse lille hotel i Mexico City. Velkommen til Casa Prim Hotel Boutique, et godt valg for rejsende som dig.
Casa Prim Hotel Boutique har en lang række faciliteter, som for eksempel aircondition, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis wi-fi.
Det lille hotel har reception, der er åben døgnet rundt, concierge og roomservice, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også fitnesscenter og morgenmad.
Vartegn i nærheden, som for eksempel Zocalo (2,3 km) og Chapultepec Slot (2,5 km), gør Casa Prim Hotel Boutique til et godt sted at bo, når man besøger Mexico City.
Hvis du kan lide middelhavsrestauranter, ligger Casa Prim Hotel Boutique i nærheden af Casino Español, Lardo og Al andalus.
Hvis du har tid, er De Skønne Kunsters Palads (Palacio de Bellas Artes), Paseo de la Reforma og Zona Rosa nogle populære seværdigheder, der ligger i gåafstand.
Casa Prim Hotel Boutique giver dig det bedste af Mexico City lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 28
- 6
- 1
- 0
- 6
- Filtrér
- Dansk
Inden jeg starter, har jeg arbejdet over 30 år med at rejse og brugt det meste af tiden på at hoppe fra det ene amt til det næste, så kvalificere mig som en erfaren rejsende. Så jeg siger det ikke let, men der forsvandt en del kontanter fra pengeskabet på vores værelse. Midt i vores ophold tjekkede jeg, hvordan vi havde det, og noget virkede ikke rigtigt. Jeg havde beregnet, hvad vi havde brugt, og hvad jeg forventede at have tilbage, og der var en meget stor uoverensstemmelse. Under normale omstændigheder og i betragtning af konsekvenserne af at fremsætte en anklage ville jeg have afskrevet den som ikke beviselig. Bortset fra, at jeg havde hævet 200 £ i en hæveautomat lige før jeg gik ombord på flyet til Mexico, og pengene havde været med mig hele rejsen. Det beløb steg nu til £160 og kunne ikke have været brugt mellem fly og ankomst til hotellet. Jeg talte med lederen, som sagde, at de ville se på cctv'et og vende tilbage til mig. Det gjorde han aldrig, spurgte jeg dagen efter, og han var ikke i nærheden. Jeg finder det forbløffende, at i betragtning af alvoren af påstanden om, at lederen ikke engang havde høfligheden til at vende tilbage til os. Min eneste beklagelse er, at vi ikke anmeldte det til politiet. Så hvis du har til hensigt at blive her, vær meget forsigtig med dine kontanter.
Det ser ud til, at størstedelen af værelserne ser ud til den dårlige akustisk designede 'gårdhave/entré'
Jeg anmodede om et værelse med et udvendigt udseende vindue/frisk luft, men ingen af de viste værelser tilbød det, der var illustreret på reservationsbillederne
Jeg bad om at betale for et værelse på lavere niveau, da dette i det væsentlige er, hvad vi var blevet tilbudt, men de kunne ikke organisere dette og blev ved med at bede os om at organisere via booking. com. Et opkald blev tilsyneladende foretaget til en usynlig leder, men nej, dette gav intet resultat.
Der var ikke mulighed for at annullere ved booking. com, da det var forbi check-in-perioden. Hotellet kunne nemt have klaret dette fra deres side. Enten en uinteresse i at hjælpe eller meget dårlig personaleuddannelse
Inde i rummet var der ingen mulighed for at åbne et vindue for nogen form for frisk luft, da der ikke kun var en lugt af røg fra underetagen, de lyse 'gårdhave'-lys stod tændt hele natten. Dette betyder, at rummet præsenterer sig mere som en celle (se billede)
Jeg havde forladt mit værelse to gange for at bede om at skrue ned for generisk musik, da vi kunne høre alt udenfor, selvom det angiveligt er en 'lydisoleret'
Der var også konstant støj fra oven, da restauranten pakkede sammen
For at afslutte den sørgelige oplevelse blev vi vækket kl. 05:40 af personale, der talte, fløjtede og bankede rundt nedenunder.
Ved siden af dette gik en mand rundt med en slags luftfumigator, der larmede mere end en støvsuger. Alt personale virkede fuldstændig uvidende om, at de forstyrrer betalende gæster i værelser tæt ved. Hvem administrerer dem?
Jeg vil absolut ikke anbefale dette 'hotel' til nogen, desværre, hvis de søger en ounce luksus eller opmærksomhed på detaljer
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering