Hvis du er på udkig efter et romantisk feriested i Charlotte Amalie, så led ikke længere end Marriott's Frenchman's Cove.
Gæster, som bor på Marriott`s Frenchman`s Cove Hotel kan besøge Frederick Lutheran Church (2,2 km) og Hotel 1829 (2,3 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Charlotte Amalie.
Værelserne har faciliteter som for eksempel fladskærms-tv, aircondition og tekøkken, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi på feriestedet.
Marriott Charlotte Amalie har roomservice og concierge for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også pool og bar ved poolen. Hvis du kører til Marriott`s Frenchman`s Cove Hotel, er der gratis parkering.
Hvis du er på udkig efter en italiensk restaurant, så overvej at besøge Pizza Amore, Pasta Go Go eller Cafe Amici, som alle ligger en kort afstand fra Marriott's Frenchman's Cove.
Det bedste af det hele er, at Marriott's Frenchman's Cove gør det let at opleve mange fantastiske seværdigheder i Charlotte Amalie, som for eksempel St. Thomas Historical Trust Museum, Weibel Museum og Seven Arches Museum, hvilket er nogle populære historiske museer.
Personalet på Marriott's Frenchman's Cove ser frem til at møde dig under dit besøg.
Dejligt hotel med super beliggenhed. Værelserne er store og rummelige, eneste minus er manglen på mulighed for at tørre vådt badetøj og andet vasketøj på værelserne. Restauranterne på stedet er OK, men udbudet er ikke så stort hvis man er her mere end et par dage. Der er altid taxi parat foran lobbyen til byen 6$ og andre destinationer. Aften underholdningen på stedet er ganske høj og kan være irriterende hvis man ikke lige er til Karaoke og lign. Poolen er lækker og ren og der er ingen kamp om pladserne, som man ofte ser på andre hoteller.
Værelserne var op til Marriotts standarder. Venligt personale, fint udvej. Restauranten havde en dejlig menu og nogle specielle nætter - hummer og grill Det eneste problem er det isoleret, så brug for taxa for at komme væk. Nogle lejer biler, jeg ville ikke gøre for dårlige veje.
Jeg er en ejer af flere tid på Marriott i over 23 år, så jeg har besøgt en masse Marriotts i mine år. Vi opholdt sig her for 5 år siden og desværre for et Marriott er kvaliteten af webstedet og kundeservice virkelig gået ned ad bakke. Få ting til at advare andre, hvis de kommer hit. HENTE EN BIL vs. TAXI: Taxa service er per person og en måde. Så hvis du vil gå på en strand eller ind i byen med din partner, fordobler du prisen. Hvad hvis du vil gå et andet sted senere på dagen. . . det tilføjes hurtigt. En grundlæggende lille bil om dagen giver dig mere frihed og omkostningsmæssigt sparer dig (dvs. at gå til butikken, du betaler for at komme og komme plus din mad, du køber.) Hvis du spiser et par nætter i dit sted, bliver du nødt til at købe købmand et par gange (du glemmer altid noget) og det er kun 5 minutters kørsel, så hvorfor betale en taxa for at gå og komme, når du kan bruge bilen til at gå steder hele dagen og for at udføre en simpel købmand. Ja, at rejse på venstre side er underligt, men der er så mange biler rundt om, at du bare følger den foran dig. Det er ikke så hårdt efter den første dag. At spise ude er sjovt, men det er for dyrt for det, du får, og så skal du også betale en taxa for at komme derhen og tilbage. På Marriott har de en bådtaxi. Det er virkelig pænt, men det plejede at være $ 3 pr. Vej pr. Person og nu dets $ 7 PWPP. Så for dig og din partner at gå ind i byen er $ 28, når du kan leje en bil til det hele dagen og gå andre steder, hvis du vil have den samme dag. KONSTRUKTIONSSTØJ: Mange anmeldelser taler om støj. Vi opholdt sig i Jost Van Dyke-bygningen nær konstruktionen. For nu (oktober) hørte vi ikke nogen støj, da konstruktionen er vej ud på hotelpunktet og ikke i nærheden af bygningerne. Ombygningen på stedet påvirker dog parkering til tider (se billeder). Det ligner en Home Depot-butik på parkeringspladsen, hvilket gør parkering lidt hård på nogle tidspunkter af dagen / natten. TIMESHARE-ENHEDER: Enhederne er meget flot, men forbliver ikke på noget under 4. sal. Hvis du er på et lavt gulv, vil du se på biler eller bagsiden af en bygning (ikke en have, der er sikker). Frenchman Cove betragter 4. sal til 6. sal (øverste enhed) "høje etager", så reserver dig derfor, hvis du vil have en smuk udsigt. Lederpersonalet fortæller dig også "kan ikke høre folkene over dig". . . virkelig? De må aldrig have opholdt sig i deres egne enheder. Disse enheder er dårligt isoleret / konstrueret til lyd. Meget skuffende, hvis du leder efter et roligt sted at bo. Det er så slemt, at du kan høre vandet farende ned ad muren, når nogen over dig skyller deres toilet. Du kan også høre, når nogen over dig flytter en stol på gulvet, fordi du vil høre den skrabende lyd på dit loft. Det er så getto at høre alt dette i dine vægge og lofter. Så. . . medbring ørepropper, hvis du er en let sovende. Meget dårlige konstruktionsstandarder. PERSONALE KUNDESERVICE: Vi bad for måneder siden om en øverste etage for at fejre vores 35 bryllupsdag. Jeg ved, at de ikke kan garantere, men kundeservicedelen af denne opgave, men virkelig handlede jeg mine destinationer Ko Koina et 5 - stjernet højeste endested for at få et lavt udsynsgulv? ? Brug bestemt ikke destinationer til at komme til dette sted, da du bliver behandlet som en sub - standard gæst. Check-in-processen er langt under Marriott-standarderne, det værste, jeg nogensinde har oplevet. Det tog over 35 minutter at tjekke ind, og vi var de eneste i lobbyen. Den personale, der blev ved med at skulle gå tilbage bag nogle døre og derefter komme ud og derefter tilbage i over 5 gange, fordi check-in-personen var ude i lobbyen af sig selv og havde ingen idé om, hvad de gjorde. Dårlig træning i Marriotts ende med at sætte en medarbejder i denne position og ikke tilstrækkelig trænet. Flere eksempler: Jeg tilbød mit kreditkort som indbetaling og fik at vide, at de ikke havde brug for det kun for at blive ringet senere og sige "du gav os ikke dit kreditkort ved indtjekning". Virkelig? Meget under Marriott-service, så vær forberedt, hvis du er i en hast eller træt efter en lang dag med rejse. Sidste på service. . . Vi opholdt sig i 10 dage. Efter en uge ringede jeg og spurgte, hvornår renser vi vores værelse? De sagde, at det skulle have været gjort for 3 dage siden. Så de lovede, at det ville ske den næste dag. . . vi kommer tilbage efter at have været væk fra stedet og værelse stadig ikke rengøres. Nødt til at ringe igen og bede om at få det renset. Gæster skulle ikke være nødt til at ringe og minde Marriott om, at det er tid til at rense deres værelse. Bare dårlig. FASILITETER PÅ SIDEN: Poolen er gammel, forældet, meget lille for alle gæster og meget imponerende for en Marriott. Tidligere var det dejlige, du kunne gå over til den tilstødende hotelpool i Marriott og sidde derude. Men med hotellet under opførelse sidder du fast ved poolen på stedet. Samme gamle problem med stole. . . for lidt af dem og for mange mennesker, der ønsker og reservere dem. Nogle nætter (ikke alle) oplevede vi også, hvor gæsterne ryger marihuana ved poolen, når sikkerheden ikke var til stede. Marihuana er ulovlig på gaden. Thomas og der er udpegede områder til cigaretrygning, men Marriott ser ikke ud til at være i stand til at kontrollere sine gæster eller håndhæve dens regler, så vær opmærksom. Hvis du er på udkig efter en Marriott, der kan hjælpe med at gøre dit ophold behageligt, fordi det har regler og håndhæver dem, skal du ikke banke på det her. . . denne Marriott er muligvis ikke den for dig. I det hele taget gade. Thomas er et meget smukt sted, og der er nogle virkelig rart resorts på øen, og jeg er ked af at sige, at denne Marriott ligger under Marriott-standarden, så du skal ikke betale for meget for et "gennemsnitligt" sted at bo.…
Frenchman's Cove er en fantastisk udvej. Bekvemmelighederne er store. Hver smukke villa har et fuldt udstyret køkken, 2 - 3 soveværelser, stue, spisestue, balkon, vaskemaskine og tørretumbler og sover op til 8 personer. Der er flere puljer, strand, et fitnesscenter, rekreationscenter, utallige aktiviteter for voksne og børn, købmandsforretning, restaurant osv. Det er et paradis! ! ! !
Opholdt sig på resortet i sidste uge (2. gang). Resort er i god form. Pakken med to soveværelser har alt hvad du har brug for fra apparater, renlighed, udsigt osv. Alt det personale, vi stød på, var altid hjertelige og venlige. Særlige råb til Cynthia fra poolpersonalet og aktiviteter-teamet (Margot, Alphonso, Isaiah og Kendra), som virkelig gør et godt stykke arbejde for at få alle involveret i de forskellige aktiviteter og altid husker dit navn! ! Har aldrig haft problemer med at få liggestole ved poolområdet, og vi nød stranden (selvom den var lille). Indgangspunktet i vandet i år var lidt lille og lidt stenet, men intet at fortjene en negativ anmeldelse. The Cove gør et godt stykke arbejde med skiltning om, hvor man skal ind og mere vigtigt. . . . hvor man ikke skal ind. Spisemulighederne vil blive stærkt forbedret, når den tilstødende franskmandsrev har afsluttet genopbygningen fra orkanerne (vi fik at vide, at det vil være afsluttet i efteråret 2020). Der var natlig underholdning i området spisning / bar. Vi lejede en jeep for at komme rundt på øen (og for at tage på gaden. Johns samt), da taxaerne er pr. Person og er ublu høje. Samlet set en anden stor uge på Cove.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering